abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 29 januari 2012 @ 21:23:05 #121
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_107377589
quote:
7s.gif Op zondag 29 januari 2012 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

5 Jaar geleden had je Charisteas
6 jaar geleden hadden jullie hem nog :')
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
  zondag 29 januari 2012 @ 21:23:06 #122
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_107377591
Wie is nou de baas in Rotterdam??? _O_

VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_107377594
Twee keepers vind ik ook prima.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_107377611
quote:
14s.gif Op zondag 29 januari 2012 21:23 schreef napoleonfour het volgende:

[..]

6 jaar geleden hadden jullie hem nog :')
anti-klacht:
Klaas-Jan Huntelaar _O_
pi_107377634
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 21:22 schreef Muto het volgende:
Noem me drie keepers uit de Eredivisie die van Feyenoord-niveau zijn en geregeld punten pakken voor hun teams?
Anderen zijn ook slecht dus Mulder mag ook slecht zijn? :')

- Tyton
- Esteban, niet eens op punten maar gewoon K.O.
- Mihaylov

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 29-01-2012 21:24:14 ]
pi_107377655
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 21:21 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Keepte stabiel, maar ligt het nou aan mij of wordt er wel heel erg bijzonder gedaan over de prestatie van Mulder? Er is toch niks gebeurd of wel? Enige wat me echt opviel is die blunder. Voor de rest pakte hij wat relatief ongevaarlijke ballen goed vast, zoals elke Feyenoord-keeper dat moet doen.
Ik ga morgen die wedstrijd sowieso nog in zijn geheel terugzien. Maar van wat ik me nog kan herinneren heeft hij best wat leuke reddingen gedaan. Die kopbal klemvast had hij gewoon goed, was niet zo'n heel makkelijke bal. En ja, die blunder dat is zijn enige slechte moment. Die 1e goal kon hij niet zoveel aan doen, goed ingeschoten, en slecht verdedigd.

En overigens roept niet iedereen wat voor bijzondere super prestatie heeft geleverd, maar gewoon goed stond te keepen. Velthuizen is echt niet aantoonbaar beter.
pi_107377671
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 21:22 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Velthuizen is een redelijk keepertje, maar hij laat alles d'r heel mooi uitzien door overal als een debiel op te springen
Dit dus in het kwadraat.
pi_107377682
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 21:19 schreef Muto het volgende:
Die Mulder maakt wel een sterke ontwikkeling door dit seizoen. En Velthuizen schijnt erg hot te zijn, maar ik vind het heel erg meevallen.
Velthuizen vindt zichzelf vooral erg hot. Omhoog gevallen arrogante kwal vind ik het.

Mulder keepte vanmiddag gewoon ontzettend goed, vooral dat moment dat hij de rush van Ebecilio onderschepte. Na de 3-2 zag je hem even kapot gaan van zijn blunder (en zat ik naast mijn bank) maar hij is 22 en dan mag dat nog. Erna pakte hij weer een paar hoge ballen. Coachen zie ik hem trouwens ook meer en meer doen. Het is nog steeds geen top en ik heb twijfels bij zijn explositiveit maar hij wordt wel steeds beter en zekerder.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  zondag 29 januari 2012 @ 21:24:40 #129
357045 Grifte
Feijenoord
pi_107377690
http://eredivisielive.nl/(...)jven-herinneren.html

Prachtig dubbel-interview _O_

Ook hoe Vlaar hem eigenlijk als 'idioot' wil betitelen zo ongeveer, maar het nog normaal wil overbrengen terwijl Guidetti er toch geen ene flikker van verstaat en lekker andere kant op kijkt _O-

En dan op het eind die Guidetti:

"There's one guy who is gonna come up dressed as a woman next match because I scored a hattrick, and I hope he remembers it" en dan die kutgrijnzen van die 2 _O- _O- _O_ _O_
pi_107377708
Mooi overigens, dat Ajax zoveel nieuwe talenten had meegenomen vandaag. Zo'n Van Rhijn en zo'n Klaassen hebben direct mooi een Kuip-trauma opgelopen in hun eerste Klassieker. Zal best een verschil zijn met in je eerste wedstrijd(en) in een stille Kuip een makkelijke overwinning boeken.
-
  zondag 29 januari 2012 @ 21:25:05 #131
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_107377710
Meen me te herinneren dat de 2-1 voortkwam uit een redding van Mulder.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 29 januari 2012 @ 21:25:07 #132
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_107377712
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 21:16 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Precies. Mulder is toch al 2(?) jaar eerste keeper. En een vaste eerste keeper bij Feyenoord moet punten pakken, ipv 'het best goed doen'. Daarbij heb ik die gast nog nooit z'n verdediging zien coachen. Snap ook niet dat ze Velthuizen niet gehaald hebben.
Hij heeft vandaag echt wel punten gepakt. Als hij die brakke terugspeelbal van Nelom niet zo goed had gepakt was het 2-0 geweest, zie dan nog maar eens te winnen tegen Ajax... Daarnaast een aantal andere goede reddingen.

Zo'n blunder mag uiteraard nooit, maar Mulder ontwikkelt zich heel erg goed. Keepers zijn vaak pas tegen hun 30e op hun top, tot die tijd ontwikkelen ze zich en daar moet je rekening mee houden. Het gaat er daarom niet om hoe goed je nu bent, het gaat erom hoe goed je nu bent t.o.v. een half jaar of jaar geleden, en dan zie je gewoon dat Mulder zich heel erg ontwikkeld heeft en dat hij alleen nog maar beter zal worden.

Stekelenburg was ook niet vanaf begin af aan top, Vorm heeft bij Utrecht ook weleens geblunderd, kan allemaal gebeuren, als je jezelf maar ontwikkelt. En dat doet Mulder.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_107377767
En ja dan kan je natuurlijk wel gaan roepen dat Ebicilio onwijs slecht de keeper probeerde te omspelen maar dat is natuurlijk een drogreden.
pi_107377807
quote:
10s.gif Op zondag 29 januari 2012 21:26 schreef TheGreatHooD het volgende:
En ja dan kan je natuurlijk wel gaan roepen dat Ebicilio onwijs slecht de keeper probeerde te omspelen maar dat is natuurlijk een drogreden.
Maar wat verwacht je dan van Ebecilio?
pi_107377825
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 21:23 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Anderen zijn ook slecht dus Mulder mag ook slecht zijn? :')

- Tyton
- Esteban, niet eens op punten maar gewoon K.O.
- Mihaylov
Nee, maar jij geeft zelf al aan dat de spoeling gewoon dun is. Die keepers zijn ook niet makkelijk binnen te halen. Bovendien, ik vind dat Mulder dit seizoen stappen aan het maken is. Steeds vaker staat er ook bij corners iemand in het doel.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
  zondag 29 januari 2012 @ 21:27:07 #136
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_107377836
quote:
10s.gif Op zondag 29 januari 2012 21:26 schreef TheGreatHooD het volgende:
Is gewoon het falen van Ajax inderdaad. Ebecilio is weer zo een faaltalent.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_107377865
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 21:19 schreef Merkie het volgende:

[..]

Hij keepte verder goed, en hij maakte een blunder. Wat meer valt er over te zeggen. Hij snapt zelf ook wel dat dat niet mag gebeuren denk ik. Ik zie niet in wat er verder over te discussiëren valt.
Dat soort leermomentjes doe je maar op de training op. Hij keepte overigens niet bijzonder goed, hij deed gewoon wat ie moest doen. Maar niets speciaals ofzo.
-
pi_107377876
quote:
7s.gif Op zondag 29 januari 2012 21:27 schreef Caland het volgende:

[..]

Faaltalent? Zachtuitgedrukt.
pi_107377907
Ik vind overigens alleen Michaylov aantoonbaar beter dan Mulder.
De rest is hetzelfde niveau, of anders slechter.
  zondag 29 januari 2012 @ 21:28:17 #140
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_107377915
fcrotterdam twitterde op zondag 29-01-2012 om 19:47:21 Medewerkers van Twente dachten dat er werd gevochten in spelershome; het was Fer die keihard juichte bij de 2-1 van Guidetti. #FEYaja #mooi reageer retweet
Moest toch wel lachen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 29 januari 2012 @ 21:28:33 #141
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_107377933
quote:
7s.gif Op zondag 29 januari 2012 21:27 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat het alweer een jaar geleden is dat iedereen hier grappen zat te maken over zn pacemaker :P
  zondag 29 januari 2012 @ 21:28:36 #142
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_107377940
quote:
7s.gif Op zondag 29 januari 2012 20:52 schreef Ritmo het volgende:

[..]

De tijden dat Ajax de 4-0 of 5-0 overwinningen cadeau in de Kuip kreeg aangeleverd zijn voorbij.
Mooie lijn ook te zien... paar jaar terug nog standaard een dikke overwinning voor Ajax, toen vaak een gelijkspel en nu trekt de lijn mooi naar onze kant op. Ben er blij om. Niet alleen om Feyenoord, maar ook omdat de Klassieker weer de Klassieker is. Nu nog de uit-fans er weer bij.
Ajax heeft in 1x met 0-4 gewonnen, in 2007, dus dat kwam sowieso al niet vaak voor eigenlijk. Het is meer dat we uit in de Arena ons vaak als makke lammetjes naar de slachtbank laten leiden.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_107377956
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 21:28 schreef Caland het volgende:
fcrotterdam twitterde op zondag 29-01-2012 om 19:47:21 Medewerkers van Twente dachten dat er werd gevochten in spelershome; het was Fer die keihard juichte bij de 2-1 van Guidetti. #FEYaja #mooi reageer retweet
Moest toch wel lachen.
Kuijt heeft ook nog een bedankje gewtwitter.
pi_107378064
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 21:25 schreef TC03 het volgende:

[..]

Hij heeft vandaag echt wel punten gepakt. Als hij die brakke terugspeelbal van Nelom niet zo goed had gepakt was het 2-0 geweest, zie dan nog maar eens te winnen tegen Ajax... Daarnaast een aantal andere goede reddingen.

Zo'n blunder mag uiteraard nooit, maar Mulder ontwikkelt zich heel erg goed. Keepers zijn vaak pas tegen hun 30e op hun top, tot die tijd ontwikkelen ze zich en daar moet je rekening mee houden. Het gaat er daarom niet om hoe goed je nu bent, het gaat erom hoe goed je nu bent t.o.v. een half jaar of jaar geleden, en dan zie je gewoon dat Mulder zich heel erg ontwikkeld heeft en dat hij alleen nog maar beter zal worden.

Stekelenburg was ook niet vanaf begin af aan top, Vorm heeft bij Utrecht ook weleens geblunderd, kan allemaal gebeuren, als je jezelf maar ontwikkelt. En dat doet Mulder.
Dat is ook weer zo natuurlijk. Ik denk dat ik gewoon een beetje de pik op hem heb, omdat het zo'n slome slungel is met de uitstraling van een zak hooi.
Daar ben ik echt allergisch voor.
-
pi_107378158
quote:
John Guidetti is de eerste Feyenoorder in ruim 47 jaar die een hattrick maakte in de Klassieker tegen Ajax. De Zweed bracht Feyenoord eerst op gelijke hoogte met Ajax en besliste het duel (4-2) uiteindelijk met zijn tweede en derde treffer. Otman Bakkal maakte de andere Rotterdamse goal.
/

Hans Venneker ging Guidetti voor op 19 november 1964, al liet hij het destijds niet bij een hattrick. Venneker maakte vijf Feyenoord-treffers en zag zijn ploeg na negentig minuten met 9-4 van het veld stappen. Wesley Sneijder was de laatste die een hattrick maakte tijdens de Klassieker. Hij scoorde drie keer in 2007, toen Ajax met 4-1 te sterk was.

Guidetti is flink op schot voor Feyenoord en maakte zondag alweer zijn veertiende treffer van het seizoen. Hij liet eerder ook tegen FC Twente al drie treffers noteren. De van Manchester City gehuurde Zweed is daarmee de eerste Feyenoorder sinds Dirk Kuyt in 2004/05 met meer dan een hattrick in een seizoen.
  zondag 29 januari 2012 @ 21:32:03 #146
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_107378177
Was ik trouwens de enige die ons de eerste helft echt verschrikkelijk slecht vond? Mijn god zeg, wat een zenuwen... ook bij het team.

2-1 was echt een wonder.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_107378188
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 21:25 schreef TC03 het volgende:

[..]

Je hebt wel een punt. Was die redding op die klotebal van Nelom vergeten, maar bijzonder kon ik het allemaal niet noemen, gewoon degelijk zoals het hoort. Hij heeft er ook lang genoeg voor mogen 'leren'.

Dit neemt allemaal niet weg dat ik ook wel een stijgende lijn zie in de optredens van Mulder.
  zondag 29 januari 2012 @ 21:32:19 #148
348522 BusterPosey
Catch me if you can...
pi_107378201
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 21:28 schreef Caland het volgende:
Moest toch wel lachen.
Je zag hem ook nog met een brede smile naar een beeldscherm kijken waar Feyenoord op was, net voordat hij het veld op kwam voor zijn eigen wedstrijd.

Toch wel mooi.
Fok! Fantasy NHL Champion 2011 | Fok! Fantasy NBA Champion 2011 (Hoops West League)
pi_107378268
quote:
7s.gif Op zondag 29 januari 2012 21:32 schreef Caland het volgende:
Was ik trouwens de enige die ons de eerste helft echt verschrikkelijk slecht vond? Mijn god zeg, wat een zenuwen... ook bij het team.

2-1 was echt een wonder.
nee man, ik zat vooral fernandez helemaal verrot te kankeren.
die gast stond in minuut 20 oid gewoon rustig met zn handen in zn zij te kijken hoe Clasie zn balverlies aan het oplossen was. Dramatique.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_107378278
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 21:26 schreef Muto het volgende:

[..]

Nee, maar jij geeft zelf al aan dat de spoeling gewoon dun is. Die keepers zijn ook niet makkelijk binnen te halen. Bovendien, ik vind dat Mulder dit seizoen stappen aan het maken is. Steeds vaker staat er ook bij corners iemand in het doel.
Het is toch ook logisch dat hij die ballen moet hebben? Hij is verdomme de enige die z'n armen en handen omhoog mag steken om de bal uit de lucht te pakken. _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')