Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=html
[ Bericht 0% gewijzigd door Tim86 op 29-01-2012 20:51:36 ]Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Ik heb een laptop en zit aan de andere kant van de woonkamerquote:
Mertens?quote:Op zondag 29 januari 2012 20:48 schreef stoereboii het volgende:
hallo, jullie favoriete belg is er ook weer
Neequote:Op zondag 29 januari 2012 20:48 schreef stoereboii het volgende:
Ja jonge, ik slaap onder dikke dekensquote:Op zondag 29 januari 2012 20:47 schreef Tim86 het volgende:
OP chick volgt
@vandermar..jij altijd met je gezeur over je koude kamer..fix dan een kachel ofzo man..tering
Je moet er toch ook in slapen
Daar erger ik me op de PS3 al aan, het grootste minpunt van PSN vind ik dan ook dat je block list maar een beperkt aantal geblokkeerde sukkeltjes kan bevatten.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:42 schreef laucas het volgende:
Wel veel spam van Engelse jongetjes op de 360
jij bent een belg?quote:Op zondag 29 januari 2012 20:48 schreef stoereboii het volgende:
Koop gewoon zo'n elektrische verwarming/straalkacheltjequote:Op zondag 29 januari 2012 20:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja jonge, ik slaap onder dikke dekensik slaap op zolder en daar is dus geen kachel en laptoppen onder de dekens
Luc Nilis?quote:Op zondag 29 januari 2012 20:48 schreef stoereboii het volgende:
volgens mij niet, heb het nog nergens zien staan en blokkeer er genoegquote:Op zondag 29 januari 2012 20:50 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Daar erger ik me op de PS3 al aan, het grootste minpunt van PSN vind ik dan ook dat je block list maar een beperkt aantal geblokkeerde sukkeltjes kan bevatten.
Zit hier op de XBOX360 ook een beperking op?
iddquote:Op zondag 29 januari 2012 20:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
Koop gewoon zo'n elektrische verwarming/straalkacheltje
Gierige studentquote:Op zondag 29 januari 2012 20:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
Koop gewoon zo'n elektrische verwarming/straalkacheltje
Je woont thuis..je ouders mogen toch wel zorgen dat hun zoon niet in de condities van een veredelde dakloze leeft?quote:
amai we hebben een belg in ons midden, alle frieten nog aan toequote:Op zondag 29 januari 2012 20:51 schreef stoereboii het volgende:
[..]
ja :p is toch niet erg? ik spreek nl
Mijn moeder wil niet dat ik een stereotype FOK!ker ben die 24/7 op de zolderkamer zitquote:Op zondag 29 januari 2012 20:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je woont thuis..je ouders mogen toch wel zorgen dat hun zoon niet in de condities van een veredelde dakloze leeft?
Nja je bent toch al goed bezigquote:Op zondag 29 januari 2012 20:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Mijn moeder wil niet dat ik een stereotype FOK!ker ben die 24/7 op de zolderkamer zit
quote:
allez zegquote:Op zondag 29 januari 2012 20:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
amai we hebben een belg in ons midden, alle frieten nog aan toe
True, truequote:
Niet zo raar als Limbo's, Brabo's, randstedelingen, Groningers en Achterhoekersquote:
Zo ziet jouw straat er toch uit?quote:Op zondag 29 januari 2012 21:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Niet zo raar als Limbo's, Brabo's, randstedelingen, Groningers en Achterhoekers
hahaquote:Op zondag 29 januari 2012 20:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Mijn moeder wil niet dat ik een stereotype FOK!ker ben die 24/7 op de zolderkamer zit
quote:Op zondag 29 januari 2012 21:05 schreef Rijst het volgende:
[..]
Zo ziet jouw straat er toch uit?
[ afbeelding ]
Betalen jullie al met euro's? Of nog steeds met aardappelen?quote:Op zondag 29 januari 2012 21:08 schreef vandermar het volgende:
[..]![]()
Gewoon asfalt weg hoor, zo ver zijn wij nog wel ontwikkeld.
Aardappelen? Jirpelsquote:Op zondag 29 januari 2012 21:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Betalen jullie al met euro's? Of nog steeds met aardappelen?
Doutzen?quote:Op zondag 29 januari 2012 21:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Eigenlijk komt mijn familie uit Bolsward. En heb ooit een Friezin gedate
PICSquote:Op zondag 29 januari 2012 21:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Helaas was ze wat minder rijk, maar ze was wel jummie
David Luiz,Hartquote:Op zondag 29 januari 2012 21:16 schreef stoereboii het volgende:
hey hebben jullie wat tips voor mn teampie? http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#esui2YzCbcH2w
Hart of IF mignolet?quote:Op zondag 29 januari 2012 21:16 schreef stoereboii het volgende:
hey hebben jullie wat tips voor mn teampie? http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#esui2YzCbcH2w
Ach joh, dan tikken we haar en haar man als ze het niet eens is met de foto'squote:Op zondag 29 januari 2012 21:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, dan krijg ik gezeur, want ze was getrouwd
Kamikazie kom clubbenquote:
Young, Hart, Drogbaquote:Op zondag 29 januari 2012 21:16 schreef stoereboii het volgende:
oh ja ff zeggen nu hebk maar 13k, dus is mignolet niet kinda onhaalbaar?quote:Op zondag 29 januari 2012 21:18 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Hart of IF mignolet?
David Luiz
Kom opquote:
Wie? Ik ken er wel meerquote:
vandermar hosselt die chicks!quote:
Volgens mij zat zij op Comenius maar dat kan ook andere chimeid zijnquote:
Met Hart in de goal heb je echt de bestequote:Op zondag 29 januari 2012 21:25 schreef stoereboii het volgende:
nja gaat al richting 5k. is me iets te veel en vind given ook goed.dan wacht ik wel op chech/reina
Cafetaria Snackbar Chipie / Restaurant De Nieuwe Chinese Muurquote:Op zondag 29 januari 2012 21:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Volgens mij zat zij op Comenius maar dat kan ook andere chimeid zijnik zat daar ook op school maar daar zaten wel meer schone vrouwen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zijn chech en reina dan niet beter? toch betere stats enzo?quote:Op zondag 29 januari 2012 21:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Met Hart in de goal heb je echt de beste
quote:Op zondag 29 januari 2012 21:27 schreef Rijst het volgende:
[..]
Cafetaria Snackbar Chipie / Restaurant De Nieuwe Chinese Muur
Jun 12, 2005 to present
Regel haarWat moet ik daar in die toko'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Speel maar een paar keer tegen hem, je zet huilend je console uit.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:28 schreef stoereboii het volgende:
[..]
zijn chech en reina dan niet beter? toch betere stats enzo?
ok dan haal ik hart. thanks voor de hulpquote:Op zondag 29 januari 2012 21:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Speel maar een paar keer tegen hem, je zet huilend je console uit.
Of tenminste, dan ga je zien dat hij gewoon beter is. Reina is een mongool op finesse shots.
HART HART HART HARTquote:Op zondag 29 januari 2012 21:30 schreef stoereboii het volgende:
nu staat er een reina met nog 2 minuten voor 3k, halen of is hart echt beter?
Hart is 2.5K ofzo.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:32 schreef stoereboii het volgende:
hart is zo duurkan ik nog ff door met given of is het echt superveel verschil? want dan haal ik em
laagste start is ook 4k, dus jaquote:Op zondag 29 januari 2012 21:35 schreef zerokil het volgende:
Je hoeft toch niet perse op BIN te kopen?
Heb zelf Diego Lopez, is zelfde als Hart voor de halve prijsquote:Op zondag 29 januari 2012 21:32 schreef stoereboii het volgende:
hart is zo duurkan ik nog ff door met given of is het echt superveel verschil? want dan haal ik em
misschien moet je niet op BIN zoekenquote:Op zondag 29 januari 2012 21:34 schreef stoereboii het volgende:
[..]
laagste 433 BIN is toch echt 5,5k hoor. speel ps3
maar lopez is bbva, dus dat is geen optie voor mijn teamquote:Op zondag 29 januari 2012 21:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb zelf Diego Lopez, is zelfde als Hart voor de halve prijs
past perfect in zijn team ook.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb zelf Diego Lopez, is zelfde als Hart voor de halve prijs
Jongens door jullie gespam worden de 'echte' ontopic posts niet gelezen.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:28 schreef detennismaster het volgende:
Ik wil een andere formatie voor mijn SweWay. Ik heb nu dit: http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#hNoQrPQkbcDtm
En ik wil naar dit: (4312)
Elyounoussi Up King
Huseklepp
Verder heb ik een beetje bij alle spelers uit Scandinavie gekeken (Daar reken ik Ijsland, Denemarken, Zweden, Noorwegen en Finland toe) en daar van lijkt mij Zanka (Jorgensen in FUT) heel erg chill. Verder wil ik Tettey erin doen. Iemand een idee?
Farnerud is ook een baas maar die past niet dan.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:36 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Jongens door jullie gespam worden de 'echte' ontopic posts niet gelezen.
nja laagste start is ook 4kquote:Op zondag 29 januari 2012 21:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
misschien moet je niet op BIN zoeken
Doe alsjeblieft een andere UI! Ik kan echt niet naar dat hoofd kijken.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Sorry, wist niet wat voor team je had
Excuses
9 chem een vereiste? Dat gaat dan echt niet lukken denk ik, maar ik ga een poging wagenquote:Op zondag 29 januari 2012 21:28 schreef detennismaster het volgende:
Ik wil een andere formatie voor mijn SweWay. Ik heb nu dit: http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#hNoQrPQkbcDtm
Elyounoussi Up King
Huseklepp
Verder heb ik een beetje bij alle spelers uit Scandinavie gekeken (Daar reken ik Ijsland, Denemarken, Zweden, Noorwegen en Finland toe) en daar van lijkt mij Zanka (Jorgensen in FUT) heel erg chill. Verder wil ik Tettey erin doen. Iemand een idee?
Back to Torres dan maar?quote:Op zondag 29 januari 2012 21:38 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Doe alsjeblieft een andere UI! Ik kan echt niet naar dat hoofd kijken.
Nee, die hommo!quote:
Ja, dat zag ik zelf ook al!quote:Op zondag 29 januari 2012 21:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
9 chem een vereiste? Dat gaat dan echt niet lukken denk ik, maar ik ga een poging wagen
Mijn UI.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wat zou nou een vette UI zijn dan?
de 'ik mag niet meer dan 2 posts per dag' UIquote:Op zondag 29 januari 2012 21:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hater allesquote:Op zondag 29 januari 2012 21:41 schreef detennismaster het volgende:
[..]
de 'ik mag niet meer dan 2 posts per dag' UI
Feyenoord UI of iets metquote:Op zondag 29 januari 2012 21:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Vind het goed, kan jij eentje fixen voor me? Zit op le iPhonequote:Op zondag 29 januari 2012 21:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Feyenoord UI of iets met
Wij zijn ajax, wij zijn minder goed dan Feyenoord
Sorry, ik ben bezig met reflectieverslag aan het schrijvenquote:Op zondag 29 januari 2012 21:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Vind het goed, kan jij eentje fixen voor me? Zit op le iPhone
Maar om de 5 posts post jij!quote:Op zondag 29 januari 2012 21:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Sorry, ik ben bezig met reflectieverslag aan het schrijven
Oke man, succes ermeequote:Op zondag 29 januari 2012 21:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Sorry, ik ben bezig met reflectieverslag aan het schrijven
Komt omdat het verslag kut is en ik mij verveelquote:Op zondag 29 januari 2012 21:44 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Maar om de 5 posts post jij!
opvullen met lorem ipsumquote:Op zondag 29 januari 2012 21:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Komt omdat het verslag kut is en ik mij verveelik moet nog 2 pagina's
Ik moest lachenquote:Op zondag 29 januari 2012 21:45 schreef stoereboii het volgende:
iemand die coins teveel heeft mag altijd doneren btw
tettey erachter, Braaten ernaast, ebondo achter braaten. wel 7 chem denkquote:Op zondag 29 januari 2012 21:45 schreef detennismaster het volgende:
Elyounoussi Up King
Huseklepp
Wie kan dit afmaken? Met Tettey op het middenveld!!
Ga je dit nou 3x spammen in 10 minuten? Geduld man..ben bezig zoals ik al zei. Kutwerk met die baggerdatabasequote:Op zondag 29 januari 2012 21:45 schreef detennismaster het volgende:
Elyounoussi Up King
Huseklepp
Wie kan dit afmaken? Met Tettey op het middenveld!!
dit is the real deal:quote:Op zondag 29 januari 2012 21:47 schreef stoereboii het volgende:
ik zal ook nog 2 1,5 sterren teams van mij tonen die leuk zijn om tegen newbies te spelen, zo in je snel coins tegen die noobs
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#kPr9VKG6bcH4c
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#iZBRkmk0bcH4h
Schooier,quote:Op zondag 29 januari 2012 21:45 schreef stoereboii het volgende:
iemand die coins teveel heeft mag altijd doneren btw
+1 voor dieses mangquote:
Sorry, was niet de bedoeling. Maar ik kon mijn oude posts niet meer vinden.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ga je dit nou 3x spammen in 10 minuten? Geduld man..ben bezig zoals ik al zei. Kutwerk met die baggerdatabase
ik doe het gwn om snel coins te harken, dus elke speler kost max 200coins bin gekocht en heb toch 100 chem, daarom snapje?quote:Op zondag 29 januari 2012 21:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dit is the real deal:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#haW6nujebcxSV
Dan moet je je eigen posts ook een kleur gevenquote:Op zondag 29 januari 2012 21:49 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Sorry, was niet de bedoeling. Maar ik kon mijn oude posts niet meer vinden.
Ja, ga ik maar is doen, op mij iPhone is dat wel ingesteld!quote:Op zondag 29 januari 2012 21:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan moet je je eigen posts ook een kleur geven
456quote:Op zondag 29 januari 2012 21:54 schreef stoereboii het volgende:
wat is de beste formatie voor pacewhore brons teams?
ik vind 343 en 352 tot nu toe erg chill, moet nog een keuze tussen die 2 makenquote:Op zondag 29 januari 2012 21:54 schreef stoereboii het volgende:
wat is de beste formatie voor pacewhore brons teams?
ik moest luidop lachenquote:
welk team heb je daarmee?quote:Op zondag 29 januari 2012 21:55 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ik vind 343 en 352 tot nu toe erg chill, moet nog een keuze tussen die 2 maken
Ik wordt er ook helemaal gestoord van! Volgens mij komt dat allemaal door die app!quote:
Wat voor team ga je maken dan?quote:Op zondag 29 januari 2012 21:57 schreef Dudeweiser het volgende:
23k voor IF Destro is wel goede prijs toch? Wel de goedkoopste op de markt nu
quote:Op zondag 29 januari 2012 21:56 schreef stoereboii het volgende:
[..]
ik moest luidop lachen
[..]
welk team heb je daarmee?
voor in mn serie A/B team met Sgrignaquote:Op zondag 29 januari 2012 21:58 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Wat voor team ga je maken dan?
zwartquote:Op zondag 29 januari 2012 22:00 schreef detennismaster het volgende:
Wat hebben jullie als kleur voor je eigen posts. Vind het maar moeilijk om een goede te vinden!
groenquote:Op zondag 29 januari 2012 22:00 schreef detennismaster het volgende:
Wat hebben jullie als kleur voor je eigen posts. Vind het maar moeilijk om een goede te vinden!
Blauwquote:Op zondag 29 januari 2012 22:00 schreef detennismaster het volgende:
Gewoon doen op de PS3 is de laagste 33K!quote:Op zondag 29 januari 2012 22:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
groen
maar is 23k nou goed of niet?klote db
quote:
quote:
Wat is het nou?quote:
Darksonics theorie.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:07 schreef Dudeweiser het volgende:
o ik snap al waarom die Destro zo goedkoop was.
Hij was niet fresh.
ba dum tss
de MLS ook!quote:Op zondag 29 januari 2012 22:09 schreef stoereboii het volgende:
de npower champ heeft ook wel snelle spelers!
Ik heb de Jamaicaan Williamson op mijn middenveld. Hij heeft 78 pace, 66 passing, 68 defending, 70 heading. Hij kan alleen niet schieten, maar een ideale verdedigende middenvelder.quote:
Dan is er toch nog iets waardoor jullie mij kennen.quote:
Friesland; een compleet ander klimaat.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:13 schreef vandermar het volgende:
Er ligt hier sneeuwniet veel maar het sneeuwt wel in ieder geval hihi
Er gebeuren gekke dingen daar in het hoge noorden!quote:Op zondag 29 januari 2012 22:13 schreef vandermar het volgende:
Er ligt hier sneeuwniet veel maar het sneeuwt wel in ieder geval hihi
Ja jongen, het Friest hier het hele jaarquote:Op zondag 29 januari 2012 22:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Friesland; een compleet ander klimaat.
Wel vet! Maar Grindheim en Enevoldsen vond ik niet zo chill! Tevens wordt dan Almeback/Safari niet gebruikt wat wel echt beesten zijn. Ga er nog eens goed naar kijken. Hier heb ik iniedergeval veel aan!quote:Op zondag 29 januari 2012 22:26 schreef Tim86 het volgende:
Elyoubaassie - UP King
Huseklepp
Enevoldsen- Grindheim - Tettey
Poulsen - Zanka - Ottesen- Ruud
Wiland/IF Tornes
Noor - Noor
Noor
Deen - Noor - Noor
Deen - Deen - ijsl- Noor
Zweed/Deen
Nor1-Eng2
Eng2
Net1 - Den1 - Fra1
Net1 - Den 1 - Den1- Den1
Den1
Dode links allemaal opgeheven als het goed is. Er zijn alleen geen Zweden meer behalve de keeper
Oh was een typo. Enevoldsen vond ik niet geweldig maar dat was ook helemaal aan het begin van deze FIFA dat ik met hem speelde en dat was denk ik ook omdat ik toen een eredivisie team had en dan zijn er imo gewoon betere. Grindheim nooit mee gespeeld.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:35 schreef Tim86 het volgende:
Wat is er mis met Grindheim en Enevoldsen? Zijn prima spelers in FIFA imo![]()
Overigens kan je ook voor Elm/Wernbloom gaan, dat maakt niet uit, want AZ
Dan kan je wel meer kanten hè. Even denken.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:41 schreef Tim86 het volgende:
Kan wellicht toch zijn dat Enevoldsen als enige niet op 9 chem komt..2 dode links, 1 double en 1 single..weet niet zeker of dat genoeg is. Als je Tettey weg zou laten zou het al een stuk makkelijker zijn.
Ja dat zei ik al. Wel tof dat je helpt! Je hebt zelf al zo'n team dus voor jezelf doe je het niet.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:44 schreef Tim86 het volgende:
Ik kan het ook eens zonder Zanka proberen
Vet! Zijn Singh en Muri goed? En is dat die IF keeper?quote:Op zondag 29 januari 2012 22:56 schreef Tim86 het volgende:
Elyoubaassie - UP King
Huseklepp
Pontus Farnerud- Singh- Tettey
Safari - Almeback - Muri- Ruud
Wiland
Nor1-Eng2
Eng2
Nor1-Nor1-Fra1
Bel1-Bel1-Den1-Den1
Den1
Huseklepp 1 dode link, maar heeft er genoeg
Farnerud 1 dode link met Huse alleen, heeft er verder genoeg single
Singh dode link met Alme, maar verder genoeg single
Almeback dode link met Singh en Muri, maar single met GK en Farnerud + de double van Safari is genoeg
Muri dode link met Alme, maar genoeg single links
Nee dus, de tering wat is het kut zonder webapp!quote:Op zondag 29 januari 2012 23:02 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Vet! Zijn Singh en Muri goed? En is dat die IF keeper?
Singh nooit mee gespeeld, maar stats zijn prima voor een centrale CM.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:02 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Vet! Zijn Singh en Muri goed? En is dat die IF keeper?
Huh? Zit je aan de cokequote:Op zondag 29 januari 2012 23:06 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nee dus, de tering wat is het kut zonder webapp!
Deze man.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Singh nooit mee gespeeld, maar stats zijn prima voor een centrale CM.
73 Pace
64 Shooting
67 Passing
72 Dribbling
73 Defending
71 Heading
Muri vond ik zelf erg fijn. Hij is 1.92
67 Pace
37 Shooting
49 Passing
59 Dribbling
71 Defending
75 Heading
Die 67 pace is gewoon degelijk en je verliest er geen kopduel mee
Die keeper is een NIF..is een 74 en ik vond hem beter dan die andere Zweedse 74 Orlund (en deze pas precies in het team)
75 Diving
73 Handling
69 Kicking
81 Reflexes
46 Speed
75 Position
Huh? Ik volg hem niet.quote:
Ik dacht dat je bedoelde dat Singh en Muri kut zijn, maar je had het volgens mij alleen over het niet IF zijn van die keeper, misverstandje.quote:
Ja maar gewoon om Olsson is te proberen.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:09 schreef Tim86 het volgende:
Safari is dan volgens mij wel een must ja..hij heeft 2 dode links (almeback). Maar die vond je zelf toch een beest dus dan is het toch goed?
Ja. Dat ja.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je bedoelde dat Singh en Muri kut zijn, maar je had het volgens mij alleen over het niet IF zijn van die keeper, misverstandje.
Olsson icm Olsson kan wel, maar die CB Olsson heeft maar 54 pace ofzo. Wel een beest.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:10 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja maar gewoon om Olsson is te proberen.
Speel toernooien, lost al bovengenoemde problemen op.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:10 schreef OurLadyPeace het volgende:
Is het vandaag FUT triestelingen dag?Speel net met m'n Eredivisie Silvers tegen een gast (uit Nederland) die een team met spanjaarden en weet ik veel had. Ozil in ieder geval in de basis. Meteen op pauze. Ibrahimovic en Robinho er in. Komt hij 2-0 voor, helemaal juichen, herhalingen helemaal kijken. Maak er 2-2 van en in de 84ste minuut rent ie met Robinho weer iedereen voorbij en wint ie toch nog.
Vervolgens tegen iemand met Belgische silvers. Meteen op pauze. Daarna ook echt vanaf de aftrap bal uit schieten. Tevez, Hazard en Welliton er in.Deze wel 3-2 gewonnen.
Ik snap dat echt niet he. Zo is Fifa ook gewoon niet leuk
Vandermar zou dan ook de IF nemenquote:Op zondag 29 januari 2012 23:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Olsson icm Olsson kan wel, maar die CB Olsson heeft maar 54 pace ofzo. Wel een beest.
Klopt ja, hij lijkt op de baby van Abruzzi en T-Bag nu je het zegtquote:Op zondag 29 januari 2012 23:16 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Vandermar zou dan ook de IF nemen![]()
Nee 54 vind ik echt te weinig. Die gast heeft trouwens echt een gevangenis kop!hij lijkt op iemand van Prison Break
.
Ik doelde op de cups met speler voorschriften van alleen zilver etc. Daarnaast is de manier om juichen en herhalingen tegen te gaan simpel: winnnen.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:16 schreef Tim86 het volgende:
Hoezo lost dat haar problemen op? Dat wisselen van spelers bij de aftrap gebeurt juist veel bij die nieuwe cup en het juichen en herhalingen kijken uiteraard ook.
quote:Op zondag 29 januari 2012 23:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Klopt ja, hij lijkt op de baby van Abruzzi en T-Bag nu je het zegt
Klopt, we weten het allemaal en toch hebben we eens in de zoveel allemaal de drang om al die frustratie hier te uitenquote:Op zondag 29 januari 2012 23:21 schreef Kamikazie het volgende:
Ach ja community is kut in fifa over het algemeen.
Dit gebeurt in het 11 leagues toernooi. Oplossing: zelf ook 3 spelers wisselen.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:15 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Speel toernooien, lost al bovengenoemde problemen op.
Oplossing: zelf niet aan dat kuttoernooi mee doen!quote:Op zondag 29 januari 2012 23:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit gebeurt in het 11 leagues toernooi. Oplossing: zelf ook 3 spelers wisselen.
Ik heb anders net keihard bijgedragen aan de kwaliteit van dit topic hoorquote:Op zondag 29 januari 2012 23:30 schreef vandermar het volgende:
Jezus, lijkt wel een groot MSN gesprek hier
Dat heb ik niet gelezen, ik zag alleen om en om posts van jouw en de tennisser.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb anders net keihard bijgedragen aan de kwaliteit van dit topic hoor
Dat is ook een oplossing. Maar met 3 keer wisselen, zolang je netjes 11 verschillende comptetities in de basis hebt, zoals de regels voorschrijven, en je dan 3 keer wisselt, overtreed je geen enkele regel, dus ik snap het probleem niet zo, Vond 8 competities met fatsoenlijke spelers al lastig.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:30 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Oplossing: zelf niet aan dat kuttoernooi mee doen!
Op 2 posts na ging dat dat over het bouwen van een team dus ik zie het probleem niet zo..zeker niet in een topic waar iedere dag tig pubertjes iedere gedachtegang posten die ze hebbenquote:Op zondag 29 januari 2012 23:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gelezen, ik zag alleen om en om posts van jouw en de tennisser.
Ik speel geen toernooien uit zelfbeschermingquote:Op zondag 29 januari 2012 23:21 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik doelde op de cups met speler voorschriften van alleen zilver etc. Daarnaast is de manier om juichen en herhalingen tegen te gaan simpel: winnnen.
Ach ja community is kut in fifa over het algemeen.
Ik lees het niet door toch, ik zie alleen jullie posts om en omquote:Op zondag 29 januari 2012 23:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Op 2 posts na ging dat dat over het bouwen van een team dus ik zie het probleem niet zo..zeker niet in een topic waar iedere dag tig pubertjes iedere gedachtegang posten die ze hebben
In een gewone single wedstrijd is het ook wel ongebruikelijk inderdaad, toernooien weet je van te voren. Heb met mn bronsjes ook wel alle sterren op de bank, maar die zitten er alleen maar om weer op 99 fitness te komenquote:Op zondag 29 januari 2012 23:38 schreef OurLadyPeace het volgende:
[..]
Ik speel geen toernooien uit zelfbeschermingIk denk dat ik te gefrustreerd ga worden van het steeds niet halen van de finale enzo.
En dat juichen en herhalingen kijken vind ik vervelend, maar over het algemeen drukken de meeste alles vrij snel door. Maar ik snap in dit geval niet hoe sneu je moet zijn om dat te gaan doen als je tegen een silver team speelt (en dan dat soort spelers er in gaat doen).
El Maestro.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat vinden jullie de beste bronze in het spel? Kandji is erg goed, maar de beste bronze vind ik Grabban
Wat een baas, 90+ agility, 83 pace, 3* en zijn schot is beter dan het lijkt. En hij scoorde met een omhaal
Lagouireh vond ik wel vreselijk fijn spelen en daarnaast Gary Gardner ook erg fijn vooral dat afstandschotquote:Op zondag 29 januari 2012 23:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat vinden jullie de beste bronze in het spel? Kandji is erg goed, maar de beste bronze vind ik Grabban
Wat een baas, 90+ agility, 83 pace, 3* en zijn schot is beter dan het lijkt. En hij scoorde met een omhaal
Nog een reden om geen toernooien te spelenquote:Op zondag 29 januari 2012 23:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
In een gewone single wedstrijd is het ook wel ongebruikelijk inderdaad, toernooien weet je van te voren. Heb met mn bronsjes ook wel alle sterren op de bank, maar die zitten er alleen maar om weer op 99 fitness te komenEn een finale winnen en niet je coins krijgen, dat is pas frustrerend
En die finale daarvoor bevroor het scherm... Zo heb ik 7 wedstrijden achter elkaar gewonnen met het elftal en geen enkele titelquote:Op zondag 29 januari 2012 23:44 schreef OurLadyPeace het volgende:
[..]
Nog een reden om geen toernooien te spelen
Zeer matig. Traag als poep door een trechter, schoten redelijk maar niet genoeg om te compenseren voor zijn lack aan handelssnelheid.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Jij had IF Destro toch? Wat vond je van hem?
NIF Ibra is al briljant genoeg, NIF Silva is al briljant genoeg (IF vast ook wel). Nilmar IF vond ik niet zo..SIF schijnt wel een stuk beter te zijn.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:44 schreef Toefjes het volgende:
Wat is de beste boost om voor te gaan in mijn elftal denken jullie?
Keuzes: IF Silva --> SIF Silva
Ibrahimovic --> IF Ibrahimovic
IF Neymar --> SIF Neymar
De IF viel me ook echt tegen ja. Die pace boeide me niet zoveel, maar hij voelde echt traag aan qua handelen en schot en koppen leek ook echt niet boeiend..quote:Op zondag 29 januari 2012 23:38 schreef GuRBuH het volgende:
SIF Guidetti mogen ze flink boosten van mij als 74, vond de IF maar matig. Verder SIF Onyewu denk ik, vast gold.
IF Miccoli bestaat alquote:Op zondag 29 januari 2012 23:15 schreef Tobi-wan het volgende:
Moet echt even en leuke ST of CAM komen in de Serie A. Een IF Cissé, IF Robinho of IF Miccoli ofzo.
Ja... Heb inderdaad ook niks te klagen met deze heren. maar heb het gevoel dat het wachten op IF Buffon, IF Stekelenburg, of IF Maicon wel erg lang zal gaan duren.. Ibrahimovic is inderdaad een beest trouwens, alleen loopt hij af en toe mee met iemand die aan de flank diep gaat, terwijl hij dan gewoon naar het centrum moet trekken... dat zal de lage tactical awareness zijnquote:Op zondag 29 januari 2012 23:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
NIF Ibra is al briljant genoeg, NIF Silva is al briljant genoeg (IF vast ook wel). Nilmar IF vond ik niet zo..SIF schijnt wel een stuk beter te zijn.
Van NIF naar IF Ibra is ook wel ziek duur
IF Vaz Te: Een bronzen Ibrahimovic!quote:Op zondag 29 januari 2012 23:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
IF Ibra! Altijd voor de zwarte kaartjes gaan.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:44 schreef Toefjes het volgende:
Wat is de beste boost om voor te gaan in mijn elftal denken jullie?
Keuzes: IF Silva --> SIF Silva
Ibrahimovic --> IF Ibrahimovic
IF Neymar --> SIF Neymar
Wat voor team had jij dan met Neymar?quote:Op zondag 29 januari 2012 23:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
NIF Ibra is al briljant genoeg, NIF Silva is al briljant genoeg (IF vast ook wel). Nilmar IF vond ik niet zo..SIF schijnt wel een stuk beter te zijn.
Van NIF naar IF Ibra is ook wel ziek duur
Ja, zit er ook aan te denken IF Frey een basis plek te geven, gewoon voor het zwarte kaartjequote:Op zondag 29 januari 2012 23:50 schreef detennismaster het volgende:
[..]
IF Ibra! Altijd voor de zwarte kaartjes gaan.
Heb m als CAM staan in 4-2-3-1 met links naar IF Marcelo en IF Ramiresquote:Op zondag 29 januari 2012 23:51 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Wat voor team had jij dan met Neymar?
Eerste hattrick in de Klassieker sinds 47 jaar. Wel een SIFje waard imho.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:49 schreef vandermar het volgende:
Als Matri en Roux IF komen ipv Guidetti dandan kap ik met FUT. Een hattrick tegen Ajax is iets wat bijna niemand is weggelegd.
De IF viel me eigenlijk tegen van Vaz Te. Misschien omdat ik daarmee tegen silvers speelde, terwijl ik met zn NIF in een starterteam van mij speelde tegen andere starterteams.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:49 schreef DutchSL het volgende:
[..]
IF Vaz Te: Een bronzen Ibrahimovic!
Bij de NIF's vind ik Quirino en Bruno Andrade en Joao Paolo en James Harper allemaal erg fijn.
OF Blind. 30 pace, 39 overall.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:49 schreef vandermar het volgende:
Als Matri en Roux IF komen ipv Guidetti dandan kap ik met FUT. Een hattrick tegen Ajax is iets wat bijna niemand is weggelegd.
o kutquote:Op zondag 29 januari 2012 23:45 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Zeer matig. Traag als poep door een trechter, schoten redelijk maar niet genoeg om te compenseren voor zijn lack aan handelssnelheid.
Uit solidairiteit een berichtje neergezetquote:Op zondag 29 januari 2012 23:53 schreef vandermar het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/1385356.page
LobbyenEr moet een SIF Guidetti komen
Kan mooi in mijn Feyenoord team
One lovequote:Op zondag 29 januari 2012 23:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Uit solidairiteit een berichtje neergezet
Ik speel alleen maar de bronze cup met hem, maar daarin speelt hij ook tegen de ervaren tegenstanders heerlijk. Sowieso kom ik niet zoveel starter teams tegen de laatste tijd, of als het al teams zijn uit januari 2012 dan hebben ze vaak ook zelf al IF Vaz Te in hun ploeg of IF Kuffour.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:52 schreef GuRBuH het volgende:
De IF viel me eigenlijk tegen van Vaz Te. Misschien omdat ik daarmee tegen silvers speelde, terwijl ik met zn NIF in een starterteam van mij speelde tegen andere starterteams.
Die gaat sowieso meer dan 100/150K kosten denk ik. Ik ga hem wel halen though. Zou een bazendriehoek zijn:quote:Op zondag 29 januari 2012 23:58 schreef Dudeweiser het volgende:
IF Huseklepp zou wel mooi zijn trouwens
Braziliaanse 4-2-3-1 met Pato in de punt. Niets voor mij.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:51 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Wat voor team had jij dan met Neymar?
Vind Huseklepp niet zo fijn spelen tho. Ik kan sowieso weinig met die gekke Noren. Behalve met Nevland die, die schiet de een na de ander er in.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:58 schreef Dudeweiser het volgende:
IF Huseklepp zou wel mooi zijn trouwens
Link naar Jaipes hybrid? Montero en Moreno zijn ook echte bazen! Voor mij werken Noren prima en dat was zelf in een formatie die ik kut vind! (4231) nu in 4312 proberen!quote:Op maandag 30 januari 2012 00:17 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Vind Huseklepp niet zo fijn spelen tho. Ik kan sowieso weinig met die gekke Noren. Behalve met Nevland die, die schiet de een na de ander er in.
Iemand dat silver hybrid teampje gezien van Airjapes? Had die voor de gein ook gemaakt aangezien ik toch al lekker op gang was met geld verkwisten aan silvers. Maar dat doen is echt che4tz! Moreno en Montero zijn in 4 wedstrijden al goed voor 20 doelpunten.
En dan iets anders, scoren jullie ook vaak met je RB??? Bij elk team dat ik heb gehad maakt niet uit wat voor formatie scoor ik eens in de zoveel wedstrijden wel met m'n RB..
Ik scoor heel soms met mijn RB maar niet vaak. Cicinho heeft 5 goals in 173 wedstrijden, in mijn andere teams hebben de RBs 2 of 3x gescoord. Otsemobor maar 1x in 58 wedstrijden.quote:Op maandag 30 januari 2012 00:17 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
En dan iets anders, scoren jullie ook vaak met je RB??? Bij elk team dat ik heb gehad maakt niet uit wat voor formatie scoor ik eens in de zoveel wedstrijden wel met m'n RB..
en je stond niet eens buitenspel!quote:Op maandag 30 januari 2012 00:25 schreef Rijst het volgende:
Mijn mooiste clubs goal ooit![]()
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/112298496
Mijne komen a la Maicon of Walker ineens als een sneltrein naar voren en staan dan precies op de goede plek om vlak voor de 16 eens flink uit te halen.quote:Op maandag 30 januari 2012 00:25 schreef Tim86 het volgende:
Ik scoor alleen met mijn rechtsback uit free kicks net over de middenlijn..die laat ik dan rond penaltystip landen en dan staat daar altijd de back of centrale CM om te koppen. Lukt nog best vaak. Scoor er verder weinig mee over het algemeen..zelfde voor mijn linksback. Alleen met Morel van mijn Salmongbaguette team scoor ik tot nu toe best vaak (en dat is voor mij 3/4 goals in 35 wedstrijden)
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#kyxIibesbcIb3quote:Op maandag 30 januari 2012 00:26 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Link naar Jaipes hybrid? Montero en Moreno zijn ook echte bazen! Voor mij werken Noren prima en dat was zelf in een formatie die ik kut vind! (4231) nu in 4312 proberen!
Jaquote:Op maandag 30 januari 2012 00:30 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Mijne komen a la Maicon of Walker ineens als een sneltrein naar voren en staan dan precies op de goede plek om vlak voor de 16 eens flink uit te halen.
Morel is mijn FK specialist <3 doet ie best goed
[..]
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#kyxIibesbcIb3
Vraag dan ook niet om een linkquote:
Lekker wijf die LMquote:Op maandag 30 januari 2012 00:30 schreef DannyDeko het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#kyxIibesbcIb3
Dat klinkt al mij Hybridteam:quote:Op maandag 30 januari 2012 00:36 schreef Tim86 het volgende:
tof team met die Colombianen en Amerikanen
Bedoelde meer link van filmpje van airjapes!quote:
Het speelt ook echt super chill.quote:Op maandag 30 januari 2012 00:36 schreef Tim86 het volgende:
tof team met die Colombianen en Amerikanen
(IF) Rimando is 1.76 of zoiets. Echt kut, ik had een keer een MLS-Mexicaanse competitie hybrid verzonnen maar hij moest de keeper zijn en zo'n dwerg hoef ik niet op doelquote:Op maandag 30 januari 2012 00:38 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dat klinkt al mij Hybridteam:
Arreleano Vela
IF Fabian Bermudez
Ibarbo Bradley ()
Colombiaanse lb Olave wynne Russel
Rimando
Viel mij ook al op ja, 2 van hem op elkaar vullen net 't doel..quote:Op maandag 30 januari 2012 00:41 schreef DutchSL het volgende:
[..]
(IF) Rimando is 1.76 of zoiets. Echt kut, ik had een keer een MLS-Mexicaanse competitie hybrid verzonnen maar hij moest de keeper zijn en zo'n dwerg hoef ik niet op doel
1.78 maar je merkt er niks van. Hij keept echt heel erg goed. Lengte zegt niet alles!quote:Op maandag 30 januari 2012 00:41 schreef DutchSL het volgende:
[..]
(IF) Rimando is 1.76 of zoiets. Echt kut, ik had een keer een MLS-Mexicaanse competitie hybrid verzonnen maar hij moest de keeper zijn en zo'n dwerg hoef ik niet op doel
Ik heb ook nog als team tegenover mijn USA/Mexico/Colombia:quote:Op maandag 30 januari 2012 00:50 schreef DannyDeko het volgende:
Jammer dat Italiaanse silvers zo bizar duur zijn. Kan je een behoorlijk teampje van maken.
Miss eens kijken of er in de bundesliga iets leuks loopt.
Triple link bedoel je? Opzich zou dat moeten werken?quote:Op maandag 30 januari 2012 00:56 schreef Rijst het volgende:
Stel ik bouw een team opstelling 4411. Iedere speler krijgt slechts 1 perfecte link en de rest is dood. Krijgen ze dan 9 chem?
Bijvoorbeeld de CF krijgt dan 1 perfecte link met de ST. Maar 4 dode links met de rest.
Ja heb ff een paint gemaakt.quote:Op maandag 30 januari 2012 00:58 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Triple link bedoel je? Opzich zou dat moeten werken?
Dus bijv.:
Rooney
Welbeck
Villa Xavi Strootman Lens
Pieters Bouma Albiol Sergio Ramos.
Hangt van de positie af..voor een centrale CM is het niet genoeg, voor een keeper of linksback bijvoorbeeld weer wel. Voor een CF is het niet genoegquote:Op maandag 30 januari 2012 00:56 schreef Rijst het volgende:
Stel ik bouw een team opstelling 4411. Iedere speler krijgt slechts 1 perfecte link en de rest is dood. Krijgen ze dan 9 chem?
Bijvoorbeeld de CF krijgt dan 1 perfecte link met de ST. Maar 4 dode links met de rest.
Jammerquote:Op maandag 30 januari 2012 01:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hangt van de positie af..voor een centrale CM is het niet genoeg, voor een keeper of linksback bijvoorbeeld weer wel. Voor een CF is het niet genoeg
Zou kunnen, maar is ook alweer even geleden en ik ben daarna mijn team rondom John Utaka gaan bouwen en nooit spijt van gehadquote:Op maandag 30 januari 2012 00:53 schreef detennismaster het volgende:
[..]
1.78 maar je merkt er niks van. Hij keept echt heel erg goed. Lengte zegt niet alles!
Ik had hem al weer snel verkocht. Voor 17K!quote:Op maandag 30 januari 2012 01:10 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Naja, is ook alweer even geleden en ik ben daarna mijn team rondom John Utaka gaan bouwen en nooit spijt van gehad
5 nationaliteiten in 1 team. Bijvoorbeeld.quote:
In 4-2-3-1 merkte ik niet eens dat ie mee deed, team snel weer weggedaan. Met winst, as always.quote:Op maandag 30 januari 2012 01:11 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik had hem al weer snel verkocht. Voor 17K!Hij was op CAM echt poep!
Gomezquote:Op maandag 30 januari 2012 01:16 schreef Rijst het volgende:
[..]
5 nationaliteiten in 1 team. Bijvoorbeeld.
---------------DEU--------------
---------------DEU--------------
ESP, ESP --------NED NED
FRA, FRA--------ENG-ENG
--------------ENG---------------
Maar dan komt Cambiasso op maar 2 enkele uit en rest doodquote:Op maandag 30 januari 2012 02:29 schreef Tim86 het volgende:
Seedorf ipv sneijder en je bent er volgens mij
Help eensquote:
Eindelijk daar is ie dan.quote:Op maandag 30 januari 2012 01:16 schreef Rijst het volgende:
[..]
5 nationaliteiten in 1 team. Bijvoorbeeld.
---------------Aguero 4--------------
---------------Tevez 5--------------
Affelay 3, VDV 3--------Silva 5, Walcott 4
Abidal 3 , Rami 4--------Pique 4-Walker 2
--------------Casillas 3---------------
1 Spanjool (albiol) en 1 NL (Robben)quote:Op maandag 30 januari 2012 03:36 schreef Tim86 het volgende:
Wat klopte er niet aan de vorige met rooney?
Makkelijk winstquote:
Inderdaad zeg, 320K de goedkoopste BIN.. Ben ik toch spekkoper geweest met 270K. Maar hij is wel elke coin waard trouwens hoorquote:Op maandag 30 januari 2012 10:50 schreef DutchSL het volgende:
IF Chiellini is gewoon ruim 30k duurder geworden t.o.v. twee dagen geleden
Laat maar zitten dan, de NIF is goed genoeg voor mij.
In other news, ik ga mijn 3-4-1-2 Joegoslavië team ombouwen tot 5-2-1-2.
Jaja, 5 at the back.. mijn eerste en enige team, maar ik kreeg me te veel counters om de oren omdat Subotic en vooral Ivanovic pace te kort komen, bovendien kan ik zo twee extra IF's in mijn team zetten.
Jammer dat Krasic dan uit het team moet, hij en Perisic maken plaats voor IF Kolarov en IF Corluka. Niet dat zij heel veel pace hebben, maar goed ..
Pasquato is inderdaad al bijna 40k terwijl hij met het TOTY tussen de 25 en 30k zat. Die Coutinho zijn prijs heb ik al een tijd niet meer gevolgd maar hij is een paar keer gepricefixed (maar dat duurde niet lang)quote:Op maandag 30 januari 2012 12:32 schreef DutchSL het volgende:
Coutinho gaat naar Espanyol en Pasquato naar Torino (Serie B).
Twee van de populairste Serie A silvers, wie ze nog wil moet ze snel halen want die prijzen gaan omhoog schieten vermoed ik (en dan heb ik mijn Coutinho vorige week verkocht)
Ik heb Coutinho vorige week voor 22.5k verkocht en hij is nu al naar 31k gestegenquote:Op maandag 30 januari 2012 13:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Pasquato is inderdaad al bijna 40k terwijl hij met het TOTY tussen de 25 en 30k zat. Die Coutinho zijn prijs heb ik al een tijd niet meer gevolgd maar hij is een paar keer gepricefixed (maar dat duurde niet lang)
Maar hij zou prima zijn voor mijn Liga BBVA silver ipv Shojaei of Jonathan Pereira
Onmogelijke vraag.. het is maar net wat je zelf fijn vind spelen en er zijn talloze mogelijkheden.quote:Op maandag 30 januari 2012 13:41 schreef paul1501 het volgende:
Wat is het beste zilveren team dat ik kan maken met ongeveer 80k? Met m'n BPL/NL/Bundesliga team heb ik inmiddels 3 toernooien op rij gewonnen
Scandinaviequote:Op maandag 30 januari 2012 13:41 schreef paul1501 het volgende:
Wat is het beste zilveren team dat ik kan maken met ongeveer 80k? Met m'n BPL/NL/Bundesliga team heb ik inmiddels 3 toernooien op rij gewonnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |