Hee, bedankt voor de tip! Ik heb hem net besteld!quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:30 schreef MarjoBlabla het volgende:
[..]
Dat apparaat van de foto is nu te koop bij www.bol.com Best redelijke prijs! Zit er zelf wel over na te denken om hem te kopen...
quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:52 schreef Spuuglokje het volgende:
Mijn dochter wilde graag een taart met schattige zeediertjes van de Create a Critter cartridge. Zo is ie geworden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Wow wat super gaaf!! Hoe gaat dat create a critter in zijn werk?quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:52 schreef Spuuglokje het volgende:
Mijn dochter wilde graag een taart met schattige zeediertjes van de Create a Critter cartridge. Zo is ie geworden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Voor heel veel recepten en leuke plaatjes kun je kijken op Bakerella.com.quote:To make cake pops, you simply start with crumbled cake. Yep, you bake a cake and then tear it up into fine crumbs. It kind of hurts the first time, but once you taste the cake pops, you won’t think twice about messing up a perfectly good cake.
Mix the cake crumbs with frosting and roll into balls. You can use any flavor combination you like.
Het is een cartridge voor een cricut machine. En je kunt die machine ook aan je computer koppelen zodat je op je computer kunt kijken hoe groot je een plaatje wilt hebben. Het is een beetje lastig uit te leggen, hier kun je zien hoe het in z'n werk gaat. En je kunt dus die plaatjes uitsnijden die op de cartridges staan die je in je bezit hebt. Het enige wat je dan nog moet bedenken is de keuze van de plaatjes, de kleuren van de plaatjes en hoe groot en waar je ze op de taart wilt. Oké, da's nog erg veel dusquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:00 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Wow wat super gaaf!! Hoe gaat dat create a critter in zijn werk?
Ik heb hem eind vorig jaar gekocht. Die machine was toen voor de spectaculaire prijs van $49,95 (ja je leest het goedquote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:00 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Net even snel gekeken naar de prijs van zo'n cricut maar voor dat geld gebruik ik mijn eigen tekenkunst wel, en puzzel ik wel een beetje extra! pfoe wat een geld
Ik zag hem nu voor 194 dollar wallmart Usa, waarom deze in NL dan 440 moet kosten gemiddeldquote:Op vrijdag 10 februari 2012 08:00 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik heb hem eind vorig jaar gekocht. Die machine was toen voor de spectaculaire prijs van $49,95 (ja je leest het goed). Daar kwamen nog wel de shipping costs overheen (hij kwam uit Amerika), en ik heb er cartridges bij gekocht (die ook afgeprijsd waren), maar dat was dus een fractie van de prijs die je betaalt in Nederland.
Vooral opletten met douane controle, bij mn laatste bestelling moest ik ook weer bijbetalen aan de postbodequote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:00 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik zag hem nu voor 194 dollar wallmart Usa, waarom deze in NL dan 440 moet kosten gemiddeld! ik wil hem wel uitAmerika maar hoe ga ik dat aanpakken #noob
Opletten met douane controle is niet te doenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:14 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Vooral opletten met douane controle, bij mn laatste bestelling moest ik ook weer bijbetalen aan de postbode
Nee hoor, fondant gaat smelten als het met vocht in aanraking komt, maar als je hem gewoon in de koelkast zet eventueel een folie erover heen doet, is er niks aan de hand.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:59 schreef Purdey het volgende:
Klopt, er zit slagroom in. Maar ik had gelezen dat de fondant dan smelt in de koelkast?
Ik bedoelde meer dat ze rekening moest houden met de bijkomende kostenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:27 schreef Skaai het volgende:
[..]
Opletten met douane controle is niet te doendaar heb je zelf geen controle over.
Gewoon met de handjes gevouwen hopen dat ze je pakje niet uitkiezen, en anders de inklaringskosten en eventuele btw erover betalen. Je zal zelfs dan nog veel en veel goedkoper uit zijn dan dat je hem in Nederland aanschaft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |