quote:JJ van Gangelen: What happened with the penalty?
Guidetti: "I put it in the top corner. That's what I know happened with the penalty."
Tja, Ajax is en blijft de grootste club.. doe je niks aan denk ikquote:Op zondag 29 januari 2012 22:29 schreef kapiteintje het volgende:
En die neus van Tom van 't Hek...Daar kun je gewoon 2 campers achteruit inparkeren.
![]()
Maar ff serieus wat is dit? Gelijk weer alleen maar over die kutclub lullen.
Jij kunt in de toekomst kijken?quote:Op zondag 29 januari 2012 22:30 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Tja, Ajax is en blijft de grootste club.. doe je niks aan denk ik
We hebben het gezien ja.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:30 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Over 10 jaar is PSV jullie gewoon voorbij hoor :pquote:Op zondag 29 januari 2012 22:30 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Ja. Want eigenlijk is Ajax dat al niet meer. Maar toch qua naam blijven ze de grootste, je doet er geen fuck aan.. jammer héquote:Op zondag 29 januari 2012 22:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij kunt in de toekomst kijken?
Je heb gelijk. Kijk ook eigenlijk nooit vanwege dit gezeik, maar ik dacht. 4-2, laat ik het eens proberen...quote:Op zondag 29 januari 2012 22:40 schreef Hamilcar het volgende:
Waarom kijken jullie nog Studio Neus? Je weet precies van te voren al wat je gaat horen
Voor de irritatie die Jack heeftquote:Op zondag 29 januari 2012 22:40 schreef Hamilcar het volgende:
Waarom kijken jullie nog Studio Neus? Je weet precies van te voren al wat je gaat horen
True, dat is wel heerlijk. Maar dan zie je vervolgens weer dat ze Ajax-fouten proberen goed te praten en op Feyenoord afschuiven .. en zo'n Vertonghen met z'n pleuris grafkop .. en hoor je niks over de goede dingen en bijv. hoe FC Twente Groningen heeft afgedroogd. Ik heb het al jaren niet meer gezien, maar weet precies wat ze in elke aflevering bespreken. Het programma is gestorven toen Borst vertrok.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:40 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Voor de irritatie die Jack heeft
Ik beweer ook niet dat Ajax geen grotere naam is dus ik snap niet waarom je me die woorden in de mond wil leggen. Het is alleen wel zo dat die club uit Amsterdam qua beleving en intensiteit nooit zal kunnen tippen aan Feyenoord.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:37 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Ja. Want eigenlijk is Ajax dat al niet meer. Maar toch qua naam blijven ze de grootste, je doet er geen fuck aan.. jammer hé![]()
![]()
Da's ook weer zo, hoewel ik behoorlijk moet lachen om vertonghen met z'n "ik heb nog steeds last van m'n voet"quote:Op zondag 29 januari 2012 22:43 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
True, dat is wel heerlijk. Maar dan zie je vervolgens weer dat ze Ajax-fouten proberen goed te praten en op Feyenoord afschuiven .. en zo'n Vertonghen met z'n pleuris grafkop .. en hoor je niks over de goede dingen en bijv. hoe FC Twente Groningen heeft afgedroogd. Ik heb het al jaren niet meer gezien, maar weet precies wat ze in elke aflevering bespreken. Het programma is gestorven toen Borst vertrok.
Omdat de trainer daar zit? Er is vast nog wel wat relevants te horen tussen al dat Ajax-gewauwel door.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:40 schreef Hamilcar het volgende:
Nou van mij hoeft het niet en het is eigenlijk best wel kansloos. Zing gewoon liever je eigen club toe. Beetje cynisme ok maar om nou te zingen dat iemand een kankerhond is vind ik echt niveauloos. Ik geniet veel meer van You never walk alone en dat soort liederen.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:52 schreef kapiteintje het volgende:
Selectief geneuzel. Iedereen die het voetballen volgt weet dat dit gezang niets te maken heeft met de holocaust-vervolging. Ik vind hoogstens het 'Hamas joden aan het gas' discutabel. Zal het zelf niet zingen, maar een psycholoog kan je uitleggen wat een groep met een invidivu doet.
Sjek heeft een rotdag. Ook hebben ze tegen zijn auto aangereden voor de uitzending.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:55 schreef Irritatie100 het volgende:
Dat ze die goal van reis tegen ons laten zien, zou dat door Sjek persoonlijk zijn uitgekozen?
Helemaal mee eens. Joden aan het gas zing ik ook niet mee inderdaad, maar voor de rest komt het gewoon omdat ze zichzelf joden noemen.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:52 schreef kapiteintje het volgende:
Selectief geneuzel. Iedereen die het voetballen volgt weet dat dit gezang niets te maken heeft met de holocaust-vervolging. Ik vind hoogstens het 'Hamas joden aan het gas' discutabel. Zal het zelf niet zingen, maar een psycholoog kan je uitleggen wat een groep met een invidivu doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |