En ook wel voor Ferryquote:Op maandag 30 januari 2012 20:34 schreef TheVulture het volgende:
Respect voor het acteren van Joep, Cynthia en met name Guido vandaag
Spaans dacht ik.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:34 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Welke taal is het eigenlijk? Italiaans, Spaans, Portugees?
Geweldige familie inderdaad. Ik vind ze tof. Een familie zoals de Alberts eigenlijk (of is dit een hele foute vergelijking?)quote:Op maandag 30 januari 2012 20:34 schreef TheVulture het volgende:
Respect voor het acteren van Joep, Cynthia en met name Guido vandaag
Mijn moeder keek helemaal "Schandalig!!quote:Op maandag 30 januari 2012 20:36 schreef vencodark het volgende:
Kan Lucas hier niet voor aangeklaagd worden ofzo?Speelde het trouwens wel briljant, ik schrok toen hij begon!
Ik dacht nog: hij je bek!
Moet je nagaan hoe Edwins familie dat heeft.
Heb het al vaker gezegd... jammer dat ze ze nu al uit elkaar hebben getrokken door Edwin te lozen... maar het haalt wel mooie scenes naar bovenquote:Op maandag 30 januari 2012 20:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Geweldige familie inderdaad. Ik vind ze tof. Een familie zoals de Alberts eigenlijk (of is dit een hele foute vergelijking?)
En dan krijg je die Aysen en Nuran (?) er voor terug...quote:Op maandag 30 januari 2012 20:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heb het al vaker gezegd... jammer dat ze ze nu al uit elkaar hebben getrokken door Edwin te lozen... maar het haalt wel mooie scenes naar boven
Ja precies... waarom haal je zo'n gezin uit elkaar als je weet dat er ook al heel veel andere acteurs vertrekken dus met dat verse bloed zit het wel goed... je had bijvoorbeeld ook kunnen toewerken naar een echte gaywedding ofzoquote:Op maandag 30 januari 2012 20:58 schreef DeLuna het volgende:
[..]
En dan krijg je die Aysen en Nuran (?) er voor terug...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op maandag 30 januari 2012 21:21 schreef Frey het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alsjeblieft zeg....
![]()
quote:Op maandag 30 januari 2012 21:21 schreef Frey het volgende:
Shortie:Zie je, net als de Alberts.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op maandag 30 januari 2012 21:48 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |