SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Ishimaru, Knetterkrankjorum, ACT-F, Stiffler1988, Melting en LovelyLady. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Guppie kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar mr-green, Samzz, Knetterkrankjorum, LovelyLady of Charmed_Angel.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.SPOILER: De Gupdate van JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MEETING! 28 Januari
Onze eigenste kroegbaas stelt zijn kroeg beschikbaar voor een meeting op 28 januari. Wil jij ook een avondje zuipen in de kroeg van Royco, stuur dan even een PM naar arachide. of Royco1 dan zullen zij je meer informatie sturen! Komen!“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
En gun die ouwe knar ook eens wat, gup uitzetten is hem al te moeilijk tegenwoordigJaaa, dansen! dansen!![]()
Haar eerste magische nacht vol magiequote:Op zondag 29 januari 2012 21:08 schreef meowingtons het volgende:
Nijn wil gewoon sex met lieve outpost, snap dat dan![]()
![]()
Andersom, Outpost houdt wel van te jong..quote:Op zondag 29 januari 2012 21:08 schreef meowingtons het volgende:
Nijn wil gewoon sex met lieve outpost, snap dat danDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Nah.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:08 schreef meowingtons het volgende:
Nijn wil gewoon sex met lieve outpost, snap dat danAls je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Sorry, harder dan dit word het niet met wat ik hier heb
Enige metalen die ik had was Baroness bvbmaar die heb ik hier niet
![]()
![]()
Staat gepland met iemand anders.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Haar eerste magische nacht vol magieAls je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
quote:Op zondag 29 januari 2012 21:08 schreef meowingtons het volgende:
En gun die ouwe knar ook eens wat, gup uitzetten is hem al te moeilijk tegenwoordig![]()
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Valt me van je tegen, al dat getease en dan niets doen, ik walg van jouw soortquote:Jaaa, dansen! dansen!![]()
Blijkbaar hap je dan. Al is me eraan storen wel een groot woord, hoorquote:Op zondag 29 januari 2012 21:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Iemand kan zich toch ergens aan storen en dat kenbaar maken?.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik plande het ook met sinterklaas, het liep wat anders...quote:Op zondag 29 januari 2012 21:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Staat gepland met iemand anders.
Jaaa, dansen! dansen!![]()
Treinenquote:Op zondag 29 januari 2012 21:07 schreef Samzz het volgende:
Nee, want treinen die gaan kutten, wissels en zo. Dikke files, gevaar op de fiets, smerige drek en smerig glad als het weer begint aan te vriezen.Puinhoop, ontreddering, chaos, anarchie, sneeuw!
![]()
![]()
Sorry, maar ik vind je te jongquote:Op zondag 29 januari 2012 21:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Staat gepland met iemand anders.![]()
Gitaarduoquote:Op zondag 29 januari 2012 21:10 schreef Maisnon het volgende:
dubbele gitaarsolo van 2 minuten
Hmm dubbel, dan is het niet echt een solo meer
Het is ook grappig bedoeld.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik hou hem niet tegen in ieder geval, vind het wel grappig.Ik heb 100% geen bij bedoelingen en volgens mij weet je dat ook.
![]()
![]()
Dat merk ik hier wel vaker, dat je niets kan zeggen over het gedrag van een ander, want het is meteen happen of zeiken of problemen ergens van makenquote:Op zondag 29 januari 2012 21:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Blijkbaar hap je dan. Al is me eraan storen wel een groot woord, hoor.
. Sinds wanneer is iedereen meteen zo aangevallen?
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Zonder treinen kom ik niet op school.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:10 schreef ACT-F het volgende:
[..]
TreinenPuinhoop, ontreddering, chaos, anarchie, sneeuw!
Lekker driften met die busquote:Op zondag 29 januari 2012 21:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
Nee, ik ben het eens met Samzz, weg met die sneeuw!![]()
![]()
Tuurlijk kan dat maar als ik hier iets zeg waar ik me aan stoor trekt het hele topic zich er ook geen reet van aan. Zeker Blondie niet dus eehm....quote:Op zondag 29 januari 2012 21:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Iemand kan zich toch ergens aan storen en dat kenbaar maken?![]()
Ja, anders had ik er echt wel iets van gezegdquote:Op zondag 29 januari 2012 21:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Het is ook grappig bedoeld.Ik heb 100% geen bij bedoelingen en volgens mij weet je dat ook.
.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Wat vervelend nouquote:Op zondag 29 januari 2012 21:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zonder treinen kom ik niet op school.![]()
![]()
Mja, ik vat zelf dingen ook wel eens anders op dan ze bedoelt worden, maar dat komt omdat ik het gewoon gewend ben meteen aangevallen te worden en ik dat dus zelf ook doe puur uit gewenningquote:Op zondag 29 januari 2012 21:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat merk ik hier wel vaker, dat je niets kan zeggen over het gedrag van een ander, want het is meteen happen of zeiken of problemen ergens van maken. Sinds wanneer is iedereen meteen zo aangevallen?
.
Nee.. Nee dat is absoluut niet leuk.. teveel lengte om goed onder controle te houden.. Been there, done that..quote:Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Waar zeg ik dan dat je je gedrag aan moet passenquote:Op zondag 29 januari 2012 21:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat maar als ik hier iets zeg waar ik me aan stoor trekt het hele topic zich er ook geen reet van aan. Zeker Blondie niet dus eehm..... Ik zeg alleen dat ik er ontoepasselijk van word.
Jezus man zeik niet zo, je vindt nijn gewoon een lekker ding, best te begrijpenquote:Op zondag 29 januari 2012 21:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat maar als ik hier iets zeg waar ik me aan stoor trekt het hele topic zich er ook geen reet van aan. Zeker Blondie niet dus eehm....Jaaa, dansen! dansen!![]()
quote:Op zondag 29 januari 2012 21:08 schreef meowingtons het volgende:
En gun die ouwe knar ook eens wat, gup uitzetten is hem al te moeilijk tegenwoordigHey hij stond offline toen ik je een go gaf ja!
![]()
![]()
Jou probleem.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waar zeg ik dan dat je je gedrag aan moet passen. Ik zeg alleen dat ik er ontoepasselijk van word.
![]()
![]()
Het lijkt in dit nummer, in het pre-refrein, net alsof ie zegt (no offense btw)
"A nigger with a soapy lunch"![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 29 januari 2012 21:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Hey hij stond offline toen ik je een go gaf ja!
Jaaa, dansen! dansen!![]()
Ik vind dat wél vervelend ja. Vast lastig te begrijpen.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik heb haar nog nooit gezien!quote:Op zondag 29 januari 2012 21:12 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Jezus man zeik niet zo, je vindt nijn gewoon een lekker ding, best te begrijpen![]()
![]()
ALLEMAAL WEER KNUFFELEN JASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jaaa, dansen! dansen!![]()
Kom, een beetje spanning in het levenquote:Op zondag 29 januari 2012 21:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee.. Nee dat is absoluut niet leuk.. teveel lengte om goed onder controle te houden.. Been there, done that..![]()
![]()
![]()
En terecht!quote:Op zondag 29 januari 2012 21:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja, anders had ik er echt wel iets van gezegd.
![]()
![]()
Sorry mensen, ik wilde het niet uit laten lopen tot een discussie.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Precies, als ik draai moet het knuffeltijd zijn!
Wel vaker tijdens zo'n discussie gedraaidals dat maar geen verband heeft
![]()
Misschien per ongeluk 2 keer gedrukt?quote:Op zondag 29 januari 2012 21:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Hey hij stond offline toen ik je een go gaf ja!
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!![]()
Samzz, terug de keuken in jij!
Outpost, biertje pakken en wodan knuffelen
Je gaat maar een dagje niet. Huiswerkquote:Op zondag 29 januari 2012 21:13 schreef Samzz het volgende:
Ik vind dat wél vervelend ja. Vast lastig te begrijpen.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: