quote:JJ van Gangelen: What happened with the penalty?
Guidetti: "I put it in the top corner. That's what I know happened with the penalty."
Tja, Ajax is en blijft de grootste club.. doe je niks aan denk ikquote:Op zondag 29 januari 2012 22:29 schreef kapiteintje het volgende:
En die neus van Tom van 't Hek...Daar kun je gewoon 2 campers achteruit inparkeren.
![]()
Maar ff serieus wat is dit? Gelijk weer alleen maar over die kutclub lullen.
Jij kunt in de toekomst kijken?quote:Op zondag 29 januari 2012 22:30 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Tja, Ajax is en blijft de grootste club.. doe je niks aan denk ik
We hebben het gezien ja.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:30 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Over 10 jaar is PSV jullie gewoon voorbij hoor :pquote:Op zondag 29 januari 2012 22:30 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Ja. Want eigenlijk is Ajax dat al niet meer. Maar toch qua naam blijven ze de grootste, je doet er geen fuck aan.. jammer héquote:Op zondag 29 januari 2012 22:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij kunt in de toekomst kijken?
Je heb gelijk. Kijk ook eigenlijk nooit vanwege dit gezeik, maar ik dacht. 4-2, laat ik het eens proberen...quote:Op zondag 29 januari 2012 22:40 schreef Hamilcar het volgende:
Waarom kijken jullie nog Studio Neus? Je weet precies van te voren al wat je gaat horen
Voor de irritatie die Jack heeftquote:Op zondag 29 januari 2012 22:40 schreef Hamilcar het volgende:
Waarom kijken jullie nog Studio Neus? Je weet precies van te voren al wat je gaat horen
True, dat is wel heerlijk. Maar dan zie je vervolgens weer dat ze Ajax-fouten proberen goed te praten en op Feyenoord afschuiven .. en zo'n Vertonghen met z'n pleuris grafkop .. en hoor je niks over de goede dingen en bijv. hoe FC Twente Groningen heeft afgedroogd. Ik heb het al jaren niet meer gezien, maar weet precies wat ze in elke aflevering bespreken. Het programma is gestorven toen Borst vertrok.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:40 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Voor de irritatie die Jack heeft
Ik beweer ook niet dat Ajax geen grotere naam is dus ik snap niet waarom je me die woorden in de mond wil leggen. Het is alleen wel zo dat die club uit Amsterdam qua beleving en intensiteit nooit zal kunnen tippen aan Feyenoord.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:37 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Ja. Want eigenlijk is Ajax dat al niet meer. Maar toch qua naam blijven ze de grootste, je doet er geen fuck aan.. jammer hé![]()
![]()
Da's ook weer zo, hoewel ik behoorlijk moet lachen om vertonghen met z'n "ik heb nog steeds last van m'n voet"quote:Op zondag 29 januari 2012 22:43 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
True, dat is wel heerlijk. Maar dan zie je vervolgens weer dat ze Ajax-fouten proberen goed te praten en op Feyenoord afschuiven .. en zo'n Vertonghen met z'n pleuris grafkop .. en hoor je niks over de goede dingen en bijv. hoe FC Twente Groningen heeft afgedroogd. Ik heb het al jaren niet meer gezien, maar weet precies wat ze in elke aflevering bespreken. Het programma is gestorven toen Borst vertrok.
Omdat de trainer daar zit? Er is vast nog wel wat relevants te horen tussen al dat Ajax-gewauwel door.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:40 schreef Hamilcar het volgende:
Nou van mij hoeft het niet en het is eigenlijk best wel kansloos. Zing gewoon liever je eigen club toe. Beetje cynisme ok maar om nou te zingen dat iemand een kankerhond is vind ik echt niveauloos. Ik geniet veel meer van You never walk alone en dat soort liederen.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:52 schreef kapiteintje het volgende:
Selectief geneuzel. Iedereen die het voetballen volgt weet dat dit gezang niets te maken heeft met de holocaust-vervolging. Ik vind hoogstens het 'Hamas joden aan het gas' discutabel. Zal het zelf niet zingen, maar een psycholoog kan je uitleggen wat een groep met een invidivu doet.
Sjek heeft een rotdag. Ook hebben ze tegen zijn auto aangereden voor de uitzending.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:55 schreef Irritatie100 het volgende:
Dat ze die goal van reis tegen ons laten zien, zou dat door Sjek persoonlijk zijn uitgekozen?
Helemaal mee eens. Joden aan het gas zing ik ook niet mee inderdaad, maar voor de rest komt het gewoon omdat ze zichzelf joden noemen.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:52 schreef kapiteintje het volgende:
Selectief geneuzel. Iedereen die het voetballen volgt weet dat dit gezang niets te maken heeft met de holocaust-vervolging. Ik vind hoogstens het 'Hamas joden aan het gas' discutabel. Zal het zelf niet zingen, maar een psycholoog kan je uitleggen wat een groep met een invidivu doet.
Ik vind het ook wel een penalty hoor. Bovendien kwam die van Rijn ook met een tackel in waarvan ik dacht: nou, dat is best fors.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:08 schreef TheGreatHooD het volgende:
Als ze zichzelf joden blijven noemen kan je het ook gewoon verwachten. Klaar.
Ik zit te denken over die overtreding op Guidetti (of niet) maar als je er logisch over nadenkt zou je kunnen zeggen dat Verthongen Guidetti zeker wel hindert. Hij schuift zijn voet onder zijn voet waardoor hij erop gaat staan en hij uit balans raakt en dus valt. Dan is het toch gewoon Vertongen zijn overtreding of wat?
Ik vond hem altijd wel sympathiek en objectief (sowieso vind ik Eredivisie Live wel objectief), maar dit ging echt he-le-maal nergens over inderdaadquote:Op zondag 29 januari 2012 23:10 schreef Caland het volgende:
Ook prachtig trouwens hoe die Van Gangelen die kleedkamer van Kuipers ingaat.
De man die zegt volledig neutraal te zijn, maar vroeger wel een Ajax-seizoenskaart.
Haha mooi verhaal maar het was gewoon geen penalty. Wel begrijpelijk dat die floot. Had je trouwens andersom ook zo geredeneerd? Ik niet denk ik dan had ik flink de zeik ingehad. Wel kan Ajax zich te makkelijk verschuilen achter dat moment. Ze hebben na die goal geen moment in de wedstrijd gezeten. Ik vond de slotfase niet eens spannend.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:08 schreef TheGreatHooD het volgende:
Ik zit te denken over die overtreding op Guidetti (of niet) maar als je er logisch over nadenkt zou je kunnen zeggen dat Verthongen Guidetti zeker wel hindert. Hij schuift zijn voet onder zijn voet waardoor hij erop gaat staan en hij uit balans raakt en dus valt. Dan is het toch gewoon Vertongen zijn overtreding of wat?
Dat was sowieso pijnlijk dat doe je gewoon niet. Al had Kuipers de beelden gezien dan nog had hij dat niet mogen toegeven dus wat het idee erachter was begreep ik ook niet helemaal. Ja als ik een Feyenoorder was kon er nog wel wat manipulatie complotjes achterzoeken, maar daar geloof ik niet inquote:Op zondag 29 januari 2012 23:10 schreef Caland het volgende:
Ook prachtig trouwens hoe die Van Gangelen die kleedkamer van Kuipers ingaat.
De man die zegt volledig neutraal te zijn, maar vroeger wel een Ajax-seizoenskaart.
Idd, heeft weinig met voetbal te maken. Wel grappig is dat de Ajacieden elkaar nog meer gaan afmaken. Heel vermakelijk die arrogantie. Voetbal gaat er niet meer uitkomen, nog even Cruijff eruit en dan is die bijzaak ook weg en kan men lekker ongeremd gaan besturen en media optredens doen.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:06 schreef Bombshell het volgende:
Toch maar eens een keertje gaan kijken. Het gaat weinig over de topper, Ajax heeft verloren dus dat is begerijpelijk van die dikkerd
Dit idd.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:01 schreef Grifte het volgende:
Als je je een geuzennaam aanmeet, probeert de tegenpartij logischerwijs alles erbij te halen, ik keur het ook niet goed, maar de oorzaak ligt echt bij hun zelf.
Precies. Was ook wel leuk om te zien hoe die neusjes vandaag de bus in gingen. Allemaal losse groepjes, totaal gefrustreerd, geen eenheid.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:12 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Idd, heeft weinig met voetbal te maken. Wel grappig is dat de Ajacieden elkaar nog meer gaan afmaken. Heel vermakelijk die arrogantie. Voetbal gaat er niet meer uitkomen, nog even Cruijff eruit en dan is die bijzaak ook weg en kan men lekker ongeremd gaan besturen en media optredens doen.
Ik las ergens dat de KNVB al in een verklaring liet weten dat dit onderdeel was van een of ander tv programma waarin ze scheidsrechters volgen oid. Ik vind het echt onbegrijpelijk maar meer een beetje lullige samenloop van omstandigheden.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat was sowieso pijnlijk dat doe je gewoon niet. Al had Kuipers de beelden gezien dan nog had hij dat niet mogen toegeven dus wat het idee erachter was begreep ik ook niet helemaal. Ja als ik een Feyenoorder was kon er nog wel wat manipulatie complotjes achterzoeken, maar daar geloof ik niet in
Je bent gewoon fucking dom bezig als je met een sliding van achteren komt. Er was contact, de scheids zag dat en floot. Om dan nog te gaan zeiken laat zien dat je in een ei leeft. De Boer zal hem dat echt wel duidelijk hebben gemaakt.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:08 schreef TheGreatHooD het volgende:
Zijn daar nog leuke filmpje van?quote:Op zondag 29 januari 2012 23:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Precies. Was ook wel leuk om te zien hoe die neusjes vandaag de bus in gingen. Allemaal losse groepjes, totaal gefrustreerd, geen eenheid.
Geheel mee eens.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:17 schreef Ritmo het volgende:
"Wie niet springt die is een jood" zoiets kan nog wel. Maar die domme figuren die schuimbekkend "jodu aan hut gasss" gaan zingen bij de spelersbus van Ajax, kun je beter kwijt dan rijk zijn. En dan achteraf zeggen: "ja maar het heeft niets met echte joden of de 2e WO te maken".![]()
![]()
Dan begrijp je er inderdaad niets van. Dat heeft alles met WO2 te maken. Wie niet springt is een Jood zal misschien ooit een verdwaalde Duitser een keer gezongen hebben maar dat was niet kenmerkend voor de oorlog.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:17 schreef Ritmo het volgende:
"Wie niet springt die is een jood" zoiets kan nog wel. Maar die domme figuren die schuimbekkend "jodu aan hut gasss" gaan zingen bij de spelersbus van Ajax, kun je beter kwijt dan rijk zijn. En dan achteraf zeggen: "ja maar het heeft niets met echte joden of de 2e WO te maken".![]()
![]()
Ik neem dan drie weken vrij van mijn werk en zuip me elke dag een stuk in mijn kraag! Dromen dromenquote:Op zondag 29 januari 2012 23:17 schreef Irritatie100 het volgende:
Telkens als ik het afterparty-filmpje kijk denk ik: 1 wedstrijd winnen van ajax en dan zo'n enorm feest. Wat zal er gebeuren als we weer eens kampioen worden?
Ik denk dat er tot aan Groningen aardbevingen geregistreerd gaan worden en dat ik nieuwe stembanden en een nieuwe lever nodig heb
Niks ongelukkige samenloop van omstandigheden.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:15 schreef jakees het volgende:
[..]
Ik las ergens dat de KNVB al in een verklaring liet weten dat dit onderdeel was van een of ander tv programma waarin ze scheidsrechters volgen oid. Ik vind het echt onbegrijpelijk maar meer een beetje lullige samenloop van omstandigheden.
Precies. Hoe dom kun je zijn?quote:Op zondag 29 januari 2012 23:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan begrijp je er inderdaad niets van. Dat heeft alles met WO2 te maken. Wie niet springt is een Jood zal misschien ooit een verdwaalde Duitser een keer gezongen hebben maar dat was niet kenmerkend voor de oorlog.
GOed om te lezen dat gelukkig meerdere feyenoorders dit denken. Moedig gewoon je eigen club aan. 100x mooier!quote:
Eens.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan begrijp je er inderdaad niets van. Dat heeft alles met WO2 te maken. Wie niet springt is een Jood zal misschien ooit een verdwaalde Duitser een keer gezongen hebben maar dat was niet kenmerkend voor de oorlog.
quote:Op zondag 29 januari 2012 23:15 schreef jakees het volgende:
Ik las ergens dat de KNVB al in een verklaring liet weten dat dit onderdeel was van een of ander tv programma waarin ze scheidsrechters volgen oid. Ik vind het echt onbegrijpelijk maar meer een beetje lullige samenloop van omstandigheden.
Ik heb Studio Sport gekeken, daarnet 90 minutes, daarna Studio Voetbal. Morgen staan ajax TV (naar ik aanneem blikken die ook terug) en aansluitend Feyenoord TV in de planning en natuurlijk Voetbal International. Alle kranten sowieso lezenquote:Op zondag 29 januari 2012 23:25 schreef jakees het volgende:
Mijn vrouw net kom je naar bed? Nee ik moet nog 90 minutes in de herhaling kijken TV rijnmod etc. Wordt een latertje.
Oh ja ik heb ook nog AT5 hier. Ff studio ajax kijken mooi man haha!quote:Op zondag 29 januari 2012 23:26 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik heb Studio Sport gekeken, daarnet 90 minutes, daarna Studio Voetbal. Morgen staan ajax TV (naar ik aanneem blikken die ook terug) en aansluitend Feyenoord TV in de planning en natuurlijk Voetbal International. Alle kranten sowieso lezen
Dat moet idd hetgene zijn waar je je energie in steekt.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:22 schreef jakees het volgende:
[..]
GOed om te lezen dat gelukkig meerdere feyenoorders dit denken. Moedig gewoon je eigen club aan. 100x mooier!
Hoe laat is die shit, dat heb ik ookquote:Op zondag 29 januari 2012 23:29 schreef jakees het volgende:
[..]
Oh ja ik heb ook nog AT5 hier. Ff studio ajax kijken mooi man haha!
"Are you watching Amsterdam" kwam vandaag ook weer langsquote:Op zondag 29 januari 2012 23:30 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat moet idd hetgene zijn waar je je energie in steekt.
Hoewel een 'wie niet springt die is een jood' of 'helemaal niets in Amsterdam' op z'n tijd moet kunnen.
Hij zei toen ook: "kampioen worden met Feyenoord dit jaar? waarom niet?". Laten we hopen dat dat ie dat ook nog ff waar maakt.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:29 schreef Merkie het volgende:
Toch wel een unieke prestatie hoor. In de VI bluffen "een hattrick tegen Ajax, waarom niet?", en het vervolgens ook gewoon doen. Nadat 'ie het al tegen Twente deed. Ongelofelijk eigenlijk.
Ja dat is gewoon niet te geloven. Wat een superdag. Groothuizen ook nog Wereldkampioen. Gisteren gewonnen met voetballen. Super!!!quote:Op zondag 29 januari 2012 23:29 schreef Merkie het volgende:
Toch wel een unieke prestatie hoor. In de VI bluffen "een hattrick tegen Ajax, waarom niet?", en het vervolgens ook gewoon doen. Nadat 'ie het al tegen Twente deed. Ongelofelijk eigenlijk.
Als je godverdomme gewoon thuis van fucking NEC, ADO en 9 man van Heerenveen wint sta je gewoon eerste. En dan heb ik het nog niet eens over vorige week, AZ-uit en ajax-uitquote:Op zondag 29 januari 2012 23:31 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Hij zij toen ook: "kampioen worden met Feyenoord dit jaar? waarom niet?". Laten we hopen dat dat ie dat ook waar maakt.
"Als me tante een lul had, was et me oom gewees"quote:Op zondag 29 januari 2012 23:32 schreef Irritatie100 het volgende:
Als je godverdomme gewoon thuis van fucking NEC, ADO en 9 man van Heerenveen wint sta je gewoon eerste. En dan heb ik het nog niet eens over vorige week, AZ-uit en ajax-uit
Die zeperd van vorige week is zo zonde. Dan had je echt kunnen gaan dromen. Nu blij als we europees voetbal halen.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:32 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Als je godverdomme gewoon thuis van fucking NEC, ADO en 9 man van Heerenveen wint sta je gewoon eerste. En dan heb ik het nog niet eens over vorige week, AZ-uit en ajax-uit
Telt niet. De andere clubs laten ook op knullige wijze punten liggen.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:32 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik weet het ook wel, maar jaquote:Op zondag 29 januari 2012 23:33 schreef Dekatria het volgende:
[..]
"Als me tante een lul had, was et me oom gewees"
Toch hou ik vooral aan nec en Heerenveen een erg zuur gevoel over. Utrecht ook wel een beetje.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:34 schreef eight het volgende:
[..]
Telt niet. De andere clubs laten ook op knullige wijze punten liggen.
Idd. Als Koeman het voor elkaar krijgt om ze scherper te krijgen in de kleine duels, waarom zouden wij dan minder titelkandidaat zijn dan Ajax, Twente of AZ? Niet dat ik verwacht dat we die titel daadwerkelijk pakken; maar als het niet teveel tegenzit met blessures is deze selectie toch niets minder dan dat elftal waar Ajax en Twente mee op de proppen komen?quote:Op zondag 29 januari 2012 23:32 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat vind ik zo'n dooddoener. Er is een verschil tussen : "ALS we Messi en Ronaldo in onze selectie hadden..." en "ALS we van VVV en NEC wonnen'. Het eerste is onmogelijk, het tweede zou gewoon normaal moeten zijn.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:33 schreef Dekatria het volgende:
[..]
"Als me tante een lul had, was et me oom gewees"
Dan moeten we vanaf nu 15 wedstrijden op rij winnen, lijkt me iets teveel van het goede.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:31 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Hij zei toen ook: "kampioen worden met Feyenoord dit jaar? waarom niet?". Laten we hopen dat dat ie dat ook nog ff waar maakt.
en hij is weer offlinequote:Op zondag 29 januari 2012 23:35 schreef Grifte het volgende:
http://www.fr12.nl/nieuws(...)rd--ajax-online.html
Voor de geïnteresseerden
VVV, NEC, AZ en Ajax uit. Daar hebben we het laten liggenquote:Op zondag 29 januari 2012 23:36 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat vind ik zo'n dooddoener. Er is een verschil tussen : "ALS we Messi en Ronaldo in onze selectie hadden..." en "ALS we van VVV en NEC wonnen'. Het eerste is onmogelijk, het tweede zou gewoon normaal moeten zijn.
Idd. Maar goed, een hattrick tegen Twente én Ajax had je wel vantevoren geloofd?quote:Op zondag 29 januari 2012 23:37 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dan moeten we vanaf nu 15 wedstrijden op rij winnen, lijkt me iets teveel van het goede.
De bal is rond, zo is voetbal ook helaas. We hadden RKC uit net zo makkelijk kunnen verliezen/gelijkspelen.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:36 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat vind ik zo'n dooddoener. Er is een verschil tussen : "ALS we Messi en Ronaldo in onze selectie hadden..." en "ALS we van VVV en NEC wonnen'. Het eerste is onmogelijk, het tweede zou gewoon normaal moeten zijn.
Ook niet, maar dat is op korte termijn. 15 wedstrijden op rij winnen is wel even andere koekquote:Op zondag 29 januari 2012 23:37 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Idd. Maar goed, een hattrick tegen Twente én Ajax had je wel vantevoren geloofd?
Zingend het stadion uit, wildvreemde mensen knuffelen, complete chaos in de tram. Echt weer geweldig inderdaad.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:36 schreef Lastpost het volgende:
Weer een unieke en geweldige dag om te koesteren, die emoties bij Vlaar ook ... Prachtig om te zien en doen je beseffen wat een prachtige club dit is.
De supporters, dat prachtige stadion, die sporadische hoogtepunten en wat een vreugde er dan losbreekt ... niet normaal.
Idd. Koeman heeft z'n tactische plan voor topwedstrijden erg goed op orde, maar de 'formule' voor die kleinere wedstrijden (even Ajax uitgezonderd uit je lijstje) heeft ie nog niet.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:37 schreef Merkie het volgende:
[..]
VVV, NEC, AZ en Ajax uit. Daar hebben we het laten liggen.
Als je een ploeg een jaar of 2-3 redelijk bij elkaar kan houden, dan kan je zulke wedstrijden ook winnen. Maar dat kan gewoon niet in onze huidige financiële situatie helaas.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:41 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Idd. Koeman heeft z'n tactische plan voor topwedstrijden erg goed op orde, maar de 'formule' voor die kleinere wedstrijden (even Ajax uitgezonderd uit je lijstje) heeft ie nog niet.
Als hij dat ook nog voor elkaar krijgt, dan kun je nog een gooi naar de 2e of 3e plek doen.
Denk dat het weinig met de tactiek te maken heeft, Feyenoord kan voetballen tegen voetballende teams en heeft het verdomde lastig met counter-ploegen of teams die doodleuk achterin blijven hangen en de lange bal spelen.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:41 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Idd. Koeman heeft z'n tactische plan voor topwedstrijden erg goed op orde, maar de 'formule' voor die kleinere wedstrijden (even Ajax uitgezonderd uit je lijstje) heeft ie nog niet.
Als hij dat ook nog voor elkaar krijgt, dan kun je nog een gooi naar de 2e of 3e plek doen.
Inderdaadquote:Op zondag 29 januari 2012 23:44 schreef Paul-89 het volgende:
Jammer dat geweldige pass van clasie in de 1e helft niet in de samenvatting zit, die was echt prachtig door 4/5 man heen.
Klopt. Het is natuurlijk ook niet heel realistisch dat je kampioen wordt, maar als je maar denkt en droomt zoals Guidetti dat doet, dan kun je er nog wel eens dichter bij komen dan iedereen denkt.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:39 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ook niet, maar dat is op korte termijn. 15 wedstrijden op rij winnen is wel even andere koek. Met de wetenschap dat we nog uit naar PSV, Twente, Heerenveen, Roda, noem het maar op, moeten.
Nogmaals...quote:Op zondag 29 januari 2012 23:45 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Klopt. Het is natuurlijk ook niet heel realistisch dat je kampioen wordt, maar als je maar denkt en droomt zoals Guidetti dat doet, dan kun je er nog wel eens dichter bij komen dan iedereen denkt.
In elk geval liever die houding van Guidetti, dan die van Been. Met z'n "we moeten realistisch zijn" na een verliespartij tegen De GraafschapJe doelstelling echt zo extreem laag leggen dat niemand (inclusief jezelf) nog wat van je verwacht en je na elke wedstrijd de term 'realiteit' als excuus kunt gebruiken.
Maar dan krijg je automatisch weer het excuus van de grilligheid van jonge spelers. Ik denk dat Koeman tot op heden weinig te verwijten valt op dit punt.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:41 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Briljant inderdaad. Het mooie vind ik dat Clasie de pass vaak al gegeven heeft voordat je door had dat Clasie de bal had. Heerlijke speler. Ideaal in de omschakeling. Onmisbaar.quote:
Vind ik wel ja. Hoewel er een heel groot verschil is tussen "we moeten kampioen worden" en "waarom zouden wij geen kampioen kunnen worden?"quote:Op zondag 29 januari 2012 23:45 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nogmaals...
Je kan inderdaad beter de lat wat hoger letten en op je bek gaan.
Er was toch ergens een lijstje voor paulquote:Op zondag 29 januari 2012 23:47 schreef jakees het volgende:
[..]
He jij kan toch mooie gifjes maken? Zat momenten ;-)
jep die had ik gemaakt ;-). Bedoeld voor het moment dat de meiden van holland het niet doet.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:48 schreef eight het volgende:
[..]
Er was toch ergens een lijstje voor paul
Gewoon ook een slap excuus. Als je die jongens mentaal een beetje goed houdt, dan zal die terugval in elk geval zo beperkt blijven dat het geen 5 competitieplekken verschil oplevert.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:46 schreef eight het volgende:
[..]
Maar dan krijg je automatisch weer het excuus van de grilligheid van jonge spelers. Ik denk dat Koeman tot op heden weinig te verwijten valt op dit punt.
Ik denk dat dit meer een kwestie van groeien is dan van tactiek.
Volgens mij stond hij buitenspel. Daarom werd er voor de overtreding gefloten maar dat weet ik niet zeker.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:53 schreef Caland het volgende:
Wat was dat trouwens met Bakkal eerst helft, ging in z'n ééntje op doel af maar werd gefloten voor overtreding?
Ik blijf me toch altijd een beetje verbazen over die schuddende ring.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:51 schreef jakees het volgende:
- Wave Guidetti
- Guidetti die Ericson toespreekt
- Over bal heen maaien van Enoh
- Vlaar zijn oerkreet ==> - Schuddend stadion.
- Alle andere 100 hoogtepunten uit de wedstrijd.
Maar ja nu de links nog. Ik ga even zoeken.
Vandaar renovatie om de zoveel tijd hequote:Op zondag 29 januari 2012 23:54 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik blijf me toch altijd een beetje verbazen over die schuddende ring.Eigenlijk kan zoiets toch gewoon niet voor 100 % veilig zijn voor zoveel jaar?
Het zou juist onveilig zijn als het niet zo was dacht ik.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:54 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik blijf me toch altijd een beetje verbazen over die schuddende ring.Eigenlijk kan zoiets toch gewoon niet voor 100 % veilig zijn voor zoveel jaar?
Je moet er idd. niet aan denken dat het een keer fout gaatquote:Op zondag 29 januari 2012 23:54 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Inderdaad, zelfde als waarom vleugels van een vliegtuig altijd een beetje op en neer bewegen.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Het zou juist onveilig zijn als het niet zo was dacht ik.
Ja, maar toch.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:55 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Vandaar renovatie om de zoveel tijd he
Mm, dat zal dan wel zo zijn.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Precies.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Bewegende gebouwen zijn niet per se ongevaarlijk hoor. Dat is vaak juist ingecalculeerd om spanningen laag te houden.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:54 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zou denk ik direct de grootste humanitaire ramp in de Nederlandse geschiedenis zijn.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:55 schreef eight het volgende:
[..]
Je moet er idd. niet aan denken dat het een keer fout gaat
Eiffeltoren beweegt ook. Anders breekt dat ding gewoon doormidden.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:57 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja, maar toch.Er zal echt wel goed naar gekeken worden, maar ik vind het toch wat raar dat zoiets niet gevaarlijk is.
Dat zal dan wel zo zijn.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:59 schreef Merkie het volgende:
[..]
Bewegende gebouwen zijn niet per se ongevaarlijk hoor. Dat is vaak juist ingecalculeerd om spanningen laag te houden.
Is ook wel heel logisch. Een elastiekje kun je ook beter buigen dan een stokje, dat idee.quote:Op maandag 30 januari 2012 00:01 schreef Merkie het volgende:
[ afbeelding ]
Verdiep je hier maar eens in. http://en.wikipedia.org/wiki/Stress%E2%80%93strain_curve
En een stokje breekt ook sneller.quote:Op maandag 30 januari 2012 00:04 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Is ook wel heel logisch. Een elastiekje kun je ook beter buigen dan een stokje, dat idee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |