Ja, ik had hem al gevondenquote:Op zondag 29 januari 2012 21:10 schreef Multiply het volgende:
TheFastOne ik denk dat je Sandro Silva & Quintino - Epic bedoelt. Dat is het nummer met die gruwelijke bass erin iig.
eerste helft was ook slecht, had ook zomaar 0-3 kunnen staan en met die penalty hadden we geluk, daarna kantelde de wedstrijd.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:32 schreef Caland het volgende:
Was ik trouwens de enige die ons de eerste helft echt verschrikkelijk slecht vond? Mijn god zeg, wat een zenuwen... ook bij het team.
2-1 was echt een wonder.
Keek het even na, maar idd.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ajax heeft in 1x met 0-4 gewonnen, in 2007, dus dat kwam sowieso al niet vaak voor eigenlijk. Het is meer dat we uit in de Arena ons vaak als makke lammetjes naar de slachtbank laten leiden.
Nee je was niet de enigequote:Op zondag 29 januari 2012 21:32 schreef Caland het volgende:
Was ik trouwens de enige die ons de eerste helft echt verschrikkelijk slecht vond? Mijn god zeg, wat een zenuwen... ook bij het team.
2-1 was echt een wonder.
Ik heb nog wel een stem, maar wel zo'n 20 klanken lagerquote:Op zondag 29 januari 2012 21:34 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nee je was niet de enige
Maar godverdomme, wat was dit lekker zeg. Gelukkig ben ik morgen en dinsdag vrij, want ik heb voorlopig geen stem meer
hij was net al op tv met zn intro filmpje, heerlijke zuurbak, nu alquote:Op zondag 29 januari 2012 21:34 schreef Caland het volgende:
Ben trouwens wel benieuwd naar die verzuurde jodenmuil van Sjek.
Heb Peter rrrrr ook niet zien twitteren vandaag.
Nee die boeler houdt zich wel gedeisd. Er zal overigens wat later wel weer een laf strafschop-excuus-twittertje langsdwarrelen. Daar hoef je bij onze Peet niet bang voor te zijn.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:34 schreef Caland het volgende:
Ben trouwens wel benieuwd naar die verzuurde jodenmuil van Sjek.
Heb Peter rrrrr ook niet zien twitteren vandaag.
quote:Op zondag 29 januari 2012 21:30 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo natuurlijk. Ik denk dat ik gewoon een beetje de pik op hem heb, omdat het zo'n slome slungel is met de uitstraling van een zak hooi.
Daar ben ik echt allergisch voor.
Maar het is wel zo dat hij nog geen supertalent is dat onmogelijke ballen pakt, zoals bijv. Dudek weleens deed.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je hebt wel een punt. Was die redding op die klotebal van Nelom vergeten, maar bijzonder kon ik het allemaal niet noemen, gewoon degelijk zoals het hoort. Hij heeft er ook lang genoeg voor mogen 'leren'.
Dit neemt allemaal niet weg dat ik ook wel een stijgende lijn zie in de optredens van Mulder.
Kun je mooi the Ring of Fire meebassen.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een stem, maar wel zo'n 20 klanken lagerGodverdomme zeg.
Ja.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Ondanks dat Guidetti voor Feyenoord speelt is het gewoon een toffe vent. Zagen jullie ook de box van Guidetti met Rhijn
Droog idd.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Ondanks dat Guidetti voor Feyenoord speelt is het gewoon een toffe vent. Zagen jullie ook de box van Guidetti met Rhijn
Zonder gein lukt dat idd best aardig.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kun je mooi the Ring of Fire meebassen.
Haha.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:37 schreef Irritatie100 het volgende:
Dat interview met vertonghen bij Studio Sport was ook wel genieten.
"Ik heb nog steeds last van m'n voet, omdat Guidetti erop stond bij die penalty"
Ik moest lachen.
Ik ben ook wel tevreden hoor met Mulder. Nu hebben we daarnaast al zoveel tijd in die jongen geïnvesteerd dat het weer zonde zou zijn om iemand anders daar neer te zetten.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:36 schreef TC03 het volgende:
[..]
[..]
Maar het is wel zo dat hij nog geen supertalent is dat onmogelijke ballen pakt, zoals bijv. Dudek weleens deed.
Echter, het alternatief is dat je een keeper moet kopen of transfervrij moet oppikken. Aangezien we geen geld hebben kom je dan in de categorie prutsers (zoals bijv. Henk Timmer), je zal dus nooit zo snel iets beters dan Mulder vinden.
Al met al ben ik tevreden met Mulder. Hij ontwikkelt zich goed, is door de club zelf opgeleid (is altijd een pro) en hij kan nog jaren mee. Niks mis mee.Ik maak me eerder zorgen over de tweede keeper, aangezien ik geen idee heb hoe Lamprou het bijv. zou doen...
Ik moest ook lachen haha. Aahh wat zielig voor 'mquote:Op zondag 29 januari 2012 21:37 schreef Irritatie100 het volgende:
Dat interview met vertonghen bij Studio Sport was ook wel genieten.
"Ik heb nog steeds last van m'n voet, omdat Guidetti erop stond bij die penalty"
Ik moest lachen.
Jaquote:Op zondag 29 januari 2012 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Ook dattie mee deed met de wavequote:Op zondag 29 januari 2012 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op zondag 29 januari 2012 21:38 schreef Caland het volgende:
Wie heeft die foto van een afdruipende Vertongen (met vocht achter z'n longen)
Ik heb dat sporadisch wel eens als ik net uit m'n bed ben. Lekker onder de douche.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Zonder gein lukt dat idd best aardig.
Wat ik echt baas vond dat af en toe de liederen vanaf de marathontribune kwamenquote:Op zondag 29 januari 2012 21:38 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Ik moest ook lachen haha. Aahh wat zielig voor 'm
Trouwens, heerlijke sfeer. Geweldig. Echt, was weer heerlijk genieten in Vak S.
Zat een gozer achter me die constant zei dat die mafkees op moest tyfen naar Excelsiorquote:Op zondag 29 januari 2012 21:33 schreef Cara het volgende:
[..]
nee man, ik zat vooral fernandez helemaal verrot te kankeren.
die gast stond in minuut 20 oid gewoon rustig met zn handen in zn zij te kijken hoe Clasie zn balverlies aan het oplossen was. Dramatique.
Ik kom niet vaak in het stadion hé. Zelf vind ik hem maar nonchalant verdedigen.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:41 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Hoe ligt ie bij jullie bij de supporters eigenlijk?
Een van de favoriete spelers die inzet toont, en bij verlies ook echt pissed off is (en dat is soms wel goed om te zien). Sommige lopen lachend het veld af.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:41 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Hoe ligt ie bij jullie bij de supporters eigenlijk?
Ik was weer eens m'n inboedel kwijt.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:42 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik heb wildvreemde mensen staan knuffelen na de 4-2 en na afloop
Dit, en ook gewoon een sympathieke gast. Maar als je Ajax als vijand ziet begrijp ik dat je hem het minste mag, en je uiteraard flink overdrijft.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Een van de favoriete spelers die inzet toont, en bij verlies ook echt pissed off is. (en dat is soms wel goed als je dat ziet).
zaten wij in dezelfde tram? ik heb t nog staan meezingen.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:41 schreef Caland het volgende:
In de tram ook na afloop
Hé Jan Vertonghen vieze vuile kankerjood, hé Jan Vertonghen ga maar lekker dood.
Altijd als ie in beeld komt heb ik spontaan de neiging om een mes uit de keukenla te pakken en m'n ogen uit te steken.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit, en ook gewoon een sympathieke gast. Maar als je Ajax als vijand ziet begrijp ik dat je hem het minste mag, en je uiteraard flink overdrijft.
quote:Op zondag 29 januari 2012 21:45 schreef Caland het volgende:
Ik kom er nu achter dat ik in 1 dag 45 peuken heb gerookt.
Verklaart het kwijtraken van m'n stem wel
Ik rook niet, maar ik ben ook m'n stem kwijtquote:Op zondag 29 januari 2012 21:45 schreef Caland het volgende:
Ik kom er nu achter dat ik in 1 dag 45 peuken heb gerookt.
Verklaart het kwijtraken van m'n stem wel
neuh, denk het niet. Of het moet die tram zijn waar die conducteur uitstapte.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:44 schreef Cara het volgende:
[..]
zaten wij in dezelfde tram? 'hey anne frank' kwam ook nog voorbij.
quote:Op zondag 29 januari 2012 21:46 schreef Caland het volgende:
[..]
neuh, denk het niet. Of het moet die tram zijn waar die conducteur uitstapte.
'joden lopen altijd weg'
Daar zaten nog wat play-offs bij en ook die dubbele bekerfinale van een paar jaar geleden.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:34 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Keek het even na, maar idd.voor m'n gevoel had Ajax in die periode van 2006 tot 2010 echt een stuk of 3 keer met een 4-0 gewonnen in de Kuip. Maar was inderdaad maar 1 keer.
Hoe dan ook, ik hoop dat de talenten daar nu wat minder met het gevoel 'Feyenoord, makkie' naar de Kuip komen als voorheen. Ze hadden al een licht Feyenoord-trauma vanuit de jeugdcompetities, maar die verdween bij het eerste wel.
Vieira kwam ook bij de Ajaxtraining gisteren kijken. Volgens mij kwam ie Bergkamp bezoeken.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:47 schreef Guidetti het volgende:
Iemand een idee wat Vieira kwam doen? Scouten? Guidetti bekijken? Of gewoon op uitnodiging?
Hij was op bezoek bij Bergkamp, hij was namelijk ook in de arena bij hun laatste training.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:47 schreef Guidetti het volgende:
Iemand een idee wat Vieira kwam doen? Scouten? Guidetti bekijken? Of gewoon op uitnodiging?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |