Kan, maar weet niet of we dat moeten willen .. denk dat we sneijder en xavi moeten nemen, en Eriksen moeten weggeven.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar ff serieus Sneijder gaat zijn plek niet meer terug krijgen van Raneiri. Als hij nou naar Barcelona vertrekt kan Xavi misschien naar Ajax?
Hmm misschien verhuren aan Man United en hem daar laten klaarstomen en terugnemen als Xavi ermee stopt.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Kan, maar weet niet of we dat moeten willen .. denk dat we sneijder en xavi moeten nemen, en Eriksen moeten weggeven.
quote:Op zondag 29 januari 2012 23:48 schreef Littlerabbit het volgende:
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH WOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
TRANEN IK ZIE TRAANNNEEEEEEEEEEEN KIJK DIE TIETEN OP EN NEER GAAAAAAAANDDDDDDDDDDDDDD
TRANEN IK ZIE TRAANNNEEEEEEEEEEEN KIJK DIE TIETEN OP EN NEER GAAAAAAAANDDDDDDDDDDDDDD
I'll have what he's having.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Dochter op de bank vind ik wel okequote:Op zondag 29 januari 2012 23:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Zou jij haar doen Ajacied4lf? Gordon vind ze volgens mij mannelijk genoeg.
Neva.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Zou jij haar doen Ajacied4lf? Gordon vind ze volgens mij mannelijk genoeg.
Je eigen dochter?quote:Op zondag 29 januari 2012 23:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dochter op de bank vind ik wel oke
quote:AD - Volgens een betrouwbare bron, is Real bezig met een grote deal. Zoals je de laatste tijd op tv ziet, Manolev (PSV) speelt als een god. Dat is Real opgevallen en zijn bereid om een groot bedrag + spelers aan te bieden voor Manolev. Het bedrag zal rond de 30 miljoen zijn + 3 spelers na keuze. Het gaat waarschijnlijk om CR7, Özil en Higuain.
Stay tuned..
Ik denk dat ik #1 ben gvd.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:49 schreef Smoofie het volgende:
Ik wil in de top 10 van posts van vandaag, zo fatoe ben ik wel, ff spammen.
Repost. Gewoon. Omdat het kan. Zo erg vind ik dit. Waar blijven de Kamervragen? Of moet hij daarvoor getint zijn meneer Geertje Wilders?!?!?!?!?!!?!?!?!?!?!?!?!!?!!?!?twitter:Dirk_18_Kuyt twitterde op zondag 29-01-2012 om 14:30:02Thanks Feyenoord you make my weekend even better then it already was by beating Ajax 4-2!!! reageer retweet
HahahahahahahaHahahahahahahaHahahahahahahaHahahahahahahaHahahahahahahaHahahahahahahaHahahahahahahaHahahahahahahaHahahahahahahaHahahahahahahaHahahahahahahaHahahahahahahaHahahahahahahaHahahahahahahaHahahahahahahaHahahahahahahaHahahahahahahaHahahahahahahaHahahahahahahaHahahahahahahaHahahahahahahaHahahahahahahaHahahahahahahaHahahahahahahaHahahahahahahaHahahahahahahaHahahahahahahaHahahahahahahaHahahahahahahaHahahahahahahaHahahahahahahaHahahahahahahaHahahahahahahaHahahahahahahaHahahahahahahaHahahahahahahaHahahahahahahaHahahahahahahaHahahahahahahaHahahahahahahaHahahahahahahaHahahahahahahaHahahahahahahaHahahahahahahaHahahahahahahaHahahahahahahaHahahahahahahaHahahahahahahaHahahahahahahaHahahahahahahaHahahahahahahaHahahahahahahaHahahahahahahaHahahahahahahaquote:
Zijn weekend is goed omdat utreg verloor? Gvdquote:Op zondag 29 januari 2012 23:50 schreef msnk het volgende:
Repost. Gewoon. Omdat het kan. Zo erg vind ik dit. Waar blijven de Kamervragen? Of moet hij daarvoor getint zijn meneer Geertje Wilders?!?!?!?!?!!?!?!?!?!?!?!?!!?!!?!?twitter:Dirk_18_Kuyt twitterde op zondag 29-01-2012 om 14:30:02Thanks Feyenoord you make my weekend even better then it already was by beating Ajax 4-2!!! reageer retweet
Wel een rasamsterdammert hoor.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:49 schreef Caland het volgende:
Ben daar een keer in de studio geweest man, mattie van mij won 35k.
Die Gordon heeft trouwens wel humor.
NEE JONGUH!!!! Zijn Engels!!! Kijk dan naar het vetgedruktequote:Op zondag 29 januari 2012 23:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zijn weekend is goed omdat utreg verloor? Gvd
Kon wel om 'em lachen.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel een rasamsterdammert hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |