gedragstoornisquote:
Ik moet vroeg opquote:Op zondag 29 januari 2012 22:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik ben er niet bij
Moet echt vróég slapen
zo goed?quote:Op zondag 29 januari 2012 22:01 schreef OverRated het volgende:
[..]
Gooi deze baas nog even in de OP![]()
http://i.imgur.com/mm5NQ.jpg
Ik moet er morgen ook vroeg uit maar ik blijf nog wel even volgenquote:Op zondag 29 januari 2012 22:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik ben er niet bij
Moet echt vróég slapen
klinkt geilquote:
Stel je voor je belt naar de sekslijn en je krijgt haar aan de lijnquote:
"Ja.. Rob kwam op bezoek, Rob Desinfectant heette hij dacht ik"quote:Op zondag 29 januari 2012 22:03 schreef WcPot het volgende:
Desinfectans huh wat is dat denkt die man
neem dan zwarte kitquote:
mooi gejat van Kannietwaarzijnquote:Op zondag 29 januari 2012 22:04 schreef Geo4kant het volgende:
Waarom smeert een Belg pindakaas in zijn condoom?
Daar wordt hij groot en sterk van!
Zal ik jou eens lekker temperaturenquote:Op zondag 29 januari 2012 22:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Rob moet een eigen sekslijn beginnen, dat ie zegt zal ik je eens lekker dichtkitten?
quote:Op zondag 29 januari 2012 22:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Rob moet een eigen sekslijn beginnen, dat ie zegt zal ik je eens lekker dichtkitten?
astrid eet alles, zelfs sperma.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:04 schreef Autodrop het volgende:
Die Astrid is er nu ook al voor de 4e keer, of niet?
Astrid houd van eten.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:04 schreef Autodrop het volgende:
Die Astrid is er nu ook al voor de 4e keer, of niet?
euheuh, dat zal het zijnquote:Op zondag 29 januari 2012 22:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat is kan niet waar zijn?Ik ben zelf moppen koning, ze stelen van mij.
De rubbertjes, heel belangrijkquote:Op zondag 29 januari 2012 22:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
quote:Op zondag 29 januari 2012 22:05 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Astrid houd van eten.
Deal with it bro.
eat pussy...quote:Op zondag 29 januari 2012 22:05 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Astrid houd van eten.
Deal with it bro.
Ik neem juist pindakaas of jam omdat boter dan niet perse hoeft.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:06 schreef Karina het volgende:
Er moet ook boter op het brood, is veel lekkerder.
De rubbertjes dichtkittenquote:
de enige moppenkoning is Ab Normaal met robbbbbb ronaalllllllllldsquote:
Dat krijg je als je de hele dag pindakaas zit te testenquote:
Keertje proberen dan maar.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:07 schreef StephanL het volgende:
Ze moesten die van de Lidl testen, die zo beroerd nog niet.
en taartquote:Op zondag 29 januari 2012 22:08 schreef WcPot het volgende:
[..]
Dat krijg je als je de hele dag pindakaas zit te testen
Of ergens anders inquote:Op zondag 29 januari 2012 22:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Serveer haar een bloedworst en ze stopt hem in een keer in der mond.
lekker in plakjes op de pizzaquote:Op zondag 29 januari 2012 22:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Serveer haar een bloedworst en ze stopt hem in een keer in der mond.
Uit zijn koffertjequote:Op zondag 29 januari 2012 22:09 schreef bjanaan het volgende:
Altijd die jas he waar haalt die toch vandaan.
stieker ies bienen!quote:Op zondag 29 januari 2012 22:10 schreef donald_dick het volgende:
heeft ff zijn keuken schoongemaakt en de dag daarna is het weer een puinhoop
dat zei zijn vriendin ookquote:
Haha inderdaadquote:Op zondag 29 januari 2012 22:10 schreef Palomar het volgende:
Zo hebben wij altijd ook gewerkt... jaja.
dus dat, onaangekondigd langsgaan, dan weet je zeker of ze het écht schoon houden.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:11 schreef donald_dick het volgende:
en nu moeten ze na een halfjaar weer langsgaan en dan zijn sticker afpakken
ja, hont hoort ook in de pan!quote:Op zondag 29 januari 2012 22:12 schreef Karina het volgende:
Lekker fris een hondje in je restaurant.
Spannend hequote:Op zondag 29 januari 2012 22:12 schreef Eenskijken het volgende:
wil studio voetbal zien maar ik wil dit einde niet missen
Tivo/DVRquote:Op zondag 29 januari 2012 22:12 schreef Eenskijken het volgende:
wil studio voetbal zien maar ik wil dit einde niet missen
Koreaans restaurantquote:Op zondag 29 januari 2012 22:12 schreef Geo4kant het volgende:
Kut keffers.. die gaat in het frituur!
Zo'n dingus hoe heet datquote:
TIVO is toch iets anders dacht ik. Die houdt bij wat je leuk vindt en neemt het dan automatisch op, zoiets.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zo'n dingus hoe heet datHDDrecorder voor je TV
zoals UPC etc hebben, in de USA heet dat TIVO/DVR
Ja, dat is dan weer extra volgens mijquote:Op zondag 29 januari 2012 22:16 schreef Karina het volgende:
[..]
TIVO is toch iets anders dacht ik. Die houdt bij wat je leuk vindt en neemt het dan automatisch op, zoiets.
Lijkt me wel ja. Ik heb nog een oude videorecorder.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, dat is dan weer extra volgens mijmaar kun je zelf toch ook in programmeren en kiezen lijkt me wel zo logisch
Vintage!quote:Op zondag 29 januari 2012 22:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Lijkt me wel ja. Ik heb nog een oude videorecorder.
DAT DIT KAN!quote:Op zondag 29 januari 2012 22:20 schreef donald_dick het volgende:
WHAT WHAT WHAT ONDERKOFFER IN NEDERLAND TERUG!
-1 dude!quote:
quote:Op zondag 29 januari 2012 22:23 schreef OverRated het volgende:
'Ik ben Rob en ik hou van pijpen'
[ afbeelding ]
hij pijpt een ninja!quote:Op zondag 29 januari 2012 22:23 schreef OverRated het volgende:
'Ik ben Rob en ik hou van pijpen'
[ afbeelding ]
het giet oan!quote:Op zondag 29 januari 2012 22:31 schreef Doler12 het volgende:
En dat was het dan volgende week Alberto!!!!!!!!!!!
Wat een mietje ben je de hele dag buiten denk je van die mensen kunnen wel wat hebben maar nee hoorquote:Op zondag 29 januari 2012 22:36 schreef donald_dick het volgende:
wat, een zwerver kan niet tegen -1?
en een beetje piekies vragen!quote:Op zondag 29 januari 2012 22:38 schreef WcPot het volgende:
[..]
Wat een mietje ben je de hele dag buiten denk je van die mensen kunnen wel wat hebben maar nee hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |