SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Ishimaru, Knetterkrankjorum, ACT-F, Stiffler1988, Melting en LovelyLady. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Guppie kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar mr-green, Samzz, Knetterkrankjorum, LovelyLady of Charmed_Angel.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.SPOILER: De Gupdate van JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MEETING! 28 Januari
Onze eigenste kroegbaas stelt zijn kroeg beschikbaar voor een meeting op 28 januari. Wil jij ook een avondje zuipen in de kroeg van Royco, stuur dan even een PM naar arachide. of Royco1 dan zullen zij je meer informatie sturen! Komen!Jaaa, dansen! dansen!![]()
Het is dat TC altijd loopt te kutten op m'n laptop, anders had ik ook gekeken! Stefanhaan.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Je hebt een mening over de meneer?quote:Op zondag 29 januari 2012 17:01 schreef Crack_ het volgende:
Mijn mening over hem verandert niet, just sayingJaaa, dansen! dansen!![]()
Ja gisteren gemaaktquote:Op zondag 29 januari 2012 17:02 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Je hebt een mening over de meneer?Baby darling doll face honey![]()
Mijn mening is wel anders geworden.quote:Op zondag 29 januari 2012 17:01 schreef Crack_ het volgende:
Mijn mening over hem verandert niet, just saying
Niet beter though.
Wat fucking kansloos is deze.![]()
![]()
godvertering eyquote:Op zondag 29 januari 2012 17:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mijn mening is wel anders geworden.
Niet beter though.
Baby darling doll face honey![]()
Goed, nu ik even heb kunnen zeiken auf them internetz ben ik al minder chagerijnig. hiephoi internetBaby darling doll face honey![]()
Ik maak ons clubje wat minder negatief:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jaaa, dansen! dansen!![]()
Je mag mij ook wel afzeiken als je het kwijt moet, ik kan daar tegenquote:Op zondag 29 januari 2012 17:04 schreef Crack_ het volgende:
Goed, nu ik even heb kunnen zeiken auf them internetz ben ik al minder chagerijnig. hiephoi internetJaaa, dansen! dansen!![]()
Geen zin om TC op te starten, want het lijkt me niet bijster boeiend of vermakelijk.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
quote:Op zondag 29 januari 2012 17:04 schreef meowingtons het volgende:
Ik maak ons clubje wat minder negatief:AhwwwwwwwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.![]()
Gister nepdronken-tc waar hij gitaren en torso en levensgrote tribaldraak-tattoo showdequote:Op zondag 29 januari 2012 17:02 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Je hebt een mening over de meneer?![]()
![]()
Ik maak het weer wat negatief; mn konijnensletje is weg en nu is 't hier heel stil
Ik vind het wel aardig klinken.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
Je wat is weg?quote:Op zondag 29 januari 2012 17:04 schreef Crack_ het volgende:
Ik maak het weer wat negatief; mn konijnensletje is weg en nu is 't hier heel stilAl die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Nee ik wil niet mensen afzeiken behalve als ik ze echt kut vindtquote:Op zondag 29 januari 2012 17:04 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Je mag mij ook wel afzeiken als je het kwijt moet, ik kan daar tegenDat 't een draak was.. dat was bijna niet te zienquote:Op zondag 29 januari 2012 17:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gister nepdronken-tc waar hij gitaren en torso en levensgrote tribaldraak-tattoo showde
Daarbij, dit is ook ONZ, dus het magquote:.
Hoe was Zaandam?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Jeuj. Dat doet me denken, wij moeten weer een b2b drank draai avond doen ofzo, maar dan wel zorgen dat we tenminste aangeschoten zijn als we beginnen met draaienquote:Op zondag 29 januari 2012 17:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gister nepdronken-tc waar hij gitaren en torso en levensgrote tribaldraak-tattoo showde![]()
Jaaa, dansen! dansen!![]()
Moet jij dan niet naar klaagbaak?quote:Op zondag 29 januari 2012 17:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarbij, dit is ook ONZ, dus het mag.
Geleerd van de nieuweling zeker?quote:Op zondag 29 januari 2012 17:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Konijn, maar hij doet lately sletterig. Overal benen aanrijden
Jullie dronkenquote:Op zondag 29 januari 2012 17:06 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Jeuj. Dat doet me denken, wij moeten weer een b2b drank draai avond doen ofzo, maar dan wel zorgen dat we tenminste aangeschoten zijn als we beginnen met draaien![]()
Ik hoef niet per se aangeschoten op de radioquote:Op zondag 29 januari 2012 17:06 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Jeuj. Dat doet me denken, wij moeten weer een b2b drank draai avond doen ofzo, maar dan wel zorgen dat we tenminste aangeschoten zijn als we beginnen met draaien![]()
Vorige keer was prima. Nuchter beginnen, net op tijd er uit zodat we nog -relatief- normaal leken
![]()
![]()
Ik heb me echt zeer goed vermaakt. Top feestje.quote:Op zondag 29 januari 2012 17:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarbij, dit is ook ONZ, dus het mag.
Hoe was Zaandam?Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
NNu efkes nietquote:Ja denk dat die 's avonds stiekem hebben gesekstquote:Op zondag 29 januari 2012 17:06 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Geleerd van de nieuweling zeker?Baby darling doll face honey![]()
Oh ik dacht dat je je vriend een konijnensletje noemdequote:Op zondag 29 januari 2012 17:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Konijn, maar hij doet lately sletterig. Overal benen aanrijden
. Als in, hij neukt als een konijn en met iedereen. ofzo.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Nee man dronken op de radioquote:Op zondag 29 januari 2012 17:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik hoef niet per se aangeschoten op de radioVorige keer was prima. Nuchter beginnen, net op tijd er uit zodat we nog -relatief- normaal leken
Mooiquote:Op zondag 29 januari 2012 17:07 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb me echt zeer goed vermaakt. Top feestje..
Nou dan.quote:Op zondag 29 januari 2012 17:07 schreef Crack_ het volgende:
N
[..]
Nu efkes niet
[..]
Ja denk dat die 's avonds stiekem hebben gesekst“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Hahahaah neequote:Op zondag 29 januari 2012 17:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je je vriend een konijnensletje noemde. Als in, hij neukt als een konijn en met iedereen. ofzo.
Wauw, thanksquote:Op zondag 29 januari 2012 17:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je je vriend een konijnensletje noemde. Als in, hij neukt als een konijn en met iedereen. ofzo.
![]()
![]()
Hahahaha Tchock een konijnsletjequote:Op zondag 29 januari 2012 17:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja ik ken je nietquote:.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Sterf.quote:Op zondag 29 januari 2012 17:08 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Hahahaha Tchock een konijnsletjesterf.quote:sterf.quote:Sterf.quote:![]()
Schatje je zegt sterf op dat meow zegt het niet te doen, dus je wil het ook wel?quote:Op zondag 29 januari 2012 17:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sterf.
[..]
sterf.
[..]
sterf.
[..]
Sterf.
Doodverwensing, banquote:Op zondag 29 januari 2012 17:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sterf.
[..]
sterf.
[..]
sterf.
[..]
Sterf.!
Vijf cm van de wc afkotsenquote:Op zondag 29 januari 2012 17:11 schreef meowingtons het volgende:
Kotsen in mijn huis is NIET oké, doe maar in de achtertuin![]()
Kotsen als je dronken bent. Amateurs.
Hoogachtend,
Erik.![]()
quote:Op zondag 29 januari 2012 17:11 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:Op zondag 29 januari 2012 17:11 schreef meowingtons het volgende:
Kotsen in mijn huis is NIET oké, doe maar in de achtertuin![]()
![]()
Dat dus!quote:Op zondag 29 januari 2012 17:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Fotos in het toiletquote:Op zondag 29 januari 2012 17:12 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Over de familiefoto's naast de wc kotsenneee
Familiefoto's op de pleequote:Op zondag 29 januari 2012 17:12 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Over de familiefoto's naast de wc kotsen?
Jij fapt op de wc?quote:Op zondag 29 januari 2012 17:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Fappen terwijl je kleine nichtje van 10 je aankijkt“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Fappen op de wcquote:Op zondag 29 januari 2012 17:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Fappen terwijl je kleine nichtje van 10 je aankijkt
NAASTquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jaaa, dansen! dansen!![]()
quote:Op zondag 29 januari 2012 17:15 schreef meowingtons het volgende:
[..]
NAASTAnders kwam ik ze der persoonlijk af trkken, GADVERDAMME ZEGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey![]()
Is dat lekker ja? Ik heb beneden een zak banaantjesquote:Op zondag 29 januari 2012 17:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Daarover gesproken, banaantjes + drop.
GMTA of je het leuk vindt of nietquote:.
haha maar echt 1000 keerquote:Op zondag 29 januari 2012 17:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is dat lekker ja? Ik heb beneden een zak banaantjes.
[..]
GMTA of je het leuk vindt of niet.
![]()
quote:Op zondag 29 januari 2012 17:15 schreef meowingtons het volgende:
[..]
NAASTDan nog, familiefoto's op de wcSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ja, en het leuke is dat je dan ook even niet meer kan praten.quote:Op zondag 29 januari 2012 17:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is dat lekker ja? Ik heb beneden een zak banaantjes.
[..]
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
ik ga lasagne makenquote:Op zondag 29 januari 2012 17:15 schreef meowingtons het volgende:
Yes, witlof met ham en kaas eten zo(hoop ik)
Welke drop pak je dan? Muntdrop?quote:Op zondag 29 januari 2012 17:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, en het leuke is dat je dan ook even niet meer kan praten.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik heb wel bij hetzelfde huis in de tuin gekotst, waar z'n ma nogal boos om werdquote:Op zondag 29 januari 2012 17:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Anders kwam ik ze der persoonlijk af trkken, GADVERDAMME ZEG
Ik had in de WC moeten kotsen, wat ik ook wilde doen, maar dat mocht niet van die kerel, omdat de vorige toen de wc dus niet haaldeDat terwijl de wc dichterbij was...
Best leuk opzich, als ik dan ga in een vreemd huis heb je tenminste iets om te koekeloerenquote:
Mensen die een elektronisch spelletje op de wc hebben![]()
Ik vermaak me er dan altijd prima
In de tuin kotsen lijkt me echt nog meer nasty want hoe wil je dat opruimenquote:Op zondag 29 januari 2012 17:17 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Ik heb wel bij hetzelfde huis in de tuin gekotst, waar z'n ma nogal boos om werd
Ik had in de WC moeten kotsen, wat ik ook wilde doen, maar dat mocht niet van die kerel, omdat de vorige toen de wc dus niet haaldeDat terwijl de wc dichterbij was...
. Ik denk dan nu aan een gras tuintje, of een emmer water over heen knallen?
Ik heb wle eens een gast bij mij thuis gehad die ging kosten en die liep vrijwillig verder weg dan de wc![]()
![]()
. Hele huis onder
. Heeftie wel zelf schoongemaakt
Ehmquote:Op zondag 29 januari 2012 17:17 schreef meowingtons het volgende:
Mensen die een elektronisch spelletje op de wc hebben![]()
Ik vermaak me er dan altijd primaBaby darling doll face honey![]()
Emmer water jaquote:Op zondag 29 januari 2012 17:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
In de tuin kotsen lijkt me echt nog meer nasty want hoe wil je dat opruimen. Ik denk dan nu aan een gras tuintje, of een emmer water over heen knallen?
Ik heb wle eens een gast bij mij thuis gehad die ging kosten en die liep vrijwillig verder weg dan de wc![]()
![]()
. Hele huis onder
. Heeftie wel zelf schoongemaakt
Heet water werkt beter, maar kokend water moet je dus niet over gras heen gooien... Of je wilt het dood hebben...
Oh ik heb met intro-weekend van studentenvereniging 50 meter gerend met kots in mijn mond...
Ik had al gekotst, maar wilde de slaapzaal niet onder kotsen dus hield het binnenVond ik wel goed en knap van me
Waarom zou je dat willen op de wcquote:Op zondag 29 januari 2012 17:17 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Best leuk opzich, als ik dan ga in een vreemd huis heb je tenminste iets om te koekeloeren?
HAHAHAHAHAHAquote:Op zondag 29 januari 2012 17:20 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Emmer water ja
Heet water werkt beter, maar kokend water moet je dus niet over gras heen gooien... Of je wilt het dood hebben...
Oh ik heb met intro-weekend van studentenvereniging 50 meter gerend met kots in mijn mond...
Ik had al gekotst, maar wilde de slaapzaal niet onder kotsen dus hield het binnenVond ik wel goed en knap van me
!!!! Ok dat klinkt zo nasty
. Maar ik moet nu aan vroeger denken, als klein kind denk je 't altijd wel gewoon binnen te kunnen houden, al is het in je mond
![]()
![]()
.
Maarja, beter dan slaapzaal onder, shit stinkt.
Aha okay, wou al zeggen...quote:Op zondag 29 januari 2012 17:21 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Sudoku/F1 championship/space invader jwz!
Ik heb einen question, k moet sterke drank hebben die puur ook nog best te drinken is? Roept u maarrrBaby darling doll face honey![]()
Ohgod ik ga vrijdag gewoon al AAAAAAAAAAAH *triltstressshakiehsakieieieieBaby darling doll face honey![]()
Apfelkorn.quote:Op zondag 29 januari 2012 17:23 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb einen question, k moet sterke drank hebben die puur ook nog best te drinken is? Roept u maarrr
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!![]()
waar heen?quote:Op zondag 29 januari 2012 17:23 schreef Crack_ het volgende:
Ohgod ik ga vrijdag gewoon al AAAAAAAAAAAH *triltstressshakiehsakieieieie![]()
WAS ER BEELD VAN SAMZZ EN CRANK OP TC?!
SCREENDUMPS~!!!!!"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge![]()
Goldstrike of silverstrike.quote:"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge![]()
Vodka, malibu, bacardi razz, bailey'squote:Op zondag 29 januari 2012 17:23 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb einen question, k moet sterke drank hebben die puur ook nog best te drinken is? Roept u maarrrJaaa, dansen! dansen!![]()
Nee, helaasch, alleen een of andere sufferd die heel vals karaoke doet..quote:Op zondag 29 januari 2012 17:24 schreef Zokunen het volgende:
SCREENDUMPS~!!!!!Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Razz is puur niet lekkerquote:Op zondag 29 januari 2012 17:25 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Vodka, malibu, bacardi razz, bailey's
Dit noem ik niet echt te drinken. Wel lekker, maar niet echt om te drinken. (Als je begrijpt wat ik bedoel.)quote:Ain't it funny how it is
nee 18 % is niet genoegquote:Wintersportquote:!! Maar voor 't eerst en ik vind het echt heeeeel spannend
en zo'n gevoel van "ohgod ik ga echtttt"
Goldstrike en ouzo mogen niet, instant kotsenquote:
Dat is toch ongeveel elke sterke drankquote:Op zondag 29 januari 2012 17:23 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb einen question, k moet sterke drank hebben die puur ook nog best te drinken is? Roept u maarrr?
Hoogachtend,
Erik.![]()
Schrobbelèr!quote:Op zondag 29 januari 2012 17:23 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb einen question, k moet sterke drank hebben die puur ook nog best te drinken is? Roept u maarrr
Ain't it funny how it is
Malibuuquote:Op zondag 29 januari 2012 17:25 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Vodka, malibu, bacardi razz, bailey's
Dit! Is alleen niet echt mixbaar...quote:Op zondag 29 januari 2012 17:26 schreef meowingtons het volgende:
Hotshot/dropshot, goed voor shotjes op de piste![]()
Dropshot. Dat is echt zo'n 16-jarigen shotje
.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Board of ski?quote:Op zondag 29 januari 2012 17:25 schreef Crack_ het volgende:
Wintersport!! Maar voor 't eerst en ik vind het echt heeeeel spannend
en zo'n gevoel van "ohgod ik ga echtttt"
![]()
![]()
Euh, je waste dumpen en terug naar de gezelligheid?quote:Op zondag 29 januari 2012 17:25 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Wat moet je anders doen als je daar zit dan?
Wij hebben trouwens zo'n IQ spelletje op de wc liggen boven.
Dan ben ik een watjequote:Op zondag 29 januari 2012 17:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is toch ongeveel elke sterke drank?
![]()
Van mij niet.quote:Op zondag 29 januari 2012 17:24 schreef Zokunen het volgende:
SCREENDUMPS~!!!!!“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik kom net binnen dat had ik niet mee gekregen, dan citroenbrandewijn.quote:Op zondag 29 januari 2012 17:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Op een jongerenvakantie?Got to be kidding.
Dat is ook goed dom zuipen."Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge![]()
Maar ik heb donerdag tentamen maar heel mn lichaam doet gek door die wintersport![]()
Dropshot moet je idd gewoon addenquote:Op zondag 29 januari 2012 17:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Dropshot. Dat is echt zo'n 16-jarigen shotje
.
Heule fles bam
Whiha ik heb nog hotshot staan joh. En ik ga wel eerst mn tas inpakken en kijken hoeveel er nog bij kan
. Wel relaxt, kom ik thuis met minder spul dan dat ik heen ging, yay!
Nou je mag toch zeker wel iets doen als je je waste dumpt?quote:Op zondag 29 januari 2012 17:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Euh, je waste dumpen en terug naar de gezelligheid?
Wij hebben trouwens zo'n IQ spelletje op de wc liggen boven.
Ik vind het altijd wel grappig
Adden? Atten bedoel je?quote:Op zondag 29 januari 2012 17:28 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Dropshot moet je idd gewoon addenHeule fles bam
Ain't it funny how it is
Dropshot is goor, Dutch Dynamite is heerlijk."Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge![]()
Haha ik wist dat iemand zou happenquote:
ik ad komt van ad fundum blablabla (latijn voor tot de bodem) en meervoud is dus adden![]()
![]()
Volgens mij is het dan eigenlijk adten. Aangezien het van Ad fundum komt.quote:Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Nee, het komt van Ad *die andere*, dus het moet met d's hoe vreemd en bizar dat er ook uit zietquote:
Die 43 van gall&gall zelf is ook lekker, maar niet puuurrrr.. Net siroopBaby darling doll face honey![]()
En toch is het geen adden, maar atten.quote:Op zondag 29 januari 2012 17:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Haha ik wist dat iemand zou happen
ik ad komt van ad ventum (latijn voor tot de bodem) en meervoud is dus adden
http://nl.wiktionary.org/wiki/attenAin't it funny how it is
Ja het is dus funfum ipv ventum. Maar nee, het is geen attenquote:Op zondag 29 januari 2012 17:30 schreef Melting het volgende:
[..]
En toch is het geen adden, maar atten.![]()
![]()
Het is nog eerder adten dan attenquote:Op zondag 29 januari 2012 17:30 schreef Melting het volgende:
[..]
En toch is het geen adden, maar atten.
http://nl.wiktionary.org/wiki/atten
Tevens wiki als bron
Link gezien?quote:Op zondag 29 januari 2012 17:31 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Het is nog eerder adten dan atten
Ain't it funny how it is
Ik zit weer in een dip, dus neem elke depri post van mij met 10 kilo suiker als ze komen."Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge![]()
Touw nodig? Of een Ladder? Of een Touwladder?quote:Op zondag 29 januari 2012 17:32 schreef Zokunen het volgende:
Ik zit weer in een dip, dus neem elke depri post van mij met 10 kilo suiker als ze komen.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Volgens het woordenboek is zowel adten als atten goed. Adden hebben ze het nog niet eens over.quote:Op zondag 29 januari 2012 17:31 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Het is nog eerder adten dan atten
Tevens wiki als bron
Ain't it funny how it is
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ad_fundumquote:Schrijfwijze
Over de schrijfwijze van het werkwoord is geen eenduidigheid. Zeker is wel dat het zou moeten klinken als [atten]. Daardoor lijken de schrijfwijzes adten en atten het meest voor de hand liggend. De Taaladviesdienst van het Genootschap Onze Taal geeft de voorkeur aan atten, naar analogie met het woord statten (afkomstig van stad; 'naar de stad gaan').Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Dipsaus?quote:Op zondag 29 januari 2012 17:32 schreef Zokunen het volgende:
Ik zit weer in een dip, dus neem elke depri post van mij met 10 kilo suiker als ze komen.
Ain't it funny how it is
Dank u Erik.quote:Op zondag 29 januari 2012 17:33 schreef Tha_Erik het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ad_fundum
[..]
Ain't it funny how it is
Stadten en adten als werkwoord zien is eigenlijk al sneu genoeg, ik stop er snel mee, minder verwarring. Ik trek wel een ad en ik ga naar de stad
Statten slaat ook nergens op inderdaadquote:Op zondag 29 januari 2012 17:34 schreef meowingtons het volgende:
Stadten en adten als werkwoord zien is eigenlijk al sneu genoeg, ik stop er snel mee, minder verwarring. Ik trek wel een ad en ik ga naar de stad![]()
![]()
Kutstudentenquote:Op zondag 29 januari 2012 17:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Statten slaat ook nergens op inderdaad![]()
Morgen uitkering aanvrage ftw
Ik ben gelukkig niet suïcidaal, maar neigend tot depressief, maar die hulpmiddelen hoef ik niet.quote:Op zondag 29 januari 2012 17:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Touw nodig? Of een Ladder? Of een Touwladder?"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge![]()
quote:Op zondag 29 januari 2012 17:35 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Kutstudenten![]()
Morgen uitkering aanvrage ftwToch sad.
![]()
Blij zijn met uitkering, ga werk zoeken manquote:Op zondag 29 januari 2012 17:35 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Kutstudenten![]()
Morgen uitkering aanvrage ftw
Wordt weer eens tijd voor een vrolijke show van mij dan.quote:Op zondag 29 januari 2012 17:35 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig niet suïcidaal, maar neigend tot depressief, maar die hulpmiddelen hoef ik niet.
Ain't it funny how it is
Ik bedoelde eigenlijk om uit die dip te klimmenquote:Op zondag 29 januari 2012 17:35 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig niet suïcidaal, maar neigend tot depressief, maar die hulpmiddelen hoef ik niet.
Als je het echt zo bedoelde kwam het extreem ongelukkig overquote:Op zondag 29 januari 2012 17:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk om uit die dip te klimmenEen touw en een ladder voor iemand die depressief is? Really?
!
![]()
Ben ik mee bezig, maar als ik erachter kom dat ik er al een maand recht op heb, fuck it dan, dan neem ik dat met 2 handen aan, zo'n klootzak ben ik dan ook wel weerquote:Op zondag 29 januari 2012 17:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Blij zijn met uitkering, ga werk zoeken manJaaa, dansen! dansen!![]()
Nee, hij had het over een dipje! Niet depressief!quote:Op zondag 29 januari 2012 17:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je het echt zo bedoelde kwam het extreem ongelukkig overEen touw en een ladder voor iemand die depressief is? Really?
!
Ik zou hetzelfde doen.quote:Op zondag 29 januari 2012 17:36 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Ben ik mee bezig, maar als ik erachter kom dat ik er al een maand recht op heb, fuck it dan, dan neem ik dat met 2 handen aan, zo'n klootzak ben ik dan ook wel weer“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Hoezo kom je er nu pas achter dan? Dat weet je toch al vanaf dag 1?quote:Op zondag 29 januari 2012 17:36 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Ben ik mee bezig, maar als ik erachter kom dat ik er al een maand recht op heb, fuck it dan, dan neem ik dat met 2 handen aan, zo'n klootzak ben ik dan ook wel weerDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ik liet straks in de kroeg tranen biggelen, ik moest echt direct naar huis.
Dus taxi, dag geld!"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge![]()
Omg, ik zie net het lelijkste paard (pony) die ik ooit heb gezien.
Nee dat weet ik niet, klaarblijkelijkquote:Op zondag 29 januari 2012 17:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoezo kom je er nu pas achter dan? Dat weet je toch al vanaf dag 1?
* Samzz knuffel geeftquote:Op zondag 29 januari 2012 17:38 schreef Zokunen het volgende:
Ik liet straks in de kroeg tranen biggelen, ik moest echt direct naar huis.
Dus taxi, dag geld!.
Daar is het toch ook gewoon voor? Om de tijd tussen twee banen op te kunnen vangen?quote:Op zondag 29 januari 2012 17:36 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Ben ik mee bezig, maar als ik erachter kom dat ik er al een maand recht op heb, fuck it dan, dan neem ik dat met 2 handen aan, zo'n klootzak ben ik dan ook wel weerAl die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Inkoppertje Samzz...quote:Op zondag 29 januari 2012 17:38 schreef Samzz het volgende:
Omg, ik zie net het lelijkste paard (pony) die ik ooit heb gezien.
Paard - datquote:
Pony - die
Denk ik.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
![]()
Maar kijk dan. Nu houd ik sowieso al niet van die verArabierde pony's en dan ook nog eens een verAmerikaanst (jaja) paard dat meer een barbiepaard is
.
De Chihuahua onder de paarden.
Hebben ze het hoofd nou geschoren oid?
Lijkt wel het paard van Frankenstein.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Wat een paard dat zo lelijk is dat het stoer is.quote:Op zondag 29 januari 2012 17:42 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar kijk dan. Nu houd ik sowieso al niet van die verArabierde pony's en dan ook nog eens een verAmerikaanst (jaja) paard dat meer een barbiepaard is
.
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge![]()
wtf, 2 verschillende typen beharing.. en de manen? klopen ook niet volgensmij...quote:Op zondag 29 januari 2012 17:42 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
.
Echt hequote:Op zondag 29 januari 2012 17:43 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dacht aan een spiegel?
Ja, dat doen ze om de oorspronkelijke kleur en halsvorm te laten zien.quote:Op zondag 29 januari 2012 17:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Hebben ze het hoofd nou geschoren oid?
Lijkt wel het paard van Frankenstein.Zie boven. De manen zijn tot de helft afgeschoren zodat de hals mooi uitkomt. Ik heb het overigens meer over de ogen en de slechte manier van opstellen op de eerste fotoquote:Op zondag 29 januari 2012 17:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
wtf, 2 verschillende typen beharing.. en de manen? klopen ook niet volgensmij....
Ik ben niet achterlijk, ik besloot niet te happen.quote:Op zondag 29 januari 2012 17:43 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dacht aan een spiegel?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Iets te snaaien verzinnen, ik ga het
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge![]()
Is dat gebruikelijk? Ik vind het echt enorm lelijk namelijkquote:Op zondag 29 januari 2012 17:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat doen ze om de oorspronkelijke kleur en halsvorm te laten zien..
Hoogachtend,
Erik.![]()
Nee, tenminste, showpaardjes zijn helemaal geschoren, dit dier is echter nog een veulen dat in de wintervacht zit. Op verkoopfoto's scheren ze dan het hoofd en een deel van de hals om te laten zien dat het dier onder de dikke vacht wel fijntjes is.quote:Op zondag 29 januari 2012 17:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is dat gebruikelijk? Ik vind het echt enorm lelijk namelijk.
Zeg ik ook altijdquote:Op zondag 29 januari 2012 17:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben niet achterlijk, ik besloot niet te happen.Jaaa, dansen! dansen!![]()
Oh, mijn zusje's eerste gang is klaar. Wens me sterkte
.
Ongelukkige positie wel, en zo te zien ook nog geen volwassen paard?quote:Op zondag 29 januari 2012 17:42 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
.
Beetje grote ogen wel, maar volgens mij valt het best mee.
Ik wil daar over 1,5 jaar nog wel eens een fatsoenlijke foto van zien.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.![]()
Sterkte!quote:Op zondag 29 januari 2012 17:47 schreef Samzz het volgende:
.
Ain't it funny how it is
naamtopique, ik voel me vereerd
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Successquote:Op zondag 29 januari 2012 17:47 schreef Samzz het volgende:
.
Heb je ook gelezen wat er allemaal over je gezegd is hierquote:? Dan vergaat je de vrolijke stemming wel weer
.
Hoogachtend,
Erik.![]()
oké de kwaliteit was dramatisch.Dat geef ik toe
quote:Op zondag 29 januari 2012 17:49 schreef stefanhaan het volgende:
quote:Op zondag 29 januari 2012 17:49 schreef stefanhaan het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja.. drommel had me overgehaald om hem er een topic voor te laten openen
Maar drommel had zelf ook gezongen, heb ik helaas niet op kunnen nemen
Heb je al een harde douche kunnen nemen?quote:Op zondag 29 januari 2012 17:47 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ongelukkige positie wel, en zo te zien ook nog geen volwassen paard?
Ik wil daar over 1,5 jaar nog wel eens een fatsoenlijke foto van zien.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Ik niet, want dan zijn ze het lelijkst.quote:Op zondag 29 januari 2012 17:47 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ongelukkige positie wel, en zo te zien ook nog geen volwassen paard?
Ik wil daar over 1,5 jaar nog wel eens een fatsoenlijke foto van zien.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Eerste gang al op?quote:Op zondag 29 januari 2012 18:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet, want dan zijn ze het lelijkst.
Ain't it funny how it is
Vooral warm was hetquote:Op zondag 29 januari 2012 17:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je al een harde douche kunnen nemen?Hoe oud is ie nu dan?quote:Op zondag 29 januari 2012 18:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet, want dan zijn ze het lelijkst.
Met een jaar of 3 á 4 kunnen ze al best leuk uit de verf komen.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.![]()
De eerste gang, sla met balsamicosaus, geitenkaas, appel en een kaaskoekje is op en was lekker. Nu een half uur wachten op gang twee
.
Dit is nog een veulen, dus jonger dan een jaar.quote:Op zondag 29 januari 2012 18:03 schreef SiIk het volgende:
[..]
Vooral warm was het
[..]
Hoe oud is ie nu dan?
Met een jaar of 3 á 4 kunnen ze al best leuk uit de verf komen.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Lekker uitgebreid eten zo ja..quote:Op zondag 29 januari 2012 18:03 schreef Samzz het volgende:
De eerste gang, sla met balsamicosaus, geitenkaas, appel en een kaaskoekje is op en was lekker. Nu een half uur wachten op gang twee
.
Kijk..... je hebt je zus dus onderschat!quote:Op zondag 29 januari 2012 18:03 schreef Samzz het volgende:
.
Ain't it funny how it is
Mja, ze doet 't voor het eerst... Boeiend dat het dan wat langer duurt.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Niet echt, wat de neuk kan er mis gaan aan een bord met slaquote:Op zondag 29 januari 2012 18:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Kijk..... je hebt je zus dus onderschat!. Ik wacht de gerechten waarbij ze moet koken wel eerst af
.
Ik heb hongerWhy am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world![]()
Ik ben hier al lang hoorquote:Why am I so differently wired? Am I a martian?
Ik heb je al lang niet meer zien reageren..... vandaar.quote:Op zondag 29 januari 2012 18:13 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ik ben hier al lang hoor
Ain't it funny how it is
Ja okequote:Op zondag 29 januari 2012 18:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb je al lang niet meer zien reageren..... vandaar.
Why am I so differently wired? Am I a martian?
Volgens mij is er eten![]()
Smakelijk!quote:Op zondag 29 januari 2012 18:14 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Volgens mij is er eten![]()
Ain't it funny how it is
Er is zo'n tool waarmee je kan bekijken hoeveel volgers je topic heeft... Waar kan ik die vinden?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Heete dat niet de spytool oid? Ik kan 'm ook niet vindenquote:Op zondag 29 januari 2012 18:21 schreef Samzz het volgende:
Er is zo'n tool waarmee je kan bekijken hoeveel volgers je topic heeft... Waar kan ik die vinden?.
Hoogachtend,
Erik.![]()
http://www.fok.nl/gm/spytool.php dit is de spytool, maar ik weet niet of je het daarmee kan vinden...Jaaa, dansen! dansen!![]()
Nee, niet de spytool... Je kan daar een topic invoeren of een reeks of zo en dan zie je hoeveel mensen het topic volgen, zoiets.quote:Op zondag 29 januari 2012 18:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heete dat niet de spytool oid? Ik kan 'm ook niet vinden.
http://piles.nl/fok/ deze dan?quote:Op zondag 29 januari 2012 18:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, niet de spytool... Je kan daar een topic invoeren of een reeks of zo en dan zie je hoeveel mensen het topic volgen, zoiets.Jaaa, dansen! dansen!![]()
Meer dan die en spytool ken ik niet, dus ik kan je niet verder helpen danquote:Jaaa, dansen! dansen!![]()
Ik heb het Greys gevraagd, zij weet het zeker weten.quote:Op zondag 29 januari 2012 18:28 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Meer dan die en spytool ken ik niet, dus ik kan je niet verder helpen dan“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Oh, mijn topic heeft naast de mensen die er gereageerd hebben (-2) ook 23 volgers die niet gereageerd hebben.
Samzz deze is wel leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Katten met dikke kop zijn tof en leuk getekend
quote:Op zondag 29 januari 2012 18:35 schreef meowingtons het volgende:
Samzz deze is wel leukDa's een Britste korthaar poes. Katers hebben een nog dikkere kop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Katten met dikke kop zijn tof en leuk getekend“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Daah, toffe beestenquote:Op zondag 29 januari 2012 18:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Da's een Britste korthaar poes. Katers hebben een nog dikkere kop.
Kloptquote:. Wij hebben ook wel eens Britse kortharen in het asiel. Laatst nog een rode, Hummer
. Wat een beest, die was na een week ook weer weg
.
Heb je een foto van Hummer? (geniale naamquote:Op zondag 29 januari 2012 18:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Wij hebben ook wel eens Britse kortharen in het asiel. Laatst nog een rode, Hummer
. Wat een beest, die was na een week ook weer weg
.
)
Humm, stream stottert hier. Bij jullie ook?Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
Ja... idd.... pas net trouwens.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:06 schreef robdriessen het volgende:
Humm, stream stottert hier. Bij jullie ook?Ain't it funny how it is
quote:Op zondag 29 januari 2012 19:06 schreef robdriessen het volgende:
Humm, stream stottert hier. Bij jullie ook?![]()
![]()
Radionomy under attack?quote:Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
Geen ideequote:Op zondag 29 januari 2012 19:06 schreef robdriessen het volgende:
Humm, stream stottert hier. Bij jullie ook?
Stomme belgen
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Waarom?quote:Why am I so differently wired? Am I a martian?
inb4....quote:Op zondag 29 januari 2012 19:12 schreef Outpost76 het volgende:
Goed en Avond
Waarom is mn oven aan t bitchen en wil ie mn pizza niet bakken?![]()
Avondquote:Op zondag 29 januari 2012 19:12 schreef Outpost76 het volgende:
Goed en Avond
Waarom is mn oven aan t bitchen en wil ie mn pizza niet bakken?
omdat je oven dood is
Ja om te lurkenquote:Why am I so differently wired? Am I a martian?
Heuj Outpost.
Ik heb vandaag weer gedronken.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
quote:Op zondag 29 januari 2012 19:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ohw god.
Zal ik maar weer weg gaan?
TC...
quote:![]()
![]()
Met cam is het leuk.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ohw god.
Zal ik maar weer weg gaan?
TC...
Wat heb je gedronken ?quote:Op zondag 29 januari 2012 19:13 schreef RockNijntje het volgende:
Heuj Outpost.
Ik heb vandaag weer gedronken [ afbeelding ].Why am I so differently wired? Am I a martian?
Limoncello met sinaasappelsap.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:14 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Wat heb je gedronken ?Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Ik doe geen cam aan
quote:Op zondag 29 januari 2012 19:12 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Avond
omdat je oven dood is
Mja hij komt wel op tempratuur maar als ik dan 15 minuten oid instel gaat ie op error. Moet ik er weer heen lopen, opnieuw instellen enz enz...![]()
![]()
Jammer hoor. Ik wel.quote:Jeweettoch.quote:Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
twitter:Broderfeiten twitterde op zondag 29-01-2012 om 19:10:34"[18:53:19] <Broder> ik heb gwn een fucking fleshlight gekregen voor mijn verjaardag gister" #broderfeiten reageer retweet
![]()
Ja ik zie jequote:![]()
geloof me je wil mij niet zienWhy am I so differently wired? Am I a martian?
Goede vraag.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:12 schreef Outpost76 het volgende:
Goed en Avond
Waarom is mn oven aan t bitchen en wil ie mn pizza niet bakken?
Ain't it funny how it is
Nee.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:15 schreef Trollscience het volgende:
twitter:Broderfeiten twitterde op zondag 29-01-2012 om 19:10:34"[18:53:19] <Broder> ik heb gwn een fucking fleshlight gekregen voor mijn verjaardag gister" #broderfeiten reageer retweet
Stop eens met dat emo gedrag en fire up that cam, moederneukende grafhuilie!quote:Op zondag 29 januari 2012 19:15 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ja ik zie je![]()
geloof me je wil mij niet zien![]()
Das kutquote:Op zondag 29 januari 2012 19:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja hij komt wel op tempratuur maar als ik dan 15 minuten oid instel gaat ie op error. Moet ik er weer heen lopen, opnieuw instellen enz enz...
Een eckte manquote:Op zondag 29 januari 2012 19:15 schreef Trollscience het volgende:
Jawel.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:15 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ja ik zie je![]()
geloof me je wil mij niet zienAls je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Heuj kanjer.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:13 schreef RockNijntje het volgende:
Heuj Outpost.
Ik heb vandaag weer gedronken [ afbeelding ].
Ik ook.(Eh nu nog steeds.
) Heb er nog 7 staan en ik denk dat die er allemaal aan gaan.
![]()
![]()
Bij de smiley lijst werkt deze smiley niet bij mij. Bij jullie wel?
Het gaat dus om deze: : (Ain't it funny how it is
quote:Op zondag 29 januari 2012 19:17 schreef Melting het volgende:
Bij de smiley lijst werkt deze smiley niet bij mij. Bij jullie wel?
Het gaat dus om deze: : (
Opa vertelt.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh god.Ze moeten die gast \ vrouw die tinychat heeft uitgevonden een headshot geven.
![]()
Tof.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heuj kanjer.
Ik ook.(Eh nu nog steeds.
) Heb er nog 7 staan en ik denk dat die er allemaal aan gaan.
Ik cam weer voor het eerst in maanden.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja, op een speciale dag met een toffe dj oid. Niet elke dag.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
![]()
Veel leuker, is om iedere dag te gaan huilen op een stel pubertjes die gewoon met hun webcam willen klooien!quote:Op zondag 29 januari 2012 19:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja, op een speciale dag met een toffe dj oid. Niet elke dag.![]()
En hoe ga je het oplossen ?quote:Why am I so differently wired? Am I a martian?
Is er iemand die straks even GUP uit kan zetten? En mensen die verzoekjes willen plaatsen?
NEE IK DOE NKS VOOR JOUquote:Op zondag 29 januari 2012 19:20 schreef meowingtons het volgende:
Is er iemand die straks even GUP uit kan zetten? En mensen die verzoekjes willen plaatsen?Baby darling doll face honey![]()
Ben je nu ook online met je cam dan?quote:Op zondag 29 januari 2012 19:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik cam weer voor het eerst in maanden.![]()
![]()
![]()
Ik kan Gup uitzetten.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:20 schreef meowingtons het volgende:
Is er iemand die straks even GUP uit kan zetten? En mensen die verzoekjes willen plaatsen?![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: