"Het is zijn goed recht, betaald 25 euro voor een kaartje"quote:Op zondag 29 januari 2012 16:53 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Mooie reactie van Albert over die biergooier
vanaf 12:30 al non-stop bezig met de mannen-elitequote:
Er heeft een flink stuk voorbeschouwing op het EK voetbal tussen gezeten plus aardig wat tijd gevuld met herhaling uit De Flandriens van het Veld.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:59 schreef franklop het volgende:
[..]
vanaf 12:30 al non-stop bezig met de mannen-elite
ah heb ik dat gemist, elke keer dat ik vanuit de Klassieker zapte zag ik voorbeschouwingquote:Op zondag 29 januari 2012 17:12 schreef wimderon het volgende:
[..]
Er heeft een flink stuk voorbeschouwing op het EK voetbal tussen gezeten plus aardig wat tijd gevuld met herhaling uit De Flandriens van het Veld.
twitter:sporza twitterde op zondag 29-01-2012 om 13:40:51"Niels Albert heeft 80% kans op de wereldtitel", zegt zijn manager Christoph Roodhooft. #koksijde2012 reageer retweet
In veel landen zijn er gewoon te weinig serieuze crossen, dus je moet dan al vrij snel richting België trekken.quote:Op zondag 29 januari 2012 17:47 schreef DeMessias het volgende:
Zonde dat het WK niet meer was dan een Vlaams Kampioenschap.
Deze sport is dood zonder Stybar, Boom en jeugd die voluit voor het veldrijden kiest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |