Waar is de "like" knop als je 'm nodig hebt.quote:
Eindelijk een keer een horloge in deze reeks die er nog wel aardig uitzietquote:Op zondag 29 januari 2012 13:20 schreef eriksd het volgende:
http://www.chrono24.nl/br(...)2&manufacturerIds=32
Kopon menson.
Ik heb dan ook een briljante smaak.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:21 schreef du_ke het volgende:
[..]
Eindelijk een keer een horloge in deze reeks die er nog wel aardig uitziet
Its terrible.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:26 schreef GSbrder het volgende:
Mijn volgende horloge wordt een SONY
[ afbeelding ]
Wat een koopje, I like.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:20 schreef eriksd het volgende:
http://www.chrono24.nl/br(...)2&manufacturerIds=32
Kopon menson.
Zat ernaar te loeren maar wil de limited edition. Wacht wel even tot ik mijn oprotgeld heb gehad. Eerst nog een coole Tissot scoren.quote:
Ik dacht dat je juist voor de limited edition aan 't sparen was, tenminste dat zei je toen. Over een Tissot weet ik niks, welke heb je op 't oog?quote:Op zondag 29 januari 2012 13:29 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zat ernaar te loeren maar wil de limited edition. Wacht wel even tot ik mijn oprotgeld heb gehad. Eerst nog een coole Tissot scoren.
Dat is precies wat ik bedoelde en Tamashii niet begreep, ik heb heel erg sterk de indruk dat er behoefte is aan (nieuwe / moderne) woningen in de prijsklasse onder de gemiddelde Vinexwoning, die meestal voor gezinnen zijn ontworpen. En ik vroeg mij dus af waarom men niet op de behoefde inspeelde.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:55 schreef eriksd het volgende: [..] Dan bouw je recreatieparken voor permanente bewoning. Ik zie je punt niet.
Ik ben te lui om mijn telefoon uit mijn broek te halenquote:
De volgende stap is lenzen met daarin je email, agenda en al dat gezeik. Er valt niet meer aan te ontsnappen.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:26 schreef GSbrder het volgende:
Mijn volgende horloge wordt een SONY
[ afbeelding ]
Ik spaar niet meer, geef alleen uit wat er binnen komtquote:Op zondag 29 januari 2012 13:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik dacht dat je juist voor de limited edition aan 't sparen was, tenminste dat zei je toen. Over een Tissot weet ik niks, welke heb je op 't oog?
Ik ben ook benieuwd. Geen enkele "toeristische" gemeente wil achterblijven, dus dat zorgt voor een goed speelveld waarbij burgers en aanbieders niet meer afhankelijk zijn van het wettelijk kader dat enkel de Rijksoverheid kan bieden.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:31 schreef [url =http://forum.fok.nl/user/profile/185584]von_Preussen[/url] het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik bedoelde en Tamashii niet begreep, ik heb heel erg sterk de indruk dat er behoefte is aan (nieuwe / moderne) woningen in de prijsklasse onder de gemiddelde Vinexwoning, die meestal voor gezinnen zijn ontworpen. En ik vroeg mij dus af waarom men niet op de behoefde inspeelde.
@GS, ik ben benieuwd of die gemeentelijke veranderingen ook in meer vraaggestuurd bouwen zullen resulteren.
Oja, en ik heb vrijdagavond nog een chique diner in Hilversum, nu is het plan om met corpsmaten te gaan zuipen in Damsko. Dus ik moet nog even bezien hoe laat ik thuis ben (lees, genoeg geslapen heb) om vervolgens VS in de kofferbak op te bergen en weer richting Damsko tekomen.
Vanaf hoe laat zou je zaterdag beschikbaar zijn?
Oh die mag er ook zeker wezen, wat voor prijskaartje hangt er aan als ik zo bot mag zijn?quote:Op zondag 29 januari 2012 13:32 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik spaar niet meer, geef alleen uit wat er binnen komtDus moet even wachten.
Tissot, deze:
[ afbeelding ]
Of de euro-edition, heb je de oude munten voor de euro als casebacks. Ook vet.
Daarom denk ik ook dat de provincies dit niet zomaar laten gebeuren. De bepalen nu voor een redelijk deel hoeveel kernen mogen groeien. En als ze een gemeente voor een bepaald dorp 5 woningen per jaar toerekenen en dan komt er een plan voor 100 recreatiewoningen in een keer dan trekken ze dat matigquote:Op zondag 29 januari 2012 13:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd. Geen enkele "toeristische" gemeente wil achterblijven, dus dat zorgt voor een goed speelveld waarbij burgers en aanbieders niet meer afhankelijk zijn van het wettelijk kader dat enkel de Rijksoverheid kan bieden.
Eh, nee?quote:Op zondag 29 januari 2012 13:35 schreef Tamashii het volgende:
Huizen Rhenenaren mogelijk doorzocht op 30 april
Toch te zot voor woorden.
2000 nog wat geloof ik, maar de metalen versie met oa de gulden als achterkant trekt mij meer. Die zal het wel worden, deze komt dan wel als ik mijn master heb gehaald.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh die mag er ook zeker wezen, wat voor prijskaartje hangt er aan als ik zo bot mag zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |