SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat spuisels over de relletjes met cruijff en coSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of niet?
El Ahmadi is net zo'n speler. Aan de bal perfect, maar qua rendement...quote:Op zondag 29 januari 2012 15:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben je trots op El Ahmadi? Lekker verpieteren op de bank bij Gerets²
²
²
Onzin allemaal de schuld van de scheidsrechter, net als tegen Twente en Psv.quote:
Boussoufa is natuurlijk een speciale speler met extreem goede kwaliteiten. Niemand kan aan hem tippen.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:24 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
El Ahmadi is net zo'n speler. Aan de bal perfect, maar qua rendement...
Elke aanvallende middenvelder zou moeten kijken naar Boussoufa. Scoort veel en geeft veel assists.²
Had geen andere reactie verwacht, slaat nergens op dit. Hij moet gewoon zeggen wat het op staat.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:25 schreef HuffTheTalbot het volgende:
http://ajax.netwerk.to/ni(...)gen%20Kuipers%22.php
De scheidsrechter had zijn dag niet...
Sneijder komt in de buurt vind ik. Mits in vorm.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Boussoufa is natuurlijk een speciale speler met extreem goede kwaliteiten. Niemand kan aan hem tippen.
Haha, nee. Zeker niet.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Sneijder komt in de buurt vind ik. Mits in vorm.²
Xaviquote:Op zondag 29 januari 2012 15:28 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Haha, nee. Zeker niet.
Sneijder is overschat. Xavi is misschien betere te vergelijken met hem.
Zou hem wel sieren ja. Al moet hij van binnen ook wel stomen als voormalig verdediger.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:26 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Had geen andere reactie verwacht, slaat nergens op dit. Hij moet gewoon zeggen wat het op staat.
Jij hebt helemaal niet gekekenquote:Op zondag 29 januari 2012 15:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Xavi. Gisteren was hij zo fucking slecht.
Fener?quote:Op zondag 29 januari 2012 15:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou hem wel sieren ja. Al moet hij van binnen ook wel stomen als voormalig verdediger.
[..]
Jij hebt helemaal niet gekekenMijn adoptie Turkse team heeft ook verloren trouwens.
Gelukkig maarquote:Op zondag 29 januari 2012 15:31 schreef msnk het volgende:
[..]
Jij bent mijn favoriete TS, weet je toch
De Boer moet eens zijn hand in eigen boezem steken , met z'n Ebecilio en de Jong in de spitsquote:Op zondag 29 januari 2012 15:25 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Precies. Hand in eigen boezem. Maar dat is nooit Frank's stijl geweest.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:26 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Had geen andere reactie verwacht, slaat nergens op dit. Hij moet gewoon zeggen wat het op staat.
Je bent een echte verliezer als je niet Kuipers de schuld geeft.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:33 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Precies. Hand in eigen boezem. Maar dat is nooit Frank's stijl geweest.
De Jong 2 wedstrijden tegen Az bejubeld komt hij na een lange blessure iets minder aan de bal mede door zijn medespelers, en ineens is hij weer een faalhaasquote:Op zondag 29 januari 2012 15:32 schreef Enchanter het volgende:
[..]
De Boer moet eens zijn hand in eigen boezem steken , met z'n Ebecilio en de Jong in de spits
quote:Op zondag 29 januari 2012 15:36 schreef ajacied4lf het volgende:
Heb zin in volgende week. Bazenverdediging:
Anita - Denswil - v. Rhijn - Blind
Ik snap 'm nietquote:Op zondag 29 januari 2012 15:36 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
En de RIAGG belt jou gelijk terug!
Ligeon en zijn pimpvader dan?quote:Op zondag 29 januari 2012 15:36 schreef ajacied4lf het volgende:
Sorry dat ik het zeg, maar je blijft een mislukte variant op DAM. Of ben je misschien DAMquote:Op zondag 29 januari 2012 15:37 schreef bianconeri het volgende:
Haha prachtige ook altijd die reactie van Ajacieden overal!!!
Geven ze de scheids de schuld van die penalty, dat het onterecht was.
Nou kijk de beelden nog eens en zie hoe super terecht de penalty was.
Smerige actie van Vertonghen.
En dat Ajax heer en meester was, nou mochten ze willen zeg haha.
Nou veel slechter dan de echte basis is dat niet.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:36 schreef ajacied4lf het volgende:
quote:Op zondag 29 januari 2012 15:37 schreef bianconeri het volgende:
Haha prachtige ook altijd die reactie van Ajacieden overal!!!
Geven ze de scheids de schuld van die penalty, dat het onterecht was.
Nou kijk de beelden nog eens en zie hoe super terecht de penalty was.
Smerige actie van Vertonghen.
En dat Ajax heer en meester was, nou mochten ze willen zeg haha.
Beter dan dat van Juve.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:37 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nou veel slechter dan de echte basis is dat niet.
DAM schrijft slechter dan dat man.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg, maar je blijft een mislukte variant op DAM. Of ben je misschien DAM
Je zult de Boer nooit iets horen zeggen als: "Het was kut, het was onze schuld, mijn schuld, en we gaan er alles aan doen om het beter te maken."quote:Op zondag 29 januari 2012 15:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bent een echte verliezer als je niet Kuipers de schuld geeft.
Niet fucken met DAM... De theorien en beschuldigingen van hem waren dusdanig creatief dat hij niet zou misstaan als kinderboekenschrijver.quote:
Frank faalt gewoon op het punt van inschatten waar de schuld ligt.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:39 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Je zult de Boer nooit iets horen zeggen als: "Het was kut, het was onze schuld, mijn schuld, en we gaan er alles aan doen om het beter te maken."
Verbeek was zo stoer om de 2-0 bij Roda op zijn eigen conto te schrijven. Voor zo'n trainer ga je als speler door het vuur. Volgens mijn zien de meeste spelers van Ajax Frank de Boer als een dwangmatig strenge en veeleisende schoolmeester.
quote:
Nog zo'n gefrustreerde Ajaciedquote:
1. Zelfs Kuipers zegt dat het een fout was.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:41 schreef bianconeri het volgende:
[..]
[..]
Nog zo'n gefrustreerde Ajacied
Juve heeft er niets mee te maken, en Ajax mocht willen dat ze de verdediging hadden van Juve.
Punt 2 zie ik niet wat zo grappig was aangezien:
1. Penalty meer dan terecht was
2. Ajax geen heer en meester was.
Jij bent belangrijk voor de RIAGG; jouw zaak gaat ze aan de hart, zelfs op zondag.quote:
Wat een kneus.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:25 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Klopt.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:43 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Juve kan het Ajax van nu helemaal inmaken hoor
Is dat nou een middelvinger?quote:Op zondag 29 januari 2012 15:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Bij het penaltymoment:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Er is vast wel een handig persoon die er een middelvinger van kan maken.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:49 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/j(...)IDETTI%20VELT%20AJAX
nee
Alleen met Kuipers als scheidsrechter. Juventus speelt zelfs geen Europees voetbal man hoe kunnen die nou beter dan Ajax zijn?quote:Op zondag 29 januari 2012 15:43 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Juve kan het Ajax van nu helemaal inmaken hoor
Scheelt dat het niet geheel als verrassing kwam.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:50 schreef joers1 het volgende:
Enige vorm van leedvermaak komt toch wel over me heen...
De klassieker is voor Feyenoord...Ajax staat (weer) met lege handen. En dat nota bene met Koeman als trainer..... Die moet zich werkelijk geweldig voelen.
Wat zal de sfeer vanavond bij Studio Aj...uuuhh...StudioVoetbal, bedompt zijn. Heerlijk!
Dat is helemaal waar.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:51 schreef tralalala het volgende:
[..]
Scheelt dat het niet geheel als verrassing kwam.
Studio Ajax = Studio Voetbal? Je moet nu niet twee programma's door elkaar halen hèquote:Op zondag 29 januari 2012 15:50 schreef joers1 het volgende:
De klassieker is voor Feyenoord...Ajax staat (weer) met lege handen. En dat nota bene met Koeman als trainer..... Die moet zich werkelijk geweldig voelen.
Wat zal de sfeer vanavond bij Studio Aj...uuuhh...StudioVoetbal, bedompt zijn. Heerlijk!
quote:Op zondag 29 januari 2012 15:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alleen met Kuipers als scheidsrechter. Juventus speelt zelfs geen Europees voetbal man hoe kunnen die nou beter dan Ajax zijn?
Ik vind het kut dat Ajax nooit van die eeuwige troeven in handen heeft zoals Lucky Ajax, Studio Ajax, arrogante Ajacieden etcetera, dat maakt me een beetje verdrietig.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:50 schreef joers1 het volgende:
Achja. Dat gebeurt overal. De grootste club (ooh! arrogantie) wordt altijd gehaat, in Engeland geldt hetzelfde voor Man U, in Spanje bij Real.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:52 schreef Capi het volgende:
[..]
Ik vind het kut dat Ajax nooit van die eeuwige troeven in hand heeft zoals Lucky Ajax, Studio Ajax, arrogante Ajacieden etcetera, dat maakt me een beetje verdrietig.
Hij is niet zo één goeden koppert als zijn broeder.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:51 schreef msnk het volgende:
Waarom maakt onze De Jong niet van zulksen hattricks.
Volkomen logisch en terecht natuurlijk.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:58 schreef Devv het volgende:
Manchester United zal ook wel met trillende knieën naar Amsterdam afreizen.
Mijn zal je dat nooit hebben horen zeggen , maar als je maar één spits heb en die zet je op de bank , dan snap je het gewoon niet.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De Jong 2 wedstrijden tegen Az bejubeld komt hij na een lange blessure iets minder aan de bal mede door zijn medespelers, en ineens is hij weer een faalhaas. MSNK we moeten volgens mij de dosis antidepressiva gaan verhogen hier.
De Jong vind ik gewoon beter dan Bulykin. Boer heeft Buly gehaald voor de laatste 20 minuten, en daar maakt hij gebruikt van.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:02 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Mijn zal je dat nooit hebben horen zeggen , maar als je maar één spits heb en die zet je op de bank , dan snap je het gewoon niet.
maar ja hij moet kiezen tussen de Jing , Janssen en Eriksen.
Dus dan stelt hij ze alle drie maar op , hij moet de Jong . Janssen of Eriksen gewoon op de bank zetten en die rus in de spits.
Het trieste is dat hun alternatieven nóg zwakker zijn.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:04 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Die Frank de Boer is echt een meesterstrateeg. Hoe verzin je het om Blind, Enoh en Ebicilio op te stellen.
Kom met alternatieven dan, dom schreeuwen kan iedereenquote:Op zondag 29 januari 2012 16:04 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Die Frank de Boer is echt een meesterstrateeg. Hoe verzin je het om Blind, Enoh en Ebicilio op te stellen.
Noem eens wie hij anders zou moeten opstellenquote:Op zondag 29 januari 2012 16:04 schreef IkeDubaku99 het volgende:
20 minuten is te weinig man. Sterke kerel, neusje voor de goal. Minstens 30-35 minuten mee laten ballen. Is toch heerlijk man.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
De Jong vind ik gewoon beter dan Bulykin. Boer heeft Buly gehaald voor de laatste 20 minuten, en daar maakt hij gebruikt van.
Punt naar voren met Lodeiro ipv ebe en klaassen ipv Enoh.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Noem eens wie hij anders zou moeten opstellen
Is hij niet gehaald als reservespits ?quote:Op zondag 29 januari 2012 16:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
De Jong vind ik gewoon beter dan Bulykin. Boer heeft Buly gehaald voor de laatste 20 minuten, en daar maakt hij gebruikt van.
Volgorde:quote:Op zondag 29 januari 2012 16:06 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Is hij niet gehaald als reservespits ?
Ik wil hem wel eens een paar wedstrijden in de basis zien beginnen , bij Ado lukte het ook , dan moet het bij Ajax zeker lukken.
Punt naar voren gaat niet gebeurenquote:Op zondag 29 januari 2012 16:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Punt naar voren met Lodeiro ipv ebe en klaassen ipv Enoh.
En terecht, daar heb je een sterke verdedigende linie voor nodig om alle fouten van de blinde dribbelaars op te vangen. Al valt het wel een keer uit te proberen tegen een zwakkere tegenstander.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:07 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Punt naar voren gaat niet gebeuren
quote:Op zondag 29 januari 2012 16:07 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Volgorde:
1. Siggy
2. De Jong
3. Buly
Ah, oplossingentijd...quote:Op zondag 29 januari 2012 16:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Punt naar voren met Lodeiro ipv ebe en klaassen ipv Enoh.
Smoof snapt dat niet helemaal. Hij is meer van Economie en Management, type Ten Have.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En terecht, daar heb je een sterke verdedigende linie voor nodig om alle fouten van de blinde dribbelaars op te vangen.
Maakt nog niet uit. Ajax wordt altijd genaaid door de scheidsrechtersquote:Op zondag 29 januari 2012 16:09 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
[..]
Ah, oplossingentijd...![]()
Euh, de beste spelers op de juiste plek, met een goede instelling, geserveerd op een bedje van tactisch vernuft en totale dominantie. En liever niet meer om half één.
Anita op de positie van Enoh, Ligeon op rechtsback en misschien Lodeiro op de positie van Ebicilio.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Kom met alternatieven dan, dom schreeuwen kan iedereen. Dat hij eerder had moeten ingrijpen ben ik wel met je eens.
Van wie?quote:
Dacht er gelijk aan, maarja. Kwam niet eens een herhaling om te kijken of het buitenspel wasquote:
Nee, Ze staan gewoon als tamme hazen op een lijn zodat de RB lekker door kan dribbelen over de lijn en een voorzet kan leveren op Guidettiquote:
Ga je ruzie maken?quote:Op zondag 29 januari 2012 16:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maakt nog niet uit. Ajax wordt altijd genaaid door de scheidsrechtersWel erg er zitten zoveel Feyenoorders in de stad/stadion dat ik gewoon trolls ben aan het uitlokken.
Staat hij erachter?quote:Op zondag 29 januari 2012 16:13 schreef msnk het volgende:
Guidetti is toch achter de bal man. Gasten kom op zeg, ken je spelregels.
Geen idee? Er staat niemand buitenspel in dat filmpje.quote:
aldus VZquote:Ajax liep zondag tegen een 4-2 nederlaag aan op bezoek bij aartsrivaal Feyenoord, maar dat was niet de enige kopzorg van coach Frank de Boer. Miralem Sulejmani moest het veld verlaten met een knieblessure en werd uit voorzorg naar het ziekenhuis gebracht. Het is nog maar zeer de vraag of de Serviër de komende thuiswedstrijd, tegen FC Utrecht, gaat redden.
/
“Mijn knie ging op slot. Ik kon niet meer”, zei Sulejmani, die met een brancard van het veld moest. Daarnaast kreeg Jan Vertonghen een gele kaart voor de actie waarmee hij een strafschop veroorzaakte en omdat het zijn vijfde was, is de Belg geschorst voor het volgende duel.
Kolbeinn Sigthorsson, Nicolai Boilesen, Toby Alderweireld en André Ooijer zijn eveneens niet inzetbaar voor Ajax. Gregory van der Wiel en Derk Boerrigter zijn op de weg terug, maar de kans is groot dat ook zij nog niet kunnen deelnemen aan het duel met Utrecht.
Meestal zodra je het op scheidsrechtersfouten gooit en de andere Ajax cliches meeneemt loopt de emotie nog wel eens hoog op.quote:
Wanneer hij de bal krijgt is ie achter de bal ja.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Staat hij erachter?
ff printscrenen.
Geen buitenspel dus, jammer.quote:
Ja ja dat weten we onderhand wel, maar iemand begon gelijk over buitenspel te janken terwijl die persoon de regels waarschijnlijk niet eens kent.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Of het nou buitenspel is of niet, Die verdediging staat gewoon keer op keer te kijken hoe Guidetti scoort. En die 3-1 ook. HOE KON BAKKAL NOU GVD VRIJGELATEN WORDEN
omkopingquote:Op zondag 29 januari 2012 16:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Of het nou buitenspel is of niet, Die verdediging staat gewoon keer op keer te kijken hoe Guidetti scoort. En die 3-1 ook. HOE KON BAKKAL NOU GVD VRIJGELATEN WORDEN
Het is niet mijn bedoeling ongelukken te veroorzaken. Vandaar ook dequote:Op zondag 29 januari 2012 16:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Meestal zodra je het op scheidsrechtersfouten gooit en de andere Ajax cliches meeneemt loopt de emotie nog wel eens hoog op.
Geen buitenspel en in werkelijkheid stond hij er nog verder achter want je hebt je printscreen te laat gemaakt. De bal is namelijk al onderweg.quote:
Hij stond verkeerd gepositioneerd, bij de omschakeling van Feyenoord stond ie al voor John, ja dan loop je letterlijk achter de feiten aan.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:17 schreef Burrito het volgende:
Ik snap niet dat Van Rhijn niet gewoon bij Guidetti ging lopen? Waarom bleef hij erachter hangen?
quote:Tot overmaat van ramp werd Jan Vertonghen niet alleen bestraft met een penalty maar ook met een gele kaart, waardoor De Boer volgende week in het thuisduel met FC Utrecht geen beroep op de Belg kan doen.
Sorry man, hier speciaal voor jou.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:17 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Geen buitenspel en in werkelijkheid stond hij er nog verder achter want je hebt je printscreen te laat gemaakt. De bal is namelijk al onderweg.
Nog steeds geen buitenspel.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Sorry man, hier speciaal voor jou.
[ afbeelding ]
Kloptquote:Op zondag 29 januari 2012 16:21 schreef msnk het volgende:
[..]
Nog steeds geen buitenspel.
Gelukkig maar ook, anders krijg je weer dat eeuwige "godverdomme het had 3-3 kunnen worden"
quote:Op zondag 29 januari 2012 16:20 schreef Big-Ern het volgende:
Het is zaak om niet in paniek te raken, maar dit te accepteren en aan het eind van het seizoen doorselecteren.
Was je toen geboren dan, in '99-'00 ..quote:Op zondag 29 januari 2012 16:22 schreef Smoofie het volgende:
Iedereen zuigt gewoon ballen. Dit is het slechtste Ajax ooit. Slechter dan 99-00.
Als die strafschop niet was gegeven dan was het sowieso een hele andere wedstrijd gewordenquote:Op zondag 29 januari 2012 16:21 schreef msnk het volgende:
[..]
Gelukkig maar ook, anders krijg je weer dat eeuwige "godverdomme het had 3-3 kunnen worden"
Ik was toen 1..quote:Op zondag 29 januari 2012 16:23 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Was je toen geboren dan, in 99-00 ..
in 99-00 had je nog Laudrup en Dani..quote:Op zondag 29 januari 2012 16:22 schreef Smoofie het volgende:
Iedereen zuigt gewoon ballen. Dit is het slechtste Ajax ooit. Slechter dan 99-00.
Ajacied422 vertelde laatst dat in 99-00 Olsen trainer was en het best goed ging. Dus dat geloof ik graagquote:Op zondag 29 januari 2012 16:23 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Was je toen geboren dan, in '99-'00 ..
En als Robben....quote:Op zondag 29 januari 2012 16:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als die strafschop niet had gegeven was het sowieso een hele andere wedstrijd gewordenOk ok ik houd al op.
Kut kut tyfus wedstrijd ook.
quote:Op zondag 29 januari 2012 16:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ajacied422 vertelde laatst dat in 99-00 Olsen trainer was en het best goed ging. Dus dat geloof ik graag
[..]
Ajacied422 vertelde laatst dat in 99-00 Olsen trainer was en het best goed ging. Dus dat geloof ik graag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Het jaar dat Ajax zichzelf verneuktequote:Op zondag 29 januari 2012 16:26 schreef Smoofie het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/1997%E2%80%9398_in_Dutch_football
Wat ik vrijdag bij VI van hem zag vond ik gewoon triest. Hij had alles, maar hij kon er slecht mee omgaan.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:27 schreef ajacied4lf het volgende:
van der Meyde
Hij wil terug de Eredivisie in.
quote:Op zondag 29 januari 2012 16:27 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Het jaar dat Ajax zichzelf verneukte
(de beurs)
Klopt.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:29 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Wat ik vrijdag bij VI van hem zag vond ik gewoon triest. Hij had alles, maar hij kon er slecht mee omgaan.
Na de zombie-apocalyps van december 2012 bestaat de beurs niet meer. Het voetbal is helaas ook niet meer om aan te zien.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:27 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Het jaar dat Ajax zichzelf verneukte
(de beurs)
Zombies? Jongen we spoelen weg.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:30 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Na de zombie-apocalyps van december 2012 bestaat de beurs niet meer. Het voetbal is helaas ook niet meer om aan te zien.
Vorig seizoen 9 punten.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
5 punten achter op de nummer 3.
vr 3/2 SC Heerenveen Roda JC Kerkrade 20.00
za 4/2 ADO Den Haag AZ 18.45
zo 5/2 NEC Feyenoord 14.30
zo 5/2 Ajax FC Utrecht 12.30
zo 5/2 Heracles Almelo PSV 14.30
zo 5/2 De Graafschap FC Twente 14.30
Komende week.
Hahahahahahahahahahhaahahaquote:Op zondag 29 januari 2012 16:32 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vorig seizoen 9 punten.
We worden kampioen met uiteindelijk 4 punten voorsprong.
Van der Wiel toch wel? Die was voor vandaag zelfs al een twijfel geval.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:32 schreef j0rdiiii het volgende:
Hele basis verdediging gewoon er niet bij volgende week.
Tsja..quote:Op zondag 29 januari 2012 16:32 schreef j0rdiiii het volgende:
Hele basis verdediging gewoon er niet bij volgende week.
Neehoor, 1 of 2 punten,quote:Op zondag 29 januari 2012 16:32 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vorig seizoen 9 punten.
We worden kampioen met uiteindelijk 4 punten voorsprong.
Waarschijnlijk volgende week ook niet.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Van der Wiel toch wel? Die was voor vandaag zelfs al een twijfel geval.
He, dat zei je vorig seizoen ook. Toen zonder dat plaatje.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hahahahahahahahahahhaahaha
Kut troll.
[ afbeelding ]
quote:De kans is groot dat de gekwetsten Gregory van der Wiel en Derk Boerrigter eveneens nog niet terugkeren.
Nee.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Van der Wiel toch wel? Die was voor vandaag zelfs al een twijfel geval.
quote:Vocht bij schaambeen houdt Van der Wiel nog aan de kant
Gregory van der Wiel liet zich gisteren door een specialist in het VU medisch centrum nog maar eens onderzoeken. Tot gisteren had Frank de Boer hoop dat de rechtsback wellicht alsnog uit zou kunnen komen in de Klassieker. Bij onderzoek bleek dat de rechtsback nog last heeft van vocht bij zijn schaambeen, zo meldt De Telegraaf. Meespelen zou een risico vormen. Hij richt zich nu op de duels tegen Manchester United, zo weet de ochtendkrant.
Vertonghen weet ook niet eens waar de bal is op dat plaatjequote:Op zondag 29 januari 2012 16:34 schreef roepdeman het volgende:
[ afbeelding ]
Blind...weet meestal de bal niet eens te vinden...
Dat ook, maar de zombies hebben 101 rubber bootjes paraat. Dat is één van hun sterke punten. En de meeste van hen hebben een jaarkaart van Ajax.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zombies? Jongen we spoelen weg.
Daarom schrikt Kenneth ook....door die morons die hij voor zich heeft. Ik zou ook onrustig worden danquote:Op zondag 29 januari 2012 16:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vertonghen weet ook niet eens waar de bal is op dat plaatje
Nee Sulejmani wil geen degradatie.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:35 schreef Capi het volgende:
kunnen we Narsingh niet ruilen tegen Sulejmani, kom ik hem hoogstpersoonlijk afleveren
Iemand opperde om hem uit zijn contract te laten lopen vanwege dramatisch vertoond spel, maar dat is kapitaalvernietiging. Wat verdient zo'n jongen? 1,5 miljoen, 2?quote:Op zondag 29 januari 2012 16:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee Sulejmani wil geen degradatie.
3,2 .. zonder premies.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:38 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Iemand opperde om hem uit zijn contract te laten lopen vanwege dramatisch vertoond spel, maar dat is kapitaalvernietiging. Wat verdient zo'n jongen? 1,5 miljoen, 2?
Gewoon met verlies verkopen deze zomer.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:38 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Iemand opperde om hem uit zijn contract te laten lopen vanwege dramatisch vertoond spel, maar dat is kapitaalvernietiging. Wat verdient zo'n jongen? 1,5 miljoen, 2?
teringquote:
Narsingh kopen met als back-up Verhoek.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:40 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Gewoon met verlies verkopen deze zomer.
...in die waan laat ik je dan maar...stumperdquote:Op zondag 29 januari 2012 15:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Achja. Dat gebeurt overal. De grootste club (ooh! arrogantie) wordt altijd gehaat,
Hij verdient 1,8 miljoen.quote:
Verhoek wil ik niet bij ajaxquote:Op zondag 29 januari 2012 16:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Narsingh kopen met als back-up Verhoek.
Halle-Mozes..quote:
Ik heb een kopie van zijn contract hier liggen ... of het is die van Pantelic, ik weet niet.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:42 schreef Guidetti het volgende:
Mensen... Sulejmani verdient 1,8 miljoen.
Met dit soort dingen ben ik altijd objectief.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:43 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Maar jij bent voor Feyenoord. Wie moet ik nu geloven..?
Jawohl manquote:Op zondag 29 januari 2012 16:41 schreef Capi het volgende:
[..]
Verhoek wil ik niet bij ajaxzo goed is ie helemaal niet
In z'n dromen.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Echt he.
800.000 premies (CL, doelpunten, vakantietoeslag)
4 miljoen.
quote:Op zondag 29 januari 2012 16:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik heb een kopie van zijn contract hier liggen ... of het is die van Pantelic, ik weet niet.
quote:bron: ajaxshowtime
Maarten Stekelenburg en Miralem Sulejmani blijken de best betaalde spelers van de Eredivisie. Beide spelers verdienden over de laatste jaargang een salaris van 1,8 miljoen euro bruto.
Okee. Voor 1.8 miljoen moet hij gewoon bijtekenen. Of heeft meneer soms kinky eisen?quote:Op zondag 29 januari 2012 16:43 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Met dit soort dingen ben ik altijd objectief.
...dan moet hij ook voor een aantal jaar bijgetekend hebben en dat heeft hij niet.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:45 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Oud.. heeft laatst een nieuwe gekregen. Hogere salaris omdat hij zo goed presteert.
Oh.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:47 schreef The_Groove het volgende:
[..]
...dan moet hij ook voor een aantal jaar bijgetekend hebben en dat heeft hij niet.
3.2 M ex premies kan eigenlijk niet. Wie dat per jaar uitgeeft aan Sulemani is bewust geld aan het verbrassen.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:43 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Maar jij bent voor Feyenoord. Wie moet ik nu geloven..?
Nee hoor, je kan ook gewoon het salaris opwaarderen als blijk van goede wil en om de motivatie erin te houden (gebeurt vaak bij jeugdspelers die doorbreken).quote:Op zondag 29 januari 2012 16:47 schreef The_Groove het volgende:
[..]
...dan moet hij ook voor een aantal jaar bijgetekend hebben en dat heeft hij niet.
quote:
Sommige mensen hebben geprobeerd het voetbal te noemen. Diezelfde mensen ontvingen terecht klappen.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee. Ze hebben het geprobeerd, maar lukte niet echt.
Ik zag zelfs dat God strafte.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:49 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben geprobeerd het voetbal te noemen. Diezelfde mensen ontvingen terecht klappen.
Gastquote:Op zondag 29 januari 2012 16:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rot eens op en ga lekker ergens anders trollen.
Allah hielp een handje en porde met zijn bezem. Men heeft het geweten. Één slachtoffer liep een vierde ster op.quote:
Het was gewoon kut. Ik vind het ook jammer dat De Boer zich probeerde in te dekken. Kaart het onrecht later aan, maar begin met 'We waren gewoon te slecht vandaag om van Feyenoord te kunnen winnen'.quote:Op zondag 29 januari 2012 17:04 schreef Buitendam het volgende:
Naast die zeer matige, maar tijdelijke, selectie is het ook nog eens zo dat Ajax zonder twaalfde man richting Rotterdam heeft moeten afreizen. Scheelt ook behoorlijk.
eredivisie.nl > videos.quote:Op zondag 29 januari 2012 17:12 schreef Shreyas het volgende:
Is er al een interview geweest met Kuipers? Staat hij nogsteeds achter zijn beslissing?
Met Boerrighter en Siggy waren we echt veel beter geweestquote:Op zondag 29 januari 2012 17:19 schreef j0rdiiii het volgende:
Ik bedacht me net ineens dat we Boerrigter ook nog hebben, echt man die heeft alle belangrijke duels gemist.Tyfus was een kut zooi.
Boeiequote:Op zondag 29 januari 2012 17:26 schreef j0rdiiii het volgende:
Van der Wiel - Alderweireld - Vertonghen - Boilesen
Sulejmani - Sightorsson - Boerrigter
Zeer waarschijnlijk de complete verdediging en aanval volgende week er niet bij.
Net als de beker en dan nog moeten spelen tegen Manchester United in de Europa League.quote:Op zondag 29 januari 2012 17:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Boeie
Kampioenschap is toch ver weg
Kijk uit naar Man U. Rest vind ik niks aan ..quote:Op zondag 29 januari 2012 17:29 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Net als de beker en dan nog moeten spelen tegen Manchester United in de Europa League.
Doen ze niet .. Zo goed is Man U. Iets beter dan Lyon denk ik.quote:Op zondag 29 januari 2012 17:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Want? Mogen we blij zijn als we niet 2x 6-0 verliezen
Kwam Lyon niet na Utrecht?quote:Op zondag 29 januari 2012 17:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ja want tegen Feyenoord was Ajax ook een succes
quote:Op zondag 29 januari 2012 17:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Kampioenschap is gewoon een zijden draadje nu.
Thx voor de wiki.quote:Op zondag 29 januari 2012 17:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Had een binnenpretje nodig, en jou opendeuren intrap post kwam net op tijd.quote:Op zondag 29 januari 2012 17:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat nou weer? Kom net binnen vallen
Ah oké. Graag gedaan dan maar.quote:Op zondag 29 januari 2012 17:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Had een binnenpretje nodig, en jou opendeuren intrap post kwam net op tijd.
quote:Op zondag 29 januari 2012 17:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Had een binnenpretje nodig, en jou opendeuren intrap post kwam net op tijd.
volgens mij wel omdat guidetti toch voor de bal staat?quote:Op zondag 29 januari 2012 16:21 schreef msnk het volgende:
[..]
Hij staat er dus achter.quote:Op zondag 29 januari 2012 18:14 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
volgens mij wel omdat guidetti toch voor de bal staat?
Maar als we er op een stilstaand plaatje niet uitkomen dan kan je dit de grens niet kwalijk nemen
AT5 is failliet he. Ook Ten Have zijn schuld als je het mij vraagt.quote:Op zondag 29 januari 2012 18:39 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Hee, het programma Studio Ajax bestaat niet meer. Ze zijn er mee gestopt! Jammer, dat was bij vlagen best vermakelijk.
Was vanmiddag ook voorgesteldquote:Op zondag 29 januari 2012 18:46 schreef Vjenne12345 het volgende:
Kunnen we Suljemani niet ruilen voor Narsingh?
AT5 en Ajax hebben eenmaal slechte boekhouders.quote:Op zondag 29 januari 2012 18:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
AT5 is failliet he. Ook Ten Have zijn schuld als je het mij vraagt.
Ik wil pas vanaf speeldag 30 kijken.quote:Op zondag 29 januari 2012 17:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Die dikke? Als je er flink wat geld bij doet.. hij is nu ook geblesseerd zelfs.quote:Op zondag 29 januari 2012 18:46 schreef Vjenne12345 het volgende:
Kunnen we Suljemani niet ruilen voor Narsingh?
Man, er zit geen pit in dit team. hebben geen zin in het kampioenschap. tonen zelfs weinig inzet in de klassieker. ebecilio en blind in je team...quote:Op zondag 29 januari 2012 18:51 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik wil pas vanaf speeldag 30 kijken.
Nu zeggen dat het landskampioenschap voorbij is, is overdreven en getuigt van weinig doorzettingsvermogen...
Ik las ergens dat ze te kritisch waren, maar de geld is dus gewoon op...quote:Op zondag 29 januari 2012 18:50 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
AT5 en Ajax hebben eenmaal slechte boekhouders.
Dat terwijl RTV Noord-Holland wel zijn bestaan heeft gered, zonder allerlei poespas met BN'ers die absoluut niets op hebben met Amsterdam (Lieke van Lexmond, Carice van Houten, Tatum Dagelet).
Frank moet Dennis Bergkamp voor een weekje of 3 laten kloten.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:15 schreef ajacied4lf het volgende:
Frankie de Boer is ook oververmoeid ..Hij zag er nog zo fit en energiek uit toen hij begon ..
Ik zag Guidetti nog op de voet van Vertonghen staan voor hij viel. Zag jij het?quote:Op zondag 29 januari 2012 19:22 schreef Mercurial het volgende:
Vertonghen als ze winnen wel staan lopen zingen maar als ze verliezen huilen.
Zou ook de eerste zijn zeg, als die ging zingen nadat die verloren heeftquote:Op zondag 29 januari 2012 19:22 schreef Mercurial het volgende:
Vertonghen als ze winnen wel staan lopen zingen maar als ze verliezen huilen.
quote:Op zondag 29 januari 2012 19:26 schreef Daywalk3r het volgende:
Zit ajax nog in de beker? Landstitel kunnen ze vergeten.
Nee. weet je dat echt niet?quote:Op zondag 29 januari 2012 19:26 schreef Daywalk3r het volgende:
Ajax zit in de stront.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:26 schreef Daywalk3r het volgende:
Hij zag er erg smal uit.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:15 schreef ajacied4lf het volgende:
Frankie de Boer is ook oververmoeid ..Hij zag er nog zo fit en energiek uit toen hij begon ..
En het seizoen daarna ook zekerquote:Op zondag 29 januari 2012 19:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
tussenjaartje he volgend seizoen weer.
Vertonghenquote:Op zondag 29 januari 2012 19:29 schreef Cara het volgende:
Vertonghen bij NOS: onterechte strafschop en tegen twente ook al benadeeld whaa whaa.. misschien eens kijken waarom zijn verdediging vier goals incasseert? Geen woord over het slechte spel van Ajax..
Gast ik wist het echt niet. Relax.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
irritante vent ben je ook ..
Waar ging de wedstrijd van AZ om?
Prima jonge. Je kan het ook even opzoeken..quote:Op zondag 29 januari 2012 19:31 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Gast ik wist het echt niet. Relax.
Vertonghen maakt op mij altijd de indruk dat hem onrecht is aangedaan. Als een met zijn voet stampende kleuter die aan zijn arm voorbij het Look-O-Look-rek getrokken wordt in de buurtsuper.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:29 schreef Cara het volgende:
Vertonghen bij NOS: onterechte strafschop en tegen twente ook al benadeeld whaa whaa.. misschien eens kijken waarom zijn verdediging vier goals incasseert? Geen woord over het slechte spel van Ajax..
Zonder die penalty was het 2-3 geweest, zonder het cadeautje van Mulder 1-3. No biggie.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:22 schreef Geo4kant het volgende:
Jammer dat de scheids niet gewoon toegeeft dat hij fout zitgewoon klopt ik zat fout, nee zo'n verhaal ik dacht en dan.. ja misschien bla.
Ja, die aanname is logisch maar dat weet je nooit .. je krijgt een hele andere situatie/wedstrijd/verloop.. kun je nooit achter komen hoe het dan was gegaan.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:32 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
En zonder die penalty was het 2-3 geweest, zonder het cadeautje van Mulder 1-3. No biggie.
Wat is deze...quote:Op zondag 29 januari 2012 19:32 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Zonder die penalty was het 2-3 geweest, zonder het cadeautje van Mulder 1-3. No biggie.
quote:Ajax-directeur Sturkenboom thuis bedreigd
Ajax directeur Martin Sturkenboom is woensdaganacht door een groep Ajax fans bedreigd, zo meldt AT5. Ze gaven hem een 'laatste waarschuwing' om te vertrekken. 'Jij weet niet welke maatregelen wij kunnen nemen tegen jou en jouw gezin', luidde de boodschap.
Sturkenboom heeft dezelfde nacht een verklaring afgelegd bij de politie en deed vrijdag formeel aangifte. 'Ik ben erg geschrokken. Dit was pure intimidatie. Nadat de groep was vertrokken, kreeg ik een aantal intimiderende en bedreigende sms'jes. Het is triest dat zakelijke onenigheid nu ook een wissel trekt op mijn privéleven. Op deze manier wordt het werken mij bijna onmogelijk gemaakt.'
Dat bepaal jij helemaal niet jongeman! (Nog betting tips?quote:Op zondag 29 januari 2012 19:34 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Ajax gaat dit jaar geen kampioen worden. teveel bestuurlijk gerotzooi en ellende, teveel blessures. Te weinig vertrouwen bij de spelers. Klaar.
Smoofie is hier deze week 3 volle dagen over verhoord.quote:
Hoort niet, maar dit: 'Op deze manier wordt het werken mij bijna onmogelijk gemaakt.'quote:
Je weet dat je voor betting tips bij mij moet zijn he.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat bepaal jij helemaal niet jongeman! (Nog betting tips?)
Dat ie maar snel oprot.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hoort niet, maar dit: 'Op deze manier wordt het werken mij bijna onmogelijk gemaakt.'
vind ik wel leuk.
Hij heeft een glazen bolquote:Op zondag 29 januari 2012 19:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat bepaal jij helemaal niet jongeman!
4-2 wordt door bookies niet gezien als 4-0 helaas.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je weet dat je voor betting tips bij mij moet zijn he.
Zou Frank thuis wel eens bij der Vrouw in bed kruipen als ie verloren heeft en zegt der vrouw: Komt wel goed schatje.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Moet ook wel heel pijnlijk als voormalig topverdediger zijn om dit soort spelers te trainen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
No matter what.. het blijven helden. Dat het nu even minder gaat ligt niet aan deze 2 heren.quote:
quote:Op zondag 29 januari 2012 19:42 schreef ajacied4lf het volgende:
Jongens! Ik weet eindelijk waarom Enoh zulke slechte passes geeft![]()
.Fapt ie nou serieus op Bakkal?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gijp?quote:Op zondag 29 januari 2012 19:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou Frank thuis wel eens bij der Vrouw in bed kruipen als ie verloren heeft en zegt der vrouw: Komt wel goed schatje.![]()
?
Als je zelf hoog van de toren hebt geblazen zijn ze verdiend. Zo niet: sterkte.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen wel weer fantastisch alle zuigende trollreacties ontvangen als je de wereld ingaat.
Ik blaas nooit hoog van de toren. Anderen hebben het over Barcelona en hun geweldige spel.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:09 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Als je zelf hoog van de toren hebt geblazen zijn ze verdiend. Zo niet: sterkte.
Gelukkig maar. Ik ken Ajacieden die standaard op "wij zijn de beste"-modus staan met hun mond wijd open. Die moeten niet klagen als ze maandag de volle laag krijgen...quote:Op zondag 29 januari 2012 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik blaas nooit hoog van de toren. Anderen hebben het over Barcelona en hun geweldige spel.
oh.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:19 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Ik ken Ajacieden die standaard op "wij zijn de beste"-modus staan met hun mond wijd open. Die moeten niet klagen als ze maandag de volle laag krijgen...
Het zou me niets verbazen als de Boer uit zichzelf opstapt. Die moet toch haast wel klaar zijn met alle ellende.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:42 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
No matter what.. het blijven helden. Dat het nu even minder gaat ligt niet aan deze 2 heren.
INZETquote:Op zondag 29 januari 2012 20:21 schreef eight het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als de Boer uit zichzelf opstapt. Die moet toch haast wel klaar zijn met alle ellende.
Kop op, het is maar voor een dagje. En iemand moet het doen..quote:Op zondag 29 januari 2012 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
oh.
Ik ben zegmaar de Hansie Hansie morgen.
Tsja, Vorige keer: FEYENOORD WAS VEEL BETER HAHAHAHAHA.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:23 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Kop op, het is maar voor een dagje. En iemand moet het doen..
Inzet zit er niet. Doen alsof ze het wel kunnen of in 2015 komt.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:30 schreef Merkie het volgende:
Ik vind dat heel Ajax een gelaten indruk maakt. Niemand lijkt er echt voor te gaan. De Boer ook niet, Janssen niet, Vertonghen niet... Het lijkt wel alsof iedereen met frisse tegenzin op het veld staat. Opmerkelijk, echt een enorm contrast met vorig seizoen toen Ajax uit bijna kansloze positie alsnog het kampioenschap wist te veroveren. Je kan een hoop klagen over blessures, maar mentaal zit er echt een groot probleem in het huidige Ajax. Het is erg mat allemaal.
Ajax overschat zichzelf zoals Gijpie al zei.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Inzet zit er niet. Doen alsof ze het wel kunnen of in 2015 komt.
gijp heeft wel gelijkquote:Op zondag 29 januari 2012 20:36 schreef eight het volgende:
[..]
Ajax overschat zichzelf zoals Gijpie al zei.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |