Cant kan best nog wel zilver of brons halen..quote:Op zondag 29 januari 2012 11:35 schreef buzz1291 het volgende:
Die Compton heeft wel de lekkerste billen van het stel, zolang Tessa van Nieuwpoort (nog) niet mee doet.
Je moet je tenslotte ergens op concentreren bij zo'n saaie NL123 race
Laten we het hopenquote:Op zondag 29 januari 2012 11:36 schreef Halcon het volgende:
Straks de Tsjechen nog een wereldtitel en dan zit het WK er alweer op.
mwoa Wuyts kwam daar gister al op terugquote:Op zondag 29 januari 2012 11:38 schreef Van_Poppel het volgende:
3 WK's tot nu toe gereden en België en Nederland verdelen alle medailles...en dan vinden sommige dat het veldrijden de Olympische status verdient.
Helaasquote:Op zondag 29 januari 2012 11:39 schreef franklop het volgende:
[..]
mwoa Wuyts kwam daar gister al op terug
'Internationalisering zit er niet meer in'
quote:Op zondag 29 januari 2012 11:36 schreef Halcon het volgende:
"Vroeger" was het internationaler. Nu doen er wel Japanners en gasten uit Burkina Faso mee, maar voorheen had je ook jongens uit andere landen die mee konden doen om de prijzen.quote:Op zondag 29 januari 2012 11:39 schreef franklop het volgende:
[..]
mwoa Wuyts kwam daar gister al op terug
'Internationalisering zit er niet meer in'
Voor iets wat maar een dolletje is herhaal je jezelf wel erg vaak.quote:Op zondag 29 januari 2012 11:36 schreef Halcon het volgende:
Eerste keer dat ik het zeg vandaag.quote:Op zondag 29 januari 2012 11:43 schreef wimderon het volgende:
[..]
Voor iets wat maar een dolletje is herhaal je jezelf wel erg vaak.
Had nieuw deel gebruikt...quote:
reeks kan je niet automatisch maken na het eerste topic, moet een modje doenquote:
Nederland heeft dat klassement dus al binnen, aangezien België straks niet 2x goud kan pakken.quote:Op zondag 29 januari 2012 11:45 schreef franklop het volgende:
Medaille klassement;
1. Nederland; 3x goud,1 keer zilver 1x brons
2. België; 2x zilver, 2x brons
Inderdaad wel goed, maar ik blijf het belachelijk vinden dat je voor een derde plaats , en dan nog in een sprint die je net verloren hebt voor de 2de plek gaat juichen alsof je gewonnen hebt ...quote:Op zondag 29 januari 2012 11:44 schreef buzz1291 het volgende:
Maar uiteraard ook goed van Sanne Cant. Komt uit dezelfde school als Mathieu van der Poel, dus die heeft dit seizoen bij de Boxx Veldritacademie wel een behoorlijke sprong gemaakt.
Frankrijk heeft ook gewoon al een bronzen medaille.quote:Op zondag 29 januari 2012 11:45 schreef franklop het volgende:
Medaille klassement;
1. Nederland; 3x goud,1 keer zilver 1x brons
2. België; 2x zilver, 2x brons
Dat kan schijnbaar niet via mobielquote:Op zondag 29 januari 2012 11:45 schreef franklop het volgende:
[..]
reeks kan je niet automatisch maken na het eerste topic, moet een modje doen
Die energie had ze beter kunnen steken in alles op alles zetten om nog 2e te worden.quote:Op zondag 29 januari 2012 11:46 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Inderdaad wel goed, maar ik blijf het belachelijk vinden dat je voor een derde plaats , en dan nog in een sprint die je net verloren hebt voor de 2de plek gaat juichen alsof je gewonnen hebt ...
Tjah, uiteindelijk draait het toch allemaal wel om de koers van vannamiddag hé ... Nederland heeft eigenlijk doodgewoon alle medailles gewonnen die verwacht werden tot nu toe ... In elke koers tot nu toe won de topfavoriet(e) (zeker deze voormiddag was het een gigantische verrassing geweest als Vos niet had gewonnen)quote:Op zondag 29 januari 2012 11:46 schreef buzz1291 het volgende:
Dat medaille klassement winnen we dus in ieder geval.
Het mountainbiken stelde ook amper wat voor voordat het Olympisch werd.quote:Op zondag 29 januari 2012 11:38 schreef Van_Poppel het volgende:
3 WK's tot nu toe gereden en België en Nederland verdelen alle medailles...en dan vinden sommige dat het veldrijden de Olympische status verdient.
Tsja, daar moet je Belg voor zijn blijkbaar, tevreden met een derde plek.......quote:Op zondag 29 januari 2012 11:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die energie had ze beter kunnen steken in alles op alles zetten om nog 2e te worden.
Dat zou ik ook roepen als je al drie keer er net naast hebt gegrepen.quote:Op zondag 29 januari 2012 11:48 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Tjah, uiteindelijk draait het toch allemaal wel om de koers van vannamiddag hé ... Nederland heeft eigenlijk doodgewoon alle medailles gewonnen die verwacht werden tot nu toe ... In elke koers tot nu toe won de topfavoriet(e) (zeker deze voormiddag was het een gigantische verrassing geweest als Vos niet had gewonnen)
ik doe wel even gastmodden dan, als het mag?quote:Op zondag 29 januari 2012 11:47 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat kan schijnbaar niet via mobiel.
Ook al ben je topfavoriet je moet het nog steeds waarmaken.quote:Op zondag 29 januari 2012 11:48 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Tjah, uiteindelijk draait het toch allemaal wel om de koers van vannamiddag hé ... Nederland heeft eigenlijk doodgewoon alle medailles gewonnen die verwacht werden tot nu toe ... In elke koers tot nu toe won de topfavoriet(e) (zeker deze voormiddag was het een gigantische verrassing geweest als Vos niet had gewonnen)
Best.quote:Op zondag 29 januari 2012 11:50 schreef franklop het volgende:
[..]
ik doe wel even gastmodden dan, als het mag?
done, nu weer terug naar t tennisquote:
Het is al vaker voorgevallen dat een topfavoriet het niet waar wist te maken op het moment dat het echt belangrijk is.quote:Op zondag 29 januari 2012 11:50 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ook al ben je topfavoriet je moet het nog steeds waarmaken.
Ja, er zijn ook nog wel ergere voorbeelden van Olympische 'sporten'. Probleem van veldrijden is dat het meer een sport in de winter lijkt, dan een wintersport. Zou wel detoneren op een Olympische winterspelen.quote:Op zondag 29 januari 2012 11:48 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het mountainbiken stelde ook amper wat voor voordat het Olympisch werd.
dat was ook het idee erachter zeg maarquote:Op zondag 29 januari 2012 11:52 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ja, er zijn ook nog wel ergere voorbeelden van Olympische 'sporten'. Probleem van veldrijden is dat het meer een sport in de winter lijkt, dan een wintersport. Zou wel detoneren op een Olympische winterspelen.
Mountainbiken wordt in elk geval op een drietal continenten serieus beoefend. Dat kan van veldrijden niet gezegd worden.quote:Op zondag 29 januari 2012 11:52 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ja, er zijn ook nog wel ergere voorbeelden van Olympische 'sporten'. Probleem van veldrijden is dat het meer een sport in de winter lijkt, dan een wintersport. Zou wel detoneren op een Olympische winterspelen.
Een ander criterium is dat het op meerdere continenten (op hoog niveau) moet worden beoefend. Dat kun je van veldrijden helaas niet zeggen.quote:Op zondag 29 januari 2012 11:52 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat gold ook voor mountainbiken voor het olympisch werd. Frischknecht en nog wat veldrijden-overschotjes.quote:Op zondag 29 januari 2012 11:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
Mountainbiken wordt in elk geval op een drietal continenten serieus beoefend. Dat kan van veldrijden niet gezegd worden.
Ergere voorbeelden? Noems eens wat het schiet me zo niet te binnen welke dat zijn.quote:Op zondag 29 januari 2012 11:52 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Er waren ook genoeg Amerikanen die medailles op de WK's pakten.quote:Op zondag 29 januari 2012 11:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat gold ook voor mountainbiken voor het olympisch werd. Frischknecht en nog wat veldrijden-overschotjes.
In NA en Australie werd het toen ook al serieus beoefend. Dat geldt niet voor veldrijden.quote:Op zondag 29 januari 2012 11:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat gold ook voor mountainbiken voor het olympisch werd. Frischknecht en nog wat veldrijden-overschotjes.
als dat gebeurd eet ik een stuk uit de vloer op hierquote:Op zondag 29 januari 2012 11:59 schreef marcodej het volgende:
Ok van Amerongen, maak het feestje maar compleet.
Het zit kennelijk toch wel diep, toch al de derde keer vandaag.quote:Op zondag 29 januari 2012 11:57 schreef Halcon het volgende:
Wat moet het frustrerend zijn voor de Belgen om het hele weekend het Wilhelmus aan te moeten horen.
Zou wat zijn als die een Henk Baarsje zou (kunnen) doen....... #hopenmagquote:Op zondag 29 januari 2012 11:59 schreef marcodej het volgende:
Ok van Amerongen, maak het feestje maar compleet.
Als straks Stybar wint, maak ik er weer een opmerking over. Afgesproken?quote:Op zondag 29 januari 2012 12:03 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het zit kennelijk toch wel diep, toch al de derde keer vandaag.
Joh, Halcon niet op reageren. Die Rondewim, de copy/paste master zonder bron vermelding weet het toch altijd beter.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:05 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als straks Stybar wint, maak ik er weer een opmerking over. Afgesproken?
Even quoten. Je weet maar nooit.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:00 schreef franklop het volgende:
[..]
als dat gebeurd eet ik een stuk uit de vloer op hier
Prima, ik wil niet op mijn geweten hebben dat jij straks met problemen rondloopt omdat jij niet op Belgen hebt kunnen haten.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:05 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als straks Stybar wint, maak ik er weer een opmerking over. Afgesproken?
Ik loop dan helemaal niet met problemen rond. Niet iedereen is zo labiel als dat jij bent.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:07 schreef wimderon het volgende:
[..]
Prima, ik wil niet op mijn geweten hebben dat jij straks met problemen rondloopt omdat jij niet op Belgen hebt kunnen haten.
Tijdens de koers samen samen met je retarded broertje buzz met het forum geopend klaarzitten om op Belgen te kunnen haten. Nee, niets aan de hand hoor.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:09 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik loop dan helemaal niet met problemen rond. Niet iedereen is zo labiel als dat jij bent.
True, dacht even dat er al wel meer delen waren.quote:Op zondag 29 januari 2012 11:45 schreef franklop het volgende:
reeks kan je niet automatisch maken na het eerste topic, moet een modje doen
In plaats van de koers te volgen, een beetje als een retard zeuren over andere users. Nee, niets aan de hand hoor.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:14 schreef wimderon het volgende:
[..]
Tijdens de koers samen samen met je retarded broertje buzz met het forum geopend klaarzitten om op Belgen te kunnen haten. Nee, niets aan de hand hoor.
Ik ga FEY - AJA kijken.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:22 schreef Ambrosius het volgende:
De Belg gaat nu dik 2,5 uur voorbeschouwen. Dat deden wij niet eens bij de WK-finale.
Wat voor kritiek?quote:Op zondag 29 januari 2012 12:27 schreef Van_Poppel het volgende:
Vannieuwkerke die kritische opmerkingen bij het veldrijden plaatst...dat ik dat nog mag meemaken...
Dat is gewoon MacBook Air op schoot. Ik zit niet met samengeknepen billen op het puntje van mijn stoel bij het veldrijden.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:14 schreef wimderon het volgende:
[..]
Tijdens de koers samen samen met je retarded broertje buzz met het forum geopend klaarzitten om op Belgen te kunnen haten. Nee, niets aan de hand hoor.
Maar goed je kunt je afvragen of men de junioren en beloften uit moet zenden. Dat doet men ook niet bij het schaatsen en andere sporten (op Jong Oranje bij voetbal na).quote:Op zondag 29 januari 2012 12:33 schreef DeeBee het volgende:
Ach, ik snap wel dat Belgen enthousiast zijn over een sport waar ze goed in zijn, dat hebben wij met schaatsen ook...
Maar het is en blijft gewoon een marginale sport en ik zie niet heeel snel daar verandering in komen...
Maar de 'sneer' dat de NOS niks uitzendt terwijl we 3 wereldtitels pakken geeft ook wel aan dat in Nederland prestaties ook zelden gewaardeerd worden en wereldtitels ondertussen 'normaal' zijn of zo...
De NOS zond de dames wel uit natuurlijk en junioren en beloftes uitzenden gebeurt in principe bij bijna geen enkele andere sport op misschien voetbal na. Van het juniorenschaatsen zien we ook bijna niets bijvoorbeeld. Wel erg zwak van Van Den Abeele om te hopen dat Nederland het weer oppakt na deze successen. Als je op die manier denkt gaat verdere internationalisering er natuurlijk niet komen.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:33 schreef DeeBee het volgende:
Ach, ik snap wel dat Belgen enthousiast zijn over een sport waar ze goed in zijn, dat hebben wij met schaatsen ook...
Maar het is en blijft gewoon een marginale sport en ik zie niet heeel snel daar verandering in komen...
Maar de 'sneer' dat de NOS niks uitzendt terwijl we 3 wereldtitels pakken geeft ook wel aan dat in Nederland prestaties ook zelden gewaardeerd worden en wereldtitels ondertussen 'normaal' zijn of zo...
Dat kan hij toch ook moeilijk ontkennen?quote:Op zondag 29 januari 2012 12:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat het veldrijden internationaal geen reet voorstelt.
Nu wel met samengeknepen billen bij Feyenoord-'020', zoals jij Ajax altijd noemt?quote:Op zondag 29 januari 2012 12:38 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Dat is gewoon MacBook Air op schoot. Ik zit niet met samengeknepen billen op het puntje van mijn stoel bij het veldrijden.
Ik heb ze al vaak genoeg met oogkleppen op horen oreren over de grootsheid van het veldrijden...mooi dat zelfs Vannieuwkerke een relativerende opmerking kan plaatsten. Bij de "oh zo getalenteerde" Rode Duivels is hem dat nog niet gelukt...quote:Op zondag 29 januari 2012 12:41 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat kan hij toch ook moeilijk ontkennen?
De Belgen beseffen de laatste paar seizoenen ook wel dat het veldrijden geen reet voorsteld.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik heb ze al vaak genoeg met oogkleppen op horen orakelen over de grootsheid van het veldrijden...mooi dat zelfs Vannieuwkerke een relativerende opmerking kan plaatsten. Bij de "oh zo getalenteerde" Rode Duivels is hem dat nog niet gelukt...
Dat heeft even geduurd.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:45 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
De Belgen beseffen de laatste paar seizoenen ook wel dat het veldrijden geen reet voorsteld.
De doorsnee veldrit is anders 10 keer spannender en spectaculairder dan de doorsnee wegwedstrijd.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:38 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Dat is gewoon MacBook Air op schoot. Ik zit niet met samengeknepen billen op het puntje van mijn stoel bij het veldrijden.
Gelukkig winnen ze op de weg ook sporadisch eens een grote koers.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:45 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
De Belgen beseffen de laatste paar seizoenen ook wel dat het veldrijden geen reet voorsteld.
Dat het spectaculairder is dan wegwielrennen wel. Het veldrijden heeft (los van wie er mee doet, welk vlagje ze vertegenwoordigen en hoe breed de basis is) gewoon de potentie om meer te zijn dan wat het nu is. Wegwielrennen is doorgaans uren saaiheid met een spurtje erachteraan, Bij mountainbiken zit je ook vaak naar een verkapte tijdrit te kijken waar iedereen na 5 minuten alleen over een omloop koerst.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:47 schreef TargaFlorio het volgende:
Maar dat heeft niets met veldrijden te maken.
Dat zal voornamelijk van Stybar's vorm afhangen...quote:Op zondag 29 januari 2012 13:42 schreef DeMessias het volgende:
61 000 toeschouwers zijn er naar Koksijde afgezakt. Hopelijk verloopt alles straks netjes.
Daar heb je wel gelijk in.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
Elke fucking C-cross worden er minstens 10 Belgen geïnterviewd en nu zijn ze al uren het WK aan het voorbeschouwen en Peeters, Aernouts, Vantornout en Meeusen worden compleet genegeerd.
twitter:stephanvdzwan twitterde op zondag 29-01-2012 om 13:30:59haha, iemand wil Belgische wereldfaam RT @timkerkhof: Het schijnt dat Niels Albert zijn pols heeft gebroken in de opwarming! reageer retweet
Jawel. Dan wint Mourey.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:58 schreef franklop het volgende:
En dan gaan alle belgen en stybar bij het eerste rechtte stuk allemaal tegen de vlakte en kunnen niet verder
Geen slecht idee.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:01 schreef marcodej het volgende:
#DjoNad op tv, #wkveldrijden op de stream.
Zo vroeg in de koers moet je niet Stybar en Albert weg laten rijden... Heb je niks aan als je een flinke numerieke meerderheid hebt voor in de koers.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:04 schreef buzz1291 het volgende:
Dat was toch niet de Belgische afspraak om achter een landgenoot aan te rijden. Maar ja als je Nys heet kun je alles flikken
Als Van der Heijden dan niet doet, dan wordt Van der Haar zelfs geen wereldkampioen.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:05 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zo vroeg in de koers moet je niet Stybar en Albert weg laten rijden... Heb je niks aan als je een flinke numerieke meerderheid hebt voor in de koers.
Je gaat toch niet na een halve ronde al de benen stilhouden? Eerst maar eens zien wie er echt goed is en wie er geen superdag heeft.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Als Van der Heijden dan niet doet, dan wordt Van der Haar zelfs geen wereldkampioen.
Laatste man van het groepje achtervolgers.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:09 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Waar is Stybar?![]()
Zet hem op Albert!
8e/9e stek.quote:
Het was een rethorische vraag maar bedankt voor het melden.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
Laatste man van het groepje achtervolgers.
4 whiskey's! /Landisquote:Op zondag 29 januari 2012 15:14 schreef Evertjan het volgende:
hoe kan Niels Albert rijden met een gebroken pols?
Bij mij thuis wordt de polenaise al ingezet!quote:
Jammer, had het hem wel gegund.quote:
Het is nog langquote:Op zondag 29 januari 2012 15:17 schreef DeeBee het volgende:
[..]
1-7 nu of zo?!
Pauwels komt niet snel dichter hoor...
Anti-climax ook wel na een mooi veldritweekend.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:29 schreef Ereinion het volgende:
Pff, toch wel een deceptie dat het WK de minst leuke koers van het jaar is.
De vrouwenkoers blonk ook niet echt uit in spanning natuurlijk.quote:Anti-climax ook wel na een mooi veldritweekend.
Maar goed, we moeten het er maar mee doen.
Nee, maar dat is sowieso niet om aan te zien. Niet spannend en het niveau is 0,0.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:33 schreef Ereinion het volgende:
[..]
De vrouwenkoers blonk ook niet echt uit in spanning natuurlijk.
Nys en het WK is geen goede combinatie.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:35 schreef buzz1291 het volgende:
Het enige lichtpuntje in deze race is dat Nys weer eens gepiepeld wordt.....![]()
Nys is een paar keer bezweken onder de druk, maar het WK is ook vaak gewoon een Stybar/Pauwels parcours (supersnel, breed, verkapte wegkoers) of in dit geval een Albert-parcours (zand). Zelden een Nys-parcours -> modder.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:36 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Nys en het WK is geen goede combinatie.
Idd ja!quote:Op zondag 29 januari 2012 15:35 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit doet me een beetje aan cycling manager denken...
Het BK is volop bezig ...quote:
Dat klopt helemaal. Maar komt vooral omdat het als sport in andere landen weinig voorstelt.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:40 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Je kan wel klagen maar uiteindelijk laat dit gewoon zien dat de andere landen gewoon kwaliteit te kort komen. Daar kunnen de Belgen niks aan doen.
Figurant op de weg betaalt beter dan figurant in het veld.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:40 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Je kan wel klagen maar uiteindelijk laat dit gewoon zien dat de andere landen gewoon kwaliteit te kort komen. Daar kunnen de Belgen niks aan doen.
Ik denk dat het vooral de zenuwen zijn. Als Nys in vorm is is hij moeilijk te kloppen en maakt het parcours weinig uit.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Nys is een paar keer bezweken onder de druk, maar het WK is ook vaak gewoon een Stybar/Pauwels parcours (supersnel, breed, verkapte wegkoers) of in dit geval een Albert-parcours (zand). Zelden een Nys-parcours -> modder.
Dat is een feit natuurlijk ... En je kan je afvragen hoe dat komt, desinteresse waarschijnlijk. Financieel kan het niet liggen , want ik kan mij niet voorstellen dat iemand als bv Lars Boom nu méér zou verdienen als subtop (of nog niet eens subtop) wegrenner dan hij deed als absolute top in het veldrijden ...quote:Op zondag 29 januari 2012 15:40 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Dat is zo , maar waarom een (potentiele) topper in het veld ( Boom , Franzoi, ... ) ervoor kiest een figurant op de weg te worden is mij een volstrekt raadsel ...quote:Op zondag 29 januari 2012 15:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Figurant op de weg betaalt beter dan figurant in het veld.
Kwestie van promotie lijkt me.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat klopt helemaal. Maar komt vooral omdat het als sport in andere landen weinig voorstelt.
Geld, uitdaging? Wellicht hebben ze zoiets van als het op de weg niet lukt, kan ik altijd nog in het veld gaan rijden.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:42 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dat is zo , maar waarom een (potentiele) topper in het veld ( Boom , Franzoi, ... ) ervoor kiest een figurant op de weg te worden is mij een volstrekt raadsel ...
Keep on dreaming.....................quote:Op zondag 29 januari 2012 15:41 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dat is een feit natuurlijk ... En je kan je afvragen hoe dat komt, desinteresse waarschijnlijk. Financieel kan het niet liggen , want ik kan mij niet voorstellen dat iemand als bv Lars Boom nu méér zou verdienen als subtop (of nog niet eens subtop) wegrenner dan hij deed als absolute top in het veldrijden ...
Dat lijkt me niet zo eenvoudig. Franzoi is teruggekeerd en stelt eigenlijk niets meer voor.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Geld, uitdaging? Wellicht hebben ze zoiets van als het op de weg niet lukt, kan ik altijd nog in het veld gaan rijden.
Onzin.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:44 schreef gebruikersnaam het volgende:
Belgen zijn alleen maar goed in sporten waar andere landen geen intresse in hebben.
Pffff rennen met erm fiets op je nek , en je dan afvragen waar de concurentie is
Om Boom een figurant op de weg te noemen is het nog veel te vroeg.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:42 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dat is zo , maar waarom een (potentiele) topper in het veld ( Boom , Franzoi, ... ) ervoor kiest een figurant op de weg te worden is mij een volstrekt raadsel ...
idd, Atletiek, Tennis zijn ze ook goedquote:
En motorcrossquote:Op zondag 29 januari 2012 15:45 schreef franklop het volgende:
[..]
idd, Atletiek, Tennis zijn ze ook goed
Dat is mentaliteit denk ik. M. de Clercq en A v/d Poel lukte het wel. Groenendeel ging ook pas vol voor het veld nadat duidelijk werd dat de weg niet ging lukken.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet zo eenvoudig. Franzoi is teruggekeerd en stelt eigenlijk niets meer voor.
Hij won toch een rit in de Vuelta?quote:Op zondag 29 januari 2012 15:44 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Om Boom een figurant op de weg te noemen is het nog veel te vroeg.
Dat is 10-15 jaar geleden.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:45 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat is mentaliteit denk ik. M. de Clercq en A v/d Poel lukte het wel. Groenendeel ging ook pas vol voor het veld nadat duidelijk werd dat de weg niet ging lukken.
Gebroken polsquote:Op zondag 29 januari 2012 15:46 schreef DeeBee het volgende:
Deze demonstratie van Albert is toch wel bizar hoor...
Die heeft zich het hele seizoen niet zo getoond...
Nu kan 'ie eindelijk wel sturen...quote:
Jongen toch...Ga in een hoekje wenen..quote:Op zondag 29 januari 2012 15:47 schreef buzz1291 het volgende:
Die van der Bosch toch " Ik denk dat Sven heel verdienstelijk rijdt" Wat lult die vent toch altijd uit 'n nek om z'n poulain in bescherming te nemen.
Uit de nek lullen is jou ook niet vreemd anders.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:47 schreef buzz1291 het volgende:
Wat lult die vent toch altijd uit 'n nek om z'n poulain in bescherming te nemen.
Jawel een paar jaar geleden toen de elite en de amateurs samen reden was het 1 tem 10.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:49 schreef franklop het volgende:
1-7 Belgie, nooit vertoond buiten een Belgisch kampioenschap lijkt me
Jammer dan de 2 Vanthourenhouts en Denuwelaere niet mogen meedoen.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:49 schreef franklop het volgende:
1-7 Belgie, nooit vertoond buiten een Belgisch kampioenschap lijkt me
Misschien moeten die gaan voor een Kazachstaanse pas ofzo?quote:Op zondag 29 januari 2012 15:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Jammer dan de 2 Vanthourenhouts en Denuwelaere niet mogen meedoen.
Nee...Jou Nys haat is gewoon ziekelijk.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:49 schreef buzz1291 het volgende:
Sasman.... de pest er in jonguh? Straks Pauwels en Peeters op het podium naast Albert....
Het raakt je wel hé? Geeft niet hoor. Hier is het feest al losgebroken. En mijn voorspelling over het koersverloop komt gewoon uit. Dus wat is uit je nek kletsen in deze? Gewoon inzicht jonguh #BAMquote:Op zondag 29 januari 2012 15:52 schreef Sasman het volgende:
[..]
Nee...Jou Nys haat is gewoon ziekelijk.
Het zegt wel iets. Zand is toch wel een veel voorkomend onderdeel van het veldrijden. Als topper moet je van alle markten thuis zijn.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dit zegt trouwens niet zoveel over het veldrijden in het algemeen (niet meer dan de voorgaande jaren).
Belgen zijn nu eenmaal de beste zandcrossers, daardoor konden "mindere" namen als Van Aert, Bosmans en Cant ook podium rijden en zijn ze bij de profs dominant, aangezien de enige concurrent Stybar dat ook niet zo goed kan (een Boom had hier bijvoorbeeld ook nooit meegedaan voor winst)
Kijk dit bedoel ik dus...quote:Op zondag 29 januari 2012 15:55 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Het raakt je wel hé? Geeft niet hoor. Hier is het feest al losgebroken. En mijn voorspelling over het koersverloop komt gewoon uit. Dus wat is uit je nek kletsen in deze? Gewoon inzicht jonguh #BAM
dat zeg ik Tennis en Atletiek..quote:Op zondag 29 januari 2012 15:56 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Noem op wielrennen na dan eens een paar mondiale sporten waar ze goed in zijn?
Nee, zand is niet veel voorkomend. Op een heel seizoen zijn er maar 2 of 3 crossen die je als zandcross kan bestempelen en daar zit dan dit jaar 2 keer Koksijde bij.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het zegt wel iets. Zand is toch wel een veel voorkomend onderdeel van het veldrijden. Als topper moet je van alle markten thuis zijn.
Ook als dit een modderparcours zou zijn geweest, zouden de Belgen overheersen.
Tennis waren ze vrij goed in.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:56 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Hij gunt het ze.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:58 schreef buzz1291 het volgende:
Bij die ouwe gaat het blijkbaar erg pijn doen nu de jonkies hem een voor een voorbij rijden.
Hierquote:Op zondag 29 januari 2012 15:56 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Er zijn wel meer crossen met zandstroken, toch? Ook als het geen zand is, wint er meestal een Belg.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Nee, zand is niet veel voorkomend. Op een heel seizoen zijn er maar 2 of 3 crossen die je als zandcross kan bestempelen en daar zit dan dit jaar 2 keer Koksijde bij.
Ja zo kun je het ook uitleggen. Ik hoor nog dat interview van gisteren......quote:
Er zijn ook crossen met asfaltstroken, dat maakt het geen wegwedstrijd, naast Koksijde en Zonhoven heb je eigenlijk nauwelijks wat, dan rijden ze niet door zand, maar door een veld.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:59 schreef Halcon het volgende:
[..]
Er zijn wel meer crossen met zandstroken, toch? Ook als het geen zand is, wint er meestal een Belg.
ware het niet dat hij wel eens wereldkampioen werd en daarnaast ongeveer elk regelmatigheidscriterium 12 keer wonquote:
Je wilt zeggen dat hij het liet lopen?quote:Op zondag 29 januari 2012 16:01 schreef Sasman het volgende:
[..]
Jaa...Net of Nys nog een tweede plek boeit. Niet winnen is voor Nys verliezen.
Het WK blijft het moment supreme dat meer waard is dan al die lullige klassementen en hij laat het keer op keer afweten.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:01 schreef franklop het volgende:
[..]
ware het niet dat hij wel eens wereldkampioen werd en daarnaast ongeveer elk regelmatigheidscriterium 12 keer won
Keihard en bevroren. Dus een Pauwels / Boom parcours.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:03 schreef Halcon het volgende:
Volgend jaar in de VS. Benieuwd met wat voor parcours ze daar uit gaan pakken.
Zou Boom nog een keertje meedoen?quote:Op zondag 29 januari 2012 16:05 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Keihard en bevroren. Dus een Pauwels / Boom parcours.
De beste op dat soort dingen is gewoon Stybar.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:05 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Keihard en bevroren. Dus een Pauwels / Boom parcours.
Denk het niet. Als ie meedoet kan hij alleen maar verliezen ....quote:
Knappe solo maar de hele wedstrijd was natuurlijk geen zak aan.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
Waarom? Indrukwekkende prestatie van Albert.
Dat niet, maar daar kan Albert niets aan doen.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:07 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Knappe solo maar de hele wedstrijd was natuurlijk geen zak aan.
tactisch sterk gereden natuurlijkquote:Op zondag 29 januari 2012 16:07 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Maar goed, even ter observatie, als je 1-7 wordt stelt het internationale karakter van de 'sport' geen reet voor
Wat had je dan gedacht? Top 10?quote:Op zondag 29 januari 2012 16:08 schreef marcodej het volgende:
Niet dat ik enorme uitslagen had verwacht, maar wij Ollanders vallen ook wel een beetje tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |