quote:Op zondag 29 januari 2012 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Minstens!?Guidetti is veel beter.
Ja, druk me een beetje voorzichtig uit omdat er hier nogal wat overdreven fans van Luc blijken te zitten die in hem een nieuwe Europese topspits zien.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Minstens?Castaignos is een goede afmaken maar als hij een dribbel naast het doelinzette liep hij gewoon over de achterlijn.
Idd, vooral toen iedereen hem toezong, normaal reageert ie lekker fel, nu was het lafjes met de handjes omhoogquote:Op zondag 29 januari 2012 22:04 schreef Grifte het volgende:
[..]
Al leek hij de 2e helft wel bekaf, hij strompelde een beetje heen en weer, tot de bal zen kant op ging toen pleurde hij de versnelling er even goed in steeds
Koeman vertelde na de wedstrijd ook met een grote glimlach dat Guidetti de hele wedstrijd heeft geacteerd dat hij erg vermoeid was.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:03 schreef Caland het volgende:
Sowieso man, die hele trainingsweek is één groot rookgordijn geweest. Je ken mij niet vertellen dat je vrijdag 20 minuten traint en zondag 90 minuten speelt.
Zou hem eigenlijk wel eens willen zien tegen zulke clubs/in zulke competities.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:01 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, maar Guidetti is heel goed, die zal bij een subtopper uit Spanje of Engeland zeker weten slagen.
Als hij bij Feyenoord had gebleven was hij zeker uitgegroeid tot een topspits in Nederland. Hij had vorig jaar al 15 goals in een extreem matig seizoen. Je moet niet vergeten dat hij nog maar 18 was.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Ja, druk me een beetje voorzichtig uit omdat er hier nogal wat overdreven fans van Luc blijken te zitten die in hem een nieuwe Europese topspits zien.
Guidetti is iemand die op z'n sterfbed nog van waarde kan zijn. Ik weet niet precies wat het is, maar hij is heel slim én heel goed, dan kan je ook nog goed presteren als je niet topfit bent.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:04 schreef Grifte het volgende:
[..]
Al leek hij de 2e helft wel bekaf, hij strompelde een beetje heen en weer, tot de bal zen kant op ging toen pleurde hij de versnelling er even goed in steeds
Castaignos heeft niet eens een hattrick gemaakt tegen ajax, twente.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Ja, druk me een beetje voorzichtig uit omdat er hier nogal wat overdreven fans van Luc blijken te zitten die in hem een nieuwe Europese topspits zien.
Ik moet 't nog zien. Sorry, ben er niet zo'n fan van. Misschien komt dat nog voor mij.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:05 schreef Merkie het volgende:
[..]
Als hij bij Feyenoord had gebleven was hij zeker uitgegroeid tot een topspits in Nederland. Hij had vorig jaar al 15 goals in een extreem matig seizoen.
Geloof me...quote:Op zondag 29 januari 2012 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Castaignos heeft niet eens een hattrick gemaakt tegen ajax, twente.
Geloof me, Zelfs Ajax-Supporters vinden Guidetti een baas.
Waarom dat nou weer?quote:Op zondag 29 januari 2012 22:08 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Geloof me...
Ik word een beetje moe van jou.
Goed nieuws. Ben benieuwd of hij niet gewoon bij City blijft als hij zo doorgaat.twitter:FR1908Nieuws twitterde op zondag 29-01-2012 om 22:07:07Het was al gezegd, maar het is nu definitief. John Guidetti blijft sowieso tot de zomer bij #Feyenoord en gaat dus niet tussentijds weg. reageer retweet
Primaquote:Op zondag 29 januari 2012 22:09 schreef Maastoren het volgende:
Goed nieuws. Ben benieuwd of hij niet gewoon bij City blijft als hij zo doorgaat.twitter:FR1908Nieuws twitterde op zondag 29-01-2012 om 22:07:07Het was al gezegd, maar het is nu definitief. John Guidetti blijft sowieso tot de zomer bij #Feyenoord en gaat dus niet tussentijds weg. reageer retweet
Irritant mannetje ben je, net als Guidetti.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:08 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Geloof me...
Ik word een beetje moe van jou.
Bij elke normale Europese topclub was dat het geval geweest. Maar bij City halen ze liever even 2 wereldsterren voor 30 miljoen per stuk.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:09 schreef Maastoren het volgende:
Justum, staat aan!quote:Op zondag 29 januari 2012 22:10 schreef Zoonlief het volgende:
Voor het eerst sinds tijden weer Studio Voetbal aangluren.
Een paar Echte Enkhuizers erbij en gaan.
quote:Op zondag 29 januari 2012 22:10 schreef Caland het volgende:
Waar kan ik het hele nummer van Uniq en Winne vinden?
Denk het niet. In Engeland zal hij toch nog moeten groeien en daar krijgt ie bij City geen tijd voor.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:09 schreef Maastoren het volgende:
quote:Op zondag 29 januari 2012 22:10 schreef Zoonlief het volgende:
Voor het eerst sinds tijden weer Studio Voetbal aangluren.
Een paar Echte Enkhuizers erbij en gaan.
Gewoon hier?quote:Op zondag 29 januari 2012 22:10 schreef Caland het volgende:
Waar kan ik het hele nummer van Uniq en Winne vinden?
Bij elk doelpunt kwam dat ding omhoogquote:
Er was toch ook een fan die beloofde als vrouw verkleed naar de Kuip te komen wanneer ie dat deed?quote:Op zondag 29 januari 2012 22:16 schreef Caland het volgende:
Die gozer op twitter vandeweek die beloofde een Guidetti-tattoo zou nemen als hij een hattrick zou scoren.
Die was wel heel ergquote:Op zondag 29 januari 2012 22:19 schreef Caland het volgende:
'De Rotterdamse Kuipers wordt hij al genoemd'
Vuile vieze bolle kankerjood.
Inderdaad, ik dacht ook al meteen wtf zegt ie nouquote:Op zondag 29 januari 2012 22:19 schreef Caland het volgende:
Ongelovelijk hequote:Op zondag 29 januari 2012 22:19 schreef Caland het volgende:
quote:
Iets met druiven en zuur, denk ikquote:Op zondag 29 januari 2012 22:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die was wel heel ergHij heeft het waarschijnlijk nog zelf verzonnen ook
quote:
Wat een zielige kerel is het tochquote:Op zondag 29 januari 2012 22:19 schreef RvLaak het volgende:
Van Gelder: "De Rotterdamse Kuijper, zoals hij nu wel wordt genoemd"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |