Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=htmlRvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
laat maar naar de premier league gaan..dan ga ik weer netherbelgians bouwenquote:Op maandag 30 januari 2012 13:48 schreef DutchSL het volgende:
Guarin naar Inter.. ik ben benieuwd of Sneijder deze periode al weg gaat.
Llorente.quote:Op maandag 30 januari 2012 13:52 schreef vandermar het volgende:
Het zit denk ik wel goed met een SIF Guidetti, bijna geen enkele spits met een hat-trick. Alleen de Jong nog voor de rest of 2 goals of 1 goal en 1 assist.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 januari 2012 13:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
laat maar naar de premier league gaan..dan ga ik weer netherbelgians bouwen
Volgens jaar zit hazard daar ook nog
karma is een bitchquote:Op maandag 30 januari 2012 14:12 schreef vandermar het volgende:
Sta je godverdomme 3-1 voor 90e minuut flikkeren die kanker servers mij er weer uit.
Waarom zou zijn IF duurder worden door een transfer?quote:Op maandag 30 januari 2012 14:31 schreef el-blanchito het volgende:
Komt Wernbloom nog bij de transfers? Dan wordt z'n IF hopelijk rond de 80K
Geen kans op een SIF? (Eredivisie)quote:Op maandag 30 januari 2012 14:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom zou zijn IF duurder worden door een transfer?
was niet echt logisch idd, misschien omdat zijn NIF dan duurder zou worden waardoor dat bedrag dichter bij die van de IF komt te liggen en mensen dus eerder de IF zouden willen kopen.quote:Op maandag 30 januari 2012 14:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom zou zijn IF duurder worden door een transfer?
Huntelaar moet onderhand toch ook eens een IF krijgen...sowieso een UP in de winterstop. Op basis van de huidige rating zou ik eerder voor Lukaku up front gaan.quote:Op maandag 30 januari 2012 14:10 schreef Rijst het volgende:
[..]![]()
Huntelaar
v Persie
Mertens - Felaini - Sneijder - Robben
Vetthongen - Kompany - Vermaelen - Boulah
Krul
Hij is al 74 ..die kans is sowieso al te verwaarlozenquote:
Denk niet dat het invloed heeft. Zijn nif is een waardeloze non rare. Zijn IF is ook vrij waardeloos, maar vooral mega rare. Die zeldzaamheid blijft hetzelfde. Het is eerder zo dat een goede SIF Guidetti de prijs omhoog zal drijven omdat meer mensen dan SweSilvers maken.quote:Op maandag 30 januari 2012 14:38 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
was niet echt logisch idd, misschien omdat zijn NIF dan duurder zou worden waardoor dat bedrag dichter bij die van de IF komt te liggen en mensen dus eerder de IF zouden willen kopen.
WTF ik zit net naar die stats van Mignolet te kijken. Hoe kan hij nou een silver zijn?quote:Op maandag 30 januari 2012 14:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Huntelaar moet onderhand toch ook eens een IF krijgen...sowieso een UP in de winterstop. Op basis van de huidige rating zou ik eerder voor Lukaku up front gaan.
Lukaku
v Persie
Hazard - Fellaini - Sneijder - Robben
Tshimanga - Kompany - IF Vertonghen- Van der Wiel
IF Mignolet
Dan zit ik overal op 9 chem als het goed is volgens het schema van Deko
ST 1
CF 4
LM/RM 3
CM 3
LB/RB 2
CB 4
GK 2
Je hebt een stukje discussie gemistquote:Op maandag 30 januari 2012 14:47 schreef DannyDeko het volgende:
Sneijder niet. Heeft maar 2 links nu.
Alle fronten moet die geupdate wordenquote:Op maandag 30 januari 2012 14:48 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ookal haat ik het om te zeggen, maar als guidetti geen SIF krijgt dan is ea knettergek
Check ook zijn prijs..zijn NIF is een hele goede silver met een 74 rating en om de een of andere reden vond EA het leuk om een super silver met een rating van 74 te maken. Hij is een vd beste keepers uit het spel en is toch silverquote:Op maandag 30 januari 2012 14:48 schreef Rijst het volgende:
[..]
WTF ik zit net naar die stats van Mignolet te kijken. Hoe kan hij nou een silver zijn?
85 div
85 beh
80 trp
87 ref
60 snl
80 pos
Wat een naaistreek van EA.quote:Op maandag 30 januari 2012 14:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Check ook zijn prijs..zijn NIF is een hele goede silver met een 74 rating en om de een of andere reden vond EA het leuk om een super silver met een rating van 74 te maken. Hij is een vd beste keepers uit het spel en is toch silver
Zo goed vond ik m niet, NIF Pletikose en NIF Ahamadaquote:Op maandag 30 januari 2012 14:53 schreef Rijst het volgende:
[..]
Wat een naaistreek van EA.![]()
![]()
Dit is gewoon de IF Casillas van de zilvers.
IF Neuer is beter dan TOTY Casillas.quote:Op maandag 30 januari 2012 14:53 schreef Rijst het volgende:
[..]
Wat een naaistreek van EA.![]()
![]()
Dit is gewoon de IF Casillas van de zilvers.
Zeker doen!quote:Op maandag 30 januari 2012 15:09 schreef Tim86 het volgende:
Op EA forum vinden de meeste mensen Steek een stuk beter in het spel dan Buffon..had ik niet verwacht. Zal hem toch eens gaan testen
Je favo speler gaat naar Fiorentinaquote:Op maandag 30 januari 2012 15:12 schreef DutchSL het volgende:
Ik vind Buffon veel en veel beter, maakt zelden tot nooit fouten.. als het een goal is was het onhoudbaar.
Stekelenburg maakte best veel fouten, niet zo erg als Julio Cesar maar veel scheelde het ook niet.
quote:1/30/12
Ruben Olivera
Midfielder
Fiorentina Lecce Full Ownership
Ik blijf gewoon trouw aan De Sanctis.quote:Op maandag 30 januari 2012 15:18 schreef Kamikazie het volgende:
Ik vind Steek ook fijner dan Buffon.
Diego Alves heb ik ook voor mijn Brazilianen. Echt een baas.quote:Op maandag 30 januari 2012 15:34 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon trouw aan De Sanctis.
Sowieso heb ik uit elke league wel een keeper die niet het beste is qua stats maar ik wel het fijnst vind:
BBVA - Diego Alves
Serie A - De Sanctis
Bundes - Wiese
BPL - Hart
Pletikosa liet echt niks door toen tegen jouquote:Op maandag 30 januari 2012 14:56 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Zo goed vond ik m niet, NIF Pletikose en NIF Ahamada
done, NAC breda kitquote:Op maandag 30 januari 2012 16:11 schreef Rijst het volgende:
Kan iemand mij een trade offer sturen? Just in case.
IF Mandanda
Ligue 1, Marseile
4-2-3-1
FC Burgerking
Uiteraard.quote:
ik bied 450 coins, dat is echt een fantastisch bod.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:24 schreef Rijst het volgende:
Kom op, bieden mensen !! $___$
[ afbeelding ]
Nee er is al een bod van 1100.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik bied 450 coins, dat is echt een fantastisch bod.
is die zo duur dan?quote:Op maandag 30 januari 2012 16:33 schreef el-blanchito het volgende:
heerlijk! zojuist een Pescara kit voor 1200 verkocht en ik heb er nog 8 liggen. Alle kosten zijn er al vast uit
Anthony Ujah niet goed?quote:Op maandag 30 januari 2012 16:25 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Koln have signed North Korea international Jong Tae-Se from Bochum on an undisclosed fee, the club confirmed on their official website.![]()
Diouf + Chong Tese. Eindelijk fatsoenlijke spitsen in de Buli
Hij lijkt nogal veel op het Argentinië-shirt, dus ik heb hem maar gepricefixed. Tegelijkertijd doet iemand precies hetzelfde alleen zet hij ze er duurder opquote:Op maandag 30 januari 2012 16:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
is die zo duur dan?heb ik er ook nog eentje van geloof ik
quote:
ik zie een linkquote:Op maandag 30 januari 2012 16:38 schreef Rijst het volgende:
Haat aan de mensen die in de laatste seconden nog gaan bieden. Pff
Bedankt.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:40 schreef Tim86 het volgende:
IF Mandanda staat voor 333K BIn erop rijst
Ik moet nog 8k aan FIFA 11 coins krijgen van die schooier van een laucas.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:46 schreef n0ir het volgende:
Is er in al die jaren van trade-offers en leningen nog nooit een fokker opgelicht?
Zou wel een grappig topic worden.
Ik bijna toen iemand die nooit postte een bronzen kneus voor mijn IF Xabi Alonso bood, maar niet ingetrapt.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:46 schreef n0ir het volgende:
Is er in al die jaren van trade-offers en leningen nog nooit een fokker opgelicht?
Jajoh? Gooi maar een kaart up, dan stuur ik je eckte FIFA 12 coinsquote:Op maandag 30 januari 2012 16:47 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik moet nog 8k aan FIFA 11 coins krijgen van die schooier van een laucas.
Je kan hier wel aardig inschatten wie er een beetje betrouwbaar zijn. Ik heb zelf 2 accounts though, dus kan het altijd zelf regelen.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:46 schreef n0ir het volgende:
quote:Op maandag 30 januari 2012 16:47 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik moet nog 8k aan FIFA 11 coins krijgen van die schooier van een laucas.
quote:Op maandag 30 januari 2012 16:49 schreef laucas het volgende:
[..]
Jajoh? Gooi maar een kaart up, dan stuur ik je eckte FIFA 12 coins
OEIIIquote:Op maandag 30 januari 2012 16:47 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik bijna toen iemand die nooit postte een bronzen kneus voor mijn IF Xabi Alonso bood, maar niet ingetrapt.
Ik had je Sneijder moeten jattenquote:
Nee joh, volgens mij had ik het al terug. En zo niet jammer danquote:Op maandag 30 januari 2012 16:51 schreef laucas het volgende:
gubbuh, 442 Henry ST van de Bulls ook goed?
Wist niet dat ik nog wat open had staan..
Je loopt gewoon te etterenquote:Op maandag 30 januari 2012 16:54 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Nee joh, volgens mij had ik het al terug. En zo niet jammer dan
Zit die in FUT dan? Het is niet die CB van Lazio he...quote:Op maandag 30 januari 2012 16:58 schreef DutchSL het volgende:
Nu gaat Diakité ook al naar QPR, die zijn wel erg actief.
Wat een FIFA scouting hebben ze daarquote:Op maandag 30 januari 2012 16:58 schreef DutchSL het volgende:
Nu gaat Diakité ook al naar QPR, die zijn wel erg actief.
edit. o het is een andere Diakité die niet in FUT zit
Tradepilequote:Op maandag 30 januari 2012 17:02 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wtf moet je doen als je een speler gekocht hebt, en hij niet te vinden is op je console & WepApp
Wachten.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:02 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wtf moet je doen als je een speler gekocht hebt, en hij niet te vinden is op je console & WepApp
En wie hoort daarbij volgens jou?quote:Op maandag 30 januari 2012 16:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je kan hier wel aardig inschatten wie er een beetje betrouwbaar zijn. Ik heb zelf 2 accounts though, dus kan het altijd zelf regelen.
Mijn nieuwe team is zo goed als klaar! Ik heb net UP King voor 45K gekocht!quote:Op maandag 30 januari 2012 17:07 schreef vandermar het volgende:
Elyounoussiwat een baas is hij zeg.
Ik heb nog wel een IF Wernbloom voor jequote:Op maandag 30 januari 2012 17:20 schreef paul1501 het volgende:
Heeft iemand een voorbeeld van een leuk zweeds zilveren team? De enige Zweed die ik al heb is Almebäck
Singhquote:Op maandag 30 januari 2012 17:16 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Mijn nieuwe team is zo goed als klaar! Ik heb net UP King voor 45K gekocht!Dat is zo'n 15K onder zijn prijs!
@Tim:
Ik probeer gewoon beide varianten. Hoef maar voor een paar K extra spelers te kopen. De enige spelers die ik trouwens nog moet zijn Ruud, Enevoldsen en Singh. Als iemand van de PS3 ze in 4312 in hun club heb, dan zou dat chiil zijn!
de goedkoopste was net 90K geloof ik. 85K heb je de mijnequote:
Dat zou echt fantastisch zijn voor mijn Hybrid!quote:
Jij hebt er geen 1 van die namen? (in 4312) Farnerud heb ik inmiddels!quote:
Nope, heb even gecheckt. Enevoldsen zou ik zowieso meteen discardenquote:Op maandag 30 januari 2012 17:24 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Jij hebt er geen 1 van die namen? (in 4312) Farnerud heb ik inmiddels!
Dus nu nog Singh en Enevoldsen!
quote:Op maandag 30 januari 2012 17:28 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Nope, heb even gecheckt. Enevoldsen zou ik zowieso meteen discarden![]()
Kent is ook oke hoor!quote:
nopequote:Op maandag 30 januari 2012 17:38 schreef el-blanchito het volgende:
kan je ook prijzen zien op Futhead? UltimateDB is zo traag.
's Avonds en in weekenden is het onbruikbaarquote:Op maandag 30 januari 2012 17:44 schreef Tim86 het volgende:
Ultimate DB werkt hier al de hele dag goed eigenlijk tot het een half uur geleden ofzo ineens weer kut werd
Ben jij zijn hondje ofzo?quote:Op maandag 30 januari 2012 17:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Vandermar wilde dat ik feyenoord deed
http://lmgtfy.com/?q=virtual+pro+boostenquote:Op maandag 30 januari 2012 17:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hoe kun je je virtual pro ook alweer snel Boosten
Ik vroeg om mogelijkheden, problem?quote:
Ja met jou. Zo dat is eruitquote:Op maandag 30 januari 2012 18:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik vroeg om mogelijkheden, problem?
Hoe gaat het met je FUT op de xbox? al beetje een team op weten te bouwen?quote:Op maandag 30 januari 2012 18:19 schreef laucas het volgende:
Kutrijst
We doen nog wel een revanche, moest eten.. niet dat het veel uitmaakt met mijn verdedigen
quote:
120K kunnen ruilen voor PS3 coinsquote:Op maandag 30 januari 2012 18:21 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je FUT op de xbox? al beetje een team op weten te bouwen?
Beter hand in hand dan met elkaars piemel in de hand toch.quote:
Linkje?quote:Op maandag 30 januari 2012 18:30 schreef psychedelicate het volgende:
Iemand interesse om een compleet 3-5-2 Spaans team over te kopen tegen UltimateDB prijs? Ik word de laatste tijd compleet doodgescript, ik denk dat het tijd wordt om een nieuw team te maken.
WEETZELLUF PAPI AAAH BOKSquote:Op maandag 30 januari 2012 18:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Beter hand in hand dan met elkaars piemel in de hand toch.
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#kFz4QVKsbcIvUquote:
Oh ja, ik heb altijd al eens doodgescript willen worden. Lekkere salespitch.quote:Op maandag 30 januari 2012 18:30 schreef psychedelicate het volgende:
Iemand interesse om een compleet 3-5-2 Spaans team over te kopen tegen UltimateDB prijs? Ik word de laatste tijd compleet doodgescript, ik denk dat het tijd wordt om een nieuw team te maken.
Boksquote:
EA heeft de grote rode knop met mijn gamertag erop ingedrukt, niet de grote rode knop van dit team. Met elk team waarmee ik speel verlies ik op hele vage manieren van muppets die ik normaal gesproken vernietig.quote:Op maandag 30 januari 2012 18:33 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Oh ja, ik heb altijd al eens doodgescript willen worden. Lekkere salespitch.
quote:
Heb jij zulke kleine handjes?quote:
quote:Monday 30 Jan - Transfers
* Fransérgio Rodrigues Barbosa: From Free Agents to Internacional
* William Artur Conceição dos Santos: From Paços de Ferreira to Vitória Guimarães
* Carlo Pinsoglio: From Juventus to Vicenza
* Riccardo Meggiorini: From Novara to Torino
* José Eduardo de Araújo: From Parma to Empoli
* Héctor Font Romero: From RC Recreativo to FC Cartagena
* Kim Ju Young: From GyeongNam FC to FC Seoul
* Martin Bergvold: From FC København to Lyngby BK
* Jiří Bílek: From 1. FC Kaiserslautern to Zagłębie Lubin
* Pontus Wernbloom: From AZ to CSKA Moskva
* Lee Croft: From Derby County to *. Johnstone
* Gilvan Gomes Vieira: From SD Huesca to Hércules CF
* Fabian Delph: From Aston Villa to Leeds United
* Andreas Johansson: From VfL Bochum to IFK Norrköping
* Julián Omar Ramos Suárez: From UD Almería to SD Huesca
* Pablo Ledesma: From Catania to Boca Juniors
* Gabriele Angella: From Udinese to Reggina
* Serge Gakpé: From FC Nantes to Standard Liège
* Vujadin Savić: From Girondins de Bordeaux to Dynamo Dresden
* Jonathan Soriano Casas: From FC Barcelona B to Red Bull Salzburg
* Andreas Wolf: From Werder Bremen to AS Monaco
* Paulo Cesar Elias: From Atlético Paranaense to Atlético Goianiense
* Francesco Benussi: From Palermo to Torino
* Grzegorz Sandomierski: From RC Genk to Jagiellonia Białystok
* George Leandro Abreu de Lima: From Avaí to Daegu FC
* Michael Tonge: From Stoke City to Barnsley
* Tom Soares: From Stoke City to Hibernian
* Eder Citadin Martins: From Cesena to Sampdoria
* Denis Kolodin: From Dinamo Moskva to FC Rostov
* Ruslan Nakhushev: From Tom Tomsk to Lokomotiv Moskva
* Rodrigo Pereira Possebon: From Santos to Vicenza
* Vágner Silva de Souza: From CSKA Moskva to Flamengo
* Igor Lebedenko: From Rubin Kazan to Terek Grozny
* Evgeniy Balyaykin: From Tom Tomsk to Rubin Kazan
* Jesús Dátolo: From RCD Espanyol to Internacional
Zo scoor ik vaak met Drenthe vanaf links..heerlijk is datquote:Op maandag 30 januari 2012 18:41 schreef laucas het volgende:
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/112217872
Een kinderhand is snel gevuld.quote:Op maandag 30 januari 2012 18:37 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Heb jij zulke kleine handjes?
Er gaat zeer waarschijnlijk nog wel een SIF komen.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:06 schreef Toefjes het volgende:
Frustratie van het 4K toernooi van me afgespeeld met het serie A team, de goldcup gewonnen. cup nummer 34 is binnen
Nog iets van 30K, dan kan ik als ik Ibrahimovic, IF Samuel en nog 2 Ramiressen verkoop een IF Ibra halen
stoer team! Ga je IF Navas kopen?quote:Op maandag 30 januari 2012 18:32 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#kFz4QVKsbcIvU
Fijnste team dat ik ooit heb gehad, heb nog nooit eerder meer dan 80 wedstrijden met 1 team gespeeld.
Tja, IF van Persie, was iedereen in paniek, is nu veel meer waard dan toen de SIF uitkwam.quote:Op maandag 30 januari 2012 18:45 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Er gaat zeer waarschijnlijk nog wel een SIF komen.
Nope, veel coins besteden aan een LM of RM in een 3-5-2 formatie is verspilling; ze vallen totaal niet op. Daarnaast heb ik het team nu op de trade pile staan, ik denk dat ik nu weer voor een Serie A team ga.quote:
Ik ook regelmatig met Drenthe, Beerens, Emnes en Moses.quote:Op maandag 30 januari 2012 18:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zo scoor ik vaak met Drenthe vanaf links..heerlijk is dat
Weinig goals met middenveld en verdedigingquote:Op maandag 30 januari 2012 18:32 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#kFz4QVKsbcIvU
Fijnste team dat ik ooit heb gehad, heb nog nooit eerder meer dan 80 wedstrijden met 1 team gespeeld.
Met alle 3. Chiellini en Silva mogen blijven, beste verdedigingsduo ooit.quote:Op maandag 30 januari 2012 18:47 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Nope, veel coins besteden aan een LM of RM in een 3-5-2 formatie is verspilling; ze vallen totaal niet op. Daarnaast heb ik het team nu op de trade pile staan, ik denk dat ik nu weer voor een Serie A team ga.
Iemand al met IF Chiellini, IF Silva of IF Samuel gespeeld? Zo ja, bevallen ze?
www.blogspot.comquote:Op maandag 30 januari 2012 18:52 schreef vandermar het volgende:
Weet iemand hoe je een site moet maken waar je een blog op kan bijhouden?
Wil je dat doen dan.quote:Op maandag 30 januari 2012 18:52 schreef vandermar het volgende:
Weet iemand hoe je een site moet maken waar je een blog op kan bijhouden?
Inderdaad, alles gaat via het spitsenduo. Soldado liep tot aan de 50 ongeveer 1 op 1, daarna begon Callejón opeens alles te scoren.quote:Op maandag 30 januari 2012 18:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Weinig goals met middenveld en verdediging
Soldado liep ook niet zo aan het gemiddelde te zien? Wel een ziek team op papier
Een trage CB is voor mij niet echt een probleem met mijn 3-5-2 systeem, vandaar dat ik ook redelijk overweg kon met IF Puyol.quote:Op maandag 30 januari 2012 18:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Met alle 3. Chiellini en Silva mogen blijven, beste verdedigingsduo ooit.
Samuel weer op de TP, hij werd er toch een paar keer uitgelopen. Maar met de spits voor zich is hij onpasseerbaar trouwens.
Voor school opdrachtquote:
Doe lekker origineel en hip en doe het via Twitter.quote:Op maandag 30 januari 2012 18:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Voor school opdracht
Daar moet ik de vraag beantwoorden: wie ben ik?
EN ik dacht laat ik dan eerst mijzelf even voorstellen en daarna om de 4 dagen ofzo een stukje eropzetten van wat ik heb meegemaakt en hoe ik het heb meegemaakt.
Ik speel sindskort met di Natale op de CAM, die is wel okee. Ik vind het wel de lastigste positie om in te vullen trouwens. Robinho heb ik gehad, maar in plaats daarvan nu IF Neymar.quote:Op maandag 30 januari 2012 18:54 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Inderdaad, alles gaat via het spitsenduo. Soldado liep tot aan de 50 ongeveer 1 op 1, daarna begon Callejón opeens alles te scoren.
[..]
Een trage CB is voor mij niet echt een probleem met mijn 3-5-2 systeem, vandaar dat ik ook redelijk overweg kon met IF Puyol.
Wie zijn absolute musts uit de Serie A? Ik zoek nog een CAM en de twee beste CDMs (waarvan 1 plek vrijwel zeker naar De Rossi gaat).
Ibra, Lavezzi, Krasic, IF Silva, IF Chiellini en IF Samuel komen vrijwel zeker in mijn team.
Klopt. Zoals je ziet zitten we ook pas in topic 188, da's ook geen goed teken.quote:Op maandag 30 januari 2012 18:57 schreef officialshayne het volgende:
Dus Jullie vinden Het Spel Niks ?
Ik speel metquote:Op maandag 30 januari 2012 18:54 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Inderdaad, alles gaat via het spitsenduo. Soldado liep tot aan de 50 ongeveer 1 op 1, daarna begon Callejón opeens alles te scoren.
[..]
Een trage CB is voor mij niet echt een probleem met mijn 3-5-2 systeem, vandaar dat ik ook redelijk overweg kon met IF Puyol.
Wie zijn absolute musts uit de Serie A? Ik zoek nog een CAM en de twee beste CDMs (waarvan 1 plek vrijwel zeker naar De Rossi gaat).
Ibra, Lavezzi, Krasic, IF Silva, IF Chiellini en IF Samuel komen vrijwel zeker in mijn team.
Hoe Bedoel je Dat Precies ?quote:Op maandag 30 januari 2012 18:57 schreef officialshayne het volgende:
Klopt, een zeer karig spelquote:Op maandag 30 januari 2012 18:57 schreef officialshayne het volgende:
Ik moet 2 maken en die andere is via twitterquote:Op maandag 30 januari 2012 18:57 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Doe lekker origineel en hip en doe het via Twitter.
alles. beetje met wat homo's tegen een bal aan trappen, dat kan ik ook in het echt doenquote:Op maandag 30 januari 2012 19:00 schreef officialshayne het volgende:
Wat is er Mis aan dan ? , Ik wil hem weer kopen ..
Haha, ik als je reactie in dat andere topic net pasquote:Op maandag 30 januari 2012 19:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
alles. beetje met wat homo's tegen een bal aan trappen, dat kan ik ook in het echt doenjezus wat een debiel spel is het toch
Robinho is de CAM in mijn Braziliaanse team en ik vind hem maar gewoontjes. Neymar is een gigantische pussy (ik speel 'm wel als ST) en ik denk niet dat de IF een hele grote verandering is. Cambiasso viel mij ook vies tegen in het begin van het jaar.quote:Op maandag 30 januari 2012 18:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik speel sindskort met di Natale op de CAM, die is wel okee. Ik vind het wel de lastigste positie om in te vullen trouwens. Robinho heb ik gehad, maar in plaats daarvan nu IF Neymar.
Als CDM vind ik persoonlijk (S)IF Marchisio briljant, speel ook met SIF Ramires als CDM (is een hybrid zeg maar). Cambiasso is ook een held voor mij, maar daar zijn de meningen erg over verdeeld.
Het Is Een Zionistisch Complot ! Ze Wekken Verslaving Op dat Is Er Mis Aan !quote:Op maandag 30 januari 2012 19:00 schreef officialshayne het volgende:
Wat is er Mis aan dan ? , Ik wil hem weer kopen ..
en dan binnen 5 minuten 2-1 6 minuten 3-1 voor :squote:Op maandag 30 januari 2012 18:59 schreef OmniRocket het volgende:
gaat lekker momenteel... 8-3 in schoten 2-3 verlies, nu 8-1 in schoten, 0-1 achter
Ik zou SIF Marchisio, De Rossi en Vidal testen voor CDMquote:Op maandag 30 januari 2012 19:02 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Robinho is de CAM in mijn Braziliaanse team en ik vind hem maar gewoontjes. Neymar is een gigantische pussy (ik speel 'm wel als ST) en ik denk niet dat de IF een hele grote verandering is. Cambiasso viel mij ook vies tegen in het begin van het jaar.
SIF Marchisio wordt denk ik dan mijn tweede CDM, hoewel zij HEA stat wel erg tegenvalt.
Vidal heb ik ook veel mensen positief over gehoord trouwens, en de Rossi is voor anderen weer een held zoals Cambiasso dat voor mij isquote:Op maandag 30 januari 2012 19:02 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Robinho is de CAM in mijn Braziliaanse team en ik vind hem maar gewoontjes. Neymar is een gigantische pussy (ik speel 'm wel als ST) en ik denk niet dat de IF een hele grote verandering is. Cambiasso viel mij ook vies tegen in het begin van het jaar.
SIF Marchisio wordt denk ik dan mijn tweede CDM, hoewel zij HEA stat wel erg tegenvalt. Wel high defensive work rate, though.
quote:Op maandag 30 januari 2012 19:05 schreef DutchSL het volgende:
Monday 30 Jan - Transfers
Fransérgio Rodrigues Barbosa: From Free Agents to Internacional
William Artur Conceição dos Santos: From Paços de Ferreira to Vitória Guimarães
Carlo Pinsoglio: From Juventus to Vicenza
Riccardo Meggiorini: From Novara to Torino
José Eduardo de Araújo: From Parma to Empoli
Héctor Font Romero: From RC Recreativo to FC Cartagena
Kim Ju Young: From GyeongNam FC to FC Seoul
Martin Bergvold: From FC København to Lyngby BK
Jiří Bílek: From 1. FC Kaiserslautern to Zagłębie Lubin
Pontus Wernbloom: From AZ to CSKA Moskva
Lee Croft: From Derby County to *. Johnstone
Gilvan Gomes Vieira: From SD Huesca to Hércules CF
Fabian Delph: From Aston Villa to Leeds United
Andreas Johansson: From VfL Bochum to IFK Norrköping
Julián Omar Ramos Suárez: From UD Almería to SD Huesca
Pablo Ledesma: From Catania to Boca Juniors
Gabriele Angella: From Udinese to Reggina
Serge Gakpé: From FC Nantes to Standard Liège
Vujadin Savić: From Girondins de Bordeaux to Dynamo Dresden
Jonathan Soriano Casas: From FC Barcelona B to Red Bull Salzburg
Andreas Wolf: From Werder Bremen to AS Monaco
Paulo Cesar Elias: From Atlético Paranaense to Atlético Goianiense
Francesco Benussi: From Palermo to Torino
Grzegorz Sandomierski: From RC Genk to Jagiellonia Białystok
George Leandro Abreu de Lima: From Avaí to Daegu FC
Michael Tonge: From Stoke City to Barnsley
Tom Soares: From Stoke City to Hibernian
Eder Citadin Martins: From Cesena to Sampdoria
Denis Kolodin: From Dinamo Moskva to FC Rostov
Ruslan Nakhushev: From Tom Tomsk to Lokomotiv Moskva
Rodrigo Pereira Possebon: From Santos to Vicenza
Vágner Silva de Souza: From CSKA Moskva to Flamengo
Igor Lebedenko: From Rubin Kazan to Terek Grozny
Evgeniy Balyaykin: From Tom Tomsk to Rubin Kazan
Jesús Dátolo: From RCD Espanyol to Internacional
requote:Op maandag 30 januari 2012 19:08 schreef OmniRocket het volgende:
Hoe staat het met het PS3 toernooi?quote:Op maandag 30 januari 2012 19:08 schreef OmniRocket het volgende:
denk het wel maar hier:quote:
Ligt een beetje aan je manier van spelen denk ik.. Zit er wel inquote:Op maandag 30 januari 2012 19:22 schreef Toefjes het volgende:
Zou SIF Nene het beter doen op CAM dan IF Neymar?
De Rossiquote:Op maandag 30 januari 2012 19:14 schreef StijnDa het volgende:
Vidal is een goede speler ja, en kost geen drolSIF Marchisio is ook goed, maar wat hoger budget.
Gauw doenquote:Op maandag 30 januari 2012 19:27 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Niet mee gespeeld om een of andere reden...
- tradepilequote:Op maandag 30 januari 2012 19:28 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Maar hebben meer mensen dat je speler gewoon weg is nadat je hem gekocht hebt?
En bij nationaliteiten kun je niet eens zoeken op Nigerquote:Op maandag 30 januari 2012 19:27 schreef GuRBuH het volgende:
Per ongeluk ultimatedb weggeklikt, nu moet ik alle prijzen opzoeken via de webapp. Hoe pauper.
Staat ergens in je lijst van de webapp dat je hem daadwerkelijk hebt aangeschaft?quote:Op maandag 30 januari 2012 19:28 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Maar hebben meer mensen dat je speler gewoon weg is nadat je hem gekocht hebt?
Het is echt zo FUT!!!!quote:Op maandag 30 januari 2012 19:30 schreef officialshayne het volgende:
Kunnen jullie me meer vertellen over het spel en waarom jullie het FUT vinden?
Wat voor team ga je nu maken dan?quote:Op maandag 30 januari 2012 19:29 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
En bij nationaliteiten kun je niet eens zoeken op Niger![]()
Ik doe niet meer aan goedkoop ondertussen, die tijden zijn voorbij.quote:Op maandag 30 januari 2012 19:28 schreef Reemi het volgende:
[..]
Gauw doenVerdedigen, aanvallen; hij kan het allemaal. Zijn longshot
Samen met Vidal was het een heerlijk, zeer goedkoop duo op CDM.
quote:Op maandag 30 januari 2012 19:30 schreef officialshayne het volgende:
Nee had zon renneger in een pakjequote:Op maandag 30 januari 2012 19:30 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Wat voor team ga je nu maken dan?
En dat zijn?quote:Op maandag 30 januari 2012 19:31 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Nee had zon raceneger (moest ik aandenken bij het woord renneger
) in een pakje
Heb momenteel maar 2 teams en wil dat ff zo proberen te houden
quote:Prachtig weekend
Het weekend zit er weer op en voor mij was het werkelijk een geweldig weekend. Na vrijdag lekker te hebben getraind (voetbal) heb ik het daarna rustig aan gedaan. Vrijdag begon ik al enigzins zenuwachtig te worden voor gisteren (zondag 29 januari). De reden van de zenuwen was de wedstrijd Feyenoord - Ajax. Ik ben een groot fan van Feyenoord en dit moest de wedstrijd worden dat we Ajax weer eens zouden verslaan de vorige keer was alweer in 2006. Terug naar vrijdag, na fanatiek te hebben getraint ben ik die avond thuisgebleven omdat ik een student ben die op stufi teert en dus niet veel te besteden heeft. Vroeg naar bed dus maar.
Daar was het al weer zaterdag, na een prima nacht werd ik om half twaalf wakker. Rustig ontbijtje nemen en daarna even voetbal kijken op de tv. Ik had echter ook wel even behoefte aan om met school bezig te zijn, dit is niet gewoon voor mij, veelal neem ik in de weekend vrijaf van school maar er moeten een aantal deadlines gehaald worden. S' avonds pikte ik nog even de nodige wedstrijden mee uit de eredivisie en begonnen de zenuwen meer te komen.
D-day voor mij, ik had een slechte nacht achter de rug, weinig slaap door de zenuwen en om half twaalf kwam ik beneden. Ik kreeg geen hap door mijn keel dus heb het gehouden bij een vloeibaar ontbijt welke alleen uit melk bestond. Half één begon de belangrijke wedstrijd, mijn vader, mijn opa, mijn zusje, mijn neefje en ik zaten klaar om de wedstrijd te kijken. Na enkele malen hebben staan dansen en springen in de kamer was de overwinning voor Feyenoord een zekerheid. 4-2 is de einduitslag. Had Feyenoord niet gewonnen dan had ik 's avonds ook niet met school bezig geweest. Voor mij is een goed humeur ontzettend belangrijk om huiswerk te maken of iets anders te gaan doen wat van belang is voor mijzelf en mijn toekomst.
Maandag, vandaag. Een heerlijke nacht, nagenieten van de 4-2 overwinning en met het goede humeur dat ik had en nu nog steeds heb ben ik goed met school bezig geweest en met mijn goede humeur schrijf ik ook dit stuk. Ik schrijf dit met een grote grijns op mijn gezicht, zo zit ik nou eenmaal in elkaar. Het leven van de leuke en mooie kant bekijken.
Een prachtig weekend welke hopelijk een prachtige week als vervolg krijgt. Deze week ben ik vrij van school en er is genoeg te doen dus ik hoop dat ik dit goede humeur vasthoud. Er is vorst op komst dus misschien kunnen we nog even schaatsen maar dat zien we dan wel
Gr gr
"Nederlands" 4-2-3-1 team met Almeback, Elm en Proto. En mn vaste 4-3-1-2 Zhano team met El Kabir en Casta. Die ga ik denk ik uitbreiden met Wernbloomquote:
Ik zal er even serieus op ingaan. FUT = Ultimate team. Daarin manage je als het ware je eigen verzonnen club, en koop je spelers, je kiest je tenue, je stadion etc etc. Het steeds groter willen worden is het verslavende element. Het is stiekum toch best een leuk spel dat Fifaquote:Op maandag 30 januari 2012 19:30 schreef officialshayne het volgende:
Waar kan je dat zien?quote:Op maandag 30 januari 2012 19:29 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Staat ergens in je lijst van de webapp dat je hem daadwerkelijk hebt aangeschaft?
Gr gr eronderquote:Op maandag 30 januari 2012 19:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
http://scfstephan.blogspot.com/
Plaats die dan ook evenhoe meer lezers hoe meer vreugd
MLS wel het beste imo.quote:Op maandag 30 januari 2012 19:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Is trouwens MLS het hoogste qua pace of een koreaans team? Bronze trouwens
Pace 84, maar wel een linkspoot op links, die vreselijk hoog zit in de passing en shooting. Ik geef het een kans. Hij hoeft alleen maar Ibra en Pazzini te bedienen in feite. En het verschil qua prijs met Neymar gaat naar het IF Ibra fondsquote:Op maandag 30 januari 2012 19:23 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan je manier van spelen denk ik.. Zit er wel inProberen.
Janko ook leuk...quote:Op maandag 30 januari 2012 19:36 schreef StijnDa het volgende:
http://www.nusport.nl/ove(...)ert-terug-porto.html
Leuk als je Liga Portugesa maakt.
Iets met vraag en aanbod en een markt met een bepaalde prijs enzo..quote:
IRL toch ook niet..wat moet Porto nou met hemquote:Op maandag 30 januari 2012 19:47 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Maar daar heb je niets aan in Fifa![]()
Gonzalez is een baas.
Amper aanbod en mijne is de goedkoopstequote:Op maandag 30 januari 2012 19:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Iets met vraag en aanbod en een markt met een bepaalde prijs enzo..
Jij zelf dus ook?quote:Op maandag 30 januari 2012 19:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Mensen die niet willen leaven bij opponentscherm bij een freeze
ik denk dat zn IF Diawara gewoon niet fresh isquote:Op maandag 30 januari 2012 19:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Iets met vraag en aanbod en een markt met een bepaalde prijs enzo..
Jij wel dan?quote:Op maandag 30 januari 2012 19:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Mensen die niet willen leaven bij opponentscherm bij een freeze
quote:Op maandag 30 januari 2012 19:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik denk dat zn IF Diawara gewoon niet fresh is
Nog altijd meer dan wat de mensen willen betalen blijkbaar.quote:Op maandag 30 januari 2012 19:48 schreef Reemi het volgende:
[..]
Amper aanbod en mijne is de goedkoopste
quote:
Ja, maar ik heb een beter team dan hem dus hij moet rebootenquote:
Wel een echte spits, tegen het einde laten invallen en dan loopt hij wel op de goede plaats als de bal daar valt. Goede kopper, ook altijd handig.quote:Op maandag 30 januari 2012 19:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
IRL toch ook niet..wat moet Porto nou met hem
quote:Op maandag 30 januari 2012 19:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
[..]
Ja, maar ik heb een beter team dan hem dus hij moet rebooten
Hij is vast ouder, dus een beetje respect voor de ouderen tonen kan ook geen kwaad.quote:Op maandag 30 januari 2012 19:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
[..]
quote:Op maandag 30 januari 2012 19:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
[..]
Neequote:Op maandag 30 januari 2012 19:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij is vast ouder, dus een beetje respect voor de ouderen tonen kan ook geen kwaad.
Waarom haten op Mr. Polska?quote:
Kuthoofdquote:Op maandag 30 januari 2012 19:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Waarom haten op Mr. Polska?
Niet chill, waar doe je stage?quote:Op maandag 30 januari 2012 20:02 schreef Lindgren. het volgende:
De komende 10 weken weinig Fifa voor Lindgren. Stage sinds vandaag officieel begonnen. Elke dag om 6:15 de wekker en om 19:00 thuis.
waar ga je stage lopen?quote:Op maandag 30 januari 2012 20:02 schreef Lindgren. het volgende:
De komende 10 weken weinig Fifa voor Lindgren. Stage sinds vandaag officieel begonnen. Elke dag om 6:15 de wekker en om 19:00 thuis.
De meeste mensen met skillteams gaan idd pas skillen als ze toevallig voor komen (en standaard bij de aftrapquote:Op maandag 30 januari 2012 20:00 schreef GuRBuH het volgende:
Ik denk laat ik weer eens een gouden toernooi proberen met mn silvers. Meteen weer tegen zo'n kneus die z'n team "Skillzzz HD" noemt en vervolgens lekker met Wallyson en Nilmar gaat pacehoeren en dan bij een 4-2 voorstand er een McGeady spin uitgooit
Nee, als CM is hij echt geen fuck meer waardquote:Op maandag 30 januari 2012 20:09 schreef GekkeGerrit- het volgende:
lol die speler die ik 'kwijt' was zat gewoon in me club (!) 4-3-3 IF Soldado, alleen ik heb hem dus blijkbaar als CM gekocht
Zou hij zo meer waard zijn? Ik zie er geen een staan atm, maar ik zou ook niet weten waarom je hem als CM zou willen
En hoeveel is 'geen fuck'?quote:Op maandag 30 januari 2012 20:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, als CM is hij echt geen fuck meer waard
niet doen het is een fut spelquote:Op maandag 30 januari 2012 20:10 schreef officialshayne het volgende:
Dan ga ik het spel ook kopen (:
PS3, Xbox?quote:Op maandag 30 januari 2012 20:10 schreef officialshayne het volgende:
Dan ga ik het spel ook kopen (:
Fifa denk ik.quote:
Ga huiswerk maken. Oh wacht dat hebben ze niet op de kleuterschoolquote:Op maandag 30 januari 2012 20:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik zit in een soort battle, we zijn gefrozen in opponentscherm al 30 minuten maar geen van ons beiden leaved
Aaight, als je een potje wil spelen hoor ik hetquote:
Frans hoofdstuktoetsquote:Op maandag 30 januari 2012 20:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ga huiswerk maken. Oh wacht dat hebben ze niet op de kleuterschool
Trololololquote:Op maandag 30 januari 2012 20:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ga huiswerk maken. Oh wacht dat hebben ze niet op de kleuterschool
Moet ik heb eerst effe kopen , ik denk deze weekquote:Op maandag 30 januari 2012 20:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Aaight, als je een potje wil spelen hoor ik het
En dan kom je thuis, en "toevallig" werkt je online pass nietquote:Op maandag 30 januari 2012 20:16 schreef officialshayne het volgende:
[..]
Moet ik heb eerst effe kopen , ik denk deze week
Ken iemand die verkoopt em voor 20 met ongebruikte online pass
Als je weet hoe ie heet en waar hij woont tik je hem in elkaar als je pass niet werkt, iig niet via marktplaats kopen.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:19 schreef officialshayne het volgende:
Dan heb ik er nog 1'tje thuis leggen van de xbox versie.
Discardvalue ofzoquote:
Ik had dat laatst ook. Heel het huis schoongemaakt in de tijd van de tegenstanderquote:Op maandag 30 januari 2012 20:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik zit in een soort battle, we zijn gefrozen in opponentscherm al 30 minuten maar geen van ons beiden leaved
Ik laat hem mooi vannacht aanstaanquote:Op maandag 30 januari 2012 20:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik had dat laatst ook. Heel het huis schoongemaakt in de tijd van de tegenstander
Tja, is het voor een finale ofzo? Je DNF wordt niet aangetast, en in de tijd dat je wacht had je al 3 potjes a 800 coins kunnen spelenquote:Op maandag 30 januari 2012 20:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik laat hem mooi vannacht aanstaan
Nee gewoon een random potje, ik ging toch stoppen dus ik mis er niets aan in principequote:Op maandag 30 januari 2012 20:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tja, is het voor een finale ofzo? Je DNF wordt niet aangetast, en in de tijd dat je wacht had je al 3 potjes a 800 coins kunnen spelen
quote:Op maandag 30 januari 2012 20:39 schreef StijnDa het volgende:
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/112389265
Altijd leuk als hij precies past en je zet TOTY Casillas zo te kijk![]()
Ook Messi Ronaldo Robben etc.
Koreanen, brazilianen?quote:Op maandag 30 januari 2012 20:54 schreef Lindgren. het volgende:
Weet iemand een leuk, origineel bronze team? (Hybrid oid?) Heb Engelse Championsship, MLS en Eredivisie al.
ik heb een hybrid met engelsen en noren, werkt wel lekker.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:54 schreef Lindgren. het volgende:
Weet iemand een leuk, origineel bronze team? (Hybrid oid?) Heb Engelse Championsship, MLS en Eredivisie al.
Oké, dat klinkt al interessant.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb een hybrid met engelsen en noren, werkt wel lekker.
Bronze? Link?quote:Op maandag 30 januari 2012 20:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb een hybrid met engelsen en noren, werkt wel lekker.
hoe kom je daar nou weer bij?quote:Op maandag 30 januari 2012 20:59 schreef Fifut het volgende:
Wat zie ik nou! Flikt EA het nu om Guidetti NIET SIF te maken? WTF IS DAT VOOR EEN ONZIN
Hoe kom je daarbij?quote:Op maandag 30 januari 2012 20:59 schreef Fifut het volgende:
Wat zie ik nou! Flikt EA het nu om Guidetti NIET SIF te maken? WTF IS DAT VOOR EEN ONZIN
Mijn god, wat voor punt had je vroeger bij begrijpend lezen op de basisschool?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |