Kan, maar weet niet of we dat moeten willen .. denk dat we sneijder en xavi moeten nemen, en Eriksen moeten weggeven.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar ff serieus Sneijder gaat zijn plek niet meer terug krijgen van Raneiri. Als hij nou naar Barcelona vertrekt kan Xavi misschien naar Ajax?
Hmm misschien verhuren aan Man United en hem daar laten klaarstomen en terugnemen als Xavi ermee stopt.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Kan, maar weet niet of we dat moeten willen .. denk dat we sneijder en xavi moeten nemen, en Eriksen moeten weggeven.
quote:Op zondag 29 januari 2012 23:48 schreef Littlerabbit het volgende:
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH WOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
TRANEN IK ZIE TRAANNNEEEEEEEEEEEN KIJK DIE TIETEN OP EN NEER GAAAAAAAANDDDDDDDDDDDDDD
TRANEN IK ZIE TRAANNNEEEEEEEEEEEN KIJK DIE TIETEN OP EN NEER GAAAAAAAANDDDDDDDDDDDDDD
I'll have what he's having.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Dochter op de bank vind ik wel okequote:Op zondag 29 januari 2012 23:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Zou jij haar doen Ajacied4lf? Gordon vind ze volgens mij mannelijk genoeg.
Neva.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Zou jij haar doen Ajacied4lf? Gordon vind ze volgens mij mannelijk genoeg.
Je eigen dochter?quote:Op zondag 29 januari 2012 23:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dochter op de bank vind ik wel oke
quote:AD - Volgens een betrouwbare bron, is Real bezig met een grote deal. Zoals je de laatste tijd op tv ziet, Manolev (PSV) speelt als een god. Dat is Real opgevallen en zijn bereid om een groot bedrag + spelers aan te bieden voor Manolev. Het bedrag zal rond de 30 miljoen zijn + 3 spelers na keuze. Het gaat waarschijnlijk om CR7, Özil en Higuain.
Stay tuned..
Ik denk dat ik #1 ben gvd.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:49 schreef Smoofie het volgende:
Ik wil in de top 10 van posts van vandaag, zo fatoe ben ik wel, ff spammen.
Repost. Gewoon. Omdat het kan. Zo erg vind ik dit. Waar blijven de Kamervragen? Of moet hij daarvoor getint zijn meneer Geertje Wilders?!?!?!?!?!!?!?!?!?!?!?!?!!?!!?!?twitter:Dirk_18_Kuyt twitterde op zondag 29-01-2012 om 14:30:02Thanks Feyenoord you make my weekend even better then it already was by beating Ajax 4-2!!! reageer retweet
HahahahahahahaHahahahahahahaHahahahahahahaHahahahahahahaHahahahahahahaHahahahahahahaHahahahahahahaHahahahahahahaHahahahahahahaHahahahahahahaHahahahahahahaHahahahahahahaHahahahahahahaHahahahahahahaHahahahahahahaHahahahahahahaHahahahahahahaHahahahahahahaHahahahahahahaHahahahahahahaHahahahahahahaHahahahahahahaHahahahahahahaHahahahahahahaHahahahahahahaHahahahahahahaHahahahahahahaHahahahahahahaHahahahahahahaHahahahahahahaHahahahahahahaHahahahahahahaHahahahahahahaHahahahahahahaHahahahahahahaHahahahahahahaHahahahahahahaHahahahahahahaHahahahahahahaHahahahahahahaHahahahahahahaHahahahahahahaHahahahahahahaHahahahahahahaHahahahahahahaHahahahahahahaHahahahahahahaHahahahahahahaHahahahahahahaHahahahahahahaHahahahahahahaHahahahahahahaHahahahahahahaHahahahahahahaquote:
Zijn weekend is goed omdat utreg verloor? Gvdquote:Op zondag 29 januari 2012 23:50 schreef msnk het volgende:
Repost. Gewoon. Omdat het kan. Zo erg vind ik dit. Waar blijven de Kamervragen? Of moet hij daarvoor getint zijn meneer Geertje Wilders?!?!?!?!?!!?!?!?!?!?!?!?!!?!!?!?twitter:Dirk_18_Kuyt twitterde op zondag 29-01-2012 om 14:30:02Thanks Feyenoord you make my weekend even better then it already was by beating Ajax 4-2!!! reageer retweet
Wel een rasamsterdammert hoor.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:49 schreef Caland het volgende:
Ben daar een keer in de studio geweest man, mattie van mij won 35k.
Die Gordon heeft trouwens wel humor.
NEE JONGUH!!!! Zijn Engels!!! Kijk dan naar het vetgedruktequote:Op zondag 29 januari 2012 23:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zijn weekend is goed omdat utreg verloor? Gvd
Kon wel om 'em lachen.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel een rasamsterdammert hoor.
Then en Than is erg lastig voor iemand die niet al 6 jaar in Engeland woont.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:51 schreef msnk het volgende:
[..]
NEE JONGUH!!!! Zijn Engels!!! Kijk dan naar het vetgedrukte
Wat een dikke pens heeft hij trouwens. Dikke mensen hebben altijd humor schijnt, alleen zijn sommige wat onbegrepen. Gelukkig kun je ze dan nog uitlachen.quote:
Dikke vrouwen zijn vaak ook het grappigst, wel lelijk, helaas.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een dikke pens heeft hij trouwens. Dikke mensen hebben altijd humor schijnt, alleen zijn sommige wat onbegrepen.
Ja potjandorriequote:Op zondag 29 januari 2012 23:52 schreef ajacied4lf het volgende:
Littlerabbit, het is voorbij..
wat nu?
Ik woon 0 jaar in Engeland. Ik weet het. En nu? Waar is mijn medaille?quote:Op zondag 29 januari 2012 23:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Then en Than is erg lastig voor iemand die niet al 6 jaar in Engeland woont.
Hallo is ook moeilijk voor iemand die al een standbeeld heeft bij een clubquote:Op zondag 29 januari 2012 23:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik zal de burgermeester ff sms'en.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:52 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik woon 0 jaar in Engeland. Ik weet het. En nu? Waar is mijn medaille?
Heb ik nog niet, vraag er steeds naar bij Ajax, maarja.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hallo is ook moeilijk voor iemand die al een standbeeld heeft bij een club
PvdA is geen pedopartij, arabieren...quote:Op zondag 29 januari 2012 23:53 schreef msnk het volgende:
[..]
Nee dank je, hoef geen pedo zijn hand te schudden
Mensen zonder standbeeld bij een stadionquote:Op zondag 29 januari 2012 23:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heb ik nog niet, vraag er steeds naar bij Ajax, maarja.
Van Persie spreekt na 9? jaar zelfs nog geen basis Engels. Al spreken ze bij Assenal hoogstwaarschijnlijk ook Frans in de kleedkamer.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heb het ook niet over de PvdA, maar gewoon hemquote:Op zondag 29 januari 2012 23:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
PvdA is geen pedopartij, arabieren...
Ik denk frans ja, net zoals ze bij rm portugees spreken.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Van Persie spreekt na 9? jaar zelfs nog geen basis Engels. Al spreken ze bij Assenal hoogstwaarschijnlijk ook Frans in de kleedkamer.
Ga direct kijken. Jij bent en blijft mijn enige following account.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb getwittert, jwt. Wel met wat pix erbij.
quote:Op zondag 29 januari 2012 23:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al spreken ze bij Assenal hoogstwaarschijnlijk ook Frans in de kleedkamer.
Weet je ook de ping van bea? Jwz die chick in den haag?quote:Op zondag 29 januari 2012 23:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wie is dat? Is ze Spangggg?quote:Op zondag 29 januari 2012 23:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Weet je ook de ping van bea? Jwz die chick in den haag?
Het is niet meer die goede jood als burgermeester nee, erg jammer. Kon wel altijd lekker thee met hem drinken in de moskee.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:54 schreef msnk het volgende:
[..]
Heb het ook niet over de PvdA, maar gewoon hem
Goeiste theezetkwaliteiten had die gap jaquote:Op zondag 29 januari 2012 23:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het is niet meer die goede jood als burgermeester nee, erg jammer. Kon wel altijd lekker thee met hem drinken in de moskee.
Maar SBS zuigt stierenballenquote:Op zondag 29 januari 2012 23:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Reportage: Baby's in de bajes op SBS6. Ik kan Married with Children ondertussen al dromen
Tantoe spang, lekkera tanga jwz toch, zo'n rijke tatta.quote:
Vuile leugenaar... log ik helemaal voor niks in op Twitter.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nederlandse vertaling alsjeblieft?quote:Op zondag 29 januari 2012 23:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Tantoe spang, lekkera tanga jwz toch, zo'n rijke tatta.
Nooooooooo dit is wel faya ouwe.
Heb een andere acc die niet wordt gevolgd door CIA, FBI, Mossad, KGB,KLPD en AIVD.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vuile leugenaar... log ik helemaal voor niks in op Twitter.
Het is dat mi7 je volgtquote:Op zondag 29 januari 2012 23:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heb een andere acc die niet wordt gevolgd door CIA, FBI, Mossad, KGB,KLPD en AIVD.
En MI6 dan?quote:Op zondag 29 januari 2012 23:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heb een andere acc die niet wordt gevolgd door CIA, FBI, Mossad, KGB,KLPD en AIVD.
Is Pindasaus.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nederlandse vertaling alsjeblieft?
Dat is toch nederlands?quote:Op zondag 29 januari 2012 23:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nederlandse vertaling alsjeblieft?
Mossad, waarom volgen zij jou dan?quote:Op zondag 29 januari 2012 23:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Is Amsterdamsquote:Op zondag 29 januari 2012 23:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik begrijp er werkelijk geen woord van.
Heb je nooit op school gezeten g?quote:Op zondag 29 januari 2012 23:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik begrijp er werkelijk geen woord van.
Die volgen all joden... En Joden.... En moslims... En Arabieren... En niet joden/Joden/moslims.. Gewoon iedereen dus.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:57 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Mossad, waarom volgen zij jou dan?
Oh. Eng.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:58 schreef msnk het volgende:
[..]
Die volgen all joden... En Joden.... En moslims... En Arabieren... En niet joden/Joden/moslims.. Gewoon iedereen dus.
Hij vergat zijn keppeltje op te doen. Film met Michael Douglas begint op Sbs6 overigens. Geen idee of het wat is, maar wellicht een tip.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:57 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Mossad, waarom volgen zij jou dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |