dit en vermelding in de typ box (hoe je dat ook noemt)quote:Op zondag 29 januari 2012 17:38 schreef Nibb-it het volgende:
Linkje naar deze sc in de op van het gametopic?
Hier heb je een beterequote:Op zondag 29 januari 2012 17:32 schreef Rave_NL het volgende:
Vond het wel passend. Daarnaast ben ik niet zo'n klootzak als Lotus denkt dat ik ben. Maar back on topic.
Ik vind het wel schijtirritant de plattegrond niet correct is wat betreft posities van de huizen. Zo kun je als het aan de plattegrond ligt je prima opstellen aan de zuidzijde van de school, maar op de foto ben je dan sitting duck voor iedereen die aan oostkant van het hotel naar buiten kijkt.
Cheers.quote:Op zondag 29 januari 2012 18:51 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Hier heb je een betere
[ afbeelding ]
Nee hoor, anders moet ik nu ook mn plan nog aanpassen. Heb gewoon de plattegrond gebruikt met de foto om dingen uit te sluiten.quote:Op zondag 29 januari 2012 18:57 schreef Esses het volgende:
Nu moet ik zeker ook nog eens mijn plan aanpassen?
Mooiquote:Op zondag 29 januari 2012 18:59 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nee hoor, anders moet ik nu ook mn plan nog aanpassen. Heb gewoon de plattegrond gebruikt met de foto om dingen uit te sluiten.
Ik zou hem zeker nog eens overdenken.quote:Op zondag 29 januari 2012 18:57 schreef Esses het volgende:
Nu moet ik zeker ook nog eens mijn plan aanpassen?
Daarom mogen ze dat hospitaal van mij houden. Anders is er niets te doen voor de volgende sessie. Toch?quote:Op zondag 29 januari 2012 19:06 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ik zou hem zeker nog eens overdenken.Vergeet niet dat het niet enkel de grotere gebouwen zijn waar EN zich bevind, maar ook de gebouwen met meerdere verdiepingen, en er weinig begroeing is. Verder is het een vrij vlak terrein, dus EN heeft met deze drie (3) posities een goede rondom verdediging.
Ja aan hand van deze photos kan men duidelijker zien hoe een en ander ligt, vanuit welke hoek men het beste de aanval kan beginnen en hoe hem voor te zetten.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:17 schreef Schild het volgende:
Eventueel andere luchtfoto;
http://www.bing.com/maps/(...)0000001&sty=a&lvl=18
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |