SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Ishimaru, Knetterkrankjorum, ACT-F, Stiffler1988, Melting en LovelyLady. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Guppie kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar mr-green, Samzz, Knetterkrankjorum, LovelyLady of Charmed_Angel.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.SPOILER: De Gupdate van JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MEETING! 28 Januari
Onze eigenste kroegbaas stelt zijn kroeg beschikbaar voor een meeting op 28 januari. Wil jij ook een avondje zuipen in de kroeg van Royco, stuur dan even een PM naar arachide. of Royco1 dan zullen zij je meer informatie sturen! Komen!![]()
Ik weet iets veul leukers.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:19 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Veel leuker, is om iedere dag te gaan huilen op een stel pubertjes die gewoon met hun webcam willen klooien!Maar dat zal ik maar netjes voor me houden.
![]()
![]()
Johnny whats going on in your headd?
Dont ask me, you dont wanna knowwwwBaby darling doll face honey![]()
limoncelloDat is superlekker.
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Doe dat.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik weet iets veul leukers.Maar dat zal ik maar netjes voor me houden.
![]()
Gang twee down, gang drie is over een half uur klaar.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dat wachten tussen gangen is altijd zo vervelenquote:Op zondag 29 januari 2012 19:26 schreef Samzz het volgende:
Jaaa, dansen! dansen!![]()
Hoe en wat was gang twee?quote:Op zondag 29 januari 2012 19:26 schreef Samzz het volgende:
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!![]()
Jaquote:Op zondag 29 januari 2012 19:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ben je nu ook online met je cam dan?![]()
.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Jaquote:Op zondag 29 januari 2012 19:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarom niet.
.
Goed dat ik zei dat ik t kon maar niet dat ik t zal doen?Baby darling doll face honey![]()
Je moet altijd het tegenovergestelde doen van wat meow wil/zegt. Dat is gewoon een regel, voor zijn eigen bestwil natuurlijkquote:Baby darling doll face honey![]()
TCquote:Op zondag 29 januari 2012 19:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Goffer moet ik dan echt naar TC toe?
Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world![]()
Neequote:Op zondag 29 januari 2012 18:48 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Heb je een foto van Hummer? (geniale naam)
. Hij was binnen een week weg, geen kans gehad om foto's te maken.
Mja, dat is niet erg als het een kwartiertje of zo duurt. De tijd tussen gang 1 en 2 was een uur en nu weer minimaal een half uur wachtenquote:Op zondag 29 januari 2012 19:27 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Dat wachten tussen gangen is altijd zo vervelen.
Kaasmuffins (geitenkaas en geraspte jong belegen) met gegrillde groente in knoflooksaus.quote:
Smaakte goed.
Dalijk zo'n fappende Outpost in de TC.
No thanks.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:29 schreef RockNijntje het volgende:
![]()
Mja dat weet hij zelf ook dus doen we dan niet precies wat hij wil?quote:Op zondag 29 januari 2012 19:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je moet altijd het tegenovergestelde doen van wat meow wil/zegt. Dat is gewoon een regel, voor zijn eigen bestwil natuurlijk![]()
![]()
Niemand? Nou doei danquote:Op zondag 29 januari 2012 19:30 schreef meowingtons het volgende:
Huilen dit, kom je er achter dat niemand je in dit topic wil.
Ik heb even de radio uitgezet. Niet fijn luisteren als ie niet goed werkt.Ain't it funny how it is
quote:Op zondag 29 januari 2012 19:29 schreef RockNijntje het volgende:
![]()
Ik heb al gefapt vandaag.![]()
![]()
En ga je TC aanzetten"?quote:Op zondag 29 januari 2012 19:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tja als ik Nijntje ooit live wil zien moet ik wel....
Toeter toeter
Fuck jou.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:31 schreef Trollscience het volgende:
RN waarom staat dit topic nog niet als naam-TT in je FoBo?Meet je niet?quote:Op zondag 29 januari 2012 19:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tja als ik Nijntje ooit live wil zien moet ik wel....quote:quote:Op zondag 29 januari 2012 19:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
Je moet niet zo serieus kijken Nijn!
Jaaa welke ben ik nouquote:Op zondag 29 januari 2012 19:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Fuck jou.
[..]
Meet je niet?
[..]
[..]
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Donequote:Op zondag 29 januari 2012 19:32 schreef meowingtons het volgende:
outpost kan je gup uitzetten, misschien werk ik wel goed als radio![]()
![]()
Nee! TCquote:Op zondag 29 januari 2012 19:32 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
En ga je TC aanzetten"?![]()
![]()
quote:
Doe ik een mooi lulverhaal, komt dat niet doorAnyway, verzoekjes, als ik het niet heb heeft het internet het wel!
Hij staat aanquote:Op zondag 29 januari 2012 19:37 schreef meowingtons het volgende:
Doe ik een mooi lulverhaal, komt dat niet doorAnyway, verzoekjes, als ik het niet heb heeft het internet het wel!
Baby darling doll face honey![]()
Wat een flauwheid.quote:Beh.quote:Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Stom ding draait gewoon z'n eigen muziek door
Leuk draaien dit als jullie niets horen van mij of mijn muziek...Jaaa, dansen! dansen!![]()
Ja, daarom moet jij niet proberen te trollenquote:
(niet als het om mij gaat dan)Jaaa, dansen! dansen!![]()
Hoi!
Jullie hebben een gat, zal ik het vullen?
Om maar een leuke openingszin te gebruiken
Met andere woorden, zal ik zo draaien?![]()
Viespeukquote:Op zondag 29 januari 2012 19:46 schreef Maisnon het volgende:
Hoi!
Jullie hebben een gat, zal ik het vullen?
Om maar een leuke openingszin te gebruiken
Met andere woorden, zal ik zo draaien?Jaaa, dansen! dansen!![]()
Kom op zeg, dat kwam toch niet serieus over?!quote:Op zondag 29 januari 2012 19:45 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Ja, daarom moet jij niet proberen te trollen
(niet als het om mij gaat dan)
DENIED!quote:Op zondag 29 januari 2012 19:47 schreef Crack_ het volgende:
Verzoekje, tchock wil je met mij trouwen?Jaaa, dansen! dansen!![]()
Dom kindquote:Op zondag 29 januari 2012 19:48 schreef Crack_ het volgende:
Dies niet vanjezelf, dies van dewollflfflieieieJaaa, dansen! dansen!![]()
Jaquote:Op zondag 29 januari 2012 19:48 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Heb je geld? Dan wil ik wel trouwen! Voor student veel, als mens bijzoner weinig
Jaquote:Op zondag 29 januari 2012 19:49 schreef Maisnon het volgende:
Maar vinden jullie het leuk als ik ga draaien vanaf 21.30 tot de grote Tsjok en Miauw show begint?
Ja dat kan maar hoezo moet ik een mobieltje meesmokkelen?quote:Op zondag 29 januari 2012 19:49 schreef Maisnon het volgende:
Kan je er nu je mobieltje in meesmokkelen krek
Uggs zijn heerlijk warm anders. Niet om aan te zien idd, maar echt heerlijk warm
.
krekhoer verbasterd naar trekhoer, me likeySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jaaa, dansen! dansen!![]()
Wat?quote:Ik was ff pissen. Whut happend?
Wat?quote:Ik ga pissen en ik krijg van alles naar mn harses.
![]()
![]()
Gup was niet uitquote:Op zondag 29 januari 2012 19:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat?Ik was ff pissen. Whut happend?
[..]
Wat?Ik ga pissen en ik krijg van alles naar mn harses.
Na 1 maand al?quote:Op zondag 29 januari 2012 19:47 schreef Crack_ het volgende:
Verzoekje, tchock wil je met mij trouwen?![]()
Dat gaat nooit goed!![]()
![]()
Uggs
Onze relatie gaat prima, geen problemen nisk. Dus snap niet waarom we dan niet gewoon zouden kunnen trouwen?quote:Op zondag 29 januari 2012 19:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Na 1 maand al?![]()
Dat gaat nooit goed!We willen 't allebei best graag
Mannen met broek in hun laarzen...
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Moet het een bepaald genre zijn?quote:
Ain't it funny how it is
joe go gurlquote:Op zondag 29 januari 2012 19:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Onze relatie gaat prima, geen problemen nisk. Dus snap niet waarom we dan niet gewoon zouden kunnen trouwen?We willen 't allebei best graag
Neen, al weiger ik bepaalde muziekjes te draaien, maar dat is niet zo veelquote:
Oh dan, Guus meeuwis - brabantquote:Op zondag 29 januari 2012 19:53 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Neen, al weiger ik bepaalde muziekjes te draaien, maar dat is niet zo veelBaby darling doll face honey![]()
Een bepaald genre dat je weigert te draaien? Dan kan ik er alvast rekening mee houden.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:53 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Neen, al weiger ik bepaalde muziekjes te draaien, maar dat is niet zo veel
Ain't it funny how it is
Omdat je elkaar na 1 maand niet kent.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Onze relatie gaat prima, geen problemen nisk. Dus snap niet waarom we dan niet gewoon zouden kunnen trouwen?We willen 't allebei best graag
Mijn zege heb je maar verstandig lijkt t me niet.
![]()
![]()
Die van Nena natuurlijk.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:54 schreef meowingtons het volgende:
[..]
oude of nieuwe versie, maakty dat uit?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Euh, geen hardstyle/hardcore bitte, de rest wil ik best draaienquote:Op zondag 29 januari 2012 19:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Een bepaald genre dat je weigert te draaien? Dan kan ik er alvast rekening mee houden.Jaaa, dansen! dansen!![]()
Wij kennen elkaar primaquote:Op zondag 29 januari 2012 19:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Omdat je elkaar na 1 maand niet kent.Mijn zege heb je maar verstandig lijkt t me niet.
.
ed originele of de 20 jahre editie?quote:(die tweede heb ik op CD andere moet ik ff downen)
In dat geval:quote:Op zondag 29 januari 2012 19:55 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Euh, geen hardstyle/hardcore bitte, de rest wil ik best draaien
Weird Al Yankovic - Weasel stomping day!
Ain't it funny how it is
De originele.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:55 schreef meowingtons het volgende:
[..]
ed originele of de 20 jahre editie?(die tweede heb ik op CD andere moet ik ff downen)
Dan ga ik het DJ gat vullen na meows,
Zou je me op het rooster kunnen zetten Samzz?
Wat gaan jullie precies voor iets draaien daarna, T en M? want dan werk ik er wel naartoe op t eind![]()
![]()
Ah, ik heb een Albellie fotoboek gewonnen. Mieters.
Deze is leuk meezingen. En ook leuk anderen die geen Duits kunnen te horen meezingenquote:Op zondag 29 januari 2012 19:58 schreef Watertornado het volgende:
Oei, deze heb ik gister nog meegeblèrt.
DM zijn eigenlijk wel fijner voor verzoekjes, dan heb ik een wachtrij om in ed gaten te houdenJaaa, dansen! dansen!![]()
ja dat kloptquote:Op zondag 29 januari 2012 19:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan ken je m al langer dan 1 maand.Baby darling doll face honey![]()
quote:Op zondag 29 januari 2012 19:58 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Hier schijnt een halogeenlampIk heb per ongeluk 50W gekocht i.p.v. 25W
Ain't it funny how it is
Een maand en een weekquote:Op zondag 29 januari 2012 19:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan ken je m al langer dan 1 maand.
Zeker. Ik vroeg Weasel stomping day!quote:
Ain't it funny how it is
Je hebt toch alweer een nieuwe?quote:Op zondag 29 januari 2012 20:00 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Ik ken hem nog langer, dus we zijn alweer gescheiden
Iets van Vader Abrahamquote:Op zondag 29 januari 2012 19:59 schreef meowingtons het volgende:
DM zijn eigenlijk wel fijner voor verzoekjes, dan heb ik een wachtrij om in ed gaten te houden![]()
![]()
Ik denk dat je wel ietsje langer nodig hebt dan een maand om iemand te leren kennen.
Waar is dat ook alweer van?quote:Op zondag 29 januari 2012 20:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Zeker. Ik vroeg Weasel stomping day!
Ren & Stimpy?![]()
Hij zegt net dat hij liever DM heeft, is dat lastigquote:?
Ik zag verzoekjes dus ik dacht BAMquote:Op zondag 29 januari 2012 20:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Zeker. Ik vroeg Weasel stomping day!
En dan is het wel zo handig dat je elkaar ook regelmatig zietquote:Op zondag 29 januari 2012 20:01 schreef Samzz het volgende:
Ik denk dat je wel ietsje langer nodig hebt dan een maand om iemand te leren kennen.
![]()
![]()
Alarm foutquote:
Nee.... nergens van.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:01 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Waar is dat ook alweer van?
Ren & Stimpy?
Ain't it funny how it is
Stronteigenwijsquote:Op zondag 29 januari 2012 20:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij zegt net dat hij liever DM heeft, is dat lastig?
![]()
![]()
Echt bizar dat iedere brabander dit nummer zo kan zingen. Brabant ik hou van je
Ja, dat is ook wel een vereiste jaquote:Op zondag 29 januari 2012 20:01 schreef ACT-F het volgende:
[..]
En dan is het wel zo handig dat je elkaar ook regelmatig ziet.
Op TC zijn genoeg tetten.quote:Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Ja laat ze nog es een keer zienquote:Why am I so differently wired? Am I a martian?
Niet aan jou iig.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:02 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ja laat ze nog es een keer zienAls je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
We izen elkaar 1x per maand en dat vind ik primaquote:Op zondag 29 januari 2012 20:01 schreef ACT-F het volgende:
[..]
En dan is het wel zo handig dat je elkaar ook regelmatig zietBaby darling doll face honey![]()
Ze hebben geen officieel volkslied, dus zingen ze dit maarquote:Op zondag 29 januari 2012 20:02 schreef Crack_ het volgende:
Echt bizar dat iedere brabander dit nummer zo kan zingen. Brabant ik hou van je
![]()
![]()
* Miniem jaloers isquote:Op zondag 29 januari 2012 20:02 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ja laat ze nog es een keer zien![]()
![]()
Aan de ene kant vind ik dit een enorm mooi nummer, aan de andere kant een vertiefte kutplaat.
Ah Weird Alquote:
Ja het klonk als iets wat zo in de absurde wereld van Ren & Stimpy kon, maar het was de absurde wereld van Weird Al dus
Jij kan zeker ook dat hardware store nummer meezingen![]()
Meer dan genoeg. Je moet niet op elkaars lip zittenquote:Op zondag 29 januari 2012 20:03 schreef Crack_ het volgende:
We izen elkaar 1x per maand en dat vind ik prima![]()
![]()
quote:
Hij is live sowieso heel leuk, echt heel gezellig gewoonquote:. Ik stond een keer met hem op 't podium ghighig
maar toen was ik echt 13 ofzo
Nu al?quote:Op zondag 29 januari 2012 20:04 schreef Miniem het volgende:
[..]
[..]
Ik weet het zeker.
Het is mijn geluksdag.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Je solliciteert naar ontslag?quote:Op zondag 29 januari 2012 20:04 schreef Watertornado het volgende:
Zo, tijd om morgen mijn werkgever te trollen.![]()
![]()
Preciesquote:Op zondag 29 januari 2012 20:04 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Meer dan genoeg. Je moet niet op elkaars lip zitten.
quote:Op zondag 29 januari 2012 20:05 schreef Maisnon het volgende:
Vind Brabant wel okay van onze guus
Hey daar is ie!
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Meows, misschien ligt het aan mij, maar het geluid staat best schel, kan aan die kwaliteitsinstellingdinges liggen?
Weet het niet![]()
![]()
Ik wiebel nietquote:Op zondag 29 januari 2012 20:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hihi ga je dan met je kontje wiebelen?Baby darling doll face honey![]()
*Huu't.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:06 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik mag samzz knuffelen en met jou mee komen.
Dus jaAls je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Ik download het even snel elke keer, kan zijn dat het was schel is dan jaquote:Op zondag 29 januari 2012 20:06 schreef Maisnon het volgende:
Meows, misschien ligt het aan mij, maar het geluid staat best schel, kan aan die kwaliteitsinstellingdinges liggen?
Weet het niet
Jij bent een hoer?quote:Why am I so differently wired? Am I a martian?
Omdat dit je geluksdag al is.quote:Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Maisnon hoe laat ga je draaien?Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Nah.quote:
Morgen komt dé grote baas langs hier in Nederland, en ik heb zonet een foto gemaakt van een product van de concurrent en precies op bureaubladformaat gemaakt. Dus morgen ga ik mijn monitor lekker op de desktop zetten en kijken of ze boos worden.
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Dat is leuk voor je. Die heb je vast niet van Plork gekregen he.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dit is verkeerdequote:Op zondag 29 januari 2012 20:07 schreef meowingtons het volgende:
Damn is ie zo kort of heb ik een kutversie?!
Neequote:Why am I so differently wired? Am I a martian?
Neequote:Op zondag 29 januari 2012 19:47 schreef Crack_ het volgende:
Verzoekje, tchock wil je met mij trouwen?Meldtquote:Op zondag 29 januari 2012 19:52 schreef meowingtons het volgende:
Was Tchock hier maar, hij is mijn muziekverzoekjes husband![]()
![]()
![]()
Nee, van mijn opaquote:Op zondag 29 januari 2012 20:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is leuk voor je. Die heb je vast niet van Plork gekregen he.![]()
![]()
Ah dan is het goed.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:08 schreef Miniem het volgende:
[..]
De enige echte geluksdag van de maand.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
quote:Why am I so differently wired? Am I a martian?
Wat een baasquote:Why am I so differently wired? Am I a martian?
quote:. Cheap date.
Dan ga ik intunenquote:.
Hoogachtend,
Erik.![]()
O.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Derde gang van het diner dat haar zusje voor de familie kookt.![]()
quote:Op zondag 29 januari 2012 20:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]. Cheap date.
[..]
Dan ga ik intunen.
draai ik speciaal Andrew Bird ook voor je
![]()
![]()
Hier is datquote:Why am I so differently wired? Am I a martian?
msn, deze lijkt er nog geen eens opquote:Op zondag 29 januari 2012 20:13 schreef meowingtons het volgende:
nou dan is je muziekje niet te vinden, sorry hoor, mijn best gedaan
quote:Op zondag 29 januari 2012 20:11 schreef Maisnon het volgende:
[..]draai ik speciaal Andrew Bird ook voor je
. Welk nummer?
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ja.. maar wtfquote:Op zondag 29 januari 2012 20:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zo te horen is het hetzelfde nummer, maar uitgevoerd door een andere artiest.
Sletjes waar?C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Ik heb geen ideequote:Why am I so differently wired? Am I a martian?
Daarquote:Why am I so differently wired? Am I a martian?
quote:Op zondag 29 januari 2012 20:15 schreef Maisnon het volgende:
http://www.speld.nl/2012/(...)finarium-harderwijk/![]()
Wat is daar
aan?
![]()
![]()
Dit is nep, toch?quote:Op zondag 29 januari 2012 20:15 schreef Maisnon het volgende:
![]()
Ik ook nietquote:
Het SSX nummerWeet het nog niet, heb je een tip?quote:
Ik heb maar 1 albumdie met Anonanimal, On Ho, Oh no, enzo
![]()
![]()
Het is niet echt.quote:
Niemand gaat toch een olievlek vervoeren.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Ja dat zei ik alquote:Why am I so differently wired? Am I a martian?
Ja duh maar is dat danquote:Op zondag 29 januari 2012 20:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is niet echt.
Niemand gaat toch een olievlek vervoeren.?
Ik zal de humor wel missen.![]()
![]()
quote:Op zondag 29 januari 2012 20:15 schreef Maisnon het volgende:
![]()
![]()
De olievlek wordt nu als het slachtoffer gezien, niet als de oorzaak van een ramp.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja duh maar is dat dan?
Ik zal de humor wel missen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: