Phoe wat een opluchting zou dat zijn zegquote:Op maandag 30 januari 2012 10:52 schreef CantFazeMe het volgende:
Zwelling trekt als het goed is weg na 1-2 dagen.
Gast...quote:Op maandag 30 januari 2012 10:49 schreef satecl het volgende:
met een Feyenoordshirt in een discotheek te lopen waar 95% voor Ajax is
hierom *******quote:Op maandag 30 januari 2012 11:06 schreef Marktplaatsman het volgende:
Hoe kom je een discotheek binnen met een voetbalshirt aan?
En waarom heb je hem niet terug gehoekt?
quote:(niet handig, met een Feyenoordshirt in een discotheek te lopen waar 95% voor Ajax is)
Hij had tenminste aangiften kunnen doen.quote:
Te lang ijs is ook niet goedquote:Op maandag 30 januari 2012 11:08 schreef satecl het volgende:
Op kantoor kan ik niet met ijs op me wang lopen. Ik heb het blauwe/paarse gedeelte met een pleistertje afgedekt, dan lijkt het meer dat ik een snee heb opgelopen. Dat is beter uit te leggen aan je klanten
Maar als ik straks thuis kom van me werk zal ik de rest van de avond met ijs op me wang lopen! En vannacht ook!
En dat was in Rotterdam?quote:Op maandag 30 januari 2012 11:14 schreef satecl het volgende:
Hoe ik binnenkwam? Tjah doorlopen en bij de gadarobe zeiden ze er niets van toen ik me jas uitdeed. We waren toen ook nog met een flinke groep, en erg luidruchtig. Misschien schrokken ze van ons hoor. Later op de avond stond ik dat moment even alleen(ik was goed dronken). En de rest was al naar huis, ik wou eigenlijk ook net gaan.
Toen kwamen er 3 gasten. En die waren best groot en rond de 30 jaar. Ik ben 23 en niet echt 'een vechtersbaasje'. eentje zegt 'kut kakkerlak'. De ander gooit bier in me gezicht op dat moment (als ik me zicht kwijt ben) krijg ik een pof in me gezicht. Ze liepen gelijk naar buiten, de dappere helden. Toen is de vriendengroep van me broer er wel achteraan gegaan om verhaal te halen. Maar dat heb ik niet meegemaakt en ik vond wel wel best. Die 3 punten hebben we evengoed!
voetbal is zo ultra kansloos.quote:Op maandag 30 januari 2012 11:14 schreef satecl het volgende:
Hoe ik binnenkwam? Tjah doorlopen en bij de gadarobe zeiden ze er niets van toen ik me jas uitdeed. We waren toen ook nog met een flinke groep, en erg luidruchtig. Misschien schrokken ze van ons hoor. Later op de avond stond ik dat moment even alleen(ik was goed dronken). En de rest was al naar huis, ik wou eigenlijk ook net gaan.
Toen kwamen er 3 gasten. En die waren best groot en rond de 30 jaar. Ik ben 23 en niet echt 'een vechtersbaasje'. eentje zegt 'kut kakkerlak'. De ander gooit bier in me gezicht op dat moment (als ik me zicht kwijt ben) krijg ik een pof in me gezicht. Ze liepen gelijk naar buiten, de dappere helden. Toen is de vriendengroep van me broer er wel achteraan gegaan om verhaal te halen. Maar dat heb ik niet meegemaakt en ik vond wel wel best. Die 3 punten hebben we evengoed!
Oke, bedankt voor de tip!quote:Op maandag 30 januari 2012 11:11 schreef Marktplaatsman het volgende:
[..]
Hij had tenminste aangiften kunnen doen.
[..]
Te lang ijs is ook niet goed
Nee, Noord-Holland Noord. Een Ajax-regio dus.quote:Op maandag 30 januari 2012 11:15 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
En dat was in Rotterdam?
Iemand in elkaar slaan omdat hij een Feyenoord shirt droeg is nog steeds strafbaar. ik zou het doen want je kan er ook nog een schadevergoeding uitkrijgen en als je er te lang mee wacht wordt het lastiger geen het letsel ook minder wordt wat als bewijs telt.quote:Op maandag 30 januari 2012 11:18 schreef satecl het volgende:
[..]
Oke, bedankt voor de tip!
Ik twijfel nog om aangifte te doen. Ik snap zelf ook wel dat ik heerlijk aan het provoceren was. Dus kan je zoiets verwachten. Maar ik vind het wel triest dat ze het op deze manier deden. Kom dan eerder op de avond toen ik nog met me Feyenoord-groepje was (en geloof mij, daar zitten echt grote jongens tussen waartegen je het ga afleggen). Maar ga niet rustig wachten tot iedereen weg is om de laatste met 3 man aan te pakken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |