abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107374315

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft wil jou alles vertellen om het product te verkopen.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

------------------------------------------------------------------------------------

SC is verboden. Posts als 'hallo', 'goedemiddag' en dergelijke worden weggemod.
Geef ruimte aan nieuwe users en discussieer met respect.

Slow Chatten over dit onderwerp kan en mag hier

De OP vind je hier
pi_107374340
quote:
14s.gif Op zondag 29 januari 2012 20:27 schreef heloef het volgende:
Ik laat binnenkort ook een "klein" mankement aan mezelf corrigeren.
Je bent binnenkort niet meer scheel?
pi_107374375
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 20:26 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Ik weet het niet, ik zeg alleen dat ik me kan voorstellen dat het KT op een gegeven moment gefrustreerd, iets wat geen duidelijkere posts oplevert, waar jij op jouw beurt weer niet vrolijker van wordt ;)
ja oke maar dat heb ik al duidelijk uitgelegd
en ook dat ik daarom niet op hem reageer
en dan gaat ie reacties eisen en dmmen :?

quote:
dat klinkt als een penis vergroting :P wat ga je laten doen en wanneer?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_107374377
quote:
Precies meer dan een klein mankement is het niet bij mij ... maar in mijn hoofd is het allemaal wat groter. Toch vind ik het waard om te corrigeren. En ik heb nu de tijd om het te laten doen ;)
pi_107374421
Heel eerlijk ik denk dat kingtoppie beter die dingen die die hier vraagt bij psychiater/psycholoog kan doen , want die weet er meer over dan wij doen en ik denk dat die zichzelf daarmee beter een dienst bewijst dan het hier te blijven doen.
  zondag 29 januari 2012 @ 20:29:33 #6
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_107374427
quote:
17s.gif Op zondag 29 januari 2012 20:28 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Je bent binnenkort niet meer scheel?
Correcto mundo.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_107374473
Als de operatie gedaan is en ik ben hersteld dan wil ik wel een foto plaatsen hier :D
pi_107374560
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 20:30 schreef richard_prf het volgende:
Als de operatie gedaan is en ik ben hersteld dan wil ik wel een foto plaatsen hier :D
Die vorige operatie van jou was anders niet zo fijn om naar te kijken :')
pi_107374599
En ik ga wat onnodige Kilo's dumpen :)

Panda als bijnaam is niet leuk :')
pi_107374659
quote:
17s.gif Op zondag 29 januari 2012 20:31 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Die vorige operatie van jou was anders niet zo fijn om naar te kijken :')
Oh ja sorry, ik had misschien van te voren moeten waarschuwen :/
  zondag 29 januari 2012 @ 20:33:53 #11
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_107374704
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 20:28 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

dat klinkt als een penis vergroting :P wat ga je laten doen en wanneer?
Stiekem is het een verkleining, ik ben bang dat ik meisjes straks afschrik omdat ie zo groot is. :@

Maar nee, wanneer weet ik nog niet het proces is nu in gang gezet ga volgende week naar het ziekenhuis en dan krijg ik vast meer uitgelegd er over.
C'est la vie
  zondag 29 januari 2012 @ 20:34:34 #12
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_107374750
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 20:31 schreef Ayumu2.0 het volgende:
En ik ga wat onnodige Kilo's dumpen :)

Panda als bijnaam is niet leuk :')
Ik doe met je mee, schattig en knuffelbeer zijn is geen feest. :')
C'est la vie
pi_107374893
quote:
14s.gif Op zondag 29 januari 2012 20:34 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik doe met je mee, schattig en knuffelbeer zijn is geen feest. :')
Eerst had ik zwaar ondergewicht 2 meter lang en nog 70kilo wegen is niet goed dus op een punt stopte ik met het werken en toen ben ik echt in 6 maanden kilo's aangekomen als ik er nu niets mee doen word ik echt te zwaar denk ik
  zondag 29 januari 2012 @ 20:40:41 #14
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_107375133
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 20:36 schreef Ayumu2.0 het volgende:

[..]

Eerst had ik zwaar ondergewicht 2 meter lang en nog 70kilo wegen is niet goed dus op een punt stopte ik met het werken en toen ben ik echt in 6 maanden kilo's aangekomen als ik er nu niets mee doen word ik echt te zwaar denk ik
Ik ben echt al zo lang als ik me herinner dik. :')
Ben laatst wat afgevallen, toen weer in mijn oude patroon vervallen maar dat ga ik proberen weer om te keren.
C'est la vie
pi_107375223
Oke. :)

[ Bericht 44% gewijzigd door Lauzi-1993 op 29-01-2012 20:50:45 ]
pi_107375314
quote:
14s.gif Op zondag 29 januari 2012 20:40 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik ben echt al zo lang als ik me herinner dik. :')
Ben laatst wat afgevallen, toen weer in mijn oude patroon vervallen maar dat ga ik proberen weer om te keren.
Ik eet vanaf nu gewoon wat vlees met een berg groenten lijkt te werken en dan dadelijk wanneer het weer wat beter is gaan fietsen en dan langzaam opbouwen naar 40/50 kilometer per dag.

Uiteindelijk als ik er weer uitzien als ik was 2 jaar terug zal het allemaal wat makkelijker gaan en het geeft jezelf ook een boost natuurlijk als je vet verliest en wat spier er voor terug krijgt
pi_107375388
toe maar lauzi
  zondag 29 januari 2012 @ 20:46:54 #18
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_107375493
Ik ben benieuwd Lauzi, ik ben wel jonger dan je maar wel heel wijs voor mijn leeftijd hoor. :')
C'est la vie
pi_107375565
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 20:21 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Eet je wel goed? ik las in je FoBo dat je misschien wat magertjes bent? Een gezond eetpatroon zorgt voor wonderen. Tenminste in mijn situatie ;) Ik was ook broodmager maar ben 15 kilo aangekomen in 8 maanden :) Je gaat je er echt beter door voelen. En de dames vinden het ook een stuk aantrekkelijker. Tevens ziet mijn haar er echt zoveel beter uit. Maar ook bijvoorbeeld het oogwit is nu echt spierwit. En zo kan ik nog veel meer positieve dingen opnoemen.
Ehh...

Als ik mensen hoor met 4 boterhammen per dag + avondeten dan zou ik van dat dieet sterven aan hongernood denk ik.
Rustig aan.
pi_107375650
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 20:48 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ehh...

Als ik mensen hoor met 4 boterhammen per dag + avondeten dan zou ik van dat dieet sterven aan hongernood denk ik.
Vandaag wat blokjes feta 2 stukjes vlees en 300gram groente, Ik zit helemaal vol ;)
pi_107375716
Meer eten en meer squatten boys.
pi_107375916
quote:
14s.gif Op zondag 29 januari 2012 20:50 schreef Panzermaus het volgende:
Meer eten en meer squatten boys.
1x per dag meer kan je van mij echt niet verwachten als ik in de ochtend ook maar iets van vast voedsel binnen krijg dan kost ik de boel onder, We have tryed... Zelfs yoghurt of vla :r
pi_107376261
Zolang je in de ochtend maar iets binnen krijgt en er voor de rest van de dag maar voor compenseert. Dus relatief meer eten later op de dag. Zolang je lichaam maar niet zonder komt te zitten is het prima, ik heb vaak genoeg gelezen over topturners die alles in één maaltijd per dag weten weg te krijgen. :') :')
pi_107376509
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 20:49 schreef Ayumu2.0 het volgende:

[..]

Vandaag wat blokjes feta 2 stukjes vlees en 300gram groente, Ik zit helemaal vol ;)
:o damn dat je daar op kan leven
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_107376582
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 20:28 schreef rhubarbje het volgende:
ja oke maar dat heb ik al duidelijk uitgelegd
en ook dat ik daarom niet op hem reageer
en dan gaat ie reacties eisen en dmmen :?
Achja... Het heeft me niks opgeleverd, dat blijkt maar weer :')
Weet je zeker of je uberhaupt wel moeite doet om me te begrijpen?
Rustig aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')