De rest stoppen we in het gevang.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:11 schreef eriksd het volgende:
[..]
Liberalisme is dan ook leuk, maar slechts een beperkte groep mensen kan verantwoordelijk met vrijheid omgaan.
Dat heeft weinig met de PvdA te maken.quote:
quote:
Ik heb dan ook niets met vasthouden aan ideologieën. Een hoop mensen verdienen gewoon een draai om de oren.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:12 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Dat zijn wel behoorlijk linkse maatregelen hè
Three-burgers-you're-out.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb dan ook niets met vasthouden aan ideologieën. Een hoop mensen verdienen gewoon een draai om de oren.
En vervolgens betaal je je weer scheel aan dure medicatie en behandelingen omdat er excarbatie is opgetreden.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jawel, maar een kriebel in je keel is dan niet langer belangrijk genoeg om naar de eerstehulp te gaan.
Neenee. Kan je het betalen, dan bagger je je maar vol. Doorgaans zijn mensen die meer verdienen hoogopgeleid, gezonder en verstandiger.quote:
Onze kastlinksequote:Op zondag 29 januari 2012 14:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb dan ook niets met vasthouden aan ideologieën. Een hoop mensen verdienen gewoon een draai om de oren.
Omdat zij zelf ervoor kiezen om bijvoorbeeld te roken?quote:Op zondag 29 januari 2012 14:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijke kut dag.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Must... stop... this... madness.
Awh, wat weegt er zo zwaar op je hart?quote:Op zondag 29 januari 2012 14:19 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijke kut dag.
Ik kan het wel in de TT zetten.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:19 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Omdat ze andere mensen opzadelen met de kosten van hun gedrag.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:19 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Omdat zij zelf ervoor kiezen om bijvoorbeeld te roken?
De SP op 34 zetels is al reden genoeg niet? Over het andere zullen we het maar niet hebben.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Awh, wat weegt er zo zwaar op je hart?
Lekker voor je!quote:Op zondag 29 januari 2012 14:19 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Dat is waar, dit land is gewoon collectief gek geworden.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:21 schreef StarGazer het volgende:
[..]
De SP op 34 zetels is al reden genoeg niet? Over het andere zullen we het maar niet hebben.
Roken levert de samenleving geld opquote:Op zondag 29 januari 2012 14:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Omdat ze andere mensen opzadelen met de kosten van hun gedrag.
Daar ga ik vanavond eens naar kijken.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:23 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Roken levert de samenleving geld op
Ach dat wisten we al langer toch? Ooit fatsoenlijke partijen leggen het voortbestaan van hun kabinet in handen van een poeppartij als de PVVquote:Op zondag 29 januari 2012 14:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is waar, dit land is gewoon collectief gek geworden.
Schuurt nogal?quote:Op zondag 29 januari 2012 14:24 schreef Friek_ het volgende:
Eigenlijk zou je je maatschappij zou moeten inrichten dat onverstandige of onverantwoordelijke keuzes niet eens gemaakt kunnen worden. Maar dat schuurt helaas nogal tegen fascisme aan.
Ik had gedacht dat je mijn gedachte-experiment helemaal af zou branden. Meevaller dit.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:24 schreef Friek_ het volgende:
Tsja, mensen zullen nu eenmaal altijd blijven kiezen voor het genot op korte termijn en onverstandige keuzes wat betreft geld, voeding en duurzaamheid. Daar valt moeilijk iets aan te doen.
Structurele maatregelen die zoiets oplossen heb ik niet zo. En nee, tig jaar onderwijs aanbieden zal een mens ook niet verantwoordelijker of verstandiger maken.
Eigenlijk zou je je maatschappij zou moeten inrichten dat onverstandige of onverantwoordelijke keuzes niet eens gemaakt kunnen worden. Maar dat schuurt helaas nogal tegen fascisme aan.
Het is jammer, maar ach dat zijn modetrends, het gaat niet zo goed in de wereld qua economie dus mensen vluchten al gauw naar dit soort rare partijen.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:25 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach dat wisten we al langer toch? Ooit fatsoenlijke partijen leggen het voortbestaan van hun kabinet in handen van een poeppartij als de PVV
Alleen is het jammer dat de reguliere partijen zo makkelijk meegaan in dat rare gedoequote:Op zondag 29 januari 2012 14:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is jammer, maar ach dat zijn modetrends, het gaat niet zo goed in de wereld qua economie dus mensen vluchten al gauw naar dit soort rare partijen.
Mijn achterburen zijn lid van de SP. Zijn ook niet aan de arme kant, wat hun keuze nog onbegrijpelijker maaktquote:Op zondag 29 januari 2012 14:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is jammer, maar ach dat zijn modetrends, het gaat niet zo goed in de wereld qua economie dus mensen vluchten al gauw naar dit soort rare partijen.
Ze hebben geen keuze, als je er niet in meegaat dan krijgen die idioten nog meer stemmen en zit je zelf aan de zijlijn en kan je helemaal niks doen om die rare idioten tegen te werken. In coalitieverband hef je tenminste nog een hoop extremen op.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:30 schreef du_ke het volgende:
[..]
Alleen is het jammer dat de reguliere partijen zo makkelijk meegaan in dat rare gedoe
Tijd voor een belletje naar de psycholoog.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:30 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Mijn achterburen zijn lid van de SP. Zijn ook niet aan de arme kant, wat hun keuze nog onbegrijpelijker maakt
Wel aardige mensen overigens
Get your facts straight, anders maak je jezelf belachelijk.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Omdat ze andere mensen opzadelen met de kosten van hun gedrag.
Je begrijpt zelf ook wel dat simplistische belastingverhogingen op relatief inelastische producten de boel niet zullen oplossen. Dat probleem zit een stuk dieper, dunkt me.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:25 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik had gedacht dat je mijn gedachte-experiment helemaal af zou branden. Meevaller dit.
Wie zegt dat verantwoordelijkheid dan altijd en immer moet leiden tot wat jij als gunstig ziet jij kleine fascist. Als ik met mijn volle verstand en verantwoording wil roken en me blauw wens te betalen aan accijnzen dan doe ik dat toch lekker? Wat kan jou 't verrotten.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:38 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Je begrijpt zelf ook wel dat simplistische belastingverhogingen op relatief inelastische producten de boel niet zullen oplossen. Dat probleem zit een stuk dieper, dunkt me.
De cruciale vraag blijft echter wie dan wel precies die verantwoordelijkheid mag dragen. Als individuele mensen het niet kunnen, wie dan wel? Een (democratisch gelegitimeerde) overheid die de boel tot in de puntjes gaat regelen?
GS kan ontvangen vanaf 15u00, dus ik weet niet of jij al wat eerder in Damsko wilt zijn, geyle Hollandse belhamel van me? Eventueel eerst nog even langs Hajenius op het Rokin?quote:Op zondag 29 januari 2012 14:18 schreef Voorschrift het volgende:
VP, schatje, poedliewoepsie, lieverd, hoelaat wil je volgende week zaterdag abfahren?
Dat argument vind ik toch maar mager. Een cordon sanitair kan ook prima werken. De macht van het Vlaams Blok in Belgie stelt niets meer voor. Le Pen heeft weinig in te brengen in Frankrijk en in diverse Europese landen werkte het prima om de communisten na de oorlog te decimeren.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ze hebben geen keuze, als je er niet in meegaat dan krijgen die idioten nog meer stemmen en zit je zelf aan de zijlijn en kan je helemaal niks doen om die rare idioten tegen te werken. In coalitieverband hef je tenminste nog een hoop extremen op.
13:00 is ook bestquote:Op zondag 29 januari 2012 14:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
GS kan ontvangen vanaf 15u00, dus ik weet niet of jij al wat eerder in Damsko wilt zijn, geyle Hollandse belhamel van me? Eventueel eerst nog even langs Hajenius op het Rokin?
Hah, GMTA, wou je er net naar informeren.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
GS kan ontvangen vanaf 15u00, dus ik weet niet of jij al wat eerder in Damsko wilt zijn, geyle Hollandse belhamel van me? Eventueel eerst nog even langs Hajenius op het Rokin?
Screw you.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:41 schreef Arolsen het volgende:
Wat een mooie dag. De SP naar de top in de peilingen. En Feyenoord die de klassieker weer eens wint. Het kan moeilijk weer stuk zo
11 uur is ook goedquote:Op zondag 29 januari 2012 14:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hah, GMTA, wou je er net naar informeren.
Maar neem aan dus uur of 1 in Deeeeeemter?
Laat maar, uur of 11 dus na GS z'n response.
Ja maar dat zit niet in de Nederlandse cultuur, wij polderen alles.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:43 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat argument vind ik toch maar mager. Een cordon sanitair kan ook prima werken. De macht van het Vlaams Blok in Belgie stelt niets meer voor. Le Pen heeft weinig in te brengen in Frankrijk en in diverse Europese landen werkte het prima om de communisten na de oorlog te decimeren.
Ze maar mee laten regeren in de hoop dat het wel meevalt trekt me ook niet zo.
Ja maar wij moeten rijden en ik wil uitslapen.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
11 uur is ook goed
Of 9:00
Ik moet toch maar 10 minuutjes met tram of metro.
Hier hebben we na de oorlog de communisten er ook buiten gehouden. Volgens mij is dus wel degelijk een keuze en was de keuze om wel samen te gaan werken met de PVV een hele bewuste.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja maar dat zit niet in de Nederlandse cultuur, wij polderen alles.
Uiteraard, de keuze om de PVV er bij te betrekken was om de PvdA buiten spel te houden.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:46 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hier hebben we na de oorlog de communisten er ook buiten gehouden. Volgens mij is dus wel degelijk een keuze en was de keuze om wel samen te gaan werken met de PVV een hele bewuste.
Worden wij ontvangen in GS z'n Damsko crib ja?quote:
Het is niet van mij.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Worden wij ontvangen in GS z'n Damsko crib ja?
En dat soort negatieve keuzes pakt vrijwel altijd beroerd uitquote:Op zondag 29 januari 2012 14:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Uiteraard, de keuze om de PVV er bij te betrekken was om de PvdA buiten spel te houden.
Ah ik wist niet dat we op huisbezoek kwamen, que bueno!quote:Op zondag 29 januari 2012 14:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het is niet van mij.
Ik ben er alleen als housy-sitter.
Het vrijblijvende en overgenuanceerde gezever kan niet eeuwig blijven voortbestaan uiteraard.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:52 schreef Dutchnative het volgende:
D66 zakt weer terug in de peilingen, een tijdje geleden stonden ze nog op 20+ zetels
Ja, bij erikquote:Op zondag 29 januari 2012 14:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah ik wist niet dat we op huisbezoek kwamen, que bueno!
Lekker ons een weg banen door de horloge folders, bitterbalverpakkingen en potten gel.quote:
Te chill. Ik moest er helaas om 12 uur al uit. Morgen vroeg op.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:55 schreef Drugshond het volgende:
<< wakker worden poging 2. Op zondag.14:45
Haha, normaalgesproken hoor ik dat soort woorden alleen van damesch.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En zal wel laat worden sowieso hehe. To be honest laat ik 't over aan heer vP, ben afhankelijk van hem.
Ik rij toch mee vanaf Deeemter?quote:Op zondag 29 januari 2012 15:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Haha, normaalgesproken hoor ik dat soort woorden alleen van damesch.
Maar laten we afspreken bij Hajenius, dan kunnen we in de herenkamer eerst lekker een sigaar roken. Want ik wil we'll in het centrum parkeren, geen zin om in het OV met ongewassen sujetten te worden geconfronteerd.
Dat is al 2 jaar geleden. Na de verkiezingen van 2010 is D66 nooit boven de 20 uitgekomen.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:52 schreef Dutchnative het volgende:
D66 zakt weer terug in de peilingen, een tijdje geleden stonden ze nog op 20+ zetels
Tja een ochtend erectie en volle blaas is een no-go om te blijven liggen.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Te chill. Ik moest er helaas om 12 uur al uit. Morgen vroeg op.
In je eigen auto geconfronteerd worden met een ongewassen sujet is nog van geheel andere orde dan in het OV geconfronteerd worden met talloze ongewassen sujetten die het op je geldbeurs hebben voorzien.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik rij toch mee vanaf Deeemter?
Oh gelukkig, ik dacht al dat je bedoelde dat ik je bij Hajenius zou zien.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:12 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
In je eigen auto geconfronteerd worden met een ongewassen sujet is nog van geheel andere orde dan in het OV geconfronteerd worden met talloze ongewassen sujetten die het op je geldbeurs hebben voorzien.
Ik ben net Lubbers.... binnen 1 dag zie je het. Het gaat hier heel snel. Na 4 dagen ga ik vloeken.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:25 schreef Voorschrift het volgende:
Ik scheer m'n baard nooit helemaal, haat babyface.
Deed je dat maar een keer, dan zouden die vlekken in je baard geen stille getuigen meer zijn van waar je mond de avond ervoor is geweest.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:25 schreef Voorschrift het volgende:
Ik scheer m'n baard nooit helemaal, haat babyface.
Oh hier ook hoor, maar ik heb liever een stoppelbaard dan gladde huid.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:27 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik ben net Lubbers.... binnen 1 dag zie je het. Het gaat hier heel snel. Na 4 dagen ga ik vloeken.
Ik ben echt heel braaf de laatste tijd, dus dat valt mee.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:29 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Deed je dat maar een keer, dan zouden die vlekken in je baard geen stille getuigen meer zijn van waar je mond de avond ervoor is geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |