quote:Op maandag 30 januari 2012 00:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
oh
Stomme telefoon.
Ik ga wel. Doeii
Wat was je vraag ook al weer?quote:Op maandag 30 januari 2012 00:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
En ik heb nog steeds geen antwoord
quote:Op maandag 30 januari 2012 00:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Ajacied422 morgen wel netjes feliciteren he
Alles goed?quote:Op maandag 30 januari 2012 00:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat was je vraag ook al weer?
Hmm verveelt en buiten mijn top 3 notering weinig bereikt. Dus al met al best goed. Alleen jammer dat al mijn favoriete voetbalclubs verliezen. Bedankt voor de interesse.quote:
Ook echt uit een ouder topicquote:
El Hamdaoui verpest mijn levenquote:Op maandag 30 januari 2012 00:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm verveelt en buiten mijn top 3 notering weinig bereikt. Dus al met al best goed. Alleen jammer dat al mijn favoriete voetbalclubs verliezen. Bedankt voor de interesse.
Je dubbele paspoort?quote:Op maandag 30 januari 2012 00:47 schreef msnk het volgende:
Moet deze week nieuwe ID aanmaken. Met fucking vingerafdrukken en allesKlote Mossad heeft overal een vinger in de pap.
Ff snel alles bekeken, echt handig dat alle pix al aan de bovenkant van de pagina verschijnen.quote:Op maandag 30 januari 2012 00:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm verveelt en buiten mijn top 3 notering weinig bereikt. Dus al met al best goed. Alleen jammer dat al mijn favoriete voetbalclubs verliezen. Bedankt voor de interesse.
[..]
Ook echt uit een ouder topic. Stalker.
Die foto is trouwens wel echt de ultieme ik kan net zo goed dik zijn houding.quote:Op maandag 30 januari 2012 00:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ff snel alles bekeken, echt handig dat alle pix al aan de bovenkant van de pagina verschijnen.
I know. ZOnder makeup en dat haar wat haar voorhoofd verbergt...tja..quote:Op maandag 30 januari 2012 00:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die foto is trouwens wel echt de ultieme ik kan net zo goed dik zijn houding.
Moet je tegenwoordig vingerafrdukken achterlaten?quote:Op maandag 30 januari 2012 00:49 schreef msnk het volgende:
[..]
Wut?
Mijn Nederlandse identiteitskaart.
Ik heb van bronnen gehoord dat ze dikke armen heeft.quote:Op maandag 30 januari 2012 00:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die foto is trouwens wel echt de ultieme ik kan net zo goed dik zijn houding.
Ik weet niet of het landelijk is, maar in Amsterdam dus wel ja. Gaan het opslaan op een chip of zo.quote:Op maandag 30 januari 2012 00:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Moet je tegenwoordig vingerafrdukken achterlaten?Ik ben hier op Mauro basis gekomen dus dat weet ik niet hoor.
Dat kan ik nog wel gedogen, als ze maar niet vettig zijn.quote:Op maandag 30 januari 2012 00:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb van bronnen gehoord dat ze dikke armen heeft.
Houdt ze ook van di... nee laat maar. Welkom terug trouwensquote:Op maandag 30 januari 2012 00:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb van bronnen gehoord dat ze dikke armen heeft.
Ok, maar heb jij als Turk een ID kaart dan en geen paspoort? Wel lastig vliegen, of moet je sowieso een visum aanvragen.quote:Op maandag 30 januari 2012 00:51 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik weet niet of het landelijk is, maar in Amsterdam dus wel ja. Gaan het opslaan op een chip of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |