Toch heb ik meteen weer het gevoel dat ie kansloos is, ook al bewijst hij steeds het tegendeel.quote:Op zondag 29 januari 2012 05:07 schreef Hooidraad het volgende:
Bisping vs. Muñoz voor de volgende title shot?
Weidman gewonnene, Cheal gewonnen, Evans gewonnen.quote:Op zondag 29 januari 2012 05:20 schreef leeroy het volgende:
Kanker internet is sloom
Maia gewonnene? Cheal gewonnen? En Davis gewonnen?
Het Feyenoord gedeelte zit goedquote:Op zondag 29 januari 2012 04:34 schreef Geo4kant het volgende:
Hopen dat morgen Feyenoord wint en VVV.
Terechte penalty, terecht verloren.. HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAM!!!!!!!!quote:Op zondag 29 januari 2012 14:25 schreef Jajong het volgende:
Kanker Kuipers kanker scheids met je blinde kanker hoopfd
Terechte penalquote:Op zondag 29 januari 2012 14:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Terechte penalty, terecht verloren.. HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAM!!!!!!!!
Ach schrale troost je bent al TUP champ, je kan niet alles hebben he
quote:Op zondag 29 januari 2012 14:27 schreef Jajong het volgende:
[..]
Terechte penal. Ga niet trollen over dit soort dingen gast want dan kan je echt opkankren
tegen Stann zag hij er wel goed uit...quote:Op zondag 29 januari 2012 17:20 schreef Tazmaniac het volgende:
Ben ik nou te kort door de bocht of is dit de Sonnen zonder TRT?
lol, bannen slaat nergens op, we zijn hier geen big brotherquote:Op zondag 29 januari 2012 14:54 schreef roepdeman het volgende:
Ik zei toch ik moest mod worden hier...5 bans de deur uit!
Was Cub Swanson nou zo goed in zijn standup, of wat Roop gewoon Slecht? Was wel mooi hoe zn bitje tegen het hek aanvloog :p
daarom was dana ook niet aanwezig bij de presserquote:Op zondag 29 januari 2012 15:55 schreef Tazmaniac het volgende:
Wat een bagger main card en wat een bagger 2 'main fights' op de prelims.
Slechte match making van Joe SIlva.
Zal FOX blij mee zijn
Felicitaties aan jajong voor het winnen van The UP!
Eindstand seizoen 2 vanavond online.
Ik weet niet ik vond hem hier echt heel mager maar ook er heel oud uit zien.. tegen Stann zag hij er goed uit ook in de fight.. Als deze Sonnen komt opdagen tegen Anderson gaat hij Anderson niet 4 en halve ronde op zijn rug leggen.quote:Op zondag 29 januari 2012 17:20 schreef Tazmaniac het volgende:
Ben ik nou te kort door de bocht of is dit de Sonnen zonder TRT?
Heb je zijn post fight interview gezien?, hij zei echt dat bisping hem een paar keer rockte en dat ie dubbel zag. Sonnen was niet top,maar bisping was gewoon ook goed bezig en heeft veel geoefend om op te staan.quote:Op zondag 29 januari 2012 18:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik weet niet ik vond hem hier echt heel mager maar ook er heel oud uit zien.. tegen Stann zag hij er goed uit ook in de fight.. Als deze Sonnen komt opdagen tegen Anderson gaat hij Anderson niet 4 en halve ronde op zijn rug leggen.
Ik zeg ook niet dat Bisping slecht was, Bisping heeft veel meer credits gekregen in my book. Hij heeft zich bewezen tegen een top MW.quote:Op zondag 29 januari 2012 18:57 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Heb je zijn post fight interview gezien?, hij zei echt dat bisping hem een paar keer rockte en dat ie dubbel zag. Sonnen was niet top,maar bisping was gewoon ook goed bezig en heeft veel geoefend om op te staan.
Die observatie me bekend voor:quote:Op zondag 29 januari 2012 18:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik weet niet ik vond hem hier echt heel mager maar ook er heel oud uit zien.. tegen Stann zag hij er goed uit ook in de fight.. Als deze Sonnen komt opdagen tegen Anderson gaat hij Anderson niet 4 en halve ronde op zijn rug leggen.
In de Stann fight zag hij er ook niet geweldig uit dusquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:35 schreef Hooidraad het volgende:
Viel het nog iemand anders op hoe ingevallen dat gezicht van Sonnen is?
[ afbeelding ]
vergeleken met
[ afbeelding ]
Volgens mij klopt het niet, Jajong had 33 punten, heeft er 3 goed dus in totaal 36 punten.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:26 schreef Tazmaniac het volgende:
Eindstand The Ultimate Predictor Season 2
[ afbeelding ]
Uhmmm... maak ik nou ergens een foutje of hebben we toch wederom een gedeelde 1e plek?
Ik was de vorige keer tweede, nu vierde. En op MMA Playground eerste keer vierde, daarna tweede.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:14 schreef Hoogstaande het volgende:
Ook mijn slechtste prestatie
Vorige keer was ik eerste, nu derde
Is er niet ook een alltime top5 te maken?
No belt for you, alleen een zilveren trofeequote:Op zondag 29 januari 2012 22:24 schreef Fenomeno het volgende:
Op mmaplayground was ik eerste geloof ik, geen belt gezien
Ah, dus Brawler en Sinji horen bovenaanquote:Op zondag 29 januari 2012 22:29 schreef Cardizzle14 het volgende:
Percentage, daar draait t om
Ook mijn slechtste tot nu toe
Neeh, dat is easy winnen, ik heb maar een event gemistquote:Op zondag 29 januari 2012 22:33 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ah, dus Brawler en Sinji horen bovenaan
Ah godverquote:Op zondag 29 januari 2012 22:27 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
No belt for you, alleen een zilveren trofee
[ afbeelding ]
Daar echt al heel langs niks ingevuldquote:Op zondag 29 januari 2012 22:27 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
No belt for you, alleen een zilveren trofee
[ afbeelding ]
was het niet zo dat je het slechtste event mocht schrappen?quote:Op zondag 29 januari 2012 22:16 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Volgens mij klopt het niet, Jajong had 33 punten, heeft er 3 goed dus in totaal 36 punten.
Vierkantblokje stond op 31, heeft er 4 goed dus komt uit op 35 punten.
Ja maar dat is nog niet gebeurd, vorig seizoen nekte het me, nu stem ik voor :pquote:Op zondag 29 januari 2012 23:32 schreef THEFXR het volgende:
[..]
was het niet zo dat je het slechtste event mocht schrappen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |