SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Ishimaru, Knetterkrankjorum, ACT-F, Stiffler1988, Melting en LovelyLady. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Guppie kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar mr-green, Samzz, Knetterkrankjorum, LovelyLady of Charmed_Angel.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.SPOILER: De Gupdate van JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MEETING! 28 Januari
Onze eigenste kroegbaas stelt zijn kroeg beschikbaar voor een meeting op 28 januari. Wil jij ook een avondje zuipen in de kroeg van Royco, stuur dan even een PM naar arachide. of Royco1 dan zullen zij je meer informatie sturen! Komen!Jaaa, dansen! dansen!![]()
Irrelevante TT is irrelevant.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Ja, en er word nog eens over gepraat alsof het een soort diersoort zou zijn, een eigen bassin, hij moet weer uitgezet worden, etcquote:Op zondag 29 januari 2012 20:19 schreef ToT het volgende:
[..]
De olievlek wordt nu als het slachtoffer gezien, niet als de oorzaak van een ramp.![]()
http://www.speld.nl/2012/(...)t-kortere-reizigers/
Deze is ook leuk![]()
![]()
Hey ToT!quote:Op zondag 29 januari 2012 20:19 schreef ToT het volgende:
[..]
De olievlek wordt nu als het slachtoffer gezien, niet als de oorzaak van een ramp.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!![]()
Ja dat snap ik ook maar is dat dan grappig?quote:Op zondag 29 januari 2012 20:19 schreef ToT het volgende:
[..]
De olievlek wordt nu als het slachtoffer gezien, niet als de oorzaak van een ramp.![]()
Oh en hoi hoiWaar was je gister ineens. Zomaar poef weg...
![]()
![]()
Doe dan maar Fitz & the Dizzyspells.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:17 schreef Maisnon het volgende:
Het SSX nummer
[..]
Weet het nog niet, heb je een tip?
Ik heb maar 1 albumdie met Anonanimal, On Ho, Oh no, enzo
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
quote:Op zondag 29 januari 2012 20:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook maar is dat dan grappig?![]()
Oh en hoi hoiWaar was je gister ineens. Zomaar poef weg...
Bezoek, sorry!
![]()
quote:Op zondag 29 januari 2012 20:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Doe dan maar Fitz & the Dizzyspells.allright!
Heb ook even snel een ander album erbij want zo lekker, maar dat horen jullie wel![]()
![]()
quote:Op zondag 29 januari 2012 20:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hey, ik heb gister een Laphroaig Quarter Cask gescoord!![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!
Laat me weten wat je er van vindt!![]()
![]()
Ja, afaik wel ja.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:23 schreef Maisnon het volgende:
Tori Amos is toch verspookt tegenwoordig?zonde
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
avond
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.![]()
quote:Op zondag 29 januari 2012 20:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Geeft niet.Vroeg t me all1 af.
Genoten?
Hehehe was vooral gezellig.
![]()
![]()
Wat ik zo in de beschrijving las leek me de Laphroag 10 eigenlijk lekkerder.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:23 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!
Laat me weten wat je er van vindt!Maar we gaan het merken.
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Hihi hoi caroolquote:Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world![]()
Jofuquote:
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.![]()
quote:Carool.... dat is alweer even geleden!
Ain't it funny how it is
quote:hellow
Broertjequote:
Ja die quarter cask schijnt een stuk milder te zijn. Tja, bij Laphroaig gaat het juist om die uitgesproken smaak!quote:Op zondag 29 januari 2012 20:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat ik zo in de beschrijving las leek me de Laphroag 10 eigenlijk lekkerder.Maar we gaan het merken.
![]()
![]()
Eej Melting, jah kloptquote:Op zondag 29 januari 2012 20:25 schreef Melting het volgende:
[..]Carool.... dat is alweer even geleden!
Godzijdank, ik heb mijn verwijsbriefje naar het ziekenhuis weer gevonden.
C'est la vie
Waarom ?quote:Op zondag 29 januari 2012 20:26 schreef heloef het volgende:
Godzijdank, ik heb mijn verwijsbriefje naar het ziekenhuis weer gevonden.Why am I so differently wired? Am I a martian?
Heeft ie weinig over te zeggen hequote:Op zondag 29 januari 2012 20:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mag je nog wel online van je vriendje?
Je bent toch niet stervende hequote:Op zondag 29 januari 2012 20:26 schreef heloef het volgende:
Godzijdank, ik heb mijn verwijsbriefje naar het ziekenhuis weer gevonden.?
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ja nou, je weet maar nooit met jou en je vriendjesquote:Op zondag 29 januari 2012 20:26 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Heeft ie weinig over te zeggen he
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Eeeeeeej das zeker lang geledenquote:
quote:Op zondag 29 januari 2012 20:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja nou, je weet maar nooit met jou en je vriendjesdat valt toch wel mee
Pics?quote:Op zondag 29 januari 2012 20:23 schreef Maisnon het volgende:
Tori Amos is toch verspookt tegenwoordig?zonde
![]()
![]()
Kweetniet, ik heb je al zo lang niet gesproken en/of gezien dat het net lijkt of je een contactverbod hebt..quote:Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Zal ook eens de radio aanzetten
quote:quote:
Nee ik onderga een oogcorrectie.C'est la vie
Mwa een maandje of eehm 5 a 6.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:27 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Eeeeeeej das zeker lang geledenAlles goed en lekker verder?
![]()
The Girl with the Dragon Tattooquote:Op zondag 29 januari 2012 20:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
Trouwens iemand Girl with the dragon Tattoo al gezien?Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Nee joh! En alsof ik me daaraan zou houdenquote:Op zondag 29 januari 2012 20:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kweetniet, ik heb je al zo lang niet gesproken en/of gezien dat het net lijkt of je een contactverbod hebt..
Ah. Ingewikkelde ingreep?quote:Op zondag 29 januari 2012 20:28 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Nee ik onderga een oogcorrectie.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ja hoor hier wel, en hoe gaat het daar?quote:Op zondag 29 januari 2012 20:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mwa een maandje of eehm 5 a 6.Alles goed en lekker verder?
O haiquote:Op zondag 29 januari 2012 20:29 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Topic binnen 9 minuten vol als ik Tnychat mag gelovenWhy am I so differently wired? Am I a martian?
Nog een genre?quote:Op zondag 29 januari 2012 20:29 schreef meowingtons het volgende:
[..]
En doe meteen een verzoekje naar mij in DM als je daar zin in hebtThe Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.![]()
Als het goed is niet, ze zeiden dat het vrij makkelijke standaard ingreep was.quote:
Ze hoeven alleen het spiertje in mijn oog te verkorten zodat mijn linkeroog gelijktijdig beweegt met het rechteroog.C'est la vie
Nyanquote:
Why am I so differently wired? Am I a martian?
Zodra ik inspiratie heb laat ik het je wetenquote:Op zondag 29 januari 2012 20:30 schreef meowingtons het volgende:
[..]
geen hardcore/hardstyle bitte dan is het goed
Ah, klinkt inderdaad doablequote:Op zondag 29 januari 2012 20:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Als het goed is niet, ze zeiden dat het vrij makkelijke standaard ingreep was.
Ze hoeven alleen het spiertje in mijn oog te verkorten zodat mijn linkeroog gelijktijdig beweegt met het rechteroog..
Hoogachtend,
Erik.![]()
quote:Op zondag 29 januari 2012 20:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Als het goed is niet, ze zeiden dat het vrij makkelijke standaard ingreep was.
Ze hoeven alleen het spiertje in mijn oog te verkorten zodat mijn linkeroog gelijktijdig beweegt met het rechteroog.zit er nu een soort delay in dan? Lijkt me leuk om te hebben, voor een paar uur
Is het echt dat als je ineens ergens anders naartoe kijkt, je beeld even wazig is omdat je andere oog nog meemoet?![]()
Nee, rebels ben je welquote:Op zondag 29 januari 2012 20:29 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nee joh! En alsof ik me daaraan zou houden
ikkequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.![]()
Het sneeuwt hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 29 januari 2012 20:34 schreef ACT-F het volgende:
Het sneeuwt hier
Als je met je handen door je haar gaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het sneeuwt hier
WhutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Het sneeuwt hier
SneeuwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zolang het maar daar blijft!The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.![]()
quote:Op zondag 29 januari 2012 20:34 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ikke
Ahh ok.. verder wel alles ok? Knulletje,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., enzo?
Het sneeuwt hier
Hier nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 januari 2012 20:34 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Als je met je handen door je haar gaat
Bij wie moet ik aanvragen en mag dat alles zijn?
Hoogachtend,
Erik.![]()
Jawel hoor op zich wel, wel wat problemen met kleine gehad.. maar gaat allemaal goed komenquote:Op zondag 29 januari 2012 20:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ahh ok.. verder wel alles ok? Knulletje,, enzo?
Behalve dan hardcore/metal en die shit...Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
quote:Op sommige plekken denkt de NS de kans op vertraging tot nul te kunnen reduceren. Door de Afsluitdijk om te bouwen tot perron 47w van station Harlingen-Den Helder, kunnen de noordelijke provincies beter bereikbaar worden gemaakt, zonder dat er een trein aan te pas komt.![]()
Bij mij, als het maar geen hardcore/hardstyle isquote:Op zondag 29 januari 2012 20:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Bij wie moet ik aanvragen en mag dat alles zijn?
Jaaa, dansen! dansen!![]()
Ok, nicequote:Op zondag 29 januari 2012 20:35 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jawel hoor op zich wel, wel wat problemen met kleine gehad.. maar gaat allemaal goed komen
Toch binnenkort weer eens naar Vianen toe voor jou en M
quote:
Ja zeker weer eens doenquote:Op zondag 29 januari 2012 20:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ok, nice
Toch binnenkort weer eens naar Vianen toe voor jou en M
Mja eehm....quote:Op zondag 29 januari 2012 20:30 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja hoor hier wel, en hoe gaat het daar?
Nouja laten we maar gewoon zeggen dat t goed gaat. Slecht gaat t niet dus.![]()
![]()
Ow klinkt bekendquote:Op zondag 29 januari 2012 20:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja eehm....
Nouja laten we maar gewoon zeggen dat t goed gaat. Slecht gaat t niet dus.
Het sneeuwt hier
Sneeuw!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:
Love this song
Ik was het woord voor goedmakertje kwijt though, dat is wat minderquote:
Ik faal in mijn moerstaal
Ik ga nu proberen uit te leggen hoe mijn ogen werken.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:32 schreef Maisnon het volgende:
[..]zit er nu een soort delay in dan? Lijkt me leuk om te hebben, voor een paar uur
Is het echt dat als je ineens ergens anders naartoe kijkt, je beeld even wazig is omdat je andere oog nog meemoet?
Je moet mijn ogen zien als twee cameratjes, alleen werken deze zoals het eigenlijk hoort niet samen maar apart van elkaar. Het rechteroog is waar ik het meest mee kijk het linkeroog registreert wel maar wordt eigenlijk overruled door het rechteroog.
Het ding met mijn linkeroog is als mijn linkeroog niet aan het werk (wat hij meestal is) is staat hij naar ver naar links.
Daarom kan ik alleen als ik gefocusd in een spiegel kijk recht vooruit kijken. Voor de rest kijk ik scheel.
En dat wil ik dus nu laten corrigeren.C'est la vie
Ik hoor je trouwens zeer slecht enzo.. miss kun je mic volume wat oppeppen?quote:Op zondag 29 januari 2012 20:38 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Ik was het woord voor goedmakertje kwijt though, dat is wat minder
Ik faal in mijn moerstaalDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Haha hoe erg is datquote:Op zondag 29 januari 2012 20:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daarom ook zo geschreven. Je snapt t zo beter dan moeilijk doen.
Ik had juist de gevoeligheid wat zachter gezetquote:Op zondag 29 januari 2012 20:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik hoor je trouwens zeer slecht enzo.. miss kun je mic volume wat oppeppen?
Hij stond eerst op 3 meter afstand, anders ging ie storen enzo...
Ik zal harder praten
Toch moet ik misschien ook maar eens SAM opnieuw installeren en regelen en mijn muziek uitzoeken en dan soms gaan draaien ofzo. Komt er steeds maar niet van omdat ik het te ingewikkeld vind
.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Hmm, volgensmij slecht gegeten vandaag![]()
2 biertjes en ik voel de alcohol al hangen
quote:Op zondag 29 januari 2012 20:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Niet.Wat is er erg aan als je elkaar met weinig woorden snapt?
helemaal mee eens!
Het klinkt een beetje als een lui oog, advanced. Is het een vergelijkbaar iets? Met andere woorden, dat ze je linkeroog ook gaan trainen om meer werk te doen?quote:Op zondag 29 januari 2012 20:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga nu proberen uit te leggen hoe mijn ogen werken.
Je moet mijn ogen zien als twee cameratjes, alleen werken deze zoals het eigenlijk hoort niet samen maar apart van elkaar. Het rechteroog is waar ik het meest mee kijk het linkeroog registreert wel maar wordt eigenlijk overruled door het rechteroog.
Het ding met mijn linkeroog is als mijn linkeroog niet aan het werk (wat hij meestal is) is staat hij naar ver naar links.
Daarom kan ik alleen als ik gefocusd in een spiegel kijk recht vooruit kijken. Voor de rest kijk ik scheel.
En dat wil ik dus nu laten corrigeren.![]()
quote:Op zondag 29 januari 2012 20:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
Bij mij heeft Ishimaru alles ingesteld via .. teamviewerquote:Op zondag 29 januari 2012 20:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Toch moet ik misschien ook maar eens SAM opnieuw installeren en regelen en mijn muziek uitzoeken en dan soms gaan draaien ofzo. Komt er steeds maar niet van omdat ik het te ingewikkeld vind
.
dat ie je muis overneemt van een afstand
![]()
Hij is gewoon scheel, dat is geen lui oog meerquote:Op zondag 29 januari 2012 20:41 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Het klinkt een beetje als een lui oog, advanced. Is het een vergelijkbaar iets? Met andere woorden, dat ze je linkeroog ook gaan trainen om meer werk te doen?
Ik heb ook zin in een biertjequote:Op zondag 29 januari 2012 20:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
nou wat houd je tegen?>quote:Why am I so differently wired? Am I a martian?
nog 2 tracks in de wachtrij, bij deze sluit ik de verzoekjeslijn en als ik tijd over heb doe ik zelf een verzoekje, dit ga ik vaker doenJaaa, dansen! dansen!![]()
Hahaha nee doe maar nietquote:hij is nu wat brutaler voor ik het weet gaat ie de mensen proberen te raken bij de bushalte
![]()
Iig veel luisteraarsquote:Op zondag 29 januari 2012 20:43 schreef meowingtons het volgende:
nog 2 tracks in de wachtrij, bij deze sluit ik de verzoekjeslijn en als ik tijd over heb doe ik zelf een verzoekje, dit ga ik vaker doenBaby darling doll face honey![]()
quote:Op zondag 29 januari 2012 20:42 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Bij mij heeft Ishimaru alles ingesteld via .. teamviewerdat ie je muis overneemt van een afstand
. Maar straks ziet ie al mijn geheime beschamende dingen
.
Hoogachtend,
Erik.![]()
quote:Op zondag 29 januari 2012 20:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]. Maar straks ziet ie al mijn geheime beschamende dingen
.
![]()
![]()
Ik hoorde 'm wel.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik hoorde Mauw nogsteeds niet, eerder wat geroezemoesAl die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Nah hij gaat nergens in waar ie niet hoeft te zijnquote:Op zondag 29 januari 2012 20:43 schreef Tha_Erik het volgende:
.
Hey, computerfluisteraar!Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Oh huh, ik hoor 'm primaquote:Op zondag 29 januari 2012 20:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik hoorde Mauw nogsteeds niet, eerder wat geroezemoesBaby darling doll face honey![]()
Mijn micro doet harder dan de muziek hier bij mijzelfquote:Op zondag 29 januari 2012 20:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik hoorde Mauw nogsteeds niet, eerder wat geroezemoes
Porn dusquote:Op zondag 29 januari 2012 20:43 schreef Tha_Erik het volgende:
.
Whehehehehe nee dat doet ie niet. Ik heb m daar ook voor gewaarschuwd en dat snapt ie imo prima.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:43 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Hahaha nee doe maar niethij is nu wat brutaler voor ik het weet gaat ie de mensen proberen te raken bij de bushalte
![]()
![]()
![]()
![]()
That's what he saidquote:Op zondag 29 januari 2012 20:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nah hij gaat nergens in waar ie niet hoeft te zijn!
Hoogachtend,
Erik.![]()
Hij heeft het bij mij ook via teamviewer gedaan, je ziet gewoon waar hij mee bezig is, kan zelf ook de muis nog gebruiken en ondertussen kun je via teamviewer chatten.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:43 schreef Tha_Erik het volgende:
.
![]()
Waterballonnen meenemen wanneer ik kom dusquote:Op zondag 29 januari 2012 20:43 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Hahaha nee doe maar niethij is nu wat brutaler voor ik het weet gaat ie de mensen proberen te raken bij de bushalte
![]()
Het is lui oog ja.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:41 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Het klinkt een beetje als een lui oog, advanced. Is het een vergelijkbaar iets? Met andere woorden, dat ze je linkeroog ook gaan trainen om meer werk te doen?
Dat linkeroog trainen hebben ze al geprobeerd toen ik een jaar of 5 was met een ooglapje alleen dat werkte voor geen meter. Dus ik zal altijd zo blijven kijken zoals ik nu doe wat niet zo erg is want ik het belemmert niet. Het enige wat ze nog kunnen doen is het laten lijken dat ik recht kijk wat net iets prettiger is als je met iemand praat.C'est la vie
Waar is dat goed voor dan?quote:Op zondag 29 januari 2012 20:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hij heeft het bij mij ook via teamviewer gedaan, je ziet gewoon waar hij mee bezig is, kan zelf ook de muis nog gebruiken en ondertussen kun je via teamviewer chatten.![]()
Zo goed geproduceerd allemaal qua mix enzoik moet me toch meer bezig gaan houden met masteren, maarja dan moet ik wel iets hebben eerst om het op toe te passen
Dat album van Robyn uit 2010 was zoooo goed gemastered![]()
![]()
haha maar dan verstop ik me binnen hoorquote:Op zondag 29 januari 2012 20:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Waterballonnen meenemen wanneer ik kom dus
Instellen van SAM.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:45 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Waar is dat goed voor dan?![]()
Hij is een porno detective en dan kijkt ie ondertussen al je schijven doorquote:Op zondag 29 januari 2012 20:45 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Waar is dat goed voor dan?![]()
Ohboy!quote:Op zondag 29 januari 2012 20:45 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Hij is een porno detective en dan kijkt ie ondertussen al je schijven doorBaby darling doll face honey![]()
Ga jij je maar verstoppen, ga ik wel met M op het balkon staan gooienquote:Op zondag 29 januari 2012 20:45 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha maar dan verstop ik me binnen hoor![]()
Nee, maar wel waar hij wil zijn.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nah hij gaat nergens in waar ie niet hoeft te zijn![]()
![]()
![]()
Ik had ook een lui oog, ben geopereerd toen ik nog jong was. Heb wel jarenlang nog met die pleisters op gelopen.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is lui oog ja.
Dat linkeroog trainen hebben ze al geprobeerd toen ik een jaar of 5 was met een ooglapje alleen dat werkte voor geen meter. Dus ik zal altijd zo blijven kijken zoals ik nu doe wat niet zo erg is want ik het belemmert niet. Het enige wat ze nog kunnen doen is het laten lijken dat ik recht kijk wat net iets prettiger is als je met iemand praat.![]()
Haha ik vind het prima hoorquote:Op zondag 29 januari 2012 20:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ga jij je maar verstoppen, ga ik wel met M op het balkon staan gooien![]()
Hier iets zachter dan de muziek, maar prima verstaanbaar.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:44 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Mijn micro doet harder dan de muziek hier bij mijzelf![]()
![]()
quote:Op zondag 29 januari 2012 20:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Waterballonnen meenemen wanneer ik kom dus![]()
Vind ie leuk om van t balkon naar beneden et gooien.
![]()
![]()
Yup hahaquote:Op zondag 29 januari 2012 20:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]![]()
Dat is ook leukquote:Op zondag 29 januari 2012 20:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]![]()
![]()
Vreemd dat jij het zo anders hoortquote:![]()
Nouja, de muziek is toch belangrijker
Ik weet, hij ging mij heel trots laten zien dat ie de stoeprand aan de overkant van Carools Flat kon raken.. (Zo'n 5 meter afstand..en weetikveel hoe hoog..)quote:Op zondag 29 januari 2012 20:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]![]()
Lekker gedraaid meowWhy am I so differently wired? Am I a martian?
Mijn verzoekje. Dit nummer geeft me altijd het gevoel alsof ik omhelsd wordt
![]()
.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Maestro, Musica!quote:Op zondag 29 januari 2012 20:48 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Vreemd dat jij het zo anders hoort![]()
Nouja, de muziek is toch belangrijkerDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ik blijf hier nog heurquote:Op zondag 29 januari 2012 20:48 schreef Crack_ het volgende:
Thnks voor draaien meow en tot vanavond!
haha ja en hij haalde het ook nog hequote:Op zondag 29 januari 2012 20:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik weet, hij ging mij heel trots laten zien dat ie de stoeprand aan de overkant van Carools Flat kon raken.. (Zo'n 5 meter afstand..en weetikveel hoe hoog..)
Wat een schattige baas ben je toch.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:48 schreef Tha_Erik het volgende:
![]()
.
![]()
![]()
Ik moest om een of andere reden toen ie begon, ook aan Buckshot Lefonque met Another Day denkenquote:Op zondag 29 januari 2012 20:48 schreef Tha_Erik het volgende:
![]()
.
weet niet waarom
![]()
5 meter, wat zeg ik.. was zelfs bijna meer dan 10 meter!quote:Op zondag 29 januari 2012 20:49 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha ja en hij haalde het ook nog heDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Zolang Carooltje maar niet weet dat ie t op auto's en mensen gooit is alles goed!quote:
Oh crap dat moet ik hier niet posten....![]()
![]()
Is goed hoorquote:Op zondag 29 januari 2012 20:48 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Euh ik loop uit, ongeveer 3 minuten denk ik
vlaaing haai in de skaai![]()
Jah en dan nog 5 hoog ook haha ik haalde het niet hoorquote:Op zondag 29 januari 2012 20:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
5 meter, wat zeg ik.. was zelfs bijna meer dan 10 meter!
Say wut?quote:Op zondag 29 januari 2012 20:50 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Is goed hoor
vlaaing haai in de skaai
Gatverdamme, ik zei "ik wordt"
Brb, even mezelf ophangen.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
quote:Op zondag 29 januari 2012 20:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zolang Carooltje maar niet weet dat ie t op auto's en mensen gooit is alles goed!
Oh crap dat moet ik hier niet posten....dat mag ook niet!
Toepasselijke muziek om je bij op te hangenquote:Op zondag 29 januari 2012 20:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Brb, even mezelf ophangen.Jaaa, dansen! dansen!![]()
quote:Op zondag 29 januari 2012 20:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Brb, even mezelf ophangen.![]()
Solo wurgseks FTW!![]()
![]()
Mama's vinden dat inderdaad niet zo leuk.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zolang Carooltje maar niet weet dat ie t op auto's en mensen gooit is alles goed!
Oh crap dat moet ik hier niet posten....
Stomme mama's![]()
Whehehe geniaal!quote:Op zondag 29 januari 2012 20:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik weet, hij ging mij heel trots laten zien dat ie de stoeprand aan de overkant van Carools Flat kon raken.. (Zo'n 5 meter afstand..en weetikveel hoe hoog..)Waren dat nog van de waterbalonnen van mij of had ie al nieuwe?
![]()
Ik ben heel niet stomquote:Op zondag 29 januari 2012 20:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mama's vinden dat inderdaad niet zo leuk.
Stomme mama's
Heerlijk altijd.quote:C'est la vie
Hij had wel een goeie techniekquote:Op zondag 29 januari 2012 20:50 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jah en dan nog 5 hoog ook haha ik haalde het niet hoor
En zijn ongeremdheid zal ook wel geholpen hebben
Jij zal onbewust gedacht hebbe "Straks raak ik nog mensen!"
En hij had zo van "Extra leuk als er toevallig iemand staat!"
Dat waren de jouwequote:Op zondag 29 januari 2012 20:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Whehehe geniaal!Waren dat nog van de waterbalonnen van mij of had ie al nieuwe?
Zeker een geile stem![]()
Dat hoorde ik dan weer wel
Jouwequote:Op zondag 29 januari 2012 20:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Whehehe geniaal!Waren dat nog van de waterbalonnen van mij of had ie al nieuwe?
Haha het klinkt nu alsof ik een stripact voor de webcam ga doen
Nee ik ga geen stripact voor de webcam doen.
stefanhaan wel![]()
fieuwww gelukkig maarquote:Op zondag 29 januari 2012 20:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik bedoelde mama's in het algemeen.
Jij bent natuurlijk een schatje
HURRRR MéNOOONquote:Op zondag 29 januari 2012 20:53 schreef Maisnon het volgende:
stefanhaan welJaaa, dansen! dansen!![]()
Zo, diner op. Lekker, maar het wachten duurde wel erg lang.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Op zondag 29 januari 2012 20:52 schreef Carooltje79 het volgende:
Zeker een geile stem![]()
Dat hoorde ik dan weer wel
Mais! Geen gestrip? Jammer..quote:Op zondag 29 januari 2012 20:53 schreef Maisnon het volgende:
stefanhaan welDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
quote:Why am I so differently wired? Am I a martian?
jah dat deed je zeker goedquote:
Ik ben Iron Maaiden pas echt gaan waarderen nadat ik er heen ging met mijn vriendin, kun je nagaan, ik stond vooraan te genieten van hoe zij los ging en toen begon ik het zelf te waarderen
Nog niet alle jeugd groeit verziekt opquote:Op zondag 29 januari 2012 20:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Ik vind dat zo tof dat ie daar zo een lol mee heeft!
![]()
Gamma dat zeg ikquote:Why am I so differently wired? Am I a martian?
Bekend beeldquote:Op zondag 29 januari 2012 20:54 schreef meowingtons het volgende:
Ik ben Iron Maaiden pas echt gaan waarderen nadat ik er heen ging met mijn vriendin, kun je nagaan, ik stond vooraan te genieten van hoe zij los ging en toen begon ik het zelf te waarderen
Hier nietquote:
Heb ik weer een kans gemist om met jou een biertje te drinken hequote:
Ik heb niet echt een grote liefde voor Iron Maiden. Sowieso ben ik niet zo van de classic rock.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Rock, metal.. Kom maar door!quote:Op zondag 29 januari 2012 20:55 schreef Maisnon het volgende:
Zoveel rockers hier
Ik zal ook wel wat harder beginnen dan maar het word ook funky en relaxed![]()
Maar ik kan ook Jazz enzo wel waarderen
wie dan ook! Waarschuw ff als het 1e kledingstuk uit gaat.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:53 schreef Maisnon het volgende:
stefanhaan wel![]()
![]()
Ik vind Maiden echt totaal niet hardquote:Op zondag 29 januari 2012 20:55 schreef Maisnon het volgende:
Zoveel rockers hier
Ik zal ook wel wat harder beginnen dan maar het word ook funky en relaxed![]()
Op werchter (2e keer live zien) stond het geluid voor Maiden trouwens PERFECT...
![]()
Nog nooit een band meegemaakt die het geluid zo goed zette, geen oordoppen nodig vooraan en toch alle details prima te horen
En eensch met Roy, Carool is een schatje, maar dat weet ze allang!Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Stefan gisteren dus, die tattoo
Meow je moet me even een GO geven want ik stel even wat in dan eerst![]()
![]()
Ik weet wel wat ik aan moet vragen.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:54 schreef ToT het volgende:
En ook meteen een masterlijk nummer van ze!
Ain't it funny how it is
Wat liefquote:Op zondag 29 januari 2012 20:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
En eensch met Roy, Carool is een schatje, maar dat weet ze allang!
Maiden is ook niet hard. Prima te luisterenquote:Op zondag 29 januari 2012 20:56 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Ik vind Maiden echt totaal niet hard![]()
Op werchter (2e keer live zien) stond het geluid voor Maiden trouwens PERFECT...
![]()
Nog nooit een band meegemaakt die het geluid zo goed zette, geen oordoppen nodig vooraan en toch alle details prima te horen.
Echt? Gebeurd dat vaker? Daarvoor kende ik trouwens alleen Carry on, Trooper en fear of the darkquote:
Idd!quote:Op zondag 29 januari 2012 20:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nog niet alle jeugd groeit verziekt opGewoon een simpel zakje met waterballonetjes. (ok water niet bijgeleverd.
) En dan zo een lol er mee hebben!
![]()
![]()
Nee sorry, probeer het bij mais, dit is het laatste nummer voor mij namelijkquote:
Ja primaquote:Op zondag 29 januari 2012 20:57 schreef Maisnon het volgende:
Stefan gisteren dus, die tattoo
Meow je moet me even een GO geven want ik stel even wat in dan eerst
Ik ken het beeld van m'n exquote:Op zondag 29 januari 2012 20:57 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Echt? Gebeurd dat vaker? Daarvoor kende ik trouwens alleen Carry on, Trooper en fear of the dark
Die ging bij een band die ik op dat moment niet kende zo uit haar plaat dat ik wel mee moest doenEn ben het daarna ook zelf gaan luisteren
Ja, en je hebt een karaoke sessie gemistquote:Op zondag 29 januari 2012 20:56 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Heb ik weer een kans gemist om met jou een biertje te drinken he![]()
Er is nog hoop voor de mensheid!quote:Op zondag 29 januari 2012 20:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Idd!Gewoon een simpel zakje met waterballonetjes. (ok water niet bijgeleverd.
) En dan zo een lol er mee hebben!
![]()
Hulde aan de opvoeding van M!Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
quote:Op zondag 29 januari 2012 20:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, en je hebt een karaoke sessie gemistkaraoke ook
![]()
oe tofquote:Op zondag 29 januari 2012 20:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ken het beeld van m'n ex
Die ging bij een band die ik op dat moment niet kende zo uit haar plaat dat ik wel mee moest doenEn ben het daarna ook zelf gaan luisteren
Bij ons is het echter vrijwel altijd andersom, maar dat komt omdat ik veel meer ken en haar meesleep
Jah ik hoorde het van Charmed, die whatsappte me nog rond 1 uur dat ik nog best langs kon komen..quote:Op zondag 29 januari 2012 20:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, en je hebt een karaoke sessie gemistDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Carry on? Wat is dat?quote:Op zondag 29 januari 2012 20:57 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Echt? Gebeurd dat vaker? Daarvoor kende ik trouwens alleen Carry on, Trooper en fear of the darkAin't it funny how it is
Shit.... Ik baalquote:
Ja dat kon best.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jah ik hoorde het van Charmed, die whatsappte me nog rond 1 uur dat ik nog best langs kon komen..
Gingen pas na 5 uur slapen.![]()
Slijmbal!quote:Op zondag 29 januari 2012 20:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
En eensch met Roy, Carool is een schatje, maar dat weet ze allang!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat can you do jaquote:Op zondag 29 januari 2012 20:59 schreef Tchock het volgende:
Meow, kom zo jouw kant op. Moet ik laptops meenemen?
1 kind tegen miljoenen??quote:Op zondag 29 januari 2012 20:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Er is nog hoop voor de mensheid!![]()
Hulde aan de opvoeding van M!
Ik vind je enthousiasme tof maar eehm...![]()
Ja, ik had er dan pas rond 2 uur geweest, was het toen nog gezellig?quote:Op zondag 29 januari 2012 21:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat kon best.
Gingen pas na 5 uur slapen.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Zit je weer in de TC te glurenquote:?
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
quote:Op zondag 29 januari 2012 21:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Slijmbal!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.![]()
Dan ben ik zeker van de partijquote:Op zondag 29 januari 2012 21:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Misschien komt er nog wel een keer een vervolg, in de zomer ofzo
Nee want dan had ikquote:Op zondag 29 januari 2012 21:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zit je weer in de TC te gluren?
niet meer hoeven posten.
Ze hebben hier niet een voldaan en klaar gekomen smiley.![]()
![]()
quote:Op zondag 29 januari 2012 21:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Slijmbal!
Hihi, jij weet allang dat mij dat geen neuk kan schelen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ja toen was er op Rob na nog niemand weg geloof ik.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, ik had er dan pas rond 2 uur geweest, was het toen nog gezellig?![]()
Omdat je met sneeuw helemaal niks kan met de paarden. Kan ze met bevroren grond ook de wei niet op gooien omdat ze dan de benen breken.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Alweerquote:Op zondag 29 januari 2012 21:03 schreef meowingtons het volgende:
[ afbeelding ]
hmmmm dat nu al 10 minuten lang![]()
![]()
Ok.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee want dan had ikniet meer hoeven posten.
Ze hebben hier niet een voldaan en klaar gekomen smiley.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Dat weet ik idd maar toch moest ik t even zeggen.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hihi, jij weet allang dat mij dat geen neuk kan schelen!![]()
![]()
Ik word een beetje ontoepasselijk van jouw reacties op Nijn. Ik kan er niks aan doen.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee want dan had ikniet meer hoeven posten.
Ze hebben hier niet een voldaan en klaar gekomen smiley.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Doen! Dan ben ik er zeker vrij.. Rond 2 juni?quote:Op zondag 29 januari 2012 21:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Misschien komt er nog wel een keer een vervolg, in de zomer ofzo
Ik wilde net vragen waar je deze hard vindt.. Maarruh.. Wanneer wordt ie hard dan?quote:
Ja hoe hard kan ik gaan denk jequote:Op zondag 29 januari 2012 21:04 schreef meowingtons het volgende:
Mijn stream doet kut![]()
Modest Mouse though? Je ging toch wat harder?![]()
![]()
Dat weet ik nog nietquote:Op zondag 29 januari 2012 21:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Doen! Dan ben ik er zeker vrij.. Rond 2 juni?![]()
Jofu wanneer ga jij draaien?quote:Op zondag 29 januari 2012 21:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik wilde net vragen waar je deze hard vindt.. Maarruh.. Wanneer wordt ie hard dan?
Zeg nou gewoon ja, dan kan ik het tellen als verjaardagsfeestquote:
Ik hou hem niet tegen in ieder geval, vind het wel grappig.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik word een beetje ontoepasselijk van jouw reacties op Nijn. Ik kan er niks aan doen.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Maar buiten dat om is sneeuwquote:Op zondag 29 januari 2012 21:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat je met sneeuw helemaal niks kan met de paarden. Kan ze met bevroren grond ook de wei niet op gooien omdat ze dan de benen breken.![]()
![]()
Van mij hoeft het niet zo hard. Gewoon relax.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Pasgeleden nog gedaan!quote:
Maar ik kan geen vaste tijden geven vanwege werk enzo.. Binnenkort vast wel weer
Bij mij doet www.radio49.nl het gewoon.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:03 schreef meowingtons het volgende:
[ afbeelding ]
hmmmm dat nu al 10 minuten langAin't it funny how it is
Dan ben je de 1e die hapt!quote:Op zondag 29 januari 2012 21:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik word een beetje ontoepasselijk van jouw reacties op Nijn. Ik kan er niks aan doen.Nijn zelf boeit t geen reet en ik loop te dollen dus waar maak je je druk om!
![]()
![]()
Bij mij nu ook.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Bij mij doet www.radio49.nl het gewoon.![]()
Mja, iets met leeftijdquote:Op zondag 29 januari 2012 21:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik hou hem niet tegen in ieder geval, vind het wel grappig.. Ik weet dat het niet serieus is, maar de gedachte en zo...
.
quote:Op zondag 29 januari 2012 21:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik word een beetje ontoepasselijk van jouw reacties op Nijn. Ik kan er niks aan doen.hahahahah
!
![]()
quote:Op zondag 29 januari 2012 21:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Pasgeleden nog gedaan!
Maar ik kan geen vaste tijden geven vanwege werk enzo.. Binnenkort vast wel weermooi
Nu doet ie het ook weer, beetje vreemd daarnet, stream haperde hier op dat moment ook...quote:Op zondag 29 januari 2012 21:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Bij mij doet www.radio49.nl het gewoon.Jaaa, dansen! dansen!![]()
Iemand kan zich toch ergens aan storen en dat kenbaar maken?quote:Op zondag 29 januari 2012 21:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan ben je de 1e die hapt!Nijn zelf boeit t geen reet en ik loop te dollen dus waar maak je je druk om!
Hoogachtend,
Erik.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: