Nicequote:Op zondag 29 januari 2012 19:24 schreef Sarabi het volgende:
Een heerlijk bourgondisch weekendje in Maastricht gehad
Veel biertjes en lekker eten.
Alles goed zo.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
O... dat was gemakkelijk
Moet ik nu nog iets doen?
Maastricht lijkt me heel mooi/leuk/gezellig. Moet ik ook eens snel doen!quote:Op zondag 29 januari 2012 19:24 schreef Sarabi het volgende:
En dan kom je niet even koffie doenquote:Op zondag 29 januari 2012 19:24 schreef Sarabi het volgende:
*meldt... Nou ja, niet op dieet dan, maar wel in het dieettopicquote:Op zondag 29 januari 2012 20:34 schreef Purdey het volgende:
Misschien eens doen als je bij het Kruidvat of Blokker van die dag treinkaarten kunt kopen voor 12,50. Dan kun je er ook makkelijk een dagje heen als je vroeg weggaat, en niet te vroeg weer terug naar huis
En wat heeft Maastricht met diëten te maken? Nah, in Maastricht zullen er ook wel mensen op dieet zijn, dus stiekem zijn we heel OT
dat is gewoon een oppepper vor jezelf.. dat JIJ het wel kan!!!quote:Op zondag 29 januari 2012 22:42 schreef Silmarwen het volgende:
ZEG! Hou eens op met mij te verleiden met slechte lijstjes dames!
Haha! Ik ga volgende week zaterdag sushi eten en naar de bios... En ik denk niet dat ik het houd bij groene thee, zeekraal salade en water.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:45 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
dat is gewoon een oppepper vor jezelf.. dat JIJ het wel kan!!!![]()
![]()
whoa!quote:Op zondag 29 januari 2012 22:25 schreef Barretje80 het volgende:
het schandaaaaaloige lijstje van vandaag :
O: zo'n zelfde verhaal als gister
L: kaas, met ham en er ergens onder ook nog een pannekoek
D: 3x oesters, een halve kreeft, een portie scheermesjes ( die schelpdieren... geen emo acties!!) en een kaasplankje, vergezeld van een half flesje chablis en een dessert wijntje
nu maar uitbuiken!!
Jop, het is wel lekker, vrij neutraal van smaak.quote:Op maandag 30 januari 2012 11:41 schreef Purdey het volgende:
De weegschaal was nog redelijk vriendelijk na mijn bunker weekend. Vandaag er weer vol tegenaan. Nieuwe ideeën voor de afwisseling voor het ontbijt zonder brood. Het is nu of een smoothie met magere yoghurt en fruit, havermout met halfvolle melk en wat zoetstof of muesi. De paarse zakken van de Lidl, 50 gram met yoghurt.
O: Smoothie met magere yoghurt, een banaan en frambozen. Een halve appel erbij.
L: 4 boterhammen. 2 met 30+ kaas, 2 met Filet Americain extra mager. Beker melk.
T: Bekertje cottage cheese (Light, Linessa Lidl) met een peer.
D: Stamppot andijvie met spekjes, zonder spekjesMisschien wat brokkelkaas er doorheen.
A: 2 blokjes 72% chocolade, beker thee.
S: Filmpje Miles, misschien nog fietsen.
Iemand trouwens ervaring met Cottage cheese? Zag het van de week in de Viva staan, dat het goed voor je was. Is het een soort kwark of iets?
Ga jij je maar even schamen danquote:Op maandag 30 januari 2012 15:28 schreef seasushi het volgende:
Ik heb ook wel eens aan iemand gevraagd hoe veel maanden ze zwanger was..
Ik durf nooit iemand te vragen of zij zwanger isquote:Op maandag 30 januari 2012 15:28 schreef seasushi het volgende:
Ik heb ook wel eens aan iemand gevraagd hoe veel maanden ze zwanger was..
QFT iddquote:Op maandag 30 januari 2012 15:36 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Ik durf nooit iemand te vragen of zij zwanger is
Soms vind ik eerlijkheid wel lekker fris voor de verandering. Er blijft altijd zo veel ongezegd en als je te dik bent dan weet je dat zelf toch ook wel? Is toch helemaal niet erg als iemand informeert naar een merk broek omdat haar dochter ook forse bovenbenen heeft? Ik zie dat totaal niet als een belediging oid.quote:Op maandag 30 januari 2012 15:16 schreef BananaPancake het volgende:
GodWat kunnen mensen toch lomp zijn idd..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |