quote:Op zondag 29 januari 2012 15:28 schreef Friek_ het volgende:
Ik scheer mezelf nooit. Ik werk alles bij met m'n tondeuse (hele hoofd en nek).
Zo behoud ik mijn nonchalante kop waar de dames zo op geilen.
Beetje gamma... elke dag scheren is ook niet goed voor je huid.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh hier ook hoor, maar ik heb liever een stoppelbaard dan gladde huid.
Ligt er ook maar net aan, de enige keren dat ik volledig glad scheer is als ik een sollicitatiegesprek heb of iets dergelijks, voor de rest kunnen ze me wat. Sowieso vind ik een stoppelbaard ook gewoon mooier.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:32 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Beetje gamma... elke dag scheren is ook niet goed voor je huid.
Ik droomde vannacht dat ik voor een paar uur een lul had.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:10 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Tja een ochtend erectie en volle blaas is een no-go om te blijven liggen.
Je wou dat 't langer duurde he.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik droomde vannacht dat ik voor een paar uur een lul had.Was echt niet cool toen ik wakker werd.
Duh. Lijkt me tof voor een dag.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je wou dat 't langer duurde he.
Vervelend.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik droomde vannacht dat ik voor een paar uur een lul had.Was echt niet cool toen ik wakker werd.
Is ook beter.... no-baby-face. Dat haat ik ook na het scheren.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ligt er ook maar net aan, de enige keren dat ik volledig glad scheer is als ik een sollicitatiegesprek heb of iets dergelijks, voor de rest kunnen ze me wat. Sowieso vind ik een stoppelbaard ook gewoon mooier.
Och het is ook wel tof een leven lang hoor.quote:
hahhahhahhah.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Zeg nou maar dat het je ook cool lijkt om 1 dag een poesje te hebben.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och het is ook wel tof een leven lang hoor.
Eigenlijk niet.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Zeg nou maar dat het je ook cool lijkt om 1 dag een poesje te hebben.
Hahaha, waarom moet ik hier om lachen.quote:
W00t. Waarom niet. Niks mis mee.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Eigenlijk niet.
Ja wel om de knappe hetero jongens mee binnen te vissen, maar anders niet.
Poesjes horen in het dierenasiel.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Zeg nou maar dat het je ook cool lijkt om 1 dag een poesje te hebben.
1 woord; bloed.quote:
Call it whatever u wanna call it.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:41 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Poesjes horen in het dierenasiel.
Daar bestaan goede middelen voor tegenwoordig.quote:
Spuug vaseline....tabasco (zo'n beetje alles werkt)..quote:Op zondag 29 januari 2012 15:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Daar bestaan goede middelen voor tegenwoordig.
1 woord; voorvocht.
Vandaag scheren morgen weer een zwart/grijze gloed.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:44 schreef GSbrder het volgende:
Ik moet me nog scheren, herinner ik me.
Maar babyfacekaal ga ik alleen naar sollicitaties toe.
Voorvochtquote:Op zondag 29 januari 2012 15:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Daar bestaan goede middelen voor tegenwoordig.
1 woord; voorvocht.
Jajajaja. Praatjes vullen geen gaatjes.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:43 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Spuug vaseline....tabasco (zo'n beetje alles werkt)..
Dan lees jij eerdere posts niet want iemand had dat argument al voorgedragen waarop ik zei dat er tegenwoordig goede middelen waren om dat te verhelpen.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Voorvocht
Ik hoef geen tampon in mijn jongeheer tegen doorlekken. U wel in de poes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |