Gesprek op 2quote:Op zondag 29 januari 2012 23:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij vergat zijn keppeltje op te doen. Film met Michael Douglas begint op Sbs6 overigens. Geen idee of het wat is, maar wellicht een tip.
tong80?quote:Op maandag 30 januari 2012 00:00 schreef Smoofie het volgende:
Het is 00:00, de posts zijn geteld, wie zal er no.1 zijn?>
Not mequote:Op maandag 30 januari 2012 00:00 schreef Smoofie het volgende:
Mooi man.quote:Op maandag 30 januari 2012 00:00 schreef msnk het volgende:
[..]
Zogenaamd geëmancipeerde Arabisch iemand. Gaat toch heen.
Ik ben toch bang dat ik dat ben godverdomme.quote:Op maandag 30 januari 2012 00:00 schreef Smoofie het volgende:
IETS MET JAPANNERSquote:Op maandag 30 januari 2012 00:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah http://www.imdb.com/title/tt0096933/ deze is het trouwens.
Weet ik veel. Ik wist niet eens dat dat bestond.quote:Op maandag 30 januari 2012 00:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Waar is dat topic met top 100 posters van de dag?
GC, Dagcijfersquote:Op maandag 30 januari 2012 00:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Waar is dat topic met top 100 posters van de dag?
Ik ben ernstig in de war. Gister zei je dat je vandaag terwijl je toen terwijl het vandaag was al postte maar zei later vandaag dan niet te komen maar nu was het later vandaag en toch postte je de hele dag.quote:Op maandag 30 januari 2012 00:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ty. Heb veel gespammed vandaag door dit topic.
Niet in de middag, en ja, ik voelde me minder kut dan ik had gedacht, dus toch maar gekomen op FOK...voor jouquote:Op maandag 30 januari 2012 00:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben ernstig in de war. Gister zei je dat je vandaag terwijl je toen terwijl het vandaag was al postte maar zei later vandaag dan niet te komen maar nu was het later vandaag en toch postte je de hele dag.
Ah. Het vandaag-dilemma weerquote:Op maandag 30 januari 2012 00:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben ernstig in de war. Gister zei je dat je vandaag terwijl je toen terwijl het vandaag was al postte maar zei later vandaag dan niet te komen maar nu was het later vandaag en toch postte je de hele dag.
Link dan!!!quote:Op maandag 30 januari 2012 00:05 schreef Littlerabbit het volgende:
35. 111 Littlerabbit
Kut... zijn er trouwens mensen actief met dat topic bezig
Nee een turk. Maar wel terrorist.quote:
Hahahahaquote:Op maandag 30 januari 2012 00:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb je trouwens aangegeven toen je met die Turkse zooi bezig was, ging te ver.
Een Koerdische sjiet? Ja? Die zijn er best veel volgens mij man of niet dan!quote:Op maandag 30 januari 2012 00:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee een turk. Maar wel terrorist.
Ik had een koerdse in de klas trouwens, vroeger, ze was klein maar wel fing lekker man, sjiet.
quote:Op maandag 30 januari 2012 00:06 schreef msnk het volgende:
[..]
Een Koerdische sjiet? Ja? Die zijn er best veel volgens mij man of niet dan!
Hij is niet van de grapjes.quote:Op maandag 30 januari 2012 00:07 schreef msnk het volgende:
Konijn ik begin je bijna te gelovenJe bent toch niet serieus hč.
Sinds ik een adoptie Turk ben moet ik toch een beetje voor mijn vriendjes opkomenquote:Op maandag 30 januari 2012 00:07 schreef msnk het volgende:
Konijn ik begin je bijna te gelovenJe bent toch niet serieus hč.
quote:Op maandag 30 januari 2012 00:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sinds ik een adoptie Turk ben moet ik toch een beetje voor mijn vriendjes opkomen
Ok dan zal ik ff een PM sturen waarin ik uitleg dat je het anders bedoelde en negers bedoelde ipv Turken.quote:Op maandag 30 januari 2012 00:08 schreef msnk het volgende:
[..]![]()
Die hebben toch 80 neefjes en nichtjes en ooms en tantes man. Die kunnen dat zelf wel roggelen.
Zandnegers bedoel je dan? Want anders is 't niet logisch natuurlijk.quote:Op maandag 30 januari 2012 00:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ok dan zal ik ff een PM sturen waarin ik uitleg dat je het anders bedoelde en negers bedoelde ipv Turken.
Motherfucking sandn.......quote:Op maandag 30 januari 2012 00:10 schreef msnk het volgende:
[..]
Zandnegers bedoel je dan? Want anders is 't niet logisch natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |