quote:Op maandag 30 januari 2012 00:23 schreef ajacied4lf het volgende:
Achja, komt alleen maar voor als Ajax verliest van Feyenoord. Na 6 jaar. Eindelijk. Weer 's een keer.
Ik zeg doen, maar als ik eenmaal sta ingeschreven Smoofie dan bied je mij af en toe wel onderdak he. Het is een behoorlijke reis elke ochtend.quote:
Moet wel zeggen dat ik een groot deel van mijn frustratie van me af heb gespammed vandaagquote:
Oke.quote:Op maandag 30 januari 2012 00:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zeg doen, maar als ik eenmaal sta ingeschreven Smoofie dan bied je mij af en toe wel onderdak he. Het is een behoorlijke reis elke ochtend.
Het was dat of sturkenboom mishandelen.quote:[..]
Moet wel zeggen dat ik een groot deel van mijn frustratie van me af heb gespammed vandaag
quote:
Met hoeveel man stond je voor de deur dan?quote:Op maandag 30 januari 2012 00:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Oke.
[..]
Het was dat of sturkenboom mishandelen.
9quote:Op maandag 30 januari 2012 00:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Met hoeveel man stond je voor de deur dan?
Smoofie alleen, maar wel in een Judopak met een zwarte band.quote:Op maandag 30 januari 2012 00:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Met hoeveel man stond je voor de deur dan?
Ze is toch geen turkquote:Op maandag 30 januari 2012 00:26 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jij niet hoor, ook al ben je een turk, toch?
ik ben geen turkquote:Op maandag 30 januari 2012 00:26 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Het is een invasie. Snel. Verberg alle vrouwen, kinderen, Koerden en Armenen.quote:Op maandag 30 januari 2012 00:26 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat is dezequote:Op maandag 30 januari 2012 00:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar dan moet ze haar armen wel scheren.
ben licht getintquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |