Ik heb van bronnen gehoord dat ze dikke armen heeft.quote:Op maandag 30 januari 2012 00:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die foto is trouwens wel echt de ultieme ik kan net zo goed dik zijn houding.
Ik weet niet of het landelijk is, maar in Amsterdam dus wel ja. Gaan het opslaan op een chip of zo.quote:Op maandag 30 januari 2012 00:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Moet je tegenwoordig vingerafrdukken achterlaten?Ik ben hier op Mauro basis gekomen dus dat weet ik niet hoor.
Dat kan ik nog wel gedogen, als ze maar niet vettig zijn.quote:Op maandag 30 januari 2012 00:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb van bronnen gehoord dat ze dikke armen heeft.
Houdt ze ook van di... nee laat maar. Welkom terug trouwensquote:Op maandag 30 januari 2012 00:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb van bronnen gehoord dat ze dikke armen heeft.
Ok, maar heb jij als Turk een ID kaart dan en geen paspoort? Wel lastig vliegen, of moet je sowieso een visum aanvragen.quote:Op maandag 30 januari 2012 00:51 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik weet niet of het landelijk is, maar in Amsterdam dus wel ja. Gaan het opslaan op een chip of zo.
Jweeehelll heul erg.quote:Op maandag 30 januari 2012 00:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat kan ik nog wel gedogen, als ze maar niet vettig zijn.
Ze zeggen dat ze nog maagd is. Oh bedankt hehe.quote:Op maandag 30 januari 2012 00:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Houdt ze ook van di... nee laat maar. Welkom terug trouwens
Wtf, waar wordt dit allemaal gezegd? :pquote:Op maandag 30 januari 2012 00:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jweeehelll heul erg.
[..]
Ze zeggen dat ze nog maagd is.
Ik heb een ID-kaart omdat goedkoper en praktischer dan paspoort. Jongen ben gewoon in Amsterdam geboren hè.quote:Op maandag 30 januari 2012 00:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ok, maar heb jij als Turk een ID kaart dan en geen paspoort?
Wil je dat wel weten? Ik voel me wel veilig lekker anoniem achter mijn computertjequote:Op maandag 30 januari 2012 00:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wtf, waar wordt dit allemaal gezegd? :p
Maar als ze een kont en tetten heeft, niet al te dik, dan kan het.
Jonguhhh ik heb bronnuh.quote:Op maandag 30 januari 2012 00:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wtf, waar wordt dit allemaal gezegd? :p
Maar als ze een kont en tetten heeft, niet al te dik, dan kan het.
quote:Op maandag 30 januari 2012 00:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Waar woont ze? Amsterdam? In de buurt? Leeftijd? Opleiding?
Jij ookquote:Op maandag 30 januari 2012 00:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Wat ben je toch ook een figuur
Maak me soms ook een beetje zorgen om die jongen.quote:Op maandag 30 januari 2012 00:55 schreef ajacied4lf het volgende:
Nu kan Smoofie niet meer slapen, en moet hij een onderzoek starten waar ze vandaan komt
En hij heeft ook nog eens morgen z'n eerste schooldag, om 6:30 uur opstaan.
Hoe zoek je dat op dan?quote:Op maandag 30 januari 2012 00:55 schreef msnk het volgende:
Hey Smoof, als je van die stijve af wil komen moet je maar 's foto's van FusionFreak opzoeken...
... Tenzij je daarvan houdt, ik weet niet hoe freaky jij bent
Ik ben aan het eten, dan heb ik geen erectie.quote:Op maandag 30 januari 2012 00:55 schreef msnk het volgende:
Hey Smoof, als je van die stijve af wil komen moet je maar 's foto's van FusionFreak opzoeken...
Tegenvallerje, maarja, miss maar ff PM sturen.quote:Op maandag 30 januari 2012 00:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
16 of 17 of misschien wel 18 jaar, hou het allemaal niet bij. Voor de tweede keer vmbo examens, wil graag kunstenares worden, of fotografe. Zoiets?
Niet haten op FF.quote:Op maandag 30 januari 2012 00:55 schreef msnk het volgende:
quote:Op maandag 30 januari 2012 00:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Tegenvallerje, maarja, miss maar ff PM sturen.
Hij heeft wel schijt en lef. Dat respecteer ik. Maar hij maakt ook ongewenst foto's van mensen op straatquote:
En?quote:Op maandag 30 januari 2012 00:58 schreef ValHallen het volgende:
Ik heb Dromenvangertje in het echt gezien.
Voldoe je wel aan haar eisenlijst?quote:Op maandag 30 januari 2012 00:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Tegenvallerje, maarja, miss maar ff PM sturen.
Ik zie geen fobo bij hem.quote:Op maandag 30 januari 2012 00:58 schreef msnk het volgende:
[..]
Hij heeft wel schijt en lef. Dat respecteer ik. Maar hij maakt ook ongewenst foto's van mensen op straat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |