Als het initiële doel genomen is moet u in staat zijn het doel te houden tot uw zusterpelotons zijn gearriveerd.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:15 schreef samthegreat5 het volgende:
Verwachten we een counter attack als we het dorp innemen?
As expected.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:21 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Als het initiële doel genomen is moet u in staat zijn het doel te houden tot uw zusterpelotons zijn gearriveerd.
Maar voor mensen die niet bekend zijn met het fenomeen geen vanzelfsprekendheid.quote:
Waarschijnlijk in andere termen, maar leg eens uit?quote:Op zondag 29 januari 2012 16:33 schreef Esses het volgende:
Rave, ik weet niet zeker of marnalg er bekend mee zijn, maar rollover, button?
De manieren om snel kamer voor kamer ruimtes te clearen?quote:Op zondag 29 januari 2012 16:35 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Waarschijnlijk in andere termen, maar leg eens uit?
Overigens heb ik het Korps slechts als voor de hand liggend voorbeeld gepakt, dus doe er mee wat je wilt.
Doe gewoon wat jij denkt wat goed is.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:38 schreef Esses het volgende:
[..]
De manieren om snel kamer voor kamer ruimtes te clearen?dus peloton van 8 man die telkens tegelijkertijd 4 kamers clearen. als een tweetal klaar is kunnen ze direct naar de 5e kamer enz. Vervolgens button, manier van kamer binnentreden, dus op het punt links of rechts kamer in om op die manier direct overzicht in de ruimte te krijgen. Dat idee
Klopt, de situatie binnen weet je niet. Maar je kunt wel door de manier van te voren te bepalen zekerheden creëren waardoor er minder kans is op fouten binnenquote:Op zondag 29 januari 2012 16:41 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Doe gewoon wat jij denkt wat goed is.
Verder hoef je niet al te diep op het zuiveren van kamer tot kamer in te gaan, want je weer immers niet hoe de situatie is als je binnen bent.
Maar vermelden hoe je het doet is altijd goed.
Correct.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:44 schreef Remco026 het volgende:
Je kunt wel enigzins een inschatting maken, een school bestaat vaak uit veel ruimtes (lokalen) en zal best lastig te zuiveren zijn
Negatief. Organiek, dus harde knallen.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:43 schreef Esses het volgende:
[..]
Klopt, de situatie binnen weet je niet. Maar je kunt wel door de manier van te voren te bepalen zekerheden creëren waardoor er minder kans is op fouten binnen
Overigens vertel mij astjeblieft dat er silencers meegenomen zijn
Da's inderdaad maar bijkomstigheid. Weet niet zeker of dat nodig is. Indien het de taak is om het dorp in handen te houden die burgers daar lekker laten zitten.quote:Op zondag 29 januari 2012 17:09 schreef Esses het volgende:
Hoogvliegert, je draait wel heel ver van je missie af?
Ik had wat toegevoegdquote:Op zondag 29 januari 2012 17:15 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Da's inderdaad maar bijkomstigheid. Weet niet zeker of dat nodig is. Indien het de taak is om het dorp in handen te houden die burgers daar lekker laten zitten.
Lol, wees mild tegen mij dance commander. Ik doe maar wat xDquote:Op zondag 29 januari 2012 17:25 schreef Rave_NL het volgende:
Eerst die van hoogvlieger even aan wat kritische vragen onderwerpen.
Ps. SIG JATTERTquote:Op zondag 29 januari 2012 17:27 schreef Rave_NL het volgende:
Nee, we houden het leuk.
Iemands plan van aanpak mag pas aangevallen/verbeterd worden als je zelf je eigen plan van aanpak heb voltooid. Zo beperken we het aantal armchairgenerals die wel bekritiseren maar niets presenteren.
dit en vermelding in de typ box (hoe je dat ook noemt)quote:Op zondag 29 januari 2012 17:38 schreef Nibb-it het volgende:
Linkje naar deze sc in de op van het gametopic?
Hier heb je een beterequote:Op zondag 29 januari 2012 17:32 schreef Rave_NL het volgende:
Vond het wel passend. Daarnaast ben ik niet zo'n klootzak als Lotus denkt dat ik ben. Maar back on topic.
Ik vind het wel schijtirritant de plattegrond niet correct is wat betreft posities van de huizen. Zo kun je als het aan de plattegrond ligt je prima opstellen aan de zuidzijde van de school, maar op de foto ben je dan sitting duck voor iedereen die aan oostkant van het hotel naar buiten kijkt.
Cheers.quote:Op zondag 29 januari 2012 18:51 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Hier heb je een betere
[ afbeelding ]
Nee hoor, anders moet ik nu ook mn plan nog aanpassen. Heb gewoon de plattegrond gebruikt met de foto om dingen uit te sluiten.quote:Op zondag 29 januari 2012 18:57 schreef Esses het volgende:
Nu moet ik zeker ook nog eens mijn plan aanpassen?
Mooiquote:Op zondag 29 januari 2012 18:59 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nee hoor, anders moet ik nu ook mn plan nog aanpassen. Heb gewoon de plattegrond gebruikt met de foto om dingen uit te sluiten.
Ik zou hem zeker nog eens overdenken.quote:Op zondag 29 januari 2012 18:57 schreef Esses het volgende:
Nu moet ik zeker ook nog eens mijn plan aanpassen?
Daarom mogen ze dat hospitaal van mij houden. Anders is er niets te doen voor de volgende sessie. Toch?quote:Op zondag 29 januari 2012 19:06 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ik zou hem zeker nog eens overdenken.Vergeet niet dat het niet enkel de grotere gebouwen zijn waar EN zich bevind, maar ook de gebouwen met meerdere verdiepingen, en er weinig begroeing is. Verder is het een vrij vlak terrein, dus EN heeft met deze drie (3) posities een goede rondom verdediging.
Ja aan hand van deze photos kan men duidelijker zien hoe een en ander ligt, vanuit welke hoek men het beste de aanval kan beginnen en hoe hem voor te zetten.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:17 schreef Schild het volgende:
Eventueel andere luchtfoto;
http://www.bing.com/maps/(...)0000001&sty=a&lvl=18
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |