Ik wil jou collega wordenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:44 schreef Skaai het volgende:
Het is Valentijnsdag en mijn collega's waren weer blij met me![]()
[ ]afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik twijfel ook nog over de kleuren. Of alles wit, fondant en vulling, of de vulling ook tussenkleuren van groen zeg maar.
Het is trouwens een minitaartje van 15cm.
[ Bericht 0% gewijzigd door Tegan op 14-02-2012 23:24:23 ]
Jaminquote:Op woensdag 15 februari 2012 13:44 schreef Dribbel_ het volgende:
Dan doe ik wel alleen cake het gaat er toch om hoe het eruit ziet![]()
Ik wat voor soort "normale" winkels kan je die fondant eigenlijk kopen ?
Cook & Coquote:
HOeft niet heel duur te zijn hoor, kleurstoffen. Toko's verkopen het vaak ook wel voor veel minder geld dan kleurstoffen bij de jamin enzo.quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:22 schreef Dribbel_ het volgende:
Gaat nog een dure grap worden zoveel verschillende kleurstoffen.
Maar bedankt
In principe zou je genoeg hebben aan rood, geel en blauw. En dan mengen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:22 schreef Dribbel_ het volgende:
Gaat nog een dure grap worden zoveel verschillende kleurstoffen.
Maar bedankt
whuhaha, een trolololtaartquote:Op woensdag 15 februari 2012 12:57 schreef Dribbel_ het volgende:
Hier is vast iemand die me even snel kan helpen. Ik wil zo'n soort taart maken, dus de lagen cake in verschillende kleuren.
[ afbeelding ]
Wat heb ik hier allemaal voor nodig, normaal kan ik alleen pizzas opwarmen in de oven
Topquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |