Hij doet iets voor Manchester City.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:47 schreef Guidetti het volgende:
Iemand een idee wat Vieira kwam doen? Scouten? Guidetti bekijken? Of gewoon op uitnodiging?
Was op uitnodiging van Bergkamp naar Nederland gekomenquote:Op zondag 29 januari 2012 21:47 schreef Guidetti het volgende:
Iemand een idee wat Vieira kwam doen? Scouten? Guidetti bekijken? Of gewoon op uitnodiging?
Jaa idd, dat was vlak naast ons ja. "Remco is zn vader kwijt" " Remco is zijn vader kwijt"quote:Op zondag 29 januari 2012 21:41 schreef Muto het volgende:
Ik vond het kindje van 5 die zijn papa kwijt was wel mooi. Stel dat zijn moeder tv kijkt en op de achtergrond een paar mensen hoort zingen 'Remco is zijn vader kwijt.´
Die vlaggen in de legioenzaalquote:Op zondag 29 januari 2012 21:49 schreef Caland het volgende:
Wel baas trouwens man al die vlaggen. Zag er tof uit.
Dj Paul afterparty na afloop begint ook traditie te worden
Kan, ik heb dat bij Strootman en Vlaar ..quote:Op zondag 29 januari 2012 21:45 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Altijd als ie in beeld komt heb ik spontaan de neiging om een mes uit de keukenla te pakken en m'n ogen uit te steken.
Zonder gekheid, vond het vandaag toch aardig gevaarlijk in de legioenzaal. Ik ben zelf redelijk groot, maar zag in de rust echt mensen compleet platgedrukt worden.quote:
Onderhand wel 10+quote:Op zondag 29 januari 2012 21:51 schreef Ritmo het volgende:
Hoeveel zou die Guidetti eigenlijk kosten?
Geen idee, maar zoveel wil Pim Plakband niet voor hem betalenquote:Op zondag 29 januari 2012 21:51 schreef Ritmo het volgende:
quote:Op zondag 29 januari 2012 21:49 schreef kapiteintje het volgende:
[ afbeelding ]
---------------------------------------------------------------------------------------------------
[ afbeelding ]
[..]
quote:Op zondag 29 januari 2012 21:42 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb wildvreemde mensen staan knuffelen na de 4-2 en na afloop
Ja, ben er na de wedstrijd ook alleen maar effe langs gelopen. In de rust ben ik er niet geweest. Ik was echt bang dat mensen met een oog minder naar buiten zouden komen.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Zonder gekheid, vond het vandaag toch aardig gevaarlijk in de legioenzaal. Ik ben zelf redelijk groot, maar zag in de rust echt mensen compleet platgedrukt worden.
Had niet veel drukker moeten zijn iig.
City zal goed aan hem verdienen, dat staat vast.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:51 schreef Ritmo het volgende:
Ik had na elke goal op Z4 een nieuwe buurman, iedereen pleurde steeds paar rijen verderquote:
Hoe vier jij dat dan, Springend en joelend naar het veld kijken naar de spelers of flikker je gewoon van geluk tegen elkaar aan en weetn iet eens waar je looptquote:Op zondag 29 januari 2012 21:54 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik had na elke goal op Z4 een nieuwe buurman, iedereen pleurde steeds paar rijen verder, eerst zo'n Afghaan, toen een kale kerel, daarna iemand met een pet en ten slot nog iemand die zen sjaal hele tijd voor zen ogen hield
Onbegrijpelijk ook dat dit gewoon bij Eredivisie Live wordt toegestaan. Juist van die zender verwacht je dat ze zich ten aller tijden neutraal opstellen.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Van Gangelen is ook een grote neus idd. Vond 'm vroeger wel sympathiek, maar vind 't na deze actie een grote engnek geworden. Kan samen op die hoop met partijdige NOS commentatoren en verslaggevers.
Eigenlijk vraag ik me af waar die jongen nou heen zou moeten volgend seizoen.quote:
Dat laatstequote:Op zondag 29 januari 2012 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe vier jij dat dan, Springend en joelend naar het veld kijken naar de spelers of flikker je gewoon van geluk tegen elkaar aan en weetn iet eens waar je loopt
Nee ik zie altijd bij een goal van Feijenoord elke supporter op de voorste rij met gebalde vuisten zo yes naar die spelers toe.quote:
Hij flikkerde uit je hand?quote:Op zondag 29 januari 2012 21:57 schreef Caland het volgende:
Ik had bij de 3-1 drie halve liters 'bier' in m'n hand. Je kan je voorstellen hoeveel daarvan overbleef
Die hebben ook niemand voor zich om overheen te vallen natuurlijk.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee ik zie altijd bij een goal van Feijenoord elke supporter op de voorste rij met gebalde vuisten zo yes naar die spelers toe.
Ik denk dat Guidetti wel gaat slagen bij een grote europese club. Hij is een stuk verder als bijv. castaignosquote:Op zondag 29 januari 2012 21:57 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Eigenlijk vraag ik me af waar die jongen nou heen zou moeten volgend seizoen.
Bij Feyenoord is ie echt de grote baas, bij een Europese topclub is ie opeens een nobody die direct een trap onder z'n reet krijgt als ie gaat lopen tieren op een medespeler.
Als ie niet van zo'n kutclub als City kwam (maar b.v. van Arsenal) waar ze hem alleen maar als handelswaar zagen dan had ie mooi nog een jaar bij ons kunnen blijven om daarna naar die club de overstap te maken.
Toch jammer... zou ie aan het begin van het seizoen echt meer dan 5 gekost hebben?quote:Op zondag 29 januari 2012 21:52 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Geen idee, maar zoveel wil Pim Plakband niet voor hem betalen
Uhm de rest kwam in mijn tas, in mijn nek hahaquote:Op zondag 29 januari 2012 21:57 schreef Caland het volgende:
Ik had bij de 3-1 drie halve liters 'bier' in m'n hand. Je kan je voorstellen hoeveel daarvan overbleef
Everton, Newcastle...quote:Op zondag 29 januari 2012 21:57 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Bij Feyenoord is ie echt de grote baas, bij een Europese topclub is ie opeens een nobody die direct een trap onder z'n reet krijgt als ie gaat lopen tieren op een medespeler.
Als ie niet van zo'n kutclub als City kwam (maar b.v. van Arsenal) waar ze hem alleen maar als handelswaar zagen dan had ie mooi nog een jaar bij ons kunnen blijven om daarna naar die club de overstap te maken.
nouja ik bleef wel op me plek, maar me buren gingen steeds naar voren, ik was wel als een malloot aan het feestvieren, maar bleef nog wel op zelfde plek, en die op eerste rij hebben niet veel plek om te gaan duikelen of ze willen in de gracht de wedstrijd bijwonenquote:Op zondag 29 januari 2012 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee ik zie altijd bij een goal van Feijenoord elke supporter op de voorste rij met gebalde vuisten zo yes naar die spelers toe.
Nee.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben je nu de onnozelaar aan het acteren Ajacied422?
Hij is echt zo dom van zichzelfquote:Op zondag 29 januari 2012 21:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben je nu de onnozelaar aan het acteren Ajacied422?
Ik probeerde het nog vast te houden, maar zag in dat het een kansloze missie was en pleurde dat hele treetje maar de lucht in.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:59 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Uhm oa, in mijn tas, in mijn nek?
Lol, als er één handelshuis in Europa is, dan is het Arsenal welquote:Op zondag 29 januari 2012 21:57 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Het probleem is alleen dat Pim niet zelf vermogend is, maar dat het een groep van vermogende supporters zijn. Dan wordt het al gauw wat lastiger om dat te betalen.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:58 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Toch jammer... zou ie aan het begin van het seizoen echt meer dan 5 gekost hebben?
Als je toen had geweten hoe snel en hoe goed ie zich zou ontwikkelen, was dat voor Pim zo'n beetje de beste investering die hij ooit had kunnen doen.
Slagen zal ie wel, maar ik ben benieuwd of ie geen moeite heeft om weer als 'talentje' te beginnen ergens.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:58 schreef eight het volgende:
[..]
Ik denk dat Guidetti wel gaat slagen bij een grote europese club. Hij is een stuk verder als bijv. castaignos
Dat is zeker waar, maar Guidetti is heel goed, die zal bij een subtopper uit Spanje of Engeland zeker weten slagen.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:01 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Slagen zal ie wel, maar ik ben benieuwd of ie geen moeite heeft om weer als 'talentje' te beginnen ergens.
Bij Feyenoord kan ie 100 % zichzelf zijn, maar dat gedrag wordt in de kleedkamer van Inter echt (nog) niet van hem getollereerd hoor.
Hoezo? Zijn allebei erg mooie clubs hoor. Zeker Newcastle.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:02 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Pff... Zou echt zonde zijn als ie Feyenoord verruilde voor zo'n club.
Juist en daarom snap ik dat lyrische over Castaignos dus nooit zo. Guidetti is in mijn ogen minstens zo goed.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:58 schreef eight het volgende:
[..]
Ik denk dat Guidetti wel gaat slagen bij een grote europese club. Hij is een stuk verder als bijv. castaignos
Minstens?quote:Op zondag 29 januari 2012 22:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Juist en daarom snap ik dat lyrische over Castaignos dus nooit zo. Guidetti is in mijn ogen minstens zo goed.
Ik weet 't niet. Er zijn bij Newcastle veel aanvallers mislukt hoor.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:02 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hoezo? Zijn allebei erg mooie clubs hoor. Zeker Newcastle.
Al leek hij de 2e helft wel bekaf, hij strompelde een beetje heen en weer, tot de bal zen kant op ging toen pleurde hij de versnelling er even goed in steedsquote:Op zondag 29 januari 2012 22:03 schreef Caland het volgende:
Sowieso man, die hele trainingsweek is één groot rookgordijn geweest. Je ken mij niet vertellen dat je vrijdag 20 minuten traint en zondag 90 minuten speelt.
Minstens!?quote:Op zondag 29 januari 2012 22:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Juist en daarom snap ik dat lyrische over Castaignos dus nooit zo. Guidetti is in mijn ogen minstens zo goed.
Dat is wel waar, met het zijn geen nietszeggende clubs.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik weet 't niet. Er zijn bij Newcastle veel aanvallers mislukt hoor.
quote:Op zondag 29 januari 2012 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Minstens!?Guidetti is veel beter.
Ja, druk me een beetje voorzichtig uit omdat er hier nogal wat overdreven fans van Luc blijken te zitten die in hem een nieuwe Europese topspits zien.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Minstens?Castaignos is een goede afmaken maar als hij een dribbel naast het doelinzette liep hij gewoon over de achterlijn.
Idd, vooral toen iedereen hem toezong, normaal reageert ie lekker fel, nu was het lafjes met de handjes omhoogquote:Op zondag 29 januari 2012 22:04 schreef Grifte het volgende:
[..]
Al leek hij de 2e helft wel bekaf, hij strompelde een beetje heen en weer, tot de bal zen kant op ging toen pleurde hij de versnelling er even goed in steeds
Koeman vertelde na de wedstrijd ook met een grote glimlach dat Guidetti de hele wedstrijd heeft geacteerd dat hij erg vermoeid was.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:03 schreef Caland het volgende:
Sowieso man, die hele trainingsweek is één groot rookgordijn geweest. Je ken mij niet vertellen dat je vrijdag 20 minuten traint en zondag 90 minuten speelt.
Zou hem eigenlijk wel eens willen zien tegen zulke clubs/in zulke competities.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:01 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, maar Guidetti is heel goed, die zal bij een subtopper uit Spanje of Engeland zeker weten slagen.
Als hij bij Feyenoord had gebleven was hij zeker uitgegroeid tot een topspits in Nederland. Hij had vorig jaar al 15 goals in een extreem matig seizoen. Je moet niet vergeten dat hij nog maar 18 was.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Ja, druk me een beetje voorzichtig uit omdat er hier nogal wat overdreven fans van Luc blijken te zitten die in hem een nieuwe Europese topspits zien.
Guidetti is iemand die op z'n sterfbed nog van waarde kan zijn. Ik weet niet precies wat het is, maar hij is heel slim én heel goed, dan kan je ook nog goed presteren als je niet topfit bent.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:04 schreef Grifte het volgende:
[..]
Al leek hij de 2e helft wel bekaf, hij strompelde een beetje heen en weer, tot de bal zen kant op ging toen pleurde hij de versnelling er even goed in steeds
Castaignos heeft niet eens een hattrick gemaakt tegen ajax, twente.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Ja, druk me een beetje voorzichtig uit omdat er hier nogal wat overdreven fans van Luc blijken te zitten die in hem een nieuwe Europese topspits zien.
Ik moet 't nog zien. Sorry, ben er niet zo'n fan van. Misschien komt dat nog voor mij.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:05 schreef Merkie het volgende:
[..]
Als hij bij Feyenoord had gebleven was hij zeker uitgegroeid tot een topspits in Nederland. Hij had vorig jaar al 15 goals in een extreem matig seizoen.
Geloof me...quote:Op zondag 29 januari 2012 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Castaignos heeft niet eens een hattrick gemaakt tegen ajax, twente.
Geloof me, Zelfs Ajax-Supporters vinden Guidetti een baas.
Waarom dat nou weer?quote:Op zondag 29 januari 2012 22:08 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Geloof me...
Ik word een beetje moe van jou.
Goed nieuws. Ben benieuwd of hij niet gewoon bij City blijft als hij zo doorgaat.twitter:FR1908Nieuws twitterde op zondag 29-01-2012 om 22:07:07Het was al gezegd, maar het is nu definitief. John Guidetti blijft sowieso tot de zomer bij #Feyenoord en gaat dus niet tussentijds weg. reageer retweet
Primaquote:Op zondag 29 januari 2012 22:09 schreef Maastoren het volgende:
Goed nieuws. Ben benieuwd of hij niet gewoon bij City blijft als hij zo doorgaat.twitter:FR1908Nieuws twitterde op zondag 29-01-2012 om 22:07:07Het was al gezegd, maar het is nu definitief. John Guidetti blijft sowieso tot de zomer bij #Feyenoord en gaat dus niet tussentijds weg. reageer retweet
Irritant mannetje ben je, net als Guidetti.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:08 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Geloof me...
Ik word een beetje moe van jou.
Bij elke normale Europese topclub was dat het geval geweest. Maar bij City halen ze liever even 2 wereldsterren voor 30 miljoen per stuk.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:09 schreef Maastoren het volgende:
Justum, staat aan!quote:Op zondag 29 januari 2012 22:10 schreef Zoonlief het volgende:
Voor het eerst sinds tijden weer Studio Voetbal aangluren.
Een paar Echte Enkhuizers erbij en gaan.
quote:Op zondag 29 januari 2012 22:10 schreef Caland het volgende:
Waar kan ik het hele nummer van Uniq en Winne vinden?
Denk het niet. In Engeland zal hij toch nog moeten groeien en daar krijgt ie bij City geen tijd voor.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:09 schreef Maastoren het volgende:
quote:Op zondag 29 januari 2012 22:10 schreef Zoonlief het volgende:
Voor het eerst sinds tijden weer Studio Voetbal aangluren.
Een paar Echte Enkhuizers erbij en gaan.
Gewoon hier?quote:Op zondag 29 januari 2012 22:10 schreef Caland het volgende:
Waar kan ik het hele nummer van Uniq en Winne vinden?
Bij elk doelpunt kwam dat ding omhoogquote:
Er was toch ook een fan die beloofde als vrouw verkleed naar de Kuip te komen wanneer ie dat deed?quote:Op zondag 29 januari 2012 22:16 schreef Caland het volgende:
Die gozer op twitter vandeweek die beloofde een Guidetti-tattoo zou nemen als hij een hattrick zou scoren.
Die was wel heel ergquote:Op zondag 29 januari 2012 22:19 schreef Caland het volgende:
'De Rotterdamse Kuipers wordt hij al genoemd'
Vuile vieze bolle kankerjood.
Inderdaad, ik dacht ook al meteen wtf zegt ie nouquote:Op zondag 29 januari 2012 22:19 schreef Caland het volgende:
Ongelovelijk hequote:Op zondag 29 januari 2012 22:19 schreef Caland het volgende:
quote:
Iets met druiven en zuur, denk ikquote:Op zondag 29 januari 2012 22:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die was wel heel ergHij heeft het waarschijnlijk nog zelf verzonnen ook
quote:
Wat een zielige kerel is het tochquote:Op zondag 29 januari 2012 22:19 schreef RvLaak het volgende:
Van Gelder: "De Rotterdamse Kuijper, zoals hij nu wel wordt genoemd"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |