Ik heb 36 punten.. Ik stond 2 punten voor en ik had 3/5 goed. Blokje had 4/5.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:26 schreef Tazmaniac het volgende:
Eindstand The Ultimate Predictor Season 2
[ afbeelding ]
Uhmmm... maak ik nou ergens een foutje of hebben we toch wederom een gedeelde 1e plek?
Gebeurt niet vaak dat de champion zo'n grote underdog is!!quote:Op maandag 30 januari 2012 12:09 schreef kevin_ het volgende:
Ronda Rousey (1.33) Miesha Tate (3.4)
Tate echt een dikke underdog.
Jon Jones vs Shogunquote:Op maandag 30 januari 2012 12:32 schreef Fyodor het volgende:
Gebeurt niet vaak dat de champion zo'n grote underdog is!!
Op maandag werd er sowieso al geen gebruik meer gemaakt van spoilertagsquote:Op maandag 30 januari 2012 13:09 schreef Bootje84 het volgende:
Vind het wel kut dat de spoilers weg zijn. Wist niet dat ze al weg waren. Open het topic, bam event al verklapt.. leuk
Ik keek op zondagmiddagquote:Op maandag 30 januari 2012 13:15 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Op maandag werd er sowieso al geen gebruik meer gemaakt van spoilertags
Drop maar wat doekoe op Tate danquote:Op maandag 30 januari 2012 12:09 schreef kevin_ het volgende:
Ronda Rousey (1.33) Miesha Tate (3.4)
Tate echt een dikke underdog.
Ik stem voor!quote:Op zondag 29 januari 2012 22:33 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ah, dus Brawler en Sinji horen bovenaan
Dan had je moeten stemmen mang, niet dat het iets had uitgemaakt want iedereen wilde die spoilers weg. Waarom ga je überhaupt in een mma topic kijken als je nog niet gekeken hebt.quote:Op maandag 30 januari 2012 13:09 schreef Bootje84 het volgende:
Vind het wel kut dat de spoilers weg zijn. Wist niet dat ze al weg waren. Open het topic, bam event al verklapt.. leuk
als je 1x per week in het topic komt, ja, dan kunnen deze dingen gebeuren,maar niemand snapt hier waarom mensen in het topic kijken als je het event nog niet gezien hebt,naar wat voor nieuws ben je dan op zoek?quote:Op maandag 30 januari 2012 13:09 schreef Bootje84 het volgende:
quote:Op maandag 30 januari 2012 18:08 schreef Lesnar het volgende:
[..]
Dan had je moeten stemmen mang, niet dat het iets had uitgemaakt want iedereen wilde die spoilers weg. Waarom ga je überhaupt in een mma topic kijken als je nog niet gekeken hebt.
Vrouwen onder elkaarquote:Sarah Kaufman
Just saw #haywire. My opinion: don't see it!
Dat doet hij helemaal niet.. Hij zegt dat Condit evenveel submission wins heeft als knockout wins.quote:Op maandag 30 januari 2012 19:29 schreef THEFXR het volgende:
pfff.....Condit zijn jits gelijk stellen aan die van Nick, Cesars Gracie 3de dan black belt!![]()
Grappig dit.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:25 schreef Jajong het volgende:
Kanker Kuipers kanker scheids met je blinde kanker hoopfd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |