SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Ishimaru, Knetterkrankjorum, ACT-F, Stiffler1988, Melting en LovelyLady. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Guppie kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar mr-green, Samzz, Knetterkrankjorum, LovelyLady of Charmed_Angel.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.SPOILER: De Gupdate van JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MEETING! 28 Januari
Onze eigenste kroegbaas stelt zijn kroeg beschikbaar voor een meeting op 28 januari. Wil jij ook een avondje zuipen in de kroeg van Royco, stuur dan even een PM naar arachide. of Royco1 dan zullen zij je meer informatie sturen! Komen!Jaaa, dansen! dansen!![]()
Jammer mijn soon-to-be-dikke-reet!quote:Op zondag 29 januari 2012 22:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Jammer dat je geen nummer van de nieuwe CD doet, Maisnon!
Ik vind de oude leukerveel minder aangekleed met overdreven dinges
De nieuwe is wel leuk hoor maar deze is voor mij leuker![]()
![]()
Hij heeft niet zoveel Tchock
Hij heeft een EP Octopus / Aquarium heet ie volgens mij
Dan z'n LP Drift
En dan nog Drift Remixed van het jaar erna
En dan dit jaar een nieuw album![]()
![]()
Mee eens hoor, eerste album is het meestquote:Op zondag 29 januari 2012 22:15 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Jammer mijn soon-to-be-dikke-reet!
Ik vind de oude leukerveel minder aangekleed met overdreven dinges
De nieuwe is wel leuk hoor maar deze is voor mij leuker. Maar de nieuwe heeft ook toffe nummers. En ook mooie akoestische
.
Ik ga naar Florence and the machine in april.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
quote:Op zondag 29 januari 2012 22:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mee eens hoor, eerste album is het meest. Maar de nieuwe heeft ook toffe nummers. En ook mooie akoestische
.
Ik ga naar Florence and the machine in april.
groetjes aan haar machine lijkt me leuk een concert van dr
Ze zingt volgens mij niet echt zuiver trouwens hahagaat altijd zo hard ook!
![]()
Wat ik op youtube live heb gezien is inderdaad niet altijd even zuiver (soms is ze ook wel spot on), maar ik denk als je in de zaal staat, dat je zo erg in de emotie en het gevoel zit dat je dat niet meer zo hoort.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:16 schreef Maisnon het volgende:
[..]groetjes aan haar machine lijkt me leuk een concert van dr
Ze zingt volgens mij niet echt zuiver trouwens hahagaat altijd zo hard ook!
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ah shit de volumeschuif!
Ken jeeee Joanna Newsom, Erik?aparte stem warning
aparte stem warning
aparte stem warning
Vroeger zong ze nog raarder, maar toen had ze een poliep, en toen heeft ze leren zingen. 'Easy' vind ik bvb mooi![]()
![]()
Of ik Joanna Newsom kenquote:Op zondag 29 januari 2012 22:19 schreef Maisnon het volgende:
Ah shit de volumeschuif!
Ken jeeee Joanna Newsom, Erik?
[ afbeelding ]aparte stem warning[ afbeelding ]aparte stem warning[ afbeelding ]aparte stem warning[ afbeelding ]
Vroeger zong ze nog raarder, maar toen had ze een poliep, en toen heeft ze leren zingen. 'Easy' vind ik bvb mooi?! Natuurlijk! Ik waardeer haar rare stem enorm.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ik vind Clam, crab cockle zo lief van haar.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Is dat nu nu, ik lees nogsteeds Florence..quote:Op zondag 29 januari 2012 22:19 schreef Maisnon het volgende:
Ah shit de volumeschuif!
Ken jeeee Joanna Newsom, Erik?
[ afbeelding ]aparte stem warning[ afbeelding ]aparte stem warning[ afbeelding ]aparte stem warning[ afbeelding ]
Vroeger zong ze nog raarder, maar toen had ze een poliep, en toen heeft ze leren zingen. 'Easy' vind ik bvb mooiDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Die is ook liefquote:Op zondag 29 januari 2012 22:21 schreef Maisnon het volgende:
Peach Plum Pear vind ik leuk van vroegah
speel ik altijd op de gitaar.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Maar Maisnon, ik hoor geen Joanna Newsom hoor?
Hoogachtend,
Erik.![]()
Virtual DJquote:Op zondag 29 januari 2012 22:22 schreef mr-green het volgende:
Hoe heet dat programma ook alweer wat jullie veel gebruiken om je muziek af te spelen?Jaaa, dansen! dansen!![]()
Heb dat album nog niet hierop staanquote:Op zondag 29 januari 2012 22:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar Maisnon, ik hoor geen Joanna Newsom hoor?
![]()
![]()
Neequote:Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world![]()
Royksopp is sowieso fijn.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:24 schreef Maisnon het volgende:
Maar dit nummer kan niet tegenvallen toch?
Vind deze zo fijnAl die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Bij muziek afspelen denk ik eerder aan een gewone mediaplayer dan VDJ of SAM.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Ik vond bij VDJ dat je veel makkelijker bij je muziek kon, want dat was net zo ingedeeld zoals het op mijn computer in mappen stond. Bij SAM was het gek anders en voor mijn gevoel heel onoverzichtelijk,Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Yes ma'amquote:Op zondag 29 januari 2012 22:25 schreef Maisnon het volgende:
Tchock en miauw zitten jullie er al klaar voor trouwens?![]()
En zoals gewoonlijkquote:21:03 : Modest Mouse - Spitting Venom
21:07 : Fang Island - Sideswiper
21:11 : Beck - Girl
21:15 : Caravan Palace - Jolie Coquine
21:19 : Balthazar - More Ways
21:22 : Andrew Bird - Fitz & Dizzyspells
21:26 : Charlotte Gainsbourg - Trick Pony
21:29 : Bombay Bicycle Club - Lamplight
21:33 : Bonobo - Ketto
21:37 : Beck - Go It Alone
21:42 : Jamie Lidell - Where D'You Go?
21:44 : Holy Fuck - Stilettos
21:48 : The Boxer Rebellion - Step Out of the Car
21:51 : The Black Keys - Gold On The Ceiling
21:55 : The Asteroids Galaxy Tour - Suburban Space Invader
21:59 : Local Natives - Warning Sign
22:03 : Lykke Li - Get Some
22:07 : Groove Armada - Chicago
22:11 : Nosaj Thing - Fog
22:14 : Florence + The Machine - Cosmic Love
22:18 : Robyn - Hang With Me
22:22 : Royksopp - Poor Leno
22:26 : Friendly Fires - On Board![]()
Ik ben aan het luisteren hoor
Maar was nu Reddit checkenwant ik was net een beetje druk met VDJ
Its not drum n bass![]()
![]()
![]()
Binnen 3 dagen 5 keer dezelfde film kijken, ik doe het.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Zo mooi dat je meteen die slap bass achtige typische Justice geluiden meteen herkent he
Je hebt hele tutorials op internet waar ze proberen het te benaderen
Maar Madeon en... Breakbot en nog wat andere gebruiken het ook![]()
Daarom hou ik van deze remixquote:Op zondag 29 januari 2012 22:38 schreef Maisnon het volgende:
Zo mooi dat je meteen die slap bass achtige typische Justice geluiden meteen herkent he
Je hebt hele tutorials op internet waar ze proberen het te benaderen
Maar Madeon en... Breakbot en nog wat andere gebruiken het ookMeow kende 'm niet eens
![]()
![]()
Ik wilde ook iets van LotP doen maar veel radio-materiaal had ik al eerder gedraaid
Is dit Broken?
Ze hebben trouwens wel een paar nummers uitgebracht sinds dat album heah
Maar geen echte EP geloof ik, album sowieso niet. Ze produceren veel voor anderen geloof ik![]()
![]()
Hier mag je dan nog naar buitenquote:Op zondag 29 januari 2012 22:34 schreef meowingtons het volgende:
Geen sneeuw binnen, echte FOK!kers blijven binnen![]()
![]()
Dit is broken ja, maar dunno over dat anderequote:Op zondag 29 januari 2012 22:40 schreef Maisnon het volgende:
Ik wilde ook iets van LotP doen maar veel radio-materiaal had ik al eerder gedraaid
Is dit Broken?
Ze hebben trouwens wel een paar nummers uitgebracht sinds dat album heah
Maar geen echte EP geloof ik, album sowieso niet. Ze produceren veel voor anderen geloof ikJaaa, dansen! dansen!![]()
Dat weet ik.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Ben ik al een tijdje mee bezig!Maar thx!
Jij bent hier en daar aanwezig dus zo nu en dan even weg hier of daar.
![]()
![]()
quote:Op zondag 29 januari 2012 22:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat weet ik.Jij bent hier en daar aanwezig dus zo nu en dan even weg hier of daar.
![]()
![]()
Ik heb honderd keer liever gitaarmuziekjes dan dubstep.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ik meestal ook. Maar ik heb ongeveer alles liever dan Rise Againstquote:Op zondag 29 januari 2012 22:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb honderd keer liever gitaarmuziekjes dan dubstep.
Schrik niet hoor, hierna weer normale muziek
![]()
![]()
quote:
Why am I so differently wired? Am I a martian?
Oh nee toch geen winter he.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Nu wel koude voetjes, welke toffe dame komt ze even warm masseren
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge![]()
Ik ga weer
Why am I so differently wired? Am I a martian?
* Zokunen schuift aan met z'n ijsklompjesquote:
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge![]()
Leg je voeten maar tussen m'n benenquote:Op zondag 29 januari 2012 22:56 schreef Zokunen het volgende:
[..]
* Zokunen schuift aan met z'n ijsklompjes.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
De clip van dit nummer is tof
Mag ik iets aanvragen?
Granite van Pendulum?(echt een domme tekst volgens mij maar fuck die tekst
)
![]()
quote:Op zondag 29 januari 2012 22:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Leg je voeten maar tussen m'n benen.
Ecbdxfvjhxbfgjhxbhjvbxc niet haten op pendulumquote:Op zondag 29 januari 2012 22:57 schreef Maisnon het volgende:
Mag ik iets aanvragen?
)
Jaaa, dansen! dansen!![]()
Comin' up na de Bloc Partyquote:Op zondag 29 januari 2012 22:57 schreef Maisnon het volgende:
Mag ik iets aanvragen?
)
![]()
Woei! Ik heb het nieuwe album van Britney Spears... en meer nieuwe shizzle
Daar bewaar ik mijn handjes voorquote:
Het is echt naatje_2 dit
Die heb ik daar ook liever dan koude voetenquote:.
Jullie hebben zeker niet per ongeluk toevallig het nummer:
Always remember to respect and honour your mother, van Dusted?Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Komt er aan als ik het kan vindenquote:Op zondag 29 januari 2012 23:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Jullie hebben zeker niet per ongeluk toevallig het nummer:
Always remember to respect and honour your mother, van Dusted?![]()
Oh dat zou echt tof zijnquote:.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Over wie gaat dit?!quote:Op zondag 29 januari 2012 23:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Alleen iets minder hoog, onzeker en trillerig!
Baby darling doll face honey![]()
crackedquote:Op zondag 29 januari 2012 23:02 schreef Crack_ het volgende:
Dus we hebben nu 3 naatjes? naartje 1, 2 en 3?!![]()
Wij zijn zelfverzekerder en onze ballen zijn ingedaaldquote:Op zondag 29 januari 2012 23:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Alleen iets minder hoog, onzeker en trillerig!![]()
![]()
Oeiquote:Op zondag 29 januari 2012 23:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Alleen iets minder hoog, onzeker en trillerig!.
Jij ook altijd met je 13-jarigen, in je kelder is prima, maar daarbuiten moet je normaal zijn hoorquote:Jaaa, dansen! dansen!![]()
Ik moest keihard lachenquote:![]()
![]()
.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Nee, ik lig in bed en m'n laptop is updates aan het installeren.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
* Zokunen wrijft zijn handen langs elkaar, zodat ze lekker warm wordenquote:Op zondag 29 januari 2012 23:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die heb ik daar ook liever dan koude voeten.
14 van de 54quote:Op zondag 29 januari 2012 23:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik lig in bed en m'n laptop is updates aan het installeren.![]()
Niemand die weet van mn kelder op Faye na.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:05 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Jij ook altijd met je 13-jarigen, in je kelder is prima, maar daarbuiten moet je normaal zijn hoor![]()
![]()
yo Erik, coming up heur, maar we schrokken even, versie op youtube duurde 10 minuten...
Ik dus ook... dat is 3quote:Op zondag 29 januari 2012 23:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Niemand die weet van mn kelder op Faye na.Jaaa, dansen! dansen!![]()
Faye is te lief voor een kelderquote:Op zondag 29 januari 2012 23:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Niemand die weet van mn kelder op Faye na.
Faggotryquote:Op zondag 29 januari 2012 23:07 schreef Tchock het volgende:
Deze is voor Maisnon en de volgende voor de tofste homo uit het topic op Meow na* O*Jaaa, dansen! dansen!![]()
Ohja, is een lang nummerquote:Op zondag 29 januari 2012 23:06 schreef meowingtons het volgende:
yo Erik, coming up heur, maar we schrokken even, versie op youtube duurde 10 minuten.... Maar de clip is ook zo schattig
.
Hoogachtend,
Erik.![]()
quote:Op zondag 29 januari 2012 23:07 schreef Tchock het volgende:
Deze is voor Maisnon en de volgende voor de tofste homo uit het topic op Meow na* O*Dank je...
Oh wacht!![]()
![]()
How consideratequote:Op zondag 29 januari 2012 23:05 schreef Zokunen het volgende:
[..]
* Zokunen wrijft zijn handen langs elkaar, zodat ze lekker warm worden.
Ik zal daarnet de single versie wel gedownload hebbenquote:Op zondag 29 januari 2012 23:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ohja, is een lang nummer. Maar de clip is ook zo schattig
.
quote:Op zondag 29 januari 2012 23:07 schreef Tchock het volgende:
Deze is voor Maisnon en de volgende voor de tofste homo uit het topic op Meow na!
Hoogachtend,
Erik.![]()
Wil je me iets vertellen, ToTje?quote:Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Alles voor Samzz en haar boobies.quote:"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge![]()
WO IST DIE MUSIK!?Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ik kan geen Duits.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Neem je dan ook een reep Milka met Daim meequote:?
Ook voor je boobiesquote:Op zondag 29 januari 2012 23:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Neem je dan ook een reep Milka met Daim mee?
?
Hoogachtend,
Erik.![]()
Milka ken ik en kan ik meebrengen, maar wat is daimquote:Op zondag 29 januari 2012 23:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Neem je dan ook een reep Milka met Daim mee?
Dit is een remix volgens mij. Maar maakt niet uit.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Kun je dat tegenwoordig krijgen in de gewone winkels ja?quote:Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ik dacht al, niet echt Erik-muziek, de remix stond overal te downloaden en de gewone versie blijkbaar alleen in crap kwaliteit...quote:Op zondag 29 januari 2012 23:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Dit is een remix volgens mij. Maar maakt niet uit.
Caramelstukjes in de Milka repenquote:Op zondag 29 januari 2012 23:11 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Milka ken ik en kan ik meebrengen, maar wat is daim. Zo fucking lekker!
Hadden jullie mijn verzoekje ook gezien?
Anders doe ik een andere
Ach ik vind het toch wel tof klinken.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Doe hem in een DM, dat is makkelijkerquote:Op zondag 29 januari 2012 23:13 schreef Zokunen het volgende:
Hadden jullie mijn verzoekje ook gezien?
Anders doe ik een andere
Zet msn eens uit man gek!
Hoogachtend,
Erik.![]()
Daimtaart is overigens nog goddelijker. Ikea
.
Ja die hebben ze dus niet meer hequote:Op zondag 29 januari 2012 23:13 schreef Samzz het volgende:
.
Barendrecht welquote:
Tenminste, laatste keer dat ik er was dan..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Jaaaquote:Op zondag 29 januari 2012 23:13 schreef Samzz het volgende:
.
.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ik ken dat hele daimgebeuren niet, ben ik nu mishandeld?
Hier hebben ze iets water op lijkt maar geen daim isquote:Op zondag 29 januari 2012 23:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Barendrecht wel
Tenminste, laatste keer dat ik er was dan...
Jawel, jij bent gewoon geblokkeerd.quote:Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ja.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:15 schreef Zokunen het volgende:
Ik ken dat hele daimgebeuren niet, ben ik nu mishandeld?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Daar gaat mn levenquote:Op zondag 29 januari 2012 23:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jawel, jij bent gewoon geblokkeerd.
Zal ik weer eens ouderwets moeilijke verzoekjes gaan doen
Ja.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:17 schreef Zokunen het volgende:
Zal ik weer eens ouderwets moeilijke verzoekjes gaan doen![]()
Doe eens een fijn verzoekjequote:Op zondag 29 januari 2012 23:17 schreef Zokunen het volgende:
Zal ik weer eens ouderwets moeilijke verzoekjes gaan doen.
quote:Op zondag 29 januari 2012 23:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Chariots of Fire is anders dan Conquest toch?Crap!
![]()
Al gedaan toen jullie eerste keer uitvielenquote:Op zondag 29 januari 2012 23:17 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Zeg dat tegen mierenneuker *hihi mieren zijn klein, snap je hem?*Baby darling doll face honey![]()
Mensen Haleluja!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, nogal.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Chariots of Fire is anders dan Conquest toch?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Moeilijk en fijn...quote:
* Zokunen peinst..."Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge![]()
quote:Op zondag 29 januari 2012 23:17 schreef Outpost76 het volgende:
Mensen Haleluja!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zuip ze, fap ze & maf ze!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Moeilijk en fijn? Dat gaat over Samzz zelfquote:Op zondag 29 januari 2012 23:18 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Moeilijk en fijn...
* Zokunen peinst....
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ik weet niet of ik nuquote:Op zondag 29 januari 2012 23:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Moeilijk en fijn? Dat gaat over Samzz zelf.
of
moet doen
.
quote:Op zondag 29 januari 2012 23:20 schreef Maisnon het volgende:
Ik ben trouwens uitgetuned, hij liep 2 keer vast toen ik wat anders erbij opstartte![]()
![]()
quote:Op zondag 29 januari 2012 23:20 schreef Maisnon het volgende:
Ik ben trouwens uitgetuned, hij liep 2 keer vast toen ik wat anders erbij opstartte
quote:quote:Op zondag 29 januari 2012 23:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zolang je niet lam op de bank ligt lukt dat bestIk wil t niet.quote:In de ochtend is t lekkerder.
![]()
![]()
Bier?quote:Op zondag 29 januari 2012 23:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik wil t niet.In de ochtend is t lekkerder.
![]()
![]()
Verzoekje voor Samzz gedaan
Niet zo moeilijk though, maar wel vermakelijk."Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge![]()
hmmmmm, zal er wel aan liggen dat ik er dan nooit tijd voor hebquote:Op zondag 29 januari 2012 23:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Waarom niet nu én in de ochtendquote:Op zondag 29 januari 2012 23:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
[..]
?
Hoogachtend,
Erik.![]()
Maar ze luistert nietquote:Op zondag 29 januari 2012 23:22 schreef Zokunen het volgende:
Niet zo moeilijk though, maar wel vermakelijk.![]()
![]()
AC-Dixie?quote:Op zondag 29 januari 2012 23:22 schreef Zokunen het volgende:
Niet zo moeilijk though, maar wel vermakelijk.
Mooi Wark?Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Welkequote:Op zondag 29 januari 2012 23:22 schreef Zokunen het volgende:
Niet zo moeilijk though, maar wel vermakelijk.. Ik luister niet en zo
.
Alice Cooper - Caffeinequote:
En
Oehquote:!
Ja dat zei ik net al. Oh, spanken
![]()
.
Als ik zo even peil ben je geil of niet.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oeh!
![]()
.
![]()
Samzz 90% van de tijd..quote:Op zondag 29 januari 2012 23:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als ik zo even peil ben je geil of niet.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
* Zokunen geeft Samzz een tik op haar rechter bilquote:Op zondag 29 januari 2012 23:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oeh!
![]()
.
Samzz is altijd geil als ik het zo peilquote:Op zondag 29 januari 2012 23:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als ik zo even peil ben je geil of niet.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Valt wel mee.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als ik zo even peil ben je geil of niet.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dat rijmt!quote:Op zondag 29 januari 2012 23:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Samzz is altijd geil als ik het zo peil"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge![]()
Zo, jij bent bad assquote:Op zondag 29 januari 2012 23:26 schreef Zokunen het volgende:
[..]
* Zokunen geeft Samzz een tik op haar rechter bil.
En een moeilijk verzoekje Vess L. Ossman's Banjo Orchestra - Pretzel Pete.
DM volgt."Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge![]()
Maakt niet uitquote:Op zondag 29 januari 2012 23:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ahh naar wie moeten de verzoekjes? Chockie of Mauw?Jaaa, dansen! dansen!![]()
WheheFijn verzoekjequote:DM van meowingtons
29-01-2012 @ 23:29:51
DAAAH FUUUQK
Ik dacht ik doe de laptop nog even aan om wat mee te luisteren, is ie toch nog niet klaar met updaten.
Een aantal volgens mijquote:Op zondag 29 januari 2012 23:29 schreef Koen66 het volgende:
zijn er van hier nog veel naar de Royco meet geweest?Ik kon niet
![]()
![]()
Both. Oh en Pretzel Pete is gevonden.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ahh naar wie moeten de verzoekjes? Chockie of Mauw?![]()
Is het gek om Beatles aan te vragen?Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Nooo, ik doe ook al zo'n mooi verzoekje dat Samzz kan waarderen, kan ze niet luisteren..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Vergelijk eens pre- en post-imagechange lippen. Je lacht je dood.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:31 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Hey het is Lana Del Rey voordat ze een image had gevonden wat verkocht![]()
Hmm toch te makkelijk danquote:Op zondag 29 januari 2012 23:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Both. Oh en Pretzel Pete is gevonden.
ik ook niet, zat in Drenthequote:
maar zo te zien is de 'Radio 49' meet meer een 'Versiertopic' meet gewordenSame shit, different day
SC hopper present![]()
Gewoon mixen die hap, tis net alcoholquote:Op zondag 29 januari 2012 23:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ook niet, zat in Drenthe
maar zo te zien is de 'Radio 49' meet meer een 'Versiertopic' meet geworden
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Wel knap dat een nummer uit 1907 zo snel gevonden word btw
Voor zover het geloofwaardig is wat er verteld wordtquote:Op zondag 29 januari 2012 23:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ook niet, zat in Drenthe
maar zo te zien is de 'Radio 49' meet meer een 'Versiertopic' meet geworden![]()
![]()
aan de ene kant kan ik me er niet zo aan storen, want je bent als artiest natuurlijk altijd op zoek naar hoe je je het best kan uitdrukken, en dat geld voor veel ook voor hun uiterlijkquote:Op zondag 29 januari 2012 23:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vergelijk eens pre- en post-imagechange lippen. Je lacht je dood.
Maar aan de andere kant, hmpf, het voelt minder echt dan ofzo. Net als bij Katy Perry die gewoon Zooey Deschanels image overnam en tada
En nog iets: ze zingt tegenwoordig vaak lager, omdat dat eerder niemand haar opviel. Ik vind haar lage stem dus niet zo mooi
Maar het goede nieuws is: haar album is uit, met wat hoge nummers schijnbaar, dus ik ga het wel proberen![]()
![]()
Wij zijn heel erg benieuwd nuquote:Op zondag 29 januari 2012 23:33 schreef Zokunen het volgende:
Wel knap dat een nummer uit 1907 zo snel gevonden word btw![]()
![]()
![]()
Nou, ik geloof dat C_A aardig de waarheid spreekt hoor.. Myr ook.. Dus..quote:Op zondag 29 januari 2012 23:34 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Voor zover het geloofwaardig is wat er verteld wordtDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
en Loka is volgens mij een aardige nymfoquote:Op zondag 29 januari 2012 23:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nou, ik geloof dat C_A aardig de waarheid spreekt hoor.. Myr ook.. Dus..
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Het was zover ik hoorde echt geen radio meet."Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge![]()
nope, meerderheid was van de burenquote:Op zondag 29 januari 2012 23:35 schreef Zokunen het volgende:
Het was zover ik hoorde echt geen radio meet.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Maar zolang het leuk was boeit dat niet."Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge![]()
Het ergste is dat ze dus nu doet alsof ze self-made talent is terwijl ze dus een marketingproductje isquote:Op zondag 29 januari 2012 23:34 schreef Maisnon het volgende:
[..]
aan de ene kant kan ik me er niet zo aan storen, want je bent als artiest natuurlijk altijd op zoek naar hoe je je het best kan uitdrukken, en dat geld voor veel ook voor hun uiterlijk
Maar aan de andere kant, hmpf, het voelt minder echt dan ofzo. Net als bij Katy Perry die gewoon Zooey Deschanels image overnam en tada
En nog iets: ze zingt tegenwoordig vaak lager, omdat dat eerder niemand haar opviel. Ik vind haar lage stem dus niet zo mooi
Maar het goede nieuws is: haar album is uit, met wat hoge nummers schijnbaar, dus ik ga het wel proberen![]()
![]()
Zo te lezen wel ja, maar wat jij daar zegt heeft er natuurlijk wel mee te makenquote:Op zondag 29 januari 2012 23:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en Loka is volgens mij een aardige nymfo
Ze deden het al met elkaar, dan is er weinig te liegen aanDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
quote:Op zondag 29 januari 2012 23:37 schreef Crack_ het volgende:
Jongens waar is dat verhaal over die meet te lezen"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge![]()
Ander topic, R&P versieren SC..quote:Op zondag 29 januari 2012 23:37 schreef Crack_ het volgende:
Jongens waar is dat verhaal over die meet te lezenDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Forum Opties Forumhop: Hop naar: