quote:JJ van Gangelen: What happened with the penalty?
Guidetti: "I put it in the top corner. That's what I know happened with the penalty."
Tja, Ajax is en blijft de grootste club.. doe je niks aan denk ikquote:Op zondag 29 januari 2012 22:29 schreef kapiteintje het volgende:
En die neus van Tom van 't Hek...Daar kun je gewoon 2 campers achteruit inparkeren.
![]()
Maar ff serieus wat is dit? Gelijk weer alleen maar over die kutclub lullen.
Jij kunt in de toekomst kijken?quote:Op zondag 29 januari 2012 22:30 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Tja, Ajax is en blijft de grootste club.. doe je niks aan denk ik
We hebben het gezien ja.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:30 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Over 10 jaar is PSV jullie gewoon voorbij hoor :pquote:Op zondag 29 januari 2012 22:30 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Ja. Want eigenlijk is Ajax dat al niet meer. Maar toch qua naam blijven ze de grootste, je doet er geen fuck aan.. jammer héquote:Op zondag 29 januari 2012 22:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij kunt in de toekomst kijken?
Je heb gelijk. Kijk ook eigenlijk nooit vanwege dit gezeik, maar ik dacht. 4-2, laat ik het eens proberen...quote:Op zondag 29 januari 2012 22:40 schreef Hamilcar het volgende:
Waarom kijken jullie nog Studio Neus? Je weet precies van te voren al wat je gaat horen
Voor de irritatie die Jack heeftquote:Op zondag 29 januari 2012 22:40 schreef Hamilcar het volgende:
Waarom kijken jullie nog Studio Neus? Je weet precies van te voren al wat je gaat horen
True, dat is wel heerlijk. Maar dan zie je vervolgens weer dat ze Ajax-fouten proberen goed te praten en op Feyenoord afschuiven .. en zo'n Vertonghen met z'n pleuris grafkop .. en hoor je niks over de goede dingen en bijv. hoe FC Twente Groningen heeft afgedroogd. Ik heb het al jaren niet meer gezien, maar weet precies wat ze in elke aflevering bespreken. Het programma is gestorven toen Borst vertrok.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:40 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Voor de irritatie die Jack heeft
Ik beweer ook niet dat Ajax geen grotere naam is dus ik snap niet waarom je me die woorden in de mond wil leggen. Het is alleen wel zo dat die club uit Amsterdam qua beleving en intensiteit nooit zal kunnen tippen aan Feyenoord.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:37 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Ja. Want eigenlijk is Ajax dat al niet meer. Maar toch qua naam blijven ze de grootste, je doet er geen fuck aan.. jammer hé![]()
![]()
Da's ook weer zo, hoewel ik behoorlijk moet lachen om vertonghen met z'n "ik heb nog steeds last van m'n voet"quote:Op zondag 29 januari 2012 22:43 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
True, dat is wel heerlijk. Maar dan zie je vervolgens weer dat ze Ajax-fouten proberen goed te praten en op Feyenoord afschuiven .. en zo'n Vertonghen met z'n pleuris grafkop .. en hoor je niks over de goede dingen en bijv. hoe FC Twente Groningen heeft afgedroogd. Ik heb het al jaren niet meer gezien, maar weet precies wat ze in elke aflevering bespreken. Het programma is gestorven toen Borst vertrok.
Omdat de trainer daar zit? Er is vast nog wel wat relevants te horen tussen al dat Ajax-gewauwel door.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:40 schreef Hamilcar het volgende:
Nou van mij hoeft het niet en het is eigenlijk best wel kansloos. Zing gewoon liever je eigen club toe. Beetje cynisme ok maar om nou te zingen dat iemand een kankerhond is vind ik echt niveauloos. Ik geniet veel meer van You never walk alone en dat soort liederen.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:52 schreef kapiteintje het volgende:
Selectief geneuzel. Iedereen die het voetballen volgt weet dat dit gezang niets te maken heeft met de holocaust-vervolging. Ik vind hoogstens het 'Hamas joden aan het gas' discutabel. Zal het zelf niet zingen, maar een psycholoog kan je uitleggen wat een groep met een invidivu doet.
Sjek heeft een rotdag. Ook hebben ze tegen zijn auto aangereden voor de uitzending.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:55 schreef Irritatie100 het volgende:
Dat ze die goal van reis tegen ons laten zien, zou dat door Sjek persoonlijk zijn uitgekozen?
Helemaal mee eens. Joden aan het gas zing ik ook niet mee inderdaad, maar voor de rest komt het gewoon omdat ze zichzelf joden noemen.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:52 schreef kapiteintje het volgende:
Selectief geneuzel. Iedereen die het voetballen volgt weet dat dit gezang niets te maken heeft met de holocaust-vervolging. Ik vind hoogstens het 'Hamas joden aan het gas' discutabel. Zal het zelf niet zingen, maar een psycholoog kan je uitleggen wat een groep met een invidivu doet.
Ik vind het ook wel een penalty hoor. Bovendien kwam die van Rijn ook met een tackel in waarvan ik dacht: nou, dat is best fors.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:08 schreef TheGreatHooD het volgende:
Als ze zichzelf joden blijven noemen kan je het ook gewoon verwachten. Klaar.
Ik zit te denken over die overtreding op Guidetti (of niet) maar als je er logisch over nadenkt zou je kunnen zeggen dat Verthongen Guidetti zeker wel hindert. Hij schuift zijn voet onder zijn voet waardoor hij erop gaat staan en hij uit balans raakt en dus valt. Dan is het toch gewoon Vertongen zijn overtreding of wat?
Ik vond hem altijd wel sympathiek en objectief (sowieso vind ik Eredivisie Live wel objectief), maar dit ging echt he-le-maal nergens over inderdaadquote:Op zondag 29 januari 2012 23:10 schreef Caland het volgende:
Ook prachtig trouwens hoe die Van Gangelen die kleedkamer van Kuipers ingaat.
De man die zegt volledig neutraal te zijn, maar vroeger wel een Ajax-seizoenskaart.
Haha mooi verhaal maar het was gewoon geen penalty. Wel begrijpelijk dat die floot. Had je trouwens andersom ook zo geredeneerd? Ik niet denk ik dan had ik flink de zeik ingehad. Wel kan Ajax zich te makkelijk verschuilen achter dat moment. Ze hebben na die goal geen moment in de wedstrijd gezeten. Ik vond de slotfase niet eens spannend.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:08 schreef TheGreatHooD het volgende:
Ik zit te denken over die overtreding op Guidetti (of niet) maar als je er logisch over nadenkt zou je kunnen zeggen dat Verthongen Guidetti zeker wel hindert. Hij schuift zijn voet onder zijn voet waardoor hij erop gaat staan en hij uit balans raakt en dus valt. Dan is het toch gewoon Vertongen zijn overtreding of wat?
Dat was sowieso pijnlijk dat doe je gewoon niet. Al had Kuipers de beelden gezien dan nog had hij dat niet mogen toegeven dus wat het idee erachter was begreep ik ook niet helemaal. Ja als ik een Feyenoorder was kon er nog wel wat manipulatie complotjes achterzoeken, maar daar geloof ik niet inquote:Op zondag 29 januari 2012 23:10 schreef Caland het volgende:
Ook prachtig trouwens hoe die Van Gangelen die kleedkamer van Kuipers ingaat.
De man die zegt volledig neutraal te zijn, maar vroeger wel een Ajax-seizoenskaart.
Idd, heeft weinig met voetbal te maken. Wel grappig is dat de Ajacieden elkaar nog meer gaan afmaken. Heel vermakelijk die arrogantie. Voetbal gaat er niet meer uitkomen, nog even Cruijff eruit en dan is die bijzaak ook weg en kan men lekker ongeremd gaan besturen en media optredens doen.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:06 schreef Bombshell het volgende:
Toch maar eens een keertje gaan kijken. Het gaat weinig over de topper, Ajax heeft verloren dus dat is begerijpelijk van die dikkerd
Dit idd.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:01 schreef Grifte het volgende:
Als je je een geuzennaam aanmeet, probeert de tegenpartij logischerwijs alles erbij te halen, ik keur het ook niet goed, maar de oorzaak ligt echt bij hun zelf.
Precies. Was ook wel leuk om te zien hoe die neusjes vandaag de bus in gingen. Allemaal losse groepjes, totaal gefrustreerd, geen eenheid.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:12 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Idd, heeft weinig met voetbal te maken. Wel grappig is dat de Ajacieden elkaar nog meer gaan afmaken. Heel vermakelijk die arrogantie. Voetbal gaat er niet meer uitkomen, nog even Cruijff eruit en dan is die bijzaak ook weg en kan men lekker ongeremd gaan besturen en media optredens doen.
Ik las ergens dat de KNVB al in een verklaring liet weten dat dit onderdeel was van een of ander tv programma waarin ze scheidsrechters volgen oid. Ik vind het echt onbegrijpelijk maar meer een beetje lullige samenloop van omstandigheden.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat was sowieso pijnlijk dat doe je gewoon niet. Al had Kuipers de beelden gezien dan nog had hij dat niet mogen toegeven dus wat het idee erachter was begreep ik ook niet helemaal. Ja als ik een Feyenoorder was kon er nog wel wat manipulatie complotjes achterzoeken, maar daar geloof ik niet in
Je bent gewoon fucking dom bezig als je met een sliding van achteren komt. Er was contact, de scheids zag dat en floot. Om dan nog te gaan zeiken laat zien dat je in een ei leeft. De Boer zal hem dat echt wel duidelijk hebben gemaakt.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:08 schreef TheGreatHooD het volgende:
Zijn daar nog leuke filmpje van?quote:Op zondag 29 januari 2012 23:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Precies. Was ook wel leuk om te zien hoe die neusjes vandaag de bus in gingen. Allemaal losse groepjes, totaal gefrustreerd, geen eenheid.
Geheel mee eens.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:17 schreef Ritmo het volgende:
"Wie niet springt die is een jood" zoiets kan nog wel. Maar die domme figuren die schuimbekkend "jodu aan hut gasss" gaan zingen bij de spelersbus van Ajax, kun je beter kwijt dan rijk zijn. En dan achteraf zeggen: "ja maar het heeft niets met echte joden of de 2e WO te maken".![]()
![]()
Dan begrijp je er inderdaad niets van. Dat heeft alles met WO2 te maken. Wie niet springt is een Jood zal misschien ooit een verdwaalde Duitser een keer gezongen hebben maar dat was niet kenmerkend voor de oorlog.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:17 schreef Ritmo het volgende:
"Wie niet springt die is een jood" zoiets kan nog wel. Maar die domme figuren die schuimbekkend "jodu aan hut gasss" gaan zingen bij de spelersbus van Ajax, kun je beter kwijt dan rijk zijn. En dan achteraf zeggen: "ja maar het heeft niets met echte joden of de 2e WO te maken".![]()
![]()
Ik neem dan drie weken vrij van mijn werk en zuip me elke dag een stuk in mijn kraag! Dromen dromenquote:Op zondag 29 januari 2012 23:17 schreef Irritatie100 het volgende:
Telkens als ik het afterparty-filmpje kijk denk ik: 1 wedstrijd winnen van ajax en dan zo'n enorm feest. Wat zal er gebeuren als we weer eens kampioen worden?
Ik denk dat er tot aan Groningen aardbevingen geregistreerd gaan worden en dat ik nieuwe stembanden en een nieuwe lever nodig heb
Niks ongelukkige samenloop van omstandigheden.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:15 schreef jakees het volgende:
[..]
Ik las ergens dat de KNVB al in een verklaring liet weten dat dit onderdeel was van een of ander tv programma waarin ze scheidsrechters volgen oid. Ik vind het echt onbegrijpelijk maar meer een beetje lullige samenloop van omstandigheden.
Precies. Hoe dom kun je zijn?quote:Op zondag 29 januari 2012 23:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan begrijp je er inderdaad niets van. Dat heeft alles met WO2 te maken. Wie niet springt is een Jood zal misschien ooit een verdwaalde Duitser een keer gezongen hebben maar dat was niet kenmerkend voor de oorlog.
GOed om te lezen dat gelukkig meerdere feyenoorders dit denken. Moedig gewoon je eigen club aan. 100x mooier!quote:
Eens.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan begrijp je er inderdaad niets van. Dat heeft alles met WO2 te maken. Wie niet springt is een Jood zal misschien ooit een verdwaalde Duitser een keer gezongen hebben maar dat was niet kenmerkend voor de oorlog.
quote:Op zondag 29 januari 2012 23:15 schreef jakees het volgende:
Ik las ergens dat de KNVB al in een verklaring liet weten dat dit onderdeel was van een of ander tv programma waarin ze scheidsrechters volgen oid. Ik vind het echt onbegrijpelijk maar meer een beetje lullige samenloop van omstandigheden.
Ik heb Studio Sport gekeken, daarnet 90 minutes, daarna Studio Voetbal. Morgen staan ajax TV (naar ik aanneem blikken die ook terug) en aansluitend Feyenoord TV in de planning en natuurlijk Voetbal International. Alle kranten sowieso lezenquote:Op zondag 29 januari 2012 23:25 schreef jakees het volgende:
Mijn vrouw net kom je naar bed? Nee ik moet nog 90 minutes in de herhaling kijken TV rijnmod etc. Wordt een latertje.
Oh ja ik heb ook nog AT5 hier. Ff studio ajax kijken mooi man haha!quote:Op zondag 29 januari 2012 23:26 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik heb Studio Sport gekeken, daarnet 90 minutes, daarna Studio Voetbal. Morgen staan ajax TV (naar ik aanneem blikken die ook terug) en aansluitend Feyenoord TV in de planning en natuurlijk Voetbal International. Alle kranten sowieso lezen
Dat moet idd hetgene zijn waar je je energie in steekt.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:22 schreef jakees het volgende:
[..]
GOed om te lezen dat gelukkig meerdere feyenoorders dit denken. Moedig gewoon je eigen club aan. 100x mooier!
Hoe laat is die shit, dat heb ik ookquote:Op zondag 29 januari 2012 23:29 schreef jakees het volgende:
[..]
Oh ja ik heb ook nog AT5 hier. Ff studio ajax kijken mooi man haha!
"Are you watching Amsterdam" kwam vandaag ook weer langsquote:Op zondag 29 januari 2012 23:30 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat moet idd hetgene zijn waar je je energie in steekt.
Hoewel een 'wie niet springt die is een jood' of 'helemaal niets in Amsterdam' op z'n tijd moet kunnen.
Hij zei toen ook: "kampioen worden met Feyenoord dit jaar? waarom niet?". Laten we hopen dat dat ie dat ook nog ff waar maakt.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:29 schreef Merkie het volgende:
Toch wel een unieke prestatie hoor. In de VI bluffen "een hattrick tegen Ajax, waarom niet?", en het vervolgens ook gewoon doen. Nadat 'ie het al tegen Twente deed. Ongelofelijk eigenlijk.
Ja dat is gewoon niet te geloven. Wat een superdag. Groothuizen ook nog Wereldkampioen. Gisteren gewonnen met voetballen. Super!!!quote:Op zondag 29 januari 2012 23:29 schreef Merkie het volgende:
Toch wel een unieke prestatie hoor. In de VI bluffen "een hattrick tegen Ajax, waarom niet?", en het vervolgens ook gewoon doen. Nadat 'ie het al tegen Twente deed. Ongelofelijk eigenlijk.
Als je godverdomme gewoon thuis van fucking NEC, ADO en 9 man van Heerenveen wint sta je gewoon eerste. En dan heb ik het nog niet eens over vorige week, AZ-uit en ajax-uitquote:Op zondag 29 januari 2012 23:31 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Hij zij toen ook: "kampioen worden met Feyenoord dit jaar? waarom niet?". Laten we hopen dat dat ie dat ook waar maakt.
"Als me tante een lul had, was et me oom gewees"quote:Op zondag 29 januari 2012 23:32 schreef Irritatie100 het volgende:
Als je godverdomme gewoon thuis van fucking NEC, ADO en 9 man van Heerenveen wint sta je gewoon eerste. En dan heb ik het nog niet eens over vorige week, AZ-uit en ajax-uit
Die zeperd van vorige week is zo zonde. Dan had je echt kunnen gaan dromen. Nu blij als we europees voetbal halen.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:32 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Als je godverdomme gewoon thuis van fucking NEC, ADO en 9 man van Heerenveen wint sta je gewoon eerste. En dan heb ik het nog niet eens over vorige week, AZ-uit en ajax-uit
Telt niet. De andere clubs laten ook op knullige wijze punten liggen.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:32 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik weet het ook wel, maar jaquote:Op zondag 29 januari 2012 23:33 schreef Dekatria het volgende:
[..]
"Als me tante een lul had, was et me oom gewees"
Toch hou ik vooral aan nec en Heerenveen een erg zuur gevoel over. Utrecht ook wel een beetje.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:34 schreef eight het volgende:
[..]
Telt niet. De andere clubs laten ook op knullige wijze punten liggen.
Idd. Als Koeman het voor elkaar krijgt om ze scherper te krijgen in de kleine duels, waarom zouden wij dan minder titelkandidaat zijn dan Ajax, Twente of AZ? Niet dat ik verwacht dat we die titel daadwerkelijk pakken; maar als het niet teveel tegenzit met blessures is deze selectie toch niets minder dan dat elftal waar Ajax en Twente mee op de proppen komen?quote:Op zondag 29 januari 2012 23:32 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat vind ik zo'n dooddoener. Er is een verschil tussen : "ALS we Messi en Ronaldo in onze selectie hadden..." en "ALS we van VVV en NEC wonnen'. Het eerste is onmogelijk, het tweede zou gewoon normaal moeten zijn.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:33 schreef Dekatria het volgende:
[..]
"Als me tante een lul had, was et me oom gewees"
Dan moeten we vanaf nu 15 wedstrijden op rij winnen, lijkt me iets teveel van het goede.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:31 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Hij zei toen ook: "kampioen worden met Feyenoord dit jaar? waarom niet?". Laten we hopen dat dat ie dat ook nog ff waar maakt.
en hij is weer offlinequote:Op zondag 29 januari 2012 23:35 schreef Grifte het volgende:
http://www.fr12.nl/nieuws(...)rd--ajax-online.html
Voor de geïnteresseerden
VVV, NEC, AZ en Ajax uit. Daar hebben we het laten liggenquote:Op zondag 29 januari 2012 23:36 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat vind ik zo'n dooddoener. Er is een verschil tussen : "ALS we Messi en Ronaldo in onze selectie hadden..." en "ALS we van VVV en NEC wonnen'. Het eerste is onmogelijk, het tweede zou gewoon normaal moeten zijn.
Idd. Maar goed, een hattrick tegen Twente én Ajax had je wel vantevoren geloofd?quote:Op zondag 29 januari 2012 23:37 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dan moeten we vanaf nu 15 wedstrijden op rij winnen, lijkt me iets teveel van het goede.
De bal is rond, zo is voetbal ook helaas. We hadden RKC uit net zo makkelijk kunnen verliezen/gelijkspelen.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:36 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat vind ik zo'n dooddoener. Er is een verschil tussen : "ALS we Messi en Ronaldo in onze selectie hadden..." en "ALS we van VVV en NEC wonnen'. Het eerste is onmogelijk, het tweede zou gewoon normaal moeten zijn.
Ook niet, maar dat is op korte termijn. 15 wedstrijden op rij winnen is wel even andere koekquote:Op zondag 29 januari 2012 23:37 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Idd. Maar goed, een hattrick tegen Twente én Ajax had je wel vantevoren geloofd?
Zingend het stadion uit, wildvreemde mensen knuffelen, complete chaos in de tram. Echt weer geweldig inderdaad.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:36 schreef Lastpost het volgende:
Weer een unieke en geweldige dag om te koesteren, die emoties bij Vlaar ook ... Prachtig om te zien en doen je beseffen wat een prachtige club dit is.
De supporters, dat prachtige stadion, die sporadische hoogtepunten en wat een vreugde er dan losbreekt ... niet normaal.
Idd. Koeman heeft z'n tactische plan voor topwedstrijden erg goed op orde, maar de 'formule' voor die kleinere wedstrijden (even Ajax uitgezonderd uit je lijstje) heeft ie nog niet.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:37 schreef Merkie het volgende:
[..]
VVV, NEC, AZ en Ajax uit. Daar hebben we het laten liggen.
Als je een ploeg een jaar of 2-3 redelijk bij elkaar kan houden, dan kan je zulke wedstrijden ook winnen. Maar dat kan gewoon niet in onze huidige financiële situatie helaas.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:41 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Idd. Koeman heeft z'n tactische plan voor topwedstrijden erg goed op orde, maar de 'formule' voor die kleinere wedstrijden (even Ajax uitgezonderd uit je lijstje) heeft ie nog niet.
Als hij dat ook nog voor elkaar krijgt, dan kun je nog een gooi naar de 2e of 3e plek doen.
Denk dat het weinig met de tactiek te maken heeft, Feyenoord kan voetballen tegen voetballende teams en heeft het verdomde lastig met counter-ploegen of teams die doodleuk achterin blijven hangen en de lange bal spelen.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:41 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Idd. Koeman heeft z'n tactische plan voor topwedstrijden erg goed op orde, maar de 'formule' voor die kleinere wedstrijden (even Ajax uitgezonderd uit je lijstje) heeft ie nog niet.
Als hij dat ook nog voor elkaar krijgt, dan kun je nog een gooi naar de 2e of 3e plek doen.
Inderdaadquote:Op zondag 29 januari 2012 23:44 schreef Paul-89 het volgende:
Jammer dat geweldige pass van clasie in de 1e helft niet in de samenvatting zit, die was echt prachtig door 4/5 man heen.
Klopt. Het is natuurlijk ook niet heel realistisch dat je kampioen wordt, maar als je maar denkt en droomt zoals Guidetti dat doet, dan kun je er nog wel eens dichter bij komen dan iedereen denkt.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:39 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ook niet, maar dat is op korte termijn. 15 wedstrijden op rij winnen is wel even andere koek. Met de wetenschap dat we nog uit naar PSV, Twente, Heerenveen, Roda, noem het maar op, moeten.
Nogmaals...quote:Op zondag 29 januari 2012 23:45 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Klopt. Het is natuurlijk ook niet heel realistisch dat je kampioen wordt, maar als je maar denkt en droomt zoals Guidetti dat doet, dan kun je er nog wel eens dichter bij komen dan iedereen denkt.
In elk geval liever die houding van Guidetti, dan die van Been. Met z'n "we moeten realistisch zijn" na een verliespartij tegen De GraafschapJe doelstelling echt zo extreem laag leggen dat niemand (inclusief jezelf) nog wat van je verwacht en je na elke wedstrijd de term 'realiteit' als excuus kunt gebruiken.
Maar dan krijg je automatisch weer het excuus van de grilligheid van jonge spelers. Ik denk dat Koeman tot op heden weinig te verwijten valt op dit punt.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:41 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Briljant inderdaad. Het mooie vind ik dat Clasie de pass vaak al gegeven heeft voordat je door had dat Clasie de bal had. Heerlijke speler. Ideaal in de omschakeling. Onmisbaar.quote:
Vind ik wel ja. Hoewel er een heel groot verschil is tussen "we moeten kampioen worden" en "waarom zouden wij geen kampioen kunnen worden?"quote:Op zondag 29 januari 2012 23:45 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nogmaals...
Je kan inderdaad beter de lat wat hoger letten en op je bek gaan.
Er was toch ergens een lijstje voor paulquote:Op zondag 29 januari 2012 23:47 schreef jakees het volgende:
[..]
He jij kan toch mooie gifjes maken? Zat momenten ;-)
jep die had ik gemaakt ;-). Bedoeld voor het moment dat de meiden van holland het niet doet.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:48 schreef eight het volgende:
[..]
Er was toch ergens een lijstje voor paul
Gewoon ook een slap excuus. Als je die jongens mentaal een beetje goed houdt, dan zal die terugval in elk geval zo beperkt blijven dat het geen 5 competitieplekken verschil oplevert.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:46 schreef eight het volgende:
[..]
Maar dan krijg je automatisch weer het excuus van de grilligheid van jonge spelers. Ik denk dat Koeman tot op heden weinig te verwijten valt op dit punt.
Ik denk dat dit meer een kwestie van groeien is dan van tactiek.
Volgens mij stond hij buitenspel. Daarom werd er voor de overtreding gefloten maar dat weet ik niet zeker.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:53 schreef Caland het volgende:
Wat was dat trouwens met Bakkal eerst helft, ging in z'n ééntje op doel af maar werd gefloten voor overtreding?
Ik blijf me toch altijd een beetje verbazen over die schuddende ring.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:51 schreef jakees het volgende:
- Wave Guidetti
- Guidetti die Ericson toespreekt
- Over bal heen maaien van Enoh
- Vlaar zijn oerkreet ==> - Schuddend stadion.
- Alle andere 100 hoogtepunten uit de wedstrijd.
Maar ja nu de links nog. Ik ga even zoeken.
Vandaar renovatie om de zoveel tijd hequote:Op zondag 29 januari 2012 23:54 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik blijf me toch altijd een beetje verbazen over die schuddende ring.Eigenlijk kan zoiets toch gewoon niet voor 100 % veilig zijn voor zoveel jaar?
Het zou juist onveilig zijn als het niet zo was dacht ik.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:54 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik blijf me toch altijd een beetje verbazen over die schuddende ring.Eigenlijk kan zoiets toch gewoon niet voor 100 % veilig zijn voor zoveel jaar?
Je moet er idd. niet aan denken dat het een keer fout gaatquote:Op zondag 29 januari 2012 23:54 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Inderdaad, zelfde als waarom vleugels van een vliegtuig altijd een beetje op en neer bewegen.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Het zou juist onveilig zijn als het niet zo was dacht ik.
Ja, maar toch.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:55 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Vandaar renovatie om de zoveel tijd he
Mm, dat zal dan wel zo zijn.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Precies.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Bewegende gebouwen zijn niet per se ongevaarlijk hoor. Dat is vaak juist ingecalculeerd om spanningen laag te houden.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:54 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zou denk ik direct de grootste humanitaire ramp in de Nederlandse geschiedenis zijn.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:55 schreef eight het volgende:
[..]
Je moet er idd. niet aan denken dat het een keer fout gaat
Eiffeltoren beweegt ook. Anders breekt dat ding gewoon doormidden.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:57 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja, maar toch.Er zal echt wel goed naar gekeken worden, maar ik vind het toch wat raar dat zoiets niet gevaarlijk is.
Dat zal dan wel zo zijn.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:59 schreef Merkie het volgende:
[..]
Bewegende gebouwen zijn niet per se ongevaarlijk hoor. Dat is vaak juist ingecalculeerd om spanningen laag te houden.
Is ook wel heel logisch. Een elastiekje kun je ook beter buigen dan een stokje, dat idee.quote:Op maandag 30 januari 2012 00:01 schreef Merkie het volgende:
[ afbeelding ]
Verdiep je hier maar eens in. http://en.wikipedia.org/wiki/Stress%E2%80%93strain_curve
En een stokje breekt ook sneller.quote:Op maandag 30 januari 2012 00:04 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Is ook wel heel logisch. Een elastiekje kun je ook beter buigen dan een stokje, dat idee.
Dat bedoel ik ja.quote:
Vers van zijn site:quote:Op maandag 30 januari 2012 00:08 schreef Slobeend het volgende:
Feyenoord!!!! BMI was weer bazig hoor! We hebben gewoon onze eigen Douglas. Wat een wedstrijd ook. Met matig spel winnen van een nog matiger Ajax. Eindelijk, eindelijk, eindelijk.
quote:Feyenoord vernedert Ajax
January 29th, 2012 | Add a Comment
Wat een prachtig feest vanmiddag in Rotterdam-Zuid waar De Klassieker Feyenoord-Ajax werd gespeeld. De redactie van BrunoMartinsIndi.com was ‘s ochtends vroeg al aanwezig bij De Kuip om vooral niets van de fantastische sfeer te missen. Omstreeks 10.30 werd het stadionplein al overspoeld door een zingende mensenmassa. Ronald Koeman koos voor een verrassende basiself met Fernandez én Guidetti in de spits. Kelvin Leerdam werd op het middenveld geposteerd. Uiteraard stond Bruno Martins Indi in het centrum van de verdediging. Hij is inmiddels een zekerheidje voor Feyenoord.
In het begin van de wedstrijd kreeg Ajax veel ruimte. Ze waren echter niet in staat om er iets mee te doen. De 0-1 kwam dan ook uit de lucht vallen net zo zeer dat de 1-1 dat deed. Het was tekenend voor de Amsterdammers dat ze gedurende en na de wedstrijd bleven klagen over dit moment. Normaal gesproken is ook de verliezend coach bereid tot een analyse. Behalve als het Ajax aangaat, blijkbaar.
Wanhoop bij Ajax
Tekenend voor het overwicht waren de momenten dat Ajax gewoon niet wist wat ze moesten doen als ze in balbezit waren. De wanhoop was van hun gezichten af te lezen.
Ook bij de wissels deed Ronald Koeman weer een tactische meesterzet door Stefan de Vrij op het middenveld neer te zetten. Daardoor verloor Ajax de wedstrijd. Inzet en een slimmere tactiek en niet door een discutabele penalty.
Na winst op Twente, PSV én Ajax is voor ons wel duidelijk wie er dit seizoen kampioen gaat worden van Nederland: Feyenoord!
P.S. vergeet vooral niet het heerlijk objectieve commentaar van Het Parool te lezen.
Dank aan Feyenoordinbeeld.nl voor het beeldmateriaal.
Toch klinkt de versie die in De Kuip gedraaid wordt anders.quote:Op maandag 30 januari 2012 00:13 schreef Paul-89 het volgende:
I wanna see the rainbow high in the sky......!!! [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Minder bier zuipen.quote:Op maandag 30 januari 2012 00:16 schreef Merkie het volgende:
[..]
Toch klinkt de versie die in De Kuip gedraaid wordt anders.
quote:Op maandag 30 januari 2012 00:14 schreef Grifte het volgende:
[..]
Vers van zijn site:
[..]
Ja ik begin toch ook wel weer te kantelen mbt BMI. Ik vind hem voetballend te matig maar moet ook zeggen dat dat steeds beter gaat. Zal niet snel een splijtende pass geven maar het gaat beter en zeker beter als op back. Dat vond ik een drama.![]()
Ik vind de Vrij heerlijk rustig aan de bal. Maar zijn lange bal vind ik matig. Vlaar is verdedigend af en toe zwak en BMI is voetballend zwak. De vrij en BMI is ook prima denk ik maar ja ik vind Vlaar toch ook goed. Lastig.quote:Op maandag 30 januari 2012 00:18 schreef Merkie het volgende:
Hoe goed BMI het ook doet, ik zie zonder twijfel liever het duo De Vrij - Vlaar. Die vullen elkaar echt uitstekend aan.
Met Clasie voor zich en Vlaar naast zich hoeft De Vrij ook geen lange ballen te geven imho.quote:Op maandag 30 januari 2012 00:20 schreef jakees het volgende:
[..]
Ik vind de Vrij heerlijk rustig aan de bal. Maar zijn lange bal vind ik matig. Vlaar is verdedigend af en toe zwak en BMI is voetballend zwak. De vrij en BMI is ook prima denk ik maar ja ik vind Vlaar toch ook goed. Lastig.
Ja man, dat zegt het!quote:Op maandag 30 januari 2012 00:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Dagcijfers #222
Zegt dit dat Ajacieden grotere en voornamelijk betere supporters zijn dan Feyenoorders?
Klopt maar vind hem verdedigend wel iets zwakker dan BMI. Goed teken dat het steeds lastiger wordt om te kiezen maar ik zeg Vlaar de Vrijquote:Op maandag 30 januari 2012 00:22 schreef Merkie het volgende:
[..]
Met Clasie voor zich en Vlaar naast zich hoeft De Vrij ook geen lange ballen te geven imho.
Ik wil met alle respect voor Vlaar wel eens de Vrij - BMI zien, gewoon om te zien of het wat is. Vlaar is niet heilig. Guidetti wel.quote:Op maandag 30 januari 2012 00:18 schreef Merkie het volgende:
Hoe goed BMI het ook doet, ik zie zonder twijfel liever het duo De Vrij - Vlaar. Die vullen elkaar echt uitstekend aan.
Nou fernandez is beter hoor, pfff wat een blind paard zeg. Maar ja wel weer nuttig.quote:Op maandag 30 januari 2012 00:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik wil met alle respect voor Vlaar wel eens de Vrij - BMI zien, gewoon om te zien of het wat is. Vlaar is niet heilig. Guidetti wel.
Vlaar is tenminste een ekte ekte!quote:Op maandag 30 januari 2012 00:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik wil met alle respect voor Vlaar wel eens de Vrij - BMI zien, gewoon om te zien of het wat is. Vlaar is niet heilig. Guidetti wel.
Dan is op mezelf van toepassing.quote:Op maandag 30 januari 2012 00:29 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nee hoor, in De Kuip draaien ze altijd Luv U More
Zie je welquote:Op maandag 30 januari 2012 00:29 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nee hoor, in De Kuip draaien ze altijd Luv U More
Dat is wel waar ja. Maar daar win je geen wedstrijden mee.quote:Op maandag 30 januari 2012 00:28 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Vlaar is tenminste een ekte ekte!
Zo jij bent weer 5 jaar zoetquote:Op maandag 30 januari 2012 00:29 schreef Gert het volgende:
Vast al eens gepost, maar wie zin heeft om nog een keer te kijken..![]()
http://eredivisielive.nl/(...)-feyenoord-ajax.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden
Heb je toch een andere wedstrijd gezien.quote:Op maandag 30 januari 2012 00:31 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat is wel waar ja. Maar daar win je geen wedstrijden mee.
Dat zat ik mij ook al af te vragen. Sowieso lijken ze allemaal op elkaar met hun kale hoofden, maar volgens mij heb ik ze allebei vaak op de backpositie zien lopen.quote:Op maandag 30 januari 2012 00:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Stonden Mokotjo en Leerdam omgewisseld ja?
Helemaal mee eens. Loyaliteit mag ook gezien worden.quote:Op maandag 30 januari 2012 00:37 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Heb je toch een andere wedstrijd gezien.![]()
Ach, Vlaar kan zeker beter dan ie dit seizoen laat zien, maar gezien z'n situatie heb ik daar wel begrip voor, zal nooit een geweldenaar worden op Europees topniveau, maar is voor Eredivisie-begrippen een prima verdediger en een echte aanwinst voor de club gebleken die nota bene als eerste z'n contract verlengde als signaal naar de club en mede-spelers en nooit kritiek uit naar de club.
Ook dat is wat waard, ook een prima jongen in de groep, zelfkritisch en inmiddels langstzittende Feyenoord-speler met een prima karakter, dergelijke jongens zie ik graag bij de club.
En die ongein na de wedstrijd ... pluspuntje erbij.
Was echt erg ja.quote:Op maandag 30 januari 2012 00:47 schreef Merkie het volgende:
Ik had ook moeite om de Fernandez'en, Leerdammetjes, Schakers, Mokotjo's en Neloms van deze wereld uit elkaar te houden vandaag hoor. Allemaal kaal hoofd ook.
Allemaal een eigen gekleurde vlek op het hoofd zou wel helpen inderdaad.quote:
Zelden een penalty zo ingeschoten zien worden. Ik ben en blijf fan, toch had ik hem vandaag liever ziek gezienquote:Op maandag 30 januari 2012 01:02 schreef msnk het volgende:
Delegatie Manchester City bekeek Guidetti
Zou wel leuk voor jullie zijn als ze tot de conclusie zijn gekomen dat zijn verblijf in Rotterdam alleen maar positief uitpakt, en dus langer moet blijven. Maar ja. Wie weet hè.
Jij was nog wel zo'n hater jegens Guidetti.quote:Op maandag 30 januari 2012 01:27 schreef Stokstaart het volgende:
JAAAAAAAAAAAAWat een baas die Clasie
Guidetti
Voetbal = opportunisme. Als hij raar doet en niet scoort is het stom, als hij er 3 maakt en als een malloot op het veld staat is het liefde.quote:Op maandag 30 januari 2012 01:29 schreef Merkie het volgende:
[..]
Jij was nog wel zo'n hater jegens Guidetti.
Heb ik ook en ben net terugquote:Op maandag 30 januari 2012 01:32 schreef Lastpost het volgende:
De tering ik ben nog zo hyper van de wedstrijd dat ik weer de kroeg in wil.
Schijt tent is dat.quote:Op maandag 30 januari 2012 01:34 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heb ik ook en ben net terug![]()
Alleen waar wil je heen, alles is dichtAlleen Skihut of zo
Beter dan die arrogante selectie die Verbeek wegstuurde.quote:Op maandag 30 januari 2012 01:24 schreef Lastpost het volgende:
Bruno kan er ook wel zo eentje worden, een echt mannetje.
“Tegen Aston Villa heb ik al tegen John Carew en Emile Heskey gespeeld. Die mannen waren drie koppen groter dan ik. Als ik tegen hen kan spelen, denk ik bij mezelf: wie is Coulibaly dan? Met die gedachte ben ik het veld in gegaan. Je moet nooit bang zijn voor je tegenstander.”
Overigens opvallend hoeveel bescheiden en rustige jongens we vanuit Varkenoord hebben rondlopen nu, waar is die Rotterdamse mentaliteit gebleven bij de jeugd van tegenwoordig?
Al ben ik prima tevreden hoor over die bescheiden en rustige jonge ventjes na een dag als vandaag.
Werd na 25 minuten gewisseld geloof ik, dat kon in tenminste opmaken uit het interview met Clasie.quote:Op maandag 30 januari 2012 00:44 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat zat ik mij ook al af te vragen. Sowieso lijken ze allemaal op elkaar met hun kale hoofden, maar volgens mij heb ik ze allebei vaak op de backpositie zien lopen.
Mokkie stond vanaf minuut 1 back.quote:Op maandag 30 januari 2012 02:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Werd na 25 minuten gewisseld geloof ik, dat kon in tenminste opmaken uit het interview met Clasie.
quote:Op maandag 30 januari 2012 05:22 schreef Oldie57 het volgende:
Aan alle arrogante 020'ers:
STATISTIEKEN TELLEN NIET, JE BENT ZO GOED ALS JE LAATSTE KLASSIEKER !!!
quote:Op zondag 29 januari 2012 06:28 schreef Oldie57 het volgende:
Vandaag is de dag der dagen: het arrogante 010 wordt een kopje kleiner gemaakt.
Als hij wegvalt? En volgend jaar dan...quote:Op maandag 30 januari 2012 02:14 schreef Stokstaart het volgende:
Het leunt allemaal wel heel erg op Guidetti trouwens. Als hij wegvalt kunnen we niet eens meer van VVV winnen.
twitter:RonVlaar4 twitterde op zondag 29-01-2012 om 17:52:33@Dirk_18_Kuyt Thanks Dirk!! Ben je er volgend jaar ook weer bij
![]()
#klassieker #Feyenoord reageer retweet
Assistent van Martin, speler en stadionspeaker. Drukke boel!quote:Op maandag 30 januari 2012 07:54 schreef Happel het volgende:
twitter:RonVlaar4 twitterde op zondag 29-01-2012 om 17:52:33@Dirk_18_Kuyt Thanks Dirk!! Ben je er volgend jaar ook weer bij
![]()
#klassieker #Feyenoord reageer retweet
Mede op hem ja, maar het feit dat Schaken zijn back continu kon passeren hielp natuurlijk ook veel, met op t oog dat dat vorige week nauwelijks lukte. Na t eerste half uur stond gewoon heel het elftal wel prima. Vlaar pakte alles goed op, en Clasie (mijn man of the match, ondanks Guidetti zijn show) deed echt alles goed.quote:Op maandag 30 januari 2012 02:14 schreef Stokstaart het volgende:
Het leunt allemaal wel heel erg op Guidetti trouwens. Als hij wegvalt kunnen we niet eens meer van VVV winnen.
Sukkelquote:Op maandag 30 januari 2012 07:28 schreef Happel het volgende:
Big fucking smile vandaag.
Veel te lang blijven zuipen natuurlijk. Deze dag zal niet productief zijn vandaag. En gewoon de 3-1 en 4-2 gemist, omdat ik zat te zeiken. Spring je gewoon wildvreemde in de armen daar. Heerlijke dag gewoon.
Waren de beste goals. Voor de 4-2. Wat een ontlading.quote:Op maandag 30 januari 2012 08:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Ja, ik weet het. Maar ik moest zo nodig.
Ook echt de enige twee van een niet-dood spelmoment, maar wat een geniale pass van Schaken zeg bij die 4-2quote:Op maandag 30 januari 2012 08:25 schreef Merkie het volgende:
[..]
Waren de beste goals. Voor de 4-2. Wat een ontlading.
Driekwart van het vak waar ik zat had de 3-2 gemist, keken alweer de andere kant opquote:Op maandag 30 januari 2012 08:25 schreef Merkie het volgende:
[..]
Waren de beste goals. Voor de 4-2. Wat een ontlading.
Gewoon met een brede grijns aanhoren om vervolgens te zeggen: Ja, en?quote:Op maandag 30 januari 2012 08:54 schreef Mixende_match het volgende:
Man, wat een heerlijke dag om wakker te worden haha.
Jammer dat ik gisteren nog even langs mijn schoonfamile moet, die zijn voor die andere club. Sfeer werd gelijk omgekeerd :'onterecht gewonnen, penalty was foute beslissing, jullie vieren het alsof jullie kampioen zijn, goh jullie winnen ook een keer hoor, jeetje, jullie hebben het wel hoog in jullie bol hoor, laatste 6 keer hadden wij gewonnen hoor.. Ow en deze kwam ook een paar keer voorbij 'ja Vertongen had vrije trap moeten krijgen, en guidetti geel. Dat zie je toch duidelijk. Dat is een strafschop voor Vertongen hoor'
:'{
Idd. Ik zei het gisteren ook al. Nu kunnen die Ajacieden zich verschuilen achter de penalty. Maar het feit dat ze in de laatste 60 minuten niet 1 kans creëerden zouden ze het over moeten hebben en dat tegen een Feyenoord dat een van de mindere wedstrijden speelde vond ik. Feyenoord was echt veruit de bovenliggende partij en na de 1-0 kwam er al druk. Die 1-1 was toch gevallen al vind ik het altijd mooier om zonder een fout van de scheidsrechter te winnen.quote:Op maandag 30 januari 2012 09:12 schreef Happel het volgende:
[..]
Gewoon met een brede grijns aanhoren om vervolgens te zeggen: Ja, en?
Dat was de wave waarmee hij meedeed.quote:Op maandag 30 januari 2012 09:24 schreef Stokstaart het volgende:
Zat net een stukje van de wedstrijd terug te kijken, er was een episch moment waar Janette Vertonghen zwaar gefrustreerd naar de grond kijkt en Guidetti op de achtergrond een of andere bogel/dier nadoet na zijn derde doelpunt. Als iemand daar een gifje van heeft. Of desnoods die beelden![]()
Ze hebben sowieso amper kansen gecreëerd. En 3 van de grootste kansen (met 1 doelpunt) hebben ze niet zelf gecreëerd maar waren cadeautjes van Feyenoord.quote:Op maandag 30 januari 2012 09:23 schreef jakees het volgende:
[..]
Idd. Ik zei het gisteren ook al. Nu kunnen die Ajacieden zich verschuilen achter de penalty. Maar het feit dat ze in de laatste 60 minuten niet 1 kans creëerden zouden ze het over moeten hebben en dat tegen een Feyenoord dat een van de mindere wedstrijden speelde vond ik. Feyenoord was echt veruit de bovenliggende partij en na de 1-0 kwam er al druk. Die 1-1 was toch gevallen al vind ik het altijd mooier om zonder een fout van de scheidsrechter te winnen.
Nee was niet tijdens de wave was na zijn goalquote:
Volgens mij is het iemand die bij de club werkt. Kan haast niet anders.quote:Op maandag 30 januari 2012 09:32 schreef Merkie het volgende:
FR1908Nieuws. Wie zijn deze mensen eigenlijk? Ze hebben wel vaak foto's vanuit de perskamer.
twitter:FR1908Nieuws twitterde op maandag 30-01-2012 om 09:00:04Jan Vertonghen, de man die het ooit nodig vond ons uit te maken voor kut kakkerlakken, had tot na de wedstrijd nog last van zijn voet. reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op maandag 30-01-2012 om 09:00:48Ontzettend zielig voor Jan. Misschien kan hij aan zijn ploeggenootje @gvanderwiel vragen wie de baas is in Rotterdam. reageer retweet
quote:Op maandag 30 januari 2012 09:58 schreef Guidetti het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op maandag 30-01-2012 om 09:00:04Jan Vertonghen, de man die het ooit nodig vond ons uit te maken voor kut kakkerlakken, had tot na de wedstrijd nog last van zijn voet. reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op maandag 30-01-2012 om 09:00:48Ontzettend zielig voor Jan. Misschien kan hij aan zijn ploeggenootje @gvanderwiel vragen wie de baas is in Rotterdam. reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op maandag 30-01-2012 om 10:25:09Net even naar ajax gebeld om na te praten over #Feyenoord - ajax. Hadden het idee dat ze het niet zo konden waarderen. #wieisnoudebaasin010 reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op zondag 29-01-2012 om 19:42:23@gvanderwiel Waarom ben je nou zo stil? Je had van de week nog zoveel praatjes op Twitter! #Feyenoord #feyaja reageer retweet
Stond jij daar tussen die mongooltjes?quote:Op maandag 30 januari 2012 10:38 schreef Caland het volgende:
Totale gekte ook vanaf anderhalve minuut ofzo.![]()
Werd na de wedstrijd nog eens dunnetjes overgedaan
Ja, effe lekker rustig biertje drinken. Bijkomen.quote:Op maandag 30 januari 2012 10:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Stond jij daar tussen die mongooltjes?
Ah, geschikte plek wel om een biertje te drinken met al dat gedouw.quote:Op maandag 30 januari 2012 10:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, effe lekker rustig biertje drinken. Bijkomen.
Klopt. Op een gegeven moment besloten we zelf maar om een paar keer stormloop te doen. Men werd achterin echt platgedrukt.quote:Op maandag 30 januari 2012 10:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ah, geschikte plek wel om een biertje te drinken met al dat gedouw.
Wel los ja. Idee hebben ze gejat van Parkzicht daar deed men dat ook altijd op een bepaald tijdstip.quote:Op maandag 30 januari 2012 10:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt. Op een gegeven moment besloten we zelf maar om een paar keer stormloop te doen. Men werd achterin echt platgedrukt.Dat zie je ook ergens op 9 minuten.
En die actie waarbij die Eriksen als enige bereid is de bal over de zijlijn te schieten, en Fernandez hem als dank daarvoor nog ff een zwiepert geeft.quote:Op maandag 30 januari 2012 10:55 schreef Caland het volgende:
Wat was Fernandez trouwens hemeltergend slecht zeg, die heb ik letterlijk niks goed zien doen op die bal op Bakkal na.![]()
Inderdaad, dat vond ik ook wel heel erg dom. Hij is net terug van een schorsing van 6 wedstrijden omdat hij iemand slaat, staat er eindelijk weer in en wat doet hij? Iemand slaanquote:Op maandag 30 januari 2012 11:03 schreef elCholo het volgende:
[..]
En die actie waarbij die Eriksen als enige bereid is de bal over de zijlijn te schieten, en Fernandez hem als dank daarvoor nog ff een zwiepert geeft.
Duwen != slaan... Vandaar geel en geen roodquote:Op maandag 30 januari 2012 11:06 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Inderdaad, dat vond ik ook wel heel erg dom. Hij is net terug van een schorsing van 6 wedstrijden omdat hij iemand slaat, staat er eindelijk weer in en wat doet hij? Iemand slaan
Is ook weer zo, maar blijft een domme actie, zeker als je net terug bent van zo'n schorsing.quote:Op maandag 30 januari 2012 11:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Duwen != slaan... Vandaar geel en geen rood
Fernandez kwam toch ook wel 2 keer goed naar binnen op voorzetten van Schaken en voor zijn man, wat beide keren in een goed schot op doel resulteerde. Maar zeker in de 2e helft was Fernandez inderdaad erg matig.quote:Op maandag 30 januari 2012 10:55 schreef Caland het volgende:
Wat was Fernandez trouwens hemeltergend slecht zeg, die heb ik letterlijk niks goed zien doen op die bal op Bakkal na.Ook Leerdam vond ik erg matig.
En dan nog 4-2 winnen.
quote:Op maandag 30 januari 2012 11:19 schreef MCH het volgende:
Ik snap niet dat 010 nou zo blij is. Winnen van dit Ajax is toch niet zo bijzonder en tot de 1-1 was Ajax gewoon stukken beter. Hebben jullie wel gezien hoe Feyenoord de wedstrijd begon? Dikke gaten in de verdediging, fouten van Vlaar, Fernandez die niet weet wat hij moet doen (wat heeft hij te zoeken achterin). Het niet kunnen of durven druk te zetten en dan kantelt de wedstrijd gewoon op een gelukkige manier door de penalty en ben je uiteindelijk nog afhankelijk van 1 man alleen, Guidetti. De enige nuchtere man bij jullie is Koeman, die was de wedstrijd van de week ervoor nog niet vergeten.
Nah. Leerdam heeft een compleet andere fysiek en motoriek dan Mokotjo toch? Ik zag vrij snel dat die laatste rechtsachter stond.quote:Op maandag 30 januari 2012 00:47 schreef Merkie het volgende:
Ik had ook moeite om de Fernandez'en, Leerdammetjes, Schakers, Mokotjo's en Neloms van deze wereld uit elkaar te houden vandaag hoor. Allemaal kaal hoofd ook.
Inderdaad, dan snap je het niet.quote:Op maandag 30 januari 2012 11:19 schreef MCH het volgende:
Ik snap niet dat 010 nou zo blij is. Winnen van dit Ajax is toch niet zo bijzonder en tot de 1-1 was Ajax gewoon stukken beter. Hebben jullie wel gezien hoe Feyenoord de wedstrijd begon? Dikke gaten in de verdediging, fouten van Vlaar, Fernandez die niet weet wat hij moet doen (wat heeft hij te zoeken achterin). Het niet kunnen of durven druk te zetten en dan kantelt de wedstrijd gewoon op een gelukkige manier door de penalty en ben je uiteindelijk nog afhankelijk van 1 man alleen, Guidetti. De enige nuchtere man bij jullie is Koeman, die was de wedstrijd van de week ervoor nog niet vergeten.
Helaas niet. Meestal is hij er altijd wel als de kippen bij.quote:Op maandag 30 januari 2012 11:25 schreef Irritatie100 het volgende:
Heeft onze grote vriend peter rrrrrr eigenlijk al getweet?
Nou nee hoorquote:Op maandag 30 januari 2012 11:28 schreef Irritatie100 het volgende:
Alsof ajax zo gehandicapt was
Middenveld is hetzelfde als altijd, aanval ook (aangezien die boerichter en sigtorson toch al het hele seizoen geblesseerd zijn). In de verdediging had je dan van rein staan, maar die andere 3 doen toch ook gewoon zeer regelmatig mee?
Ach, waarom ga ik er eigenlijk op in
Volgens mij hebben ze in Duivendrecht nog niet door dat een capabele medische staf ook onderdeel van een club isquote:Op maandag 30 januari 2012 11:28 schreef Irritatie100 het volgende:
Alsof ajax zo gehandicapt was
Middenveld is hetzelfde als altijd, aanval ook (aangezien die boerichter en sigtorson toch al het hele seizoen geblesseerd zijn). In de verdediging had je dan van rein staan, maar die andere 3 doen toch ook gewoon zeer regelmatig mee?
Ach, waarom ga ik er eigenlijk op in
Klopt, vertel het ze even aubquote:Op maandag 30 januari 2012 11:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze in Duivendrecht nog niet door dat een capabele medische staf ook onderdeel van een club is
twitter:FR1908Nieuws twitterde op maandag 30-01-2012 om 11:30:27Een delegatie van Manchester City was onder de indruk van de sfeer tijdens #Feyenoord-Ajax: "Dit was vergelijkbaar met de FA Cup finale." reageer retweet
En daarbij hebben ze een begroting van 50 miljoen+, volgens mij hebben wij nog net de helft daarvan.quote:Op maandag 30 januari 2012 11:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze in Duivendrecht nog niet door dat een capabele medische staf ook onderdeel van een club is
Heb je weer zo'n zeikstraal hoor. Laat ons Feyenoorders gewoon eens blij zijn, net als Ajax dat zou zijn als hun hadden gewonnen. Fuck off.quote:Op maandag 30 januari 2012 11:19 schreef MCH het volgende:
(Feyenoord Netwerk)quote:Guidetti tegen Eriksen: 'Zie je wat er gebeurt als je me kwaad maakt?'
John Guidetti sprak na afloop van de klassieker tegenover Metro over zijn confrontatie met Christian Eriksen in het veld.
Bij een opstootje omdat Christian Eriksen te lang wachtte met het uitspelen van de bal na een charge op Jordy Clasie kreeg de Deen een beuk van Guyon Fernandez. In het vervolg kreeg Guidetti een duw van Eriksen. "Ik zei tegen Eriksen dat hij gelijk had, maar dat hij me niet moest duwen. Ik word dan kwaad."
Toen Guidetti in de slotfase zijn derde van de middag maakte en de 4-2-eindstand bepaalde, kon hij het niet laten om Eriksen te sarren. "Zie je wat er nu gebeurt als je me kwaad maakt?", riep Guidetti hem toe bij het teruglopen richting middenlijn.
quote:Op maandag 30 januari 2012 11:38 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is ook baas, die gasten aan dat plexiglas die even high-five doen
Dan waren we inderdaad wel blij, maar niet zo overdreven als dit. Hulde nog trouwens voor de 'supporters' die het nodig vonden de verzorger van Ajax te moeten onderspugen.quote:Op maandag 30 januari 2012 11:38 schreef Equites het volgende:
[..]
Heb je weer zo'n zeikstraal hoor. Laat ons Feyenoorders gewoon eens blij zijn, net als Ajax dat zou zijn als hun hadden gewonnen. Fuck off.
Jullie nog hulde met Wesley.quote:Op maandag 30 januari 2012 11:48 schreef MCH het volgende:
[..]
Hulde nog trouwens voor de 'supporters' die het nodig vonden de verzorger van Ajax te moeten onderspugen.
Waarschijnlijk had 'ie er om gevraagd.quote:Op maandag 30 januari 2012 11:48 schreef MCH het volgende:
[..]
Dan waren we inderdaad wel blij, maar niet zo overdreven als dit. Hulde nog trouwens voor de 'supporters' die het nodig vonden de verzorger van Ajax te moeten onderspugen.
Moest ie maar normaal doen!!!!!quote:Op maandag 30 januari 2012 11:48 schreef MCH het volgende:
[..]
Dan waren we inderdaad wel blij, maar niet zo overdreven als dit. Hulde nog trouwens voor de 'supporters' die het nodig vonden de verzorger van Ajax te moeten onderspugen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Je bedoelt de verzorger die met de rust expres voor de supporters het veld van de Kuip liep onder te roggelen om te provoceren?quote:Op maandag 30 januari 2012 11:48 schreef MCH het volgende:
[..]
Mooi, hopelijk heeft dat een beetje de aandacht afgeleid van het slechte voetbal.quote:Op maandag 30 januari 2012 11:32 schreef Guidetti het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op maandag 30-01-2012 om 11:30:27Een delegatie van Manchester City was onder de indruk van de sfeer tijdens #Feyenoord-Ajax: "Dit was vergelijkbaar met de FA Cup finale." reageer retweet
Op de grond roggelen om zogenaamd te provoceren, aha dus daar raken ze tegenwoordig al opgefokt van.quote:Op maandag 30 januari 2012 11:53 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Je bedoelt de verzorger die met de rust expres voor de supporters het veld van de Kuip liep onder te roggelen om te provoceren?
Karim is woensdag weer in Rotterdam, dus hij is er bij.quote:Op maandag 30 januari 2012 11:53 schreef eight het volgende:
[..]
Mooi, hopelijk heeft dat een beetje de aandacht afgeleid van het slechte voetbal.
Afgezien van de overwinning op 020 is er verder weinig om positief over te zijn.
Hopelijk is Karim er volgende week weer bij.
Als je dat doet moet je ook niet staan te janken als jezelf wordt onder gespuugdquote:Op maandag 30 januari 2012 11:54 schreef MCH het volgende:
[..]
Op de grond roggelen om zogenaamd te provoceren, aha dus daar raken ze tegenwoordig al opgefokt van.
quote:Op maandag 30 januari 2012 11:56 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Als je dat doet moet je ook niet staan te janken als jezelf wordt onder gespuugd
Wat nou? Als jij voor de tribunes op het veld gaat zitten tuffen en het op zo'n manier doen dat je aan het provoceren bent, moet je niet staan janken als het ook bij jou gebeurd.quote:
Wel knap dan dat de mensen achter de goal dat gezien hebben en zoiets kun je dan alleen verwachten van zielige supporters inderdaad.quote:Op maandag 30 januari 2012 11:58 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wat nou? Als jij voor de tribunes op het veld gaat zitten tuffen en het op zo'n manier doen dat je aan het provoceren bent, moet je niet staan janken als het ook bij jou gebeurd.
Ik keur het niet goed, maar het is wel te verwachten dat je op zo'n moment die reactie krijgt.
4-2quote:Op maandag 30 januari 2012 12:00 schreef MCH het volgende:
[..]
Wel knap dan dat de mensen achter de goal dat gezien hebben en zoiets kun je dan alleen verwachten van zielige supporters inderdaad.
Ik heb het gewoon live op de tv gezienquote:Op maandag 30 januari 2012 12:00 schreef MCH het volgende:
[..]
Wel knap dan dat de mensen achter de goal dat gezien hebben en zoiets kun je dan alleen verwachten van zielige supporters inderdaad.
Ga lekker spelers aanvallen, joh.quote:Op maandag 30 januari 2012 12:00 schreef MCH het volgende:
[..]
Niet zo zuur joh. Tenzij je het doet om ons een plezier te doen. 4-2quote:Op maandag 30 januari 2012 12:00 schreef MCH het volgende:
[..]
Het zou een prachtige vervanging van Guidetti zijn volgend seizoen.quote:Op maandag 30 januari 2012 12:05 schreef zoekeenleven het volgende:
Kuyt moet nu echt terug komen, die zou echt perfect passen in dit Feyenoord.
Na dit seizoen komt ie terug, ik ben er zeker van.quote:Op maandag 30 januari 2012 12:05 schreef zoekeenleven het volgende:
Kuyt moet nu echt terug komen, die zou echt perfect passen in dit Feyenoord.
Messiquote:Op maandag 30 januari 2012 12:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Het zou een prachtige vervanging van Guidetti zijn volgend seizoen.
En ja, Messi ook. Maar als je kijkt naar én goed én heel misschien haalbaar, dan staat Kuijt wel bovenaan.
Zou jammer zijn als hij nog twee jaar bij AS Roma of zo gaat voetballen en pas terug naar NL komt als hij echt in zijn nadagen zit.
Zou wel leuk zijn voor Dirk om zijn carrière af te sluiten bij Feyenoordquote:Op maandag 30 januari 2012 12:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Het zou een prachtige vervanging van Guidetti zijn volgend seizoen.
En ja, Messi ook. Maar als je kijkt naar én goed én heel misschien haalbaar, dan staat Kuijt wel bovenaan.
Zou jammer zijn als hij nog twee jaar bij AS Roma of zo gaat voetballen en pas terug naar NL komt als hij echt in zijn nadagen zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |