Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=htmlRvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
laat maar naar de premier league gaan..dan ga ik weer netherbelgians bouwenquote:Op maandag 30 januari 2012 13:48 schreef DutchSL het volgende:
Guarin naar Inter.. ik ben benieuwd of Sneijder deze periode al weg gaat.
Llorente.quote:Op maandag 30 januari 2012 13:52 schreef vandermar het volgende:
Het zit denk ik wel goed met een SIF Guidetti, bijna geen enkele spits met een hat-trick. Alleen de Jong nog voor de rest of 2 goals of 1 goal en 1 assist.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 januari 2012 13:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
laat maar naar de premier league gaan..dan ga ik weer netherbelgians bouwen
Volgens jaar zit hazard daar ook nog
karma is een bitchquote:Op maandag 30 januari 2012 14:12 schreef vandermar het volgende:
Sta je godverdomme 3-1 voor 90e minuut flikkeren die kanker servers mij er weer uit.
Waarom zou zijn IF duurder worden door een transfer?quote:Op maandag 30 januari 2012 14:31 schreef el-blanchito het volgende:
Komt Wernbloom nog bij de transfers? Dan wordt z'n IF hopelijk rond de 80K
Geen kans op een SIF? (Eredivisie)quote:Op maandag 30 januari 2012 14:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom zou zijn IF duurder worden door een transfer?
was niet echt logisch idd, misschien omdat zijn NIF dan duurder zou worden waardoor dat bedrag dichter bij die van de IF komt te liggen en mensen dus eerder de IF zouden willen kopen.quote:Op maandag 30 januari 2012 14:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom zou zijn IF duurder worden door een transfer?
Huntelaar moet onderhand toch ook eens een IF krijgen...sowieso een UP in de winterstop. Op basis van de huidige rating zou ik eerder voor Lukaku up front gaan.quote:Op maandag 30 januari 2012 14:10 schreef Rijst het volgende:
[..]![]()
Huntelaar
v Persie
Mertens - Felaini - Sneijder - Robben
Vetthongen - Kompany - Vermaelen - Boulah
Krul
Hij is al 74 ..die kans is sowieso al te verwaarlozenquote:
Denk niet dat het invloed heeft. Zijn nif is een waardeloze non rare. Zijn IF is ook vrij waardeloos, maar vooral mega rare. Die zeldzaamheid blijft hetzelfde. Het is eerder zo dat een goede SIF Guidetti de prijs omhoog zal drijven omdat meer mensen dan SweSilvers maken.quote:Op maandag 30 januari 2012 14:38 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
was niet echt logisch idd, misschien omdat zijn NIF dan duurder zou worden waardoor dat bedrag dichter bij die van de IF komt te liggen en mensen dus eerder de IF zouden willen kopen.
WTF ik zit net naar die stats van Mignolet te kijken. Hoe kan hij nou een silver zijn?quote:Op maandag 30 januari 2012 14:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Huntelaar moet onderhand toch ook eens een IF krijgen...sowieso een UP in de winterstop. Op basis van de huidige rating zou ik eerder voor Lukaku up front gaan.
Lukaku
v Persie
Hazard - Fellaini - Sneijder - Robben
Tshimanga - Kompany - IF Vertonghen- Van der Wiel
IF Mignolet
Dan zit ik overal op 9 chem als het goed is volgens het schema van Deko
ST 1
CF 4
LM/RM 3
CM 3
LB/RB 2
CB 4
GK 2
Je hebt een stukje discussie gemistquote:Op maandag 30 januari 2012 14:47 schreef DannyDeko het volgende:
Sneijder niet. Heeft maar 2 links nu.
Alle fronten moet die geupdate wordenquote:Op maandag 30 januari 2012 14:48 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ookal haat ik het om te zeggen, maar als guidetti geen SIF krijgt dan is ea knettergek
Check ook zijn prijs..zijn NIF is een hele goede silver met een 74 rating en om de een of andere reden vond EA het leuk om een super silver met een rating van 74 te maken. Hij is een vd beste keepers uit het spel en is toch silverquote:Op maandag 30 januari 2012 14:48 schreef Rijst het volgende:
[..]
WTF ik zit net naar die stats van Mignolet te kijken. Hoe kan hij nou een silver zijn?
85 div
85 beh
80 trp
87 ref
60 snl
80 pos
Wat een naaistreek van EA.quote:Op maandag 30 januari 2012 14:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Check ook zijn prijs..zijn NIF is een hele goede silver met een 74 rating en om de een of andere reden vond EA het leuk om een super silver met een rating van 74 te maken. Hij is een vd beste keepers uit het spel en is toch silver
Zo goed vond ik m niet, NIF Pletikose en NIF Ahamadaquote:Op maandag 30 januari 2012 14:53 schreef Rijst het volgende:
[..]
Wat een naaistreek van EA.![]()
![]()
Dit is gewoon de IF Casillas van de zilvers.
IF Neuer is beter dan TOTY Casillas.quote:Op maandag 30 januari 2012 14:53 schreef Rijst het volgende:
[..]
Wat een naaistreek van EA.![]()
![]()
Dit is gewoon de IF Casillas van de zilvers.
Zeker doen!quote:Op maandag 30 januari 2012 15:09 schreef Tim86 het volgende:
Op EA forum vinden de meeste mensen Steek een stuk beter in het spel dan Buffon..had ik niet verwacht. Zal hem toch eens gaan testen
Je favo speler gaat naar Fiorentinaquote:Op maandag 30 januari 2012 15:12 schreef DutchSL het volgende:
Ik vind Buffon veel en veel beter, maakt zelden tot nooit fouten.. als het een goal is was het onhoudbaar.
Stekelenburg maakte best veel fouten, niet zo erg als Julio Cesar maar veel scheelde het ook niet.
quote:1/30/12
Ruben Olivera
Midfielder
Fiorentina Lecce Full Ownership
Ik blijf gewoon trouw aan De Sanctis.quote:Op maandag 30 januari 2012 15:18 schreef Kamikazie het volgende:
Ik vind Steek ook fijner dan Buffon.
Diego Alves heb ik ook voor mijn Brazilianen. Echt een baas.quote:Op maandag 30 januari 2012 15:34 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon trouw aan De Sanctis.
Sowieso heb ik uit elke league wel een keeper die niet het beste is qua stats maar ik wel het fijnst vind:
BBVA - Diego Alves
Serie A - De Sanctis
Bundes - Wiese
BPL - Hart
Pletikosa liet echt niks door toen tegen jouquote:Op maandag 30 januari 2012 14:56 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Zo goed vond ik m niet, NIF Pletikose en NIF Ahamada
done, NAC breda kitquote:Op maandag 30 januari 2012 16:11 schreef Rijst het volgende:
Kan iemand mij een trade offer sturen? Just in case.
IF Mandanda
Ligue 1, Marseile
4-2-3-1
FC Burgerking
Uiteraard.quote:
ik bied 450 coins, dat is echt een fantastisch bod.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:24 schreef Rijst het volgende:
Kom op, bieden mensen !! $___$
[ afbeelding ]
Nee er is al een bod van 1100.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik bied 450 coins, dat is echt een fantastisch bod.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |