Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=html
[ Bericht 0% gewijzigd door Tim86 op 29-01-2012 20:51:36 ]Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Ik heb een laptop en zit aan de andere kant van de woonkamerquote:
Mertens?quote:Op zondag 29 januari 2012 20:48 schreef stoereboii het volgende:
hallo, jullie favoriete belg is er ook weer
Neequote:Op zondag 29 januari 2012 20:48 schreef stoereboii het volgende:
Ja jonge, ik slaap onder dikke dekensquote:Op zondag 29 januari 2012 20:47 schreef Tim86 het volgende:
OP chick volgt
@vandermar..jij altijd met je gezeur over je koude kamer..fix dan een kachel ofzo man..tering
Je moet er toch ook in slapen
Daar erger ik me op de PS3 al aan, het grootste minpunt van PSN vind ik dan ook dat je block list maar een beperkt aantal geblokkeerde sukkeltjes kan bevatten.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:42 schreef laucas het volgende:
Wel veel spam van Engelse jongetjes op de 360
jij bent een belg?quote:Op zondag 29 januari 2012 20:48 schreef stoereboii het volgende:
Koop gewoon zo'n elektrische verwarming/straalkacheltjequote:Op zondag 29 januari 2012 20:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja jonge, ik slaap onder dikke dekensik slaap op zolder en daar is dus geen kachel en laptoppen onder de dekens
Luc Nilis?quote:Op zondag 29 januari 2012 20:48 schreef stoereboii het volgende:
volgens mij niet, heb het nog nergens zien staan en blokkeer er genoegquote:Op zondag 29 januari 2012 20:50 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Daar erger ik me op de PS3 al aan, het grootste minpunt van PSN vind ik dan ook dat je block list maar een beperkt aantal geblokkeerde sukkeltjes kan bevatten.
Zit hier op de XBOX360 ook een beperking op?
iddquote:Op zondag 29 januari 2012 20:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
Koop gewoon zo'n elektrische verwarming/straalkacheltje
Gierige studentquote:Op zondag 29 januari 2012 20:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
Koop gewoon zo'n elektrische verwarming/straalkacheltje
Je woont thuis..je ouders mogen toch wel zorgen dat hun zoon niet in de condities van een veredelde dakloze leeft?quote:
amai we hebben een belg in ons midden, alle frieten nog aan toequote:Op zondag 29 januari 2012 20:51 schreef stoereboii het volgende:
[..]
ja :p is toch niet erg? ik spreek nl
Mijn moeder wil niet dat ik een stereotype FOK!ker ben die 24/7 op de zolderkamer zitquote:Op zondag 29 januari 2012 20:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je woont thuis..je ouders mogen toch wel zorgen dat hun zoon niet in de condities van een veredelde dakloze leeft?
Nja je bent toch al goed bezigquote:Op zondag 29 januari 2012 20:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Mijn moeder wil niet dat ik een stereotype FOK!ker ben die 24/7 op de zolderkamer zit
quote:
allez zegquote:Op zondag 29 januari 2012 20:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
amai we hebben een belg in ons midden, alle frieten nog aan toe
True, truequote:
Niet zo raar als Limbo's, Brabo's, randstedelingen, Groningers en Achterhoekersquote:
Zo ziet jouw straat er toch uit?quote:Op zondag 29 januari 2012 21:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Niet zo raar als Limbo's, Brabo's, randstedelingen, Groningers en Achterhoekers
hahaquote:Op zondag 29 januari 2012 20:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Mijn moeder wil niet dat ik een stereotype FOK!ker ben die 24/7 op de zolderkamer zit
quote:Op zondag 29 januari 2012 21:05 schreef Rijst het volgende:
[..]
Zo ziet jouw straat er toch uit?
[ afbeelding ]
Betalen jullie al met euro's? Of nog steeds met aardappelen?quote:Op zondag 29 januari 2012 21:08 schreef vandermar het volgende:
[..]![]()
Gewoon asfalt weg hoor, zo ver zijn wij nog wel ontwikkeld.
Aardappelen? Jirpelsquote:Op zondag 29 januari 2012 21:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Betalen jullie al met euro's? Of nog steeds met aardappelen?
Doutzen?quote:Op zondag 29 januari 2012 21:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Eigenlijk komt mijn familie uit Bolsward. En heb ooit een Friezin gedate
PICSquote:Op zondag 29 januari 2012 21:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Helaas was ze wat minder rijk, maar ze was wel jummie
David Luiz,Hartquote:Op zondag 29 januari 2012 21:16 schreef stoereboii het volgende:
hey hebben jullie wat tips voor mn teampie? http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#esui2YzCbcH2w
Hart of IF mignolet?quote:Op zondag 29 januari 2012 21:16 schreef stoereboii het volgende:
hey hebben jullie wat tips voor mn teampie? http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#esui2YzCbcH2w
Ach joh, dan tikken we haar en haar man als ze het niet eens is met de foto'squote:Op zondag 29 januari 2012 21:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, dan krijg ik gezeur, want ze was getrouwd
Kamikazie kom clubbenquote:
Young, Hart, Drogbaquote:Op zondag 29 januari 2012 21:16 schreef stoereboii het volgende:
oh ja ff zeggen nu hebk maar 13k, dus is mignolet niet kinda onhaalbaar?quote:Op zondag 29 januari 2012 21:18 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Hart of IF mignolet?
David Luiz
Kom opquote:
Wie? Ik ken er wel meerquote:
vandermar hosselt die chicks!quote:
Volgens mij zat zij op Comenius maar dat kan ook andere chimeid zijnquote:
Met Hart in de goal heb je echt de bestequote:Op zondag 29 januari 2012 21:25 schreef stoereboii het volgende:
nja gaat al richting 5k. is me iets te veel en vind given ook goed.dan wacht ik wel op chech/reina
Cafetaria Snackbar Chipie / Restaurant De Nieuwe Chinese Muurquote:Op zondag 29 januari 2012 21:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Volgens mij zat zij op Comenius maar dat kan ook andere chimeid zijnik zat daar ook op school maar daar zaten wel meer schone vrouwen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zijn chech en reina dan niet beter? toch betere stats enzo?quote:Op zondag 29 januari 2012 21:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Met Hart in de goal heb je echt de beste
quote:Op zondag 29 januari 2012 21:27 schreef Rijst het volgende:
[..]
Cafetaria Snackbar Chipie / Restaurant De Nieuwe Chinese Muur
Jun 12, 2005 to present
Regel haarWat moet ik daar in die toko'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Speel maar een paar keer tegen hem, je zet huilend je console uit.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:28 schreef stoereboii het volgende:
[..]
zijn chech en reina dan niet beter? toch betere stats enzo?
ok dan haal ik hart. thanks voor de hulpquote:Op zondag 29 januari 2012 21:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Speel maar een paar keer tegen hem, je zet huilend je console uit.
Of tenminste, dan ga je zien dat hij gewoon beter is. Reina is een mongool op finesse shots.
HART HART HART HARTquote:Op zondag 29 januari 2012 21:30 schreef stoereboii het volgende:
nu staat er een reina met nog 2 minuten voor 3k, halen of is hart echt beter?
Hart is 2.5K ofzo.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:32 schreef stoereboii het volgende:
hart is zo duurkan ik nog ff door met given of is het echt superveel verschil? want dan haal ik em
laagste start is ook 4k, dus jaquote:Op zondag 29 januari 2012 21:35 schreef zerokil het volgende:
Je hoeft toch niet perse op BIN te kopen?
Heb zelf Diego Lopez, is zelfde als Hart voor de halve prijsquote:Op zondag 29 januari 2012 21:32 schreef stoereboii het volgende:
hart is zo duurkan ik nog ff door met given of is het echt superveel verschil? want dan haal ik em
misschien moet je niet op BIN zoekenquote:Op zondag 29 januari 2012 21:34 schreef stoereboii het volgende:
[..]
laagste 433 BIN is toch echt 5,5k hoor. speel ps3
maar lopez is bbva, dus dat is geen optie voor mijn teamquote:Op zondag 29 januari 2012 21:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb zelf Diego Lopez, is zelfde als Hart voor de halve prijs
past perfect in zijn team ook.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb zelf Diego Lopez, is zelfde als Hart voor de halve prijs
Jongens door jullie gespam worden de 'echte' ontopic posts niet gelezen.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:28 schreef detennismaster het volgende:
Ik wil een andere formatie voor mijn SweWay. Ik heb nu dit: http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#hNoQrPQkbcDtm
En ik wil naar dit: (4312)
Elyounoussi Up King
Huseklepp
Verder heb ik een beetje bij alle spelers uit Scandinavie gekeken (Daar reken ik Ijsland, Denemarken, Zweden, Noorwegen en Finland toe) en daar van lijkt mij Zanka (Jorgensen in FUT) heel erg chill. Verder wil ik Tettey erin doen. Iemand een idee?
Farnerud is ook een baas maar die past niet dan.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:36 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Jongens door jullie gespam worden de 'echte' ontopic posts niet gelezen.
nja laagste start is ook 4kquote:Op zondag 29 januari 2012 21:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
misschien moet je niet op BIN zoeken
Doe alsjeblieft een andere UI! Ik kan echt niet naar dat hoofd kijken.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Sorry, wist niet wat voor team je had
Excuses
9 chem een vereiste? Dat gaat dan echt niet lukken denk ik, maar ik ga een poging wagenquote:Op zondag 29 januari 2012 21:28 schreef detennismaster het volgende:
Ik wil een andere formatie voor mijn SweWay. Ik heb nu dit: http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#hNoQrPQkbcDtm
Elyounoussi Up King
Huseklepp
Verder heb ik een beetje bij alle spelers uit Scandinavie gekeken (Daar reken ik Ijsland, Denemarken, Zweden, Noorwegen en Finland toe) en daar van lijkt mij Zanka (Jorgensen in FUT) heel erg chill. Verder wil ik Tettey erin doen. Iemand een idee?
Back to Torres dan maar?quote:Op zondag 29 januari 2012 21:38 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Doe alsjeblieft een andere UI! Ik kan echt niet naar dat hoofd kijken.
Nee, die hommo!quote:
Ja, dat zag ik zelf ook al!quote:Op zondag 29 januari 2012 21:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
9 chem een vereiste? Dat gaat dan echt niet lukken denk ik, maar ik ga een poging wagen
Mijn UI.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wat zou nou een vette UI zijn dan?
de 'ik mag niet meer dan 2 posts per dag' UIquote:Op zondag 29 januari 2012 21:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hater allesquote:Op zondag 29 januari 2012 21:41 schreef detennismaster het volgende:
[..]
de 'ik mag niet meer dan 2 posts per dag' UI
Feyenoord UI of iets metquote:Op zondag 29 januari 2012 21:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Vind het goed, kan jij eentje fixen voor me? Zit op le iPhonequote:Op zondag 29 januari 2012 21:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Feyenoord UI of iets met
Wij zijn ajax, wij zijn minder goed dan Feyenoord
Sorry, ik ben bezig met reflectieverslag aan het schrijvenquote:Op zondag 29 januari 2012 21:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Vind het goed, kan jij eentje fixen voor me? Zit op le iPhone
Maar om de 5 posts post jij!quote:Op zondag 29 januari 2012 21:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Sorry, ik ben bezig met reflectieverslag aan het schrijven
Oke man, succes ermeequote:Op zondag 29 januari 2012 21:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Sorry, ik ben bezig met reflectieverslag aan het schrijven
Komt omdat het verslag kut is en ik mij verveelquote:Op zondag 29 januari 2012 21:44 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Maar om de 5 posts post jij!
opvullen met lorem ipsumquote:Op zondag 29 januari 2012 21:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Komt omdat het verslag kut is en ik mij verveelik moet nog 2 pagina's
Ik moest lachenquote:Op zondag 29 januari 2012 21:45 schreef stoereboii het volgende:
iemand die coins teveel heeft mag altijd doneren btw
tettey erachter, Braaten ernaast, ebondo achter braaten. wel 7 chem denkquote:Op zondag 29 januari 2012 21:45 schreef detennismaster het volgende:
Elyounoussi Up King
Huseklepp
Wie kan dit afmaken? Met Tettey op het middenveld!!
Ga je dit nou 3x spammen in 10 minuten? Geduld man..ben bezig zoals ik al zei. Kutwerk met die baggerdatabasequote:Op zondag 29 januari 2012 21:45 schreef detennismaster het volgende:
Elyounoussi Up King
Huseklepp
Wie kan dit afmaken? Met Tettey op het middenveld!!
dit is the real deal:quote:Op zondag 29 januari 2012 21:47 schreef stoereboii het volgende:
ik zal ook nog 2 1,5 sterren teams van mij tonen die leuk zijn om tegen newbies te spelen, zo in je snel coins tegen die noobs
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#kPr9VKG6bcH4c
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#iZBRkmk0bcH4h
Schooier,quote:Op zondag 29 januari 2012 21:45 schreef stoereboii het volgende:
iemand die coins teveel heeft mag altijd doneren btw
+1 voor dieses mangquote:
Sorry, was niet de bedoeling. Maar ik kon mijn oude posts niet meer vinden.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ga je dit nou 3x spammen in 10 minuten? Geduld man..ben bezig zoals ik al zei. Kutwerk met die baggerdatabase
ik doe het gwn om snel coins te harken, dus elke speler kost max 200coins bin gekocht en heb toch 100 chem, daarom snapje?quote:Op zondag 29 januari 2012 21:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dit is the real deal:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#haW6nujebcxSV
Dan moet je je eigen posts ook een kleur gevenquote:Op zondag 29 januari 2012 21:49 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Sorry, was niet de bedoeling. Maar ik kon mijn oude posts niet meer vinden.
Ja, ga ik maar is doen, op mij iPhone is dat wel ingesteld!quote:Op zondag 29 januari 2012 21:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan moet je je eigen posts ook een kleur geven
456quote:Op zondag 29 januari 2012 21:54 schreef stoereboii het volgende:
wat is de beste formatie voor pacewhore brons teams?
ik vind 343 en 352 tot nu toe erg chill, moet nog een keuze tussen die 2 makenquote:Op zondag 29 januari 2012 21:54 schreef stoereboii het volgende:
wat is de beste formatie voor pacewhore brons teams?
ik moest luidop lachenquote:
welk team heb je daarmee?quote:Op zondag 29 januari 2012 21:55 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ik vind 343 en 352 tot nu toe erg chill, moet nog een keuze tussen die 2 maken
Ik wordt er ook helemaal gestoord van! Volgens mij komt dat allemaal door die app!quote:
Wat voor team ga je maken dan?quote:Op zondag 29 januari 2012 21:57 schreef Dudeweiser het volgende:
23k voor IF Destro is wel goede prijs toch? Wel de goedkoopste op de markt nu
quote:Op zondag 29 januari 2012 21:56 schreef stoereboii het volgende:
[..]
ik moest luidop lachen
[..]
welk team heb je daarmee?
voor in mn serie A/B team met Sgrignaquote:Op zondag 29 januari 2012 21:58 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Wat voor team ga je maken dan?
zwartquote:Op zondag 29 januari 2012 22:00 schreef detennismaster het volgende:
Wat hebben jullie als kleur voor je eigen posts. Vind het maar moeilijk om een goede te vinden!
groenquote:Op zondag 29 januari 2012 22:00 schreef detennismaster het volgende:
Wat hebben jullie als kleur voor je eigen posts. Vind het maar moeilijk om een goede te vinden!
Blauwquote:Op zondag 29 januari 2012 22:00 schreef detennismaster het volgende:
Gewoon doen op de PS3 is de laagste 33K!quote:Op zondag 29 januari 2012 22:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
groen
maar is 23k nou goed of niet?klote db
quote:
quote:
Wat is het nou?quote:
Darksonics theorie.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:07 schreef Dudeweiser het volgende:
o ik snap al waarom die Destro zo goedkoop was.
Hij was niet fresh.
ba dum tss
de MLS ook!quote:Op zondag 29 januari 2012 22:09 schreef stoereboii het volgende:
de npower champ heeft ook wel snelle spelers!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |