Die moorkop stond buiten bij een bakkerij in Bussum. Daar in die straat (Havenstraat?) werd heel veel opgenomen. Ook de beroemde bonbonscene van de vieze man werd daar gefilmd.quote:Op zondag 19 februari 2012 21:15 schreef Karina het volgende:
Die moorkop. Zeker geleend van die bakker die ik weleens zie rijden.
Ah hier zie ik ook vaak een auto rijden met een moorkop op het dakquote:Op zondag 19 februari 2012 21:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Die moorkop stond buiten bij een bakkerij in Bussum. Daar in die straat (Havenstraat?) werd heel veel opgenomen. Ook de beroemde bonbonscene van de vieze man werd daar gefilmd.
quote:
Dat gevoel heb ik ook.quote:
Ja? Ik heb me dat altijd gerealiseerd.quote:Op zondag 19 februari 2012 21:19 schreef golfer het volgende:
Wel weer genoten en me nu pas realiserend hoe goed die scenes met dat blauwe scherm getimed en gespeeld waren.
Bij een bakker in Enkhuizen staat ook precies zo'n ding, dus daar zullen nogal wat van gemaakt zijn ooit.quote:Op zondag 19 februari 2012 21:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah hier zie ik ook vaak een auto rijden met een moorkop op het dak
Misschien zelfs door Bie een beetje te lang gepusht om toch nog even door te gaan.quote:Op zondag 19 februari 2012 21:43 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja? Ik heb me dat altijd gerealiseerd.
Het werd nu overigens wel heel duidelijk dat het idd Van Kooten was die er klaar mee was. Helemaal klaar mee was zelfs.
Ach ja, Amsterdammers denken vaak dat ze uniek zijnquote:Op zondag 19 februari 2012 22:33 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Bij een bakker in Enkhuizen staat ook precies zo'n ding, dus daar zullen nogal wat van gemaakt zijn ooit.
Haha heel toevallig, dat was precies waar ik ook aan dacht, die bakker in Enkhuizen!quote:Op zondag 19 februari 2012 22:33 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Bij een bakker in Enkhuizen staat ook precies zo'n ding, dus daar zullen nogal wat van gemaakt zijn ooit.
Ik heb veel Koot en Bie's op casette. Kan ze nooit meer draaienquote:
En uitgerekend die aflevering, die ik jaren lang zocht en pas vorige maand vond, komt vanavond gewoon op tv.quote:Op maandag 13 februari 2012 23:15 schreef Arcee het volgende:
Wist nooit dat dit toch op Youtube stond. Mijn favoriete uitzending ooit, denk ik wel.
Ze hebben al die LP/MCs nog niet heel zo lang geleden op CD uitgegeven.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb veel Koot en Bie's op casette. Kan ze nooit meer draaien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |