SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Ishimaru, Knetterkrankjorum, ACT-F, Stiffler1988, Melting en LovelyLady. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Guppie kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar mr-green, Samzz, Knetterkrankjorum, LovelyLady of Charmed_Angel.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.SPOILER: De Gupdate van JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MEETING! 28 Januari
Onze eigenste kroegbaas stelt zijn kroeg beschikbaar voor een meeting op 28 januari. Wil jij ook een avondje zuipen in de kroeg van Royco, stuur dan even een PM naar arachide. of Royco1 dan zullen zij je meer informatie sturen! Komen!“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
En gun die ouwe knar ook eens wat, gup uitzetten is hem al te moeilijk tegenwoordigJaaa, dansen! dansen!![]()
Haar eerste magische nacht vol magiequote:Op zondag 29 januari 2012 21:08 schreef meowingtons het volgende:
Nijn wil gewoon sex met lieve outpost, snap dat dan![]()
![]()
Andersom, Outpost houdt wel van te jong..quote:Op zondag 29 januari 2012 21:08 schreef meowingtons het volgende:
Nijn wil gewoon sex met lieve outpost, snap dat danDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Nah.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:08 schreef meowingtons het volgende:
Nijn wil gewoon sex met lieve outpost, snap dat danAls je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Sorry, harder dan dit word het niet met wat ik hier heb
Enige metalen die ik had was Baroness bvbmaar die heb ik hier niet
![]()
![]()
Staat gepland met iemand anders.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Haar eerste magische nacht vol magieAls je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
quote:Op zondag 29 januari 2012 21:08 schreef meowingtons het volgende:
En gun die ouwe knar ook eens wat, gup uitzetten is hem al te moeilijk tegenwoordig![]()
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Valt me van je tegen, al dat getease en dan niets doen, ik walg van jouw soortquote:Jaaa, dansen! dansen!![]()
Blijkbaar hap je dan. Al is me eraan storen wel een groot woord, hoorquote:Op zondag 29 januari 2012 21:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Iemand kan zich toch ergens aan storen en dat kenbaar maken?.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik plande het ook met sinterklaas, het liep wat anders...quote:Op zondag 29 januari 2012 21:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Staat gepland met iemand anders.
Jaaa, dansen! dansen!![]()
Treinenquote:Op zondag 29 januari 2012 21:07 schreef Samzz het volgende:
Nee, want treinen die gaan kutten, wissels en zo. Dikke files, gevaar op de fiets, smerige drek en smerig glad als het weer begint aan te vriezen.Puinhoop, ontreddering, chaos, anarchie, sneeuw!
![]()
![]()
Sorry, maar ik vind je te jongquote:Op zondag 29 januari 2012 21:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Staat gepland met iemand anders.![]()
Gitaarduoquote:Op zondag 29 januari 2012 21:10 schreef Maisnon het volgende:
dubbele gitaarsolo van 2 minuten
Hmm dubbel, dan is het niet echt een solo meer
Het is ook grappig bedoeld.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik hou hem niet tegen in ieder geval, vind het wel grappig.Ik heb 100% geen bij bedoelingen en volgens mij weet je dat ook.
![]()
![]()
Dat merk ik hier wel vaker, dat je niets kan zeggen over het gedrag van een ander, want het is meteen happen of zeiken of problemen ergens van makenquote:Op zondag 29 januari 2012 21:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Blijkbaar hap je dan. Al is me eraan storen wel een groot woord, hoor.
. Sinds wanneer is iedereen meteen zo aangevallen?
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Zonder treinen kom ik niet op school.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:10 schreef ACT-F het volgende:
[..]
TreinenPuinhoop, ontreddering, chaos, anarchie, sneeuw!
Lekker driften met die busquote:Op zondag 29 januari 2012 21:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
Nee, ik ben het eens met Samzz, weg met die sneeuw!![]()
![]()
Tuurlijk kan dat maar als ik hier iets zeg waar ik me aan stoor trekt het hele topic zich er ook geen reet van aan. Zeker Blondie niet dus eehm....quote:Op zondag 29 januari 2012 21:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Iemand kan zich toch ergens aan storen en dat kenbaar maken?![]()
Ja, anders had ik er echt wel iets van gezegdquote:Op zondag 29 januari 2012 21:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Het is ook grappig bedoeld.Ik heb 100% geen bij bedoelingen en volgens mij weet je dat ook.
.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Wat vervelend nouquote:Op zondag 29 januari 2012 21:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zonder treinen kom ik niet op school.![]()
![]()
Mja, ik vat zelf dingen ook wel eens anders op dan ze bedoelt worden, maar dat komt omdat ik het gewoon gewend ben meteen aangevallen te worden en ik dat dus zelf ook doe puur uit gewenningquote:Op zondag 29 januari 2012 21:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat merk ik hier wel vaker, dat je niets kan zeggen over het gedrag van een ander, want het is meteen happen of zeiken of problemen ergens van maken. Sinds wanneer is iedereen meteen zo aangevallen?
.
Nee.. Nee dat is absoluut niet leuk.. teveel lengte om goed onder controle te houden.. Been there, done that..quote:Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Waar zeg ik dan dat je je gedrag aan moet passenquote:Op zondag 29 januari 2012 21:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat maar als ik hier iets zeg waar ik me aan stoor trekt het hele topic zich er ook geen reet van aan. Zeker Blondie niet dus eehm..... Ik zeg alleen dat ik er ontoepasselijk van word.
Jezus man zeik niet zo, je vindt nijn gewoon een lekker ding, best te begrijpenquote:Op zondag 29 januari 2012 21:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat maar als ik hier iets zeg waar ik me aan stoor trekt het hele topic zich er ook geen reet van aan. Zeker Blondie niet dus eehm....Jaaa, dansen! dansen!![]()
quote:Op zondag 29 januari 2012 21:08 schreef meowingtons het volgende:
En gun die ouwe knar ook eens wat, gup uitzetten is hem al te moeilijk tegenwoordigHey hij stond offline toen ik je een go gaf ja!
![]()
![]()
Jou probleem.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waar zeg ik dan dat je je gedrag aan moet passen. Ik zeg alleen dat ik er ontoepasselijk van word.
![]()
![]()
Het lijkt in dit nummer, in het pre-refrein, net alsof ie zegt (no offense btw)
"A nigger with a soapy lunch"![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 29 januari 2012 21:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Hey hij stond offline toen ik je een go gaf ja!
Ik vind dat wél vervelend ja. Vast lastig te begrijpen.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik heb haar nog nooit gezien!quote:Op zondag 29 januari 2012 21:12 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Jezus man zeik niet zo, je vindt nijn gewoon een lekker ding, best te begrijpen![]()
![]()
ALLEMAAL WEER KNUFFELEN JASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jaaa, dansen! dansen!![]()
Kom, een beetje spanning in het levenquote:Op zondag 29 januari 2012 21:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee.. Nee dat is absoluut niet leuk.. teveel lengte om goed onder controle te houden.. Been there, done that..![]()
![]()
![]()
En terecht!quote:Op zondag 29 januari 2012 21:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja, anders had ik er echt wel iets van gezegd.
![]()
![]()
Sorry mensen, ik wilde het niet uit laten lopen tot een discussie.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Precies, als ik draai moet het knuffeltijd zijn!
Wel vaker tijdens zo'n discussie gedraaidals dat maar geen verband heeft
![]()
Misschien per ongeluk 2 keer gedrukt?quote:Op zondag 29 januari 2012 21:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Hey hij stond offline toen ik je een go gaf ja!
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!![]()
Samzz, terug de keuken in jij!
Outpost, biertje pakken en wodan knuffelen
Je gaat maar een dagje niet. Huiswerkquote:Op zondag 29 januari 2012 21:13 schreef Samzz het volgende:
Ik vind dat wél vervelend ja. Vast lastig te begrijpen.![]()
![]()
quote:Op zondag 29 januari 2012 21:13 schreef meowingtons het volgende:
ALLEMAAL WEER KNUFFELEN JAHoud je snavelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zondag 29 januari 2012 21:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
Outpost, biertje pakken en wodan knuffelen
Is t niet. Niemand die zich ergens aan stoort op Samzz na. Nou ok die heeft gezegd dat ze zich er aan stoort. punt einde klaar.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:13 schreef RockNijntje het volgende:
Sorry mensen, ik wilde het niet uit laten lopen tot een discussie.![]()
![]()
Beginnend Parkinsonquote:Op zondag 29 januari 2012 21:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Misschien per ongeluk 2 keer gedrukt?
Ga een eind rijden jaquote:Op zondag 29 januari 2012 21:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
Outpost, biertje pakken en wodan knuffelen![]()
![]()
Volgens mij niet.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Misschien per ongeluk 2 keer gedrukt?Ik geef juist daarom pas een go als hij offline weergeeft...
![]()
![]()
Ik heb echt zoooo zin om lekker te gaan stappen![]()
Vooral van deze vrolijke deuntjes
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.![]()
Het is gewoon een combi van die opmerkingen en dat ik weet dat je op jong valtquote:Op zondag 29 januari 2012 21:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Is t niet. Niemand die zich ergens aan stoort op Samzz na. Nou ok die heeft gezegd dat ze zich er aan stoort. punt einde klaar.. En eraan storen is een groot woord, maar ga lekker door, hoor.
Ik wacht al de hele avond op je telefoontjequote:Op zondag 29 januari 2012 21:16 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik heb echt zoooo zin om lekker te gaan stappen![]()
Vooral van deze vrolijke deuntjes
Ik vind je wel lief. Maar door de groepsdruk niet meer. Sorryquote:.
Nog 8 jaarquote:Op zondag 29 januari 2012 21:16 schreef Maisnon het volgende:
De jaren 20 waar is die goede tijd gebleven![]()
![]()
quote:Op zondag 29 januari 2012 21:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik wacht al de hele avond op je telefoontjeneem je me mee op stap dan?
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.![]()
Nee, morgen, de baas vindt het niet leuk als ik onnodig diesel verbruikquote:Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
quote:Op zondag 29 januari 2012 21:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind je wel lief. Maar door de groepsdruk niet meer. Sorry.
![]()
![]()
Als iemand je een schop geeft
Zo boem tegen je been
Dan scheld je wel eens kei hard terug
Want dat vind je gemeen
Je wordt heel boos en driftig
Schopt alles wat je ziet
En soms schrik je dan van jezelf
Omdat je zo hard gilt
Hondekop, stom konijn
Schelden doet van binnen pijn
Oliebol, dikke beer,
Schelden doet ook zeerJaaa, dansen! dansen!![]()
Naar Rome of Parijsquote:Op zondag 29 januari 2012 21:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
"Ik neem je mee, ik neem je mee op reis"
Wat een meeloopster ben je toch ook he!quote:Op zondag 29 januari 2012 21:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik erger me zo aan het gedrag van ACT-F altijd hier. Word er onpasselijk van. Beetje binnensmonds kotsen enzo.![]()
Hij moet niet zeuren, de krentquote:Op zondag 29 januari 2012 21:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, morgen, de baas vindt het niet leuk als ik onnodig diesel verbruik![]()
![]()
Hoho, rustig aan, laten we in Rotterdam of Utrecht beginnenquote:Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Owquote:Op zondag 29 januari 2012 21:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoho, rustig aan, laten we in Rotterdam of Utrecht beginnen
Where is the love?quote:Op zondag 29 januari 2012 21:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zondag 29 januari 2012 21:19 schreef Tchock het volgende:
Ik erger me zo aan het gedrag van ACT-F altijd hier. Word er onpasselijk van. Beetje binnensmonds kotsen enzo.![]()
![]()
Door de groep eruit geramd, maar hij is er nog wel hoorquote:.
Nee, nee gewoon gehoorzamen, des te meer kans op een eigen bus!quote:Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Trouwens, m'n collega is aangevallen door een kat. Dikke blauwe hand en aan de AB.
Maar niet voor mijquote:Op zondag 29 januari 2012 21:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Door de groep eruit geramd, maar hij is er nog wel hoor.
mijn nichtje had een of andere blindedarmontsteking advanced, er was iets opgedroogd (?) ze vertelden het me niet goed
Moet nu 5 dagen in t ziekenhuis blijven![]()
Trakteer jij?quote:
Stiekem welquote:. Maar dat mag ik niet zeggen hier, want dan ben ik niet meer stoer
.
Dat is gulquote:Op zondag 29 januari 2012 21:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, nee gewoon gehoorzamen, des te meer kans op een eigen bus!Ik zou meteen met de noorderzon vertrekken met die bus
![]()
![]()
Ging jij je niet omkleden enzo? Schiet eens op, ik heb bromance tijd nodig, ik trek het niet meer andersquote:
Samzz hoort niet meer bij de groep!quote:Op zondag 29 januari 2012 21:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Stiekem wel. Maar dat mag ik niet zeggen hier, want dan ben ik niet meer stoer
.
![]()
Nu we toch bezig zijn: een vriendin van mij is in een beschonken bui van een fiets gevallen. 5 kiezen gebroken, morgen zich melden bij de kaakchirurg![]()
![]()
Oke dan doen we het stilletjesquote:Op zondag 29 januari 2012 21:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Stiekem wel. Maar dat mag ik niet zeggen hier, want dan ben ik niet meer stoer
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jaaa, dansen! dansen!![]()
Zo'n grote kat?quote:Op zondag 29 januari 2012 21:20 schreef Samzz het volgende:
Trouwens, m'n collega is aangevallen door een kat. Dikke blauwe hand en aan de AB.
![]()
![]()
Deze is voor jou Erik (denk hierbij zo'n peace sign wat ik eerst een kusje geef en dan hoog de lucht in steek)![]()
Oeh dan gaat het nog wel ff duren ben ik bangquote:
Hij/zij wilde zeker nodig ruzie zoeken?quote:Op zondag 29 januari 2012 21:20 schreef Samzz het volgende:
Geen idee maar als ik hier iets zeg wat kritisch is ben ik ook meteen aan t zeiken en word ik aangevallen. Oa door Samzz. Waarom is t dan ineens raar als ik wat terug zeg als ze de plank volstrekt mis slaat?quote:Op zondag 29 januari 2012 21:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat merk ik hier wel vaker, dat je niets kan zeggen over het gedrag van een ander, want het is meteen happen of zeiken of problemen ergens van maken. Sinds wanneer is iedereen meteen zo aangevallen?
![]()
Dat album is zo tof. Zeg maar, het fysieke album is heel erg mooi ontworpen vind ik. Ik houd van muzikanten die aparte albumhoesjes hebben enzo
.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Maisnon op cam? heb ik dat gemist?quote:Op zondag 29 januari 2012 20:53 schreef Maisnon het volgende:
Haha het klinkt nu alsof ik een stripact voor de webcam ga doen
Nee ik ga geen stripact voor de webcam doen.![]()
Ja, het was wel tantoe geilquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jaaa, dansen! dansen!![]()
Veel plezier met je one man show, eikel!quote:Op zondag 29 januari 2012 21:24 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Inderdaad! En jij ook! En ik, en de rest. Allemaal eruit!![]()
quote:Op zondag 29 januari 2012 21:22 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Oke dan doen we het stilletjesDat is goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kattenkrabziekte. En het was Hugo, die is groot.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dat ik op jong val weet Nijn ook.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is gewoon een combi van die opmerkingen en dat ik weet dat je op jong valt. En eraan storen is een groot woord, maar ga lekker door, hoor.
Als jij je er niet aan stoort waarom word je er dan onpasselijk van?quote:Op zondag 29 januari 2012 21:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik word een beetje ontoepasselijk van jouw reacties op Nijn. Ik kan er niks aan doen.![]()
Uiteindelijk zijn we een groepje einzelgängersquote:Op zondag 29 januari 2012 21:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
Veel plezier met je one man show, eikel!![]()
![]()
![]()
YESquote:
Wigger -status ++++SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jaaa, dansen! dansen!![]()
Zonder ketting? Wat is dezequote:Op zondag 29 januari 2012 21:25 schreef Maisnon het volgende:
Ja ik had zelfs mn vest en ketting en schoen uit op een gegeven moment![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 29 januari 2012 21:25 schreef Maisnon het volgende:
Ja ik had zelfs mn vest en ketting en schoen uit op een gegeven moment![]()
![]()
Ik niet hoor, ik heb nog vrienden buiten Fok! Ha!quote:Op zondag 29 januari 2012 21:26 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Uiteindelijk zijn we een groepje einzelgängersDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ik vind het niet zo prettig om te lezen. Ik lees er wel overheen. Ga lekker door.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat ik op jong val weet Nijn ook.
Als jij je er niet aan stoort waarom word je er dan onpasselijk van?
[..]“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Wasda?quote:Op zondag 29 januari 2012 21:25 schreef Samzz het volgende:
Kattenkrabziekte. En het was Hugo, die is groot.![]()
![]()
Het is niet bij jou ineens raar. Ik vind het bij iedereen raarquote:Op zondag 29 januari 2012 21:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Geen idee maar als ik hier iets zeg wat kritisch is ben ik ook meteen aan t zeiken en word ik aangevallen. Oa door Samzz. Waarom is t dan ineens raar als ik wat terug zeg als ze de plank volstrekt mis slaat?.
het is niet de eerste keer dat op een opmerking de reactie komt "... dus waarom maak je er nou meteen een probleem van?" oid. Terwijl een opmerking vaak niet een probleem maken van is. Ik kan me er zelf gewoon aan storen dat het blijkbaar voor heel veel mensen moeilijk is om een opmerking gewoon op te nemen en er zelfs misschien wel iets mee te doen als blijkt dat bepaald gedrag niet bijzonder gewaardeerd wordt door een ander.
Maar ja, toen ik dit ongeveer zei een andere keer kreeg ik als reactie "waarom zou ik me moeten aanpassen voor een ander?"
En dat vat dan wel samen waar ik me persoonlijk aan kan storen. Geen hand in eigen boezem kunnen steken.
Let wel, dit is meer algemeen en niet zozeer op jouw post van toepassing hoor.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Dat is niet stoer om te zeggen.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik niet hoor, ik heb nog vrienden buiten Fok! Ha!![]()
Precies.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:24 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Inderdaad! En jij ook! En ik, en de rest. Allemaal eruit!Wie nog wel? De oude "crew" is nagenoeg foetsie....
![]()
![]()
Als je dat niet op tijd tegen gaat dan wordt je zelf een pussy..quote:Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Een bacteriële infectie van de lymfeklieren. Ze heeft een bult ter grootte van een struisvogelei op haar hand en is al niet de jongste meer.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Had ik toch wel gedaan maar even goed bedankt.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo prettig om te lezen. Ik lees er wel overheen. Ga lekker door.![]()
![]()
Vandaar mijn voorliefde voor kattenquote:Op zondag 29 januari 2012 21:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als je dat niet op tijd tegen gaat dan wordt je zelf een pussy..![]()
![]()
Verspreidt het zich ook naar andere lymfeknobbels? Dat is echt een dikke aanslag op je lijf dan lijkt mequote:Op zondag 29 januari 2012 21:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een bacteriële infectie van de lymfeklieren. Ze heeft een bult ten grootte van een struisvogelei op haar hand en is al niet de jongste meer.![]()
![]()
Jah tijd voor een warme douche en zo lekker bedje opzoeken![]()
Fijne avond nog allemaal![]()
Ja, het kan heel gevaarlijk zijn. Maar het is redelijk zeldzaamquote:Op zondag 29 januari 2012 21:28 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Verspreidt het zich ook naar andere lymfeknobbels? Dat is echt een dikke aanslag op je lijf dan lijkt me.
Zoals Hans Teeuwen wel een keer zei: Wat is een belediging? Voor sommige mensen is de waarheid al een belediging.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is niet bij jou ineens raar. Ik vind het bij iedereen raar.
het is niet de eerste keer dat op een opmerking de reactie komt "... dus waarom maak je er nou meteen een probleem van?" oid. Terwijl een opmerking vaak niet een probleem maken van is. Ik kan me er zelf gewoon aan storen dat het blijkbaar voor heel veel mensen moeilijk is om een opmerking gewoon op te nemen en er zelfs misschien wel iets mee te doen als blijkt dat bepaald gedrag niet bijzonder gewaardeerd wordt door een ander.
Maar ja, toen ik dit ongeveer zei een andere keer kreeg ik als reactie "waarom zou ik me moeten aanpassen voor een ander?"
En dat vat dan wel samen waar ik me persoonlijk aan kan storen. Geen hand in eigen boezem kunnen steken.
Let wel, dit is meer algemeen en niet zozeer op jouw post van toepassing hoor.
Niet echt wat je zei, maar wel toepasselijk denk ik
quote:Op zondag 29 januari 2012 21:29 schreef Carooltje79 het volgende:
Hoe groot is die kans? Ik ben zo vaak gekrabd, maar nooit zoiets meegemaakt of gezienquote:Op zondag 29 januari 2012 21:28 schreef Samzz het volgende:
Een bacteriële infectie van de lymfeklieren. Ze heeft een bult ter grootte van een struisvogelei op haar hand en is al niet de jongste meer.![]()
![]()
Ga je nu al?quote:Op zondag 29 januari 2012 21:29 schreef Carooltje79 het volgende:
Dit nummergoeie herinneringen an hoah
Was toen ik mijn Bachelor Eindproject op een gedeelte van het gebouw waar ik zat, bijna in mn eentje zat te doen, zonder vrienden die al klaar waren. Heel kut, maar ik zat langs allemaal hoge grote ramen vol in het lente zonlicht en ik had een plant gekocht die Henk heet en die voor entertainment zorgde![]()
Jahquote:![]()
WA me maar
Ik houd van nummers waar herinneringen aan zittenquote:Op zondag 29 januari 2012 21:30 schreef Maisnon het volgende:
Dit nummergoeie herinneringen an hoah
Was toen ik mijn Bachelor Eindproject op een gedeelte van het gebouw waar ik zat, bijna in mn eentje zat te doen, zonder vrienden die al klaar waren. Heel kut, maar ik zat langs allemaal hoge grote ramen vol in het lente zonlicht en ik had een plant gekocht die Henk heet en die voor entertainment zorgde.
Hoogachtend,
Erik.![]()
quote:Op zondag 29 januari 2012 21:30 schreef Maisnon het volgende:
en ik had een plant gekocht die Henk heet en die voor entertainment zorgde![]()
![]()
![]()
Niet heel groot. Dit is het tweede geval in het asiel. En meestal ook alleen als de wonden echt diep zijn, zoals bij haar. Hugo ging helemaal door 't lint, is me verteld.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:30 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Hoe groot is die kans? Ik ben zo vaak gekrabd, maar nooit zoiets meegemaakt of gezien“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dat zijn er veelquote:Op zondag 29 januari 2012 21:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik houd van nummers waar herinneringen aan zitten.
![]()
![]()
Ow kut..quote:![]()
Ja maar dat lag ik toch al?![]()
IK SNAP JE NIET MEER!
Neuken?Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ik doe alleen groepsseksquote:Op zondag 29 januari 2012 21:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ow kut..![]()
Ja maar dat lag ik toch al?![]()
IK SNAP JE NIET MEER!
Neuken?![]()
![]()
Ik heb me daarna wel even kut gevoeld vanwege heel dat eh, nouja lichamelijke gedoe he
En toen heb ik mezelf gedwongen dit album onder andere niet te luisterenomdat ik het voor de goeie momenten wil bewaren
Dus nu mag ie weer![]()
![]()
Dit was echt ragmuziek voor depri momentenquote:Op zondag 29 januari 2012 21:32 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb me daarna wel even kut gevoeld vanwege heel dat eh, nouja lichamelijke gedoe he
En toen heb ik mezelf gedwongen dit album onder andere niet te luisterenomdat ik het voor de goeie momenten wil bewaren
Dus nu mag ie weer
Ja, bijna alles doet wel ergens aan denken, maar sommige hebben dat echt heel sterk. Dat je instant terug bent in die tijd of op die plek of bij die persoon.quote:Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Slim!quote:Op zondag 29 januari 2012 21:32 schreef Maisnon het volgende:
Dus nu mag ie weer
Ik heb best veel muziek voor mezelf verneukt.![]()
![]()
Citroen toch?quote:Op zondag 29 januari 2012 21:33 schreef Maisnon het volgende:
Dit liedje zat in een reclame 4 jaar terug wie het automerk raad wint gebakken luchtJaaa, dansen! dansen!![]()
Anderen hebben dat voor mij gedaan met een aantal nummers die ik heel erg mooi vindquote:Op zondag 29 januari 2012 21:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Slim!
Ik heb best veel muziek voor mezelf verneukt..
Citroen..quote:Op zondag 29 januari 2012 21:33 schreef Maisnon het volgende:
Dit liedje zat in een reclame 4 jaar terug wie het automerk raad wint gebakken luchtDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ik heb het idee dat mijn reuk geheugen het beste is ontwikkeld
Olifactorisch he, met een sjiek woord
Ga heel snel naar momenten heel lang geleden door echt de kleinste geurenecht een flashback lijkt het dan wel
![]()
Hmm nummers verneuken door ze te luisteren op verkeerde momenten... Dat lukt mij niet
Ik zoek het op!quote:Op zondag 29 januari 2012 21:35 schreef Maisnon het volgende:
Volgens mij was het van Renault
Nu laten jullie me twijfelenJaaa, dansen! dansen!![]()
Citroen C4 Picasso, om exact te zijnquote:Op zondag 29 januari 2012 21:35 schreef Maisnon het volgende:
Volgens mij was het van Renault
Nu laten jullie me twijfelenDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ik geloof dat dat voor iedereen zo is.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:35 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb het idee dat mijn reuk geheugen het beste is ontwikkeld
Olifactorisch he, met een sjiek woord
Ga heel snel naar momenten heel lang geleden door echt de kleinste geurenecht een flashback lijkt het dan wel
Geuren bevatten de sterkste herinneringen.![]()
![]()
In 2007, Bonobo's track "Ketto", was featured in the Citroën C4 Picasso advertisementDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Nou, mij wel. Bij Stairway to heaven heb ik m'n opgehangen vriend op m'n netvlies, dat is echt niet grappig.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:35 schreef meowingtons het volgende:
Hmm nummers verneuken door ze te luisteren op verkeerde momenten... Dat lukt mij niet“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
ZELFS IN JAARTALLEN ZAT IK ER NAAST HEEL 2012 NAAR DE KNOPPEquote:Op zondag 29 januari 2012 21:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
In 2007, Bonobo's track "Ketto", was featured in the Citroën C4 Picasso advertisement![]()
Hmm dat is kut... Ik denk niet dat het zulke dingen zou kunnen oproepen, iig niet een los lied, wel bepaalde genres in bepaalde stemmingen...quote:Op zondag 29 januari 2012 21:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, mij wel. Bij Stairway to heaven heb ik m'n opgehangen vriend op m'n netvlies, dat is echt niet grappig.Jaaa, dansen! dansen!![]()
Heeft in VDJ, elk deck zijn eigen play-hotkey?
Ik wil eigenlijk soms niet handmatig moeten klinken, dan kan ik tegelijkertijd wat volume dinges doen namelijk![]()
Nope.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:38 schreef Maisnon het volgende:
Heeft in VDJ, elk deck zijn eigen play-hotkey?
Ik wil eigenlijk soms niet handmatig moeten klinken, dan kan ik tegelijkertijd wat volume dinges doen namelijk
Ain't it funny how it is
Hij is gevonden terwijl dat nummer samen met nog een ander nummer op de repeatknop stond. Dus ja, dat specifieke nummer roept heel erg veel emotie bij mij op.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:37 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Hmm dat is kut... Ik denk niet dat het zulke dingen zou kunnen oproepen, iig niet een los lied, wel bepaalde genres in bepaalde stemmingen...“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Op zondag 29 januari 2012 21:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, mij wel. Bij Stairway to heaven heb ik m'n opgehangen vriend op m'n netvlies, dat is echt niet grappig.
Gelukkig heb ik zoiets niet, ik denk geen enkel nummer waar echt iets heel emotioneels zwaars aan hangt![]()
Ik heb wel als ik Clair de Lune van Debussy hoor dat ik dan heel erg aan mijn overleden oma moet denken omdat mijn vader dat speelde op de crematie. Prachtig stuk, maar ik word er wel verdrietig van.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Gewoon doen.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:39 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Zou de knipperende play toets met spatie kunnen afgaan? Durf het niet te testen“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Mja, zelfs dan zou het mij niet zoveel doen denk ikquote:Op zondag 29 januari 2012 21:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij is gevonden terwijl dat nummer samen met nog een ander nummer op de repeatknop stond. Dus ja, dat specifieke nummer roept heel erg veel emotie bij mij op.Zeker niet als ik hem niet zelf gevonden heb...
Ja dat doet isquote:Op zondag 29 januari 2012 21:39 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Zou de knipperende play toets met spatie kunnen afgaan? Durf het niet te testen
Volgens mij ook niet. Weet het niet zeker.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:39 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Zou de knipperende play toets met spatie kunnen afgaan? Durf het niet te testen
Wel dus.
Ain't it funny how it is
Jamie Lidell. Multiply brengt me terug naar tekenles op de middelbare school waar altijd zo'n fijne sfeer hing en ik me echt zo fijn voelde
.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Mais, die mariogeluidjes zijn je jingles? Want meer dan dat hoor ik niet eigenlijk..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Dat is wel het meest heftige hoor. Led Zeppelin luister(de) ik sowieso heel veel, dat nummer dus ook, wantquote:Op zondag 29 januari 2012 21:39 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik zoiets niet, ik denk geen enkel nummer waar echt iets heel emotioneels zwaars aan hangt. Maar nu dus een stuk minder en iedere keer als ik hem hoor word ik dus emotioneel. Met Oud en Nieuw vorig jaar nog flink staan janken in de armen van een vriend, dat was best gênant.
nog gekke dingen gebeurd?quote:Op zondag 29 januari 2012 21:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Erg leuk! Maar niet heel veel mensen van hier geloof ik?![]()
Hoorde je niet Swoeeeesh modderfokkerrrrr tutududututu i wanna see your tits my deaaaaar mariogeluidjequote:Op zondag 29 januari 2012 21:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mais, die mariogeluidjes zijn je jingles? Want meer dan dat hoor ik niet eigenlijk..
Na dit nummer zal ik hem wel eens doen. Zou je moeten horen![]()
![]()
Ik heb 'm dus wel zien hangen, met verwrongen gezicht en gebalde vuisten.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:42 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Mja, zelfs dan zou het mij niet zoveel doen denk ikZeker niet als ik hem niet zelf gevonden heb...
Ik hoor of onderscheid, alleen die mariogeluidjesquote:Op zondag 29 januari 2012 21:43 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Hoorde je niet Swoeeeesh modderfokkerrrrr tutududututu i wanna see your tits my deaaaaar mariogeluidje
Na dit nummer zal ik hem wel eens doen. Zou je moeten horenDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
2 mensen die seks hadden nachts in een andere ruimte geloof ik.quote:Verder niet heel erg gekke dingen geloof ik.
![]()
![]()
Ik zou het anders niet goed snappen, want dan heb ik wel telkens gaten laten vallen van stilte dat ik pinky & the brain hoorde en heel hard moest lachen en jullie dachten: fucking waardeloos die maisnon kan niet eens een nieuw instarten![]()
![]()
Ik moet met O&N eigenlijk altijd wel tegen tranen vechtenquote:Op zondag 29 januari 2012 21:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is wel het meest heftige hoor. Led Zeppelin luister(de) ik sowieso heel veel, dat nummer dus ook, want. Maar nu dus een stuk minder en iedere keer als ik hem hoor word ik dus emotioneel. Met Oud en Nieuw vorig jaar nog flink staan janken in de armen van een vriend, dat was best gênant.
, maar dat is meer omdat ik niet zo goed kan omgaan met dingen die voorbij gaan en nieuwe dingen ofzo. En ook van het principe aftellen voor 0.00 word ik een beetje emo
. Heel stom eigenlijk
.
Hoogachtend,
Erik.![]()
quote:en op de wc..... en tijdens het slapen, en de volgende ochtend waar iedereen mee kon genietenquote:Op zondag 29 januari 2012 21:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
2 mensen die seks hadden nachts in een andere ruimte geloof ik.Verder niet heel erg gekke dingen geloof ik.
![]()
![]()
Inderdaad, vertel.quote:
Al zag ik een lijstje met namen ergens waarvan ik meer dan de helft niet kende.
Yikes. Kan me echt niet voorstellen wat dat met je doet. Denk dat die impact zo groot is en dat je dat beeld ook wel heel je leven voor je blijft zien.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb 'm dus wel zien hangen, met verwrongen gezicht en gebalde vuisten.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
haha wie?quote:Op zondag 29 januari 2012 21:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
en op de wc..... en tijdens het slapen, en de volgende ochtend waar iedereen mee kon genieten![]()
Fijn dit, TC zegt 25 minuten geleden dat ie eraan komt, ondertussen, nog steeds niet hier en het is wel 10 hele minuten fietsen als je langzaam fietst
edit: Op z'n bek gegaan denk ik
Waren het FOKkers of aanhang? Als het FOKkers waren moet het gemeld worden voor op het wie neukt wie lijstje![]()
Bij dat nummer wel ja. We hebben toen met een groep (aantal vriendinnen van school waren er ook) groepstherapie aangeboden gekregen en zo. Dat heb ik niet gedaan, ik ben uiteraard wel naar de begrafenis geweest en zo.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Yikes. Kan me echt niet voorstellen wat dat met je doet. Denk dat die impact zo groot is en dat je dat beeld ook wel heel je leven voor je blijft zien.
Verder alles gewoon zelf op mijn eigen manier verwerkt.
fokkersquote:Op zondag 29 januari 2012 21:47 schreef Maisnon het volgende:
Waren het FOKkers of aanhang? Als het FOKkers waren moet het gemeld worden voor op het wie neukt wie lijstje![]()
![]()
Boe's lijst klopt voor geen kontquote:Op zondag 29 januari 2012 21:47 schreef Maisnon het volgende:
Waren het FOKkers of aanhang? Als het FOKkers waren moet het gemeld worden voor op het wie neukt wie lijstje.
Ik snap je punt en ik voel me dan ook niet persoonlijk aangevallen. Ik wilde je all1 duidelijk maken dat ik me door eerdere "aanvallen" alhier op de zelfde manier ging gedragen. Ik ben het 100% met je eens.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is niet bij jou ineens raar. Ik vind het bij iedereen raar.
Let wel, dit is meer algemeen en niet zozeer op jouw post van toepassing hoor.
1 ding zeggen en het zint t topic niet vallen ze allemaal over je heen terwijl t maar een opmerking was....![]()
![]()
Slaap lekker moppiequote:Op zondag 29 januari 2012 21:29 schreef Carooltje79 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Op de wc betwijfel ik.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:46 schreef charmed_angel het volgende:
en op de wc..... en tijdens het slapen, en de volgende ochtend waar iedereen mee kon genieten
Dat zullen ze niet in die korte tijd gered hebben, en toen ik naar de wc moest stonden ze daar gewoon gekleed enzo.![]()
![]()
Sinds wanneer moet je je helemaal uitkleden om te neukenquote:Op zondag 29 januari 2012 21:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Op de wc betwijfel ik.
Dat zullen ze niet in die korte tijd gered hebben, en toen ik naar de wc moest stonden ze daar gewoon gekleed enzo.![]()
?
Nouja, iets zal toch wel uit moetenquote:Op zondag 29 januari 2012 21:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sinds wanneer moet je je helemaal uitkleden om te neuken![]()
?
![]()
![]()
Nee, hoor, alleen omlaagquote:Op zondag 29 januari 2012 21:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nouja, iets zal toch wel uit moeten. En het is niet lastig om iets weer omhoog te trekken
.
Iedereen gaat ook op z'n eigen manier om met het verwerken. De een heeft externe hulp nodig, de ander wil alleen zijn, en weer een ander weer wat anders.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij dat nummer wel ja. We hebben toen met een groep (aantal vriendinnen van school waren er ook) groepstherapie aangeboden gekregen en zo. Dat heb ik niet gedaan, ik ben uiteraard wel naar de begrafenis geweest en zo.
Verder alles gewoon zelf op mijn eigen manier verwerkt.
Ik vind zelfmoord zo'n vreemd fenomeen eigenlijk.Niet vreemd in de zin dat ik het niet kan begrijpen, maar meer... de keuze waar je dan voorstaat, en de emoties die daarbij komen kijken, en de nasleep. Het heeft iets heel erg vreemds allemaal.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ik wil echt weten waarom je mij om 1 uur nog wilde laten komen jaquote:
Dat is wel een gekut hoorquote:Op zondag 29 januari 2012 21:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, hoor, alleen omlaag. En het is niet lastig om iets weer omhoog te trekken
.
![]()
![]()
Ik kan nog steeds geen respect hebben voor mensen die zelfmoord plegenquote:Op zondag 29 januari 2012 21:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Iedereen gaat ook op z'n eigen manier om met het verwerken. De een heeft externe hulp nodig, de ander wil alleen zijn, en weer een ander weer wat anders.
Ik vind zelfmoord zo'n vreemd fenomeen eigenlijk.Niet vreemd in de zin dat ik het niet kan begrijpen, maar meer... de keuze waar je dan voorstaat, en de emoties die daarbij komen kijken, en de nasleep. Het heeft iets heel erg vreemds allemaal.. En ik weet dat het heel egoïstisch van mij is, maar ik vind zelfmoord heel sneu, hoewel ik heel goed weet dat deze mensen ontzettend met zichzelf in de knoop zitten.
Nouja ok.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, hoor, alleen omlaag. En het is niet lastig om iets weer omhoog te trekken
.
Ik geef me gewonnen.
![]()
Ze hebben vast geneukt in de plee.![]()
![]()
Waarom dan? Knoop en gulp open, pielemans eruit, slipje opzij en gaan met de banaan. Geen gekut aanquote:? Nou ja, wel een kut
.
vluchtertje?quote:Op zondag 29 januari 2012 21:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Op de wc betwijfel ik.
Ik kan het eerlijk gezegd wel begrijpen en vind het niet sneu. Wel dat ze in die situatie moeten zitten, dat ze zo veel horror in hun eigen leven zien dat ze hun dood maar onder ogen komen. Of zichzelf zo erg weg willen cijferen dat ze denken dat de wereld beter af is zonder ze.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds geen respect hebben voor mensen die zelfmoord plegen. En ik weet dat het heel egoïstisch van mij is, maar ik vind zelfmoord heel sneu, hoewel ik heel goed weet dat deze mensen ontzettend met zichzelf in de knoop zitten.
Als mensen zeggen dat zelfmoord egoïstisch is, dan ben ik het er absoluut ook niet mee eens. Ik zou het eerder juist altruïstisch noemen.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Misschien... faalhaas is het wel, ik verwacht zo een smsje met:quote:Op zondag 29 januari 2012 21:53 schreef Maisnon het volgende:
Dadelijk komt een Talking Heads cover meow, dan moet Tchock er weer zijn
"ik vertrek nu"
dit klinkt raarquote:Op zondag 29 januari 2012 21:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik wil echt weten waarom je mij om 1 uur nog wilde laten komen ja
Niet hoorquote:![]()
![]()
Ik snap niet dat mensen hun problemen niet eerst proberen op te lossen.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Iedereen gaat ook op z'n eigen manier om met het verwerken. De een heeft externe hulp nodig, de ander wil alleen zijn, en weer een ander weer wat anders.
Ik vind zelfmoord zo'n vreemd fenomeen eigenlijk.Niet vreemd in de zin dat ik het niet kan begrijpen, maar meer... de keuze waar je dan voorstaat, en de emoties die daarbij komen kijken, en de nasleep. Het heeft iets heel erg vreemds allemaal.![]()
Ik wacht wel op mquote:Op zondag 29 januari 2012 21:54 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Misschien... faalhaas is het wel, ik verwacht zo een smsje met:
"ik vertrek nu"![]()
Deze opmerking maakte ik ook bij een collega, toen we het over de dochter van haar collega hadden die zichzelf heeft opgehangenquote:Op zondag 29 januari 2012 21:51 schreef Samzz het volgende:
hoewel ik heel goed weet dat deze mensen ontzettend met zichzelf in de knoop zitten.![]()
![]()
De dame zal haar broek toch iets verder uit moeten doen, wil ze haar benen open kunnen krijgen.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom dan? Knoop en gulp open, pielemans eruit, slipje opzij en gaan met de banaan. Geen gekut aan? Nou ja, wel een kut
.
Ik hoopte dat jij ook nog achter me aan zou komen de wc in.quote:![]()
![]()
Ik vind zelfmoord ook niet egoïstisch, ik vind mezelf egoïstisch omdat ik het zo sneu vind en zo. Ik weet ook niet precies waarom dat is, juist omdat ik het van zo dichtbij heb meegemaakt.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik kan het eerlijk gezegd wel begrijpen en vind het niet sneu. Wel dat ze in die situatie moeten zitten, dat ze zo veel horror in hun eigen leven zien dat ze hun dood maar onder ogen komen. Of zichzelf zo erg weg willen cijferen dat ze denken dat de wereld beter af is zonder ze.
Als mensen zeggen dat zelfmoord egoïstisch is, dan ben ik het er absoluut ook niet mee eens. Ik zou het eerder juist altruïstisch noemen.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Je denkt dat mensen die zelfmoord plegen dat niet geprobeerd hebben?quote:Op zondag 29 januari 2012 21:54 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen hun problemen niet eerst proberen op te lossen.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
quote:Op zondag 29 januari 2012 21:54 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen hun problemen niet eerst proberen op te lossen.Wat een kansloze troll.
![]()
![]()
Van achterenquote:Op zondag 29 januari 2012 21:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
De dame zal haar broek toch iets verder uit moeten doen, wil ze haar benen open kunnen krijgen.
[..]
Ik hoopte dat jij ook nog achter me aan zou komen de wc in.?
quote:Op zondag 29 januari 2012 21:54 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen hun problemen niet eerst proberen op te lossen.
Ja euhm dat stond letterlijk in je berichtje schat. "je kunt nog komen?"quote:Op zondag 29 januari 2012 21:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dit klinkt raar
[..]
Niet hoorDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Sommigen van hen.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je denkt dat mensen die zelfmoord plegen dat niet geprobeerd hebben?![]()
![]()
ik durfde niet op de mannenwcquote:Op zondag 29 januari 2012 21:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
De dame zal haar broek toch iets verder uit moeten doen, wil ze haar benen open kunnen krijgen.
[..]
Ik hoopte dat jij ook nog achter me aan zou komen de wc in.![]()
![]()
quote:Op zondag 29 januari 2012 21:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja euhm dat stond letterlijk in je berichtje schat. "je kunt nog komen?"![]()
![]()
Je weet niet waar je over praat.quote:Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Kom je daar wel bij?quote:Op zondag 29 januari 2012 21:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat dus, gewoon voorover over de wasbak..“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
ècht publieke wc's: dan zijn die schoner dan vrouwenwcs heb ik het ideequote:Op zondag 29 januari 2012 21:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik durfde niet op de mannenwc![]()
![]()
Nee, seks op de plee is goor.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wou je de proef op de som nemen?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Pooltafels waren verwarmd. En je zag dat het qua lengte bij de bar ook geen probleem was geweest.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik durfde niet op de mannenwc![]()
![]()
Nu ik dit lees vind ik het gewoon jammer dat ik niet op de meet was.
Mjah, waarom eigenlijk niet?quote:Op zondag 29 januari 2012 22:00 schreef Samzz het volgende:
Nu ik dit lees vind ik het gewoon jammer dat ik niet op de meet was.
![]()
Waarom klinkt dit vaag bekend?Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ditquote:Op zondag 29 januari 2012 22:02 schreef mr-green het volgende:
Ik heb nog nooit seks gehad op de plee en ben dat ook niet van plan
Bah.
Mee eens.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:02 schreef mr-green het volgende:
Bah
En jammer hoor Samzz.![]()
Okay dit geluidje, wat je hoort, ik weet bijna zeker dat het uit iets als Sweet Dreams van Eurythmics is gesampled.
Het hoofdgeluid in deze beat zeg maar
Wie helpt me verder![]()
![]()
Origineel ken ik nietquote:Op zondag 29 januari 2012 21:59 schreef Maisnon het volgende:
Deze is voor Sjok
Kijken of ie dan het origineel kent en wat ie van deze vindtKlonk wel leuk, dit
![]()
![]()
quote:Op zondag 29 januari 2012 22:02 schreef mr-green het volgende:
Bah
Seks op de WC bij de Mc Donald's. Nu kan ik niet meer slapen![]()
![]()
quote:Op zondag 29 januari 2012 22:05 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Seks op de WC bij de Mc Donald's. Nu kan ik niet meer slapendat is nog erger
Schaam je!![]()
Ik had vannacht toch nog moeten langskomen, verdorie... Volgens Royco kon het ook nog gewoon, en was om 2 uur alleen Rob weg..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
quote:Op zondag 29 januari 2012 21:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Pooltafels waren verwarmd. En je zag dat het qua lengte bij de bar ook geen probleem was geweest.![]()
![]()
Sure Thingquote:Op zondag 29 januari 2012 22:10 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Doeeeen! (en stuur hem mij in mp3 ofzo?)
ook een liedje datvan st Germain volgens mij
![]()
![]()
Ik volg er niets van en ik zit pas aan mijn eerste biertje... pauperdrinker dus
Mja dat is ook gewoon vies!quote:Op zondag 29 januari 2012 22:05 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Seks op de WC bij de Mc Donald's. Nu kan ik niet meer slapenSex met kinderen...
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 29 januari 2012 22:12 schreef Maisnon het volgende:
We can't stop here.. this is bat country!![]()
![]()
quote:Op zondag 29 januari 2012 22:12 schreef Maisnon het volgende:
We can't stop here.. this is bat country!
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
het sneeuwt hierWhy am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
Forum Opties Forumhop: Hop naar: