O ja, kloptquote:Op zondag 29 januari 2012 02:41 schreef Jajong het volgende:
Ik kan niet gelijk spelen.. Als Rashad wint heb ik alsnog gewonnen.
Mag ik hopen ook jaquote:
Als ik*quote:Op zondag 29 januari 2012 02:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mag ik hopen ook jakan je nagaan dat je nog lager eindigt dan zo'n casual als ik
Dan zou ik gewoon wegblijven uit dit topic als ik jou was.
Zou toch wat zijn als Davis wintquote:Op zondag 29 januari 2012 02:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij hebt er ook geen kijk op.. eind van de avond ook zonder titel.
quote:Op zondag 29 januari 2012 02:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mag ik hopen ook jakan je nagaan dat je nog lager eindigt dan zo'n casual als ik
Dan zou ik gewoon wegblijven uit dit topic als ik jou was.
Dan film ik mn volgende sparringsessie met een A-klasse kickbokser die volgende week moet vechten. Kunnen jullie lachen hoe ik kapot geschopt word...quote:
Dealquote:Op zondag 29 januari 2012 02:46 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dan film ik mn volgende sparringsessie met een A-klasse kickbokser die volgende week moet vechten. Kunnen jullie lachen hoe ik kapot geschopt word...
quote:Op zondag 29 januari 2012 02:52 schreef THEFXR het volgende:
ja, hallo, wie had er weer honger????
[ afbeelding ]
Nice, GO DAVIS!quote:Op zondag 29 januari 2012 02:46 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dan film ik mn volgende sparringsessie met een A-klasse kickbokser die volgende week moet vechten. Kunnen jullie lachen hoe ik kapot geschopt word...
Wat zal Dana weer pissed zijnquote:Op zondag 29 januari 2012 03:02 schreef Geo4kant het volgende:
Wat een kutcard/fights voor de nieuwe kijkers..denk dat de ratings echt bagger zijn.
Dit ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 januari 2012 03:17 schreef Opperkwal het volgende:
Spoilers zijn zó 2011SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 29 januari 2012 03:17 schreef Opperkwal het volgende:
spoilers hoeven niet meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor of nadat hij ze een vuilniszak met $50.000 geeft?quote:Op zondag 29 januari 2012 03:21 schreef Geo4kant het volgende:
Dana straks "I tell you guys all the time.. these judges are morrons, they suck" ..
En dan klinkt het alsof Dana weer de waarheid spreekt en recht voor zijn raap is
Na, bij de press conf.quote:Op zondag 29 januari 2012 03:23 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Voor of nadat hij ze een vuilniszak met $50.000 geeft?
'the judges that give bispings rounds to sonnen, get $20.000 each, the judges that give the fight to sonnen, will get another $30.000 each'quote:
heel erg ziekquote:Op zondag 29 januari 2012 03:31 schreef Geo4kant het volgende:
Hoe ziek zou het zijn als dadelijk bij de start van Evans vs Davis het beeld op zwart gaat en dan een tekst komt "That fight was fixed and you know it Dana, greets Anonymous"
Kan Dana moeilijk "They only changed the url" meer zeggen in ieder gevalquote:Op zondag 29 januari 2012 03:31 schreef Geo4kant het volgende:
Hoe ziek zou het zijn als dadelijk bij de start van Evans vs Davis het beeld op zwart gaat en dan een tekst komt "That fight was fixed and you know it Dana, greets Anonymous"
quote:Op zondag 29 januari 2012 03:38 schreef Geo4kant het volgende:
Jup, Dana gaat dadelijk de voice-of-the-fans uithangen en de judges afkraken maar stiekem lacht hij want de rematch is fixed. Diabolic scheme.
Viel mij ook op inderdaad.quote:Op zondag 29 januari 2012 03:48 schreef Hooidraad het volgende:
Wat heeft Davis teringlange vingers zeg.
ja idd,lolquote:Op zondag 29 januari 2012 03:54 schreef Fenomeno het volgende:
Lijkt wel alsof ze vanmiddag een zieke party hebben gehad met drank, wiet en hoeren. Iedereen is super tam en traag.
Echt ja.. Tegelijk..quote:Op zondag 29 januari 2012 04:02 schreef Geo4kant het volgende:
Jones denkt i dont care man i beat both of those chumps.
Maar... je bent wel zo goed als champquote:Op zondag 29 januari 2012 03:59 schreef Jajong het volgende:
Echt jonge na de hele dag naar It's Showtime te hebben gekeken is dit echt fucking dramatisch :/
De prelims waren best wel vet... Maar dit is echt drama..quote:Op zondag 29 januari 2012 04:07 schreef Fenomeno het volgende:
Lamest ufc event wat ik me kan herrineren..
True. http://img638.imageshack.us/img638/1854/hypnogarcia.gif (copy/paste deze link)quote:
Hahah vet. Thanks dudequote:Op zondag 29 januari 2012 04:16 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
AND THE NEWWWWWWWW FOK! ULTIMATE PREDICTOR OF THE SEASON:
JAJONG
Holy shit hoeveel uur Paint zit hierin?quote:Op zondag 29 januari 2012 04:16 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
JAJONG
Paintquote:Op zondag 29 januari 2012 04:17 schreef roepdeman het volgende:
[..]
Holy shit hoeveel uur Paint zit hierin?
Nice manquote:Op zondag 29 januari 2012 04:16 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
JAJONG
I see what you did there.quote:Op zondag 29 januari 2012 04:18 schreef Hooidraad het volgende:
twitter:danawhite twitterde op zondag 29-01-2012 om 04:10:14Sub of the Night Oliveira, KO Lavar Johnson, FON Dunham vs. Lentz, The Ultimate Predictor Jajong. Each guy gets $65k. Congrats guys! reageer retweet
Eeuwige troll hou toch es op johquote:Op zondag 29 januari 2012 04:34 schreef Geo4kant het volgende:
Hopen dat morgen Feyenoord wint en VVV.
No troll.quote:Op zondag 29 januari 2012 04:42 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
Eeuwige troll hou toch es op joh
Nee, was ook wishfull thinking, toch graag een spoiler gebruiken als jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. typt
zondag 12 augustus 2012 04:05 schreef Cardizzle14 het volgende:
Blij dat de eredivisie is begonnen?
zondag 12 augustus 2012 04:06 schreef Geo4kant het volgende:
kijg een zikete jonge kut negerinnte gezicht met je kut torll van kutpsv :'0 ophoerE
quote:Op zondag 29 januari 2012 04:48 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
Nee, was ook wishfull thinking, toch graag een spoiler gebruiken als jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. typt![]()
Tis al laat, niet verder vertellenquote:
Inderdaad, zo pijnlijk als niemand lachtquote:Op zondag 29 januari 2012 04:56 schreef Cardizzle14 het volgende:
Dana niet aanwezig, daar gaat de helft van de reden dat ik kijk. Sub moet geen grapjes maken
It was my goal to score a controversial decision so i was pretty bummed out that it was unanimousquote:Op zondag 29 januari 2012 04:59 schreef Geo4kant het volgende:
Jammer zonder Dana maar dit is nu al een toffe post press
Toch heb ik meteen weer het gevoel dat ie kansloos is, ook al bewijst hij steeds het tegendeel.quote:Op zondag 29 januari 2012 05:07 schreef Hooidraad het volgende:
Bisping vs. Muñoz voor de volgende title shot?
Weidman gewonnene, Cheal gewonnen, Evans gewonnen.quote:Op zondag 29 januari 2012 05:20 schreef leeroy het volgende:
Kanker internet is sloom
Maia gewonnene? Cheal gewonnen? En Davis gewonnen?
Het Feyenoord gedeelte zit goedquote:Op zondag 29 januari 2012 04:34 schreef Geo4kant het volgende:
Hopen dat morgen Feyenoord wint en VVV.
Terechte penalty, terecht verloren.. HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAM!!!!!!!!quote:Op zondag 29 januari 2012 14:25 schreef Jajong het volgende:
Kanker Kuipers kanker scheids met je blinde kanker hoopfd
Terechte penalquote:Op zondag 29 januari 2012 14:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Terechte penalty, terecht verloren.. HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAM!!!!!!!!
Ach schrale troost je bent al TUP champ, je kan niet alles hebben he
quote:Op zondag 29 januari 2012 14:27 schreef Jajong het volgende:
[..]
Terechte penal. Ga niet trollen over dit soort dingen gast want dan kan je echt opkankren
tegen Stann zag hij er wel goed uit...quote:Op zondag 29 januari 2012 17:20 schreef Tazmaniac het volgende:
Ben ik nou te kort door de bocht of is dit de Sonnen zonder TRT?
lol, bannen slaat nergens op, we zijn hier geen big brotherquote:Op zondag 29 januari 2012 14:54 schreef roepdeman het volgende:
Ik zei toch ik moest mod worden hier...5 bans de deur uit!
Was Cub Swanson nou zo goed in zijn standup, of wat Roop gewoon Slecht? Was wel mooi hoe zn bitje tegen het hek aanvloog :p
daarom was dana ook niet aanwezig bij de presserquote:Op zondag 29 januari 2012 15:55 schreef Tazmaniac het volgende:
Wat een bagger main card en wat een bagger 2 'main fights' op de prelims.
Slechte match making van Joe SIlva.
Zal FOX blij mee zijn
Felicitaties aan jajong voor het winnen van The UP!
Eindstand seizoen 2 vanavond online.
Ik weet niet ik vond hem hier echt heel mager maar ook er heel oud uit zien.. tegen Stann zag hij er goed uit ook in de fight.. Als deze Sonnen komt opdagen tegen Anderson gaat hij Anderson niet 4 en halve ronde op zijn rug leggen.quote:Op zondag 29 januari 2012 17:20 schreef Tazmaniac het volgende:
Ben ik nou te kort door de bocht of is dit de Sonnen zonder TRT?
Heb je zijn post fight interview gezien?, hij zei echt dat bisping hem een paar keer rockte en dat ie dubbel zag. Sonnen was niet top,maar bisping was gewoon ook goed bezig en heeft veel geoefend om op te staan.quote:Op zondag 29 januari 2012 18:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik weet niet ik vond hem hier echt heel mager maar ook er heel oud uit zien.. tegen Stann zag hij er goed uit ook in de fight.. Als deze Sonnen komt opdagen tegen Anderson gaat hij Anderson niet 4 en halve ronde op zijn rug leggen.
Ik zeg ook niet dat Bisping slecht was, Bisping heeft veel meer credits gekregen in my book. Hij heeft zich bewezen tegen een top MW.quote:Op zondag 29 januari 2012 18:57 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Heb je zijn post fight interview gezien?, hij zei echt dat bisping hem een paar keer rockte en dat ie dubbel zag. Sonnen was niet top,maar bisping was gewoon ook goed bezig en heeft veel geoefend om op te staan.
Die observatie me bekend voor:quote:Op zondag 29 januari 2012 18:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik weet niet ik vond hem hier echt heel mager maar ook er heel oud uit zien.. tegen Stann zag hij er goed uit ook in de fight.. Als deze Sonnen komt opdagen tegen Anderson gaat hij Anderson niet 4 en halve ronde op zijn rug leggen.
In de Stann fight zag hij er ook niet geweldig uit dusquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:35 schreef Hooidraad het volgende:
Viel het nog iemand anders op hoe ingevallen dat gezicht van Sonnen is?
[ afbeelding ]
vergeleken met
[ afbeelding ]
Volgens mij klopt het niet, Jajong had 33 punten, heeft er 3 goed dus in totaal 36 punten.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:26 schreef Tazmaniac het volgende:
Eindstand The Ultimate Predictor Season 2
[ afbeelding ]
Uhmmm... maak ik nou ergens een foutje of hebben we toch wederom een gedeelde 1e plek?
Ik was de vorige keer tweede, nu vierde. En op MMA Playground eerste keer vierde, daarna tweede.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:14 schreef Hoogstaande het volgende:
Ook mijn slechtste prestatie
Vorige keer was ik eerste, nu derde
Is er niet ook een alltime top5 te maken?
No belt for you, alleen een zilveren trofeequote:Op zondag 29 januari 2012 22:24 schreef Fenomeno het volgende:
Op mmaplayground was ik eerste geloof ik, geen belt gezien
Ah, dus Brawler en Sinji horen bovenaanquote:Op zondag 29 januari 2012 22:29 schreef Cardizzle14 het volgende:
Percentage, daar draait t om
Ook mijn slechtste tot nu toe
Neeh, dat is easy winnen, ik heb maar een event gemistquote:Op zondag 29 januari 2012 22:33 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ah, dus Brawler en Sinji horen bovenaan
Ah godverquote:Op zondag 29 januari 2012 22:27 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
No belt for you, alleen een zilveren trofee
[ afbeelding ]
Daar echt al heel langs niks ingevuldquote:Op zondag 29 januari 2012 22:27 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
No belt for you, alleen een zilveren trofee
[ afbeelding ]
was het niet zo dat je het slechtste event mocht schrappen?quote:Op zondag 29 januari 2012 22:16 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Volgens mij klopt het niet, Jajong had 33 punten, heeft er 3 goed dus in totaal 36 punten.
Vierkantblokje stond op 31, heeft er 4 goed dus komt uit op 35 punten.
Ja maar dat is nog niet gebeurd, vorig seizoen nekte het me, nu stem ik voor :pquote:Op zondag 29 januari 2012 23:32 schreef THEFXR het volgende:
[..]
was het niet zo dat je het slechtste event mocht schrappen?
Ik heb 36 punten.. Ik stond 2 punten voor en ik had 3/5 goed. Blokje had 4/5.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:26 schreef Tazmaniac het volgende:
Eindstand The Ultimate Predictor Season 2
[ afbeelding ]
Uhmmm... maak ik nou ergens een foutje of hebben we toch wederom een gedeelde 1e plek?
Gebeurt niet vaak dat de champion zo'n grote underdog is!!quote:Op maandag 30 januari 2012 12:09 schreef kevin_ het volgende:
Ronda Rousey (1.33) Miesha Tate (3.4)
Tate echt een dikke underdog.
Jon Jones vs Shogunquote:Op maandag 30 januari 2012 12:32 schreef Fyodor het volgende:
Gebeurt niet vaak dat de champion zo'n grote underdog is!!
Op maandag werd er sowieso al geen gebruik meer gemaakt van spoilertagsquote:Op maandag 30 januari 2012 13:09 schreef Bootje84 het volgende:
Vind het wel kut dat de spoilers weg zijn. Wist niet dat ze al weg waren. Open het topic, bam event al verklapt.. leuk
Ik keek op zondagmiddagquote:Op maandag 30 januari 2012 13:15 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Op maandag werd er sowieso al geen gebruik meer gemaakt van spoilertags
Drop maar wat doekoe op Tate danquote:Op maandag 30 januari 2012 12:09 schreef kevin_ het volgende:
Ronda Rousey (1.33) Miesha Tate (3.4)
Tate echt een dikke underdog.
Ik stem voor!quote:Op zondag 29 januari 2012 22:33 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ah, dus Brawler en Sinji horen bovenaan
Dan had je moeten stemmen mang, niet dat het iets had uitgemaakt want iedereen wilde die spoilers weg. Waarom ga je überhaupt in een mma topic kijken als je nog niet gekeken hebt.quote:Op maandag 30 januari 2012 13:09 schreef Bootje84 het volgende:
Vind het wel kut dat de spoilers weg zijn. Wist niet dat ze al weg waren. Open het topic, bam event al verklapt.. leuk
als je 1x per week in het topic komt, ja, dan kunnen deze dingen gebeuren,maar niemand snapt hier waarom mensen in het topic kijken als je het event nog niet gezien hebt,naar wat voor nieuws ben je dan op zoek?quote:Op maandag 30 januari 2012 13:09 schreef Bootje84 het volgende:
quote:Op maandag 30 januari 2012 18:08 schreef Lesnar het volgende:
[..]
Dan had je moeten stemmen mang, niet dat het iets had uitgemaakt want iedereen wilde die spoilers weg. Waarom ga je überhaupt in een mma topic kijken als je nog niet gekeken hebt.
Vrouwen onder elkaarquote:Sarah Kaufman
Just saw #haywire. My opinion: don't see it!
Dat doet hij helemaal niet.. Hij zegt dat Condit evenveel submission wins heeft als knockout wins.quote:Op maandag 30 januari 2012 19:29 schreef THEFXR het volgende:
pfff.....Condit zijn jits gelijk stellen aan die van Nick, Cesars Gracie 3de dan black belt!![]()
Grappig dit.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:25 schreef Jajong het volgende:
Kanker Kuipers kanker scheids met je blinde kanker hoopfd
Inderdaad, gaat nergens over. Ik hoop dat het met een sisser afloopt.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:41 schreef L_auteur het volgende:
UFC fighter Overeem charged with battery
http://www.lvrj.com/sport(...)ttery-138382939.html
Wtf. 6 maanden wegens duwen. Lijkt me vrij kansloos, maar je weet het maar nooit met die gekke Amerikanen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
WTF! Geef je een duw, moet je voor de rechter verschijnen. Madnessquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:41 schreef L_auteur het volgende:
UFC fighter Overeem charged with battery
http://www.lvrj.com/sport(...)ttery-138382939.html
Wtf. 6 maanden wegens duwen. Lijkt me vrij kansloos, maar je weet het maar nooit met die gekke Amerikanen..
Naja, als hij dat doet op word je hoofd dan ook bijna van je romp gescheiden.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:05 schreef Lesnar het volgende:
[..]
WTF! Geef je een duw, moet je voor de rechter verschijnen. Madness
haha dat is waar, zeker tegen een vrouw.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:08 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Naja, als hij dat doet op word je hoofd dan ook bijna van je romp gescheiden.
Ik had gestemdquote:Op maandag 30 januari 2012 18:08 schreef Lesnar het volgende:
[..]
Dan had je moeten stemmen mang, niet dat het iets had uitgemaakt want iedereen wilde die spoilers weg. Waarom ga je überhaupt in een mma topic kijken als je nog niet gekeken hebt.
Moet ik dat nou aan jou verklaren? Wat nou als ik wil weten wat de algemene conclusie was van het event? Of het een beetje een tof event was of niet? Of mag dat niet?quote:Op maandag 30 januari 2012 18:36 schreef THEFXR het volgende:
[..]
als je 1x per week in het topic komt, ja, dan kunnen deze dingen gebeuren,maar niemand snapt hier waarom mensen in het topic kijken als je het event nog niet gezien hebt,naar wat voor nieuws ben je dan op zoek?
Een klap op 25% doet die jongen al proesten!quote:
Wat een faalhaasquote:
Zeg niet dat ie meteen gaat winnen, maar het is wel een geduchte tegenstander....quote:Op maandag 30 januari 2012 00:49 schreef THEFXR het volgende:
Zijn er nog mensen die denken dat condit gaat winnen van deze gast![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2012 14:06 schreef slashdotter3 het volgende:
Z'n neus was al aardig verbouwd de vorige keer
Ik hoop het welquote:Op donderdag 2 februari 2012 14:01 schreef incognitoomuch het volgende:
Thiago Silva vs. Brandon Vera rematch set for May 15 in Virginia
Vera is gonna get whooped again!(?)!
Veilige picks imo. Diaz laat zien beter te zijn dan Condit en maakt het later in ronde 3 of 4 af (TKO). Werdum wint een UD over Nelson (benieuwd trouwens hoe zwaar hij weegt, tegen CC zag hij er goed uit voor zijn doen). Koscheck wint een UD over Pierce, Barao subt Jorgenson en Herman wint ook een UD over Starks.quote:Main card
Interim Welterweight Championship bout: Nick Diaz vs. Carlos Condit
Heavyweight bout: Roy Nelson vs. Fabricio Werdum
Welterweight bout: Josh Koscheck vs. Mike Pierce
Bantamweight bout: Renan Barão vs. Scott Jorgensen
Middleweight bout: Ed Herman vs. Clifford Starks
Preliminary card (FX)
Featherweight bout: Dustin Poirier vs. Max Holloway
Bantamweight bout: Alex Caceres vs. Edwin Figueroa
Welterweight bout: Matt Brown vs. Chris Cope
Welterweight bout: Matthew Riddle vs. Henry Martinez
Preliminary card (Facebook)
Middleweight bout: Rafael Natal vs. Michael Kuiper
Welterweight bout: Dan Stittgen vs. Stephen Thompson
quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:49 schreef slashdotter3 het volgende:
Gepost namens Geo4kant
Forrest Griffin talks about Anderson Silva fight
Geweldig dat hij er gewoon over kan lachen![]()
Dat had hij kunnen doen, maar dit werkte ook primaquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:33 schreef slashdotter3 het volgende:
Populair topic op Reddit, 1600 reacties:
http://www.reddit.com/r/v(...)e_hell_out_of_bully/
=========
Ontopic: die bolle had GnP forearm ellebogen moeten uitdelen
aah tegen Diazquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:26 schreef n00cL30n het volgende:
Voor nu denk ik dit:
Main card
Preliminary card (FX)
Maar dat kan nog veranderen, zodra ik MMAPlayground invul.
(Deze zal ik dan ook hier potsen)
KIJK, iemand die leert van het verledenquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:33 schreef Hooidraad het volgende:
Main card
Preliminary card (FX)
quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:52 schreef THEFXR het volgende:
[..]
KIJK, iemand die leert van het verleden
Ah, thanks!quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:40 schreef THEFXR het volgende:
Press conference UFC 143 om 22.00 uur
7 dollar is geen geld voor deze goede cardquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:20 schreef slashdotter3 het volgende:
http://www.ufc.tv/ufc/event/diaz-vs-condit/1083?order=true
7 dollar = 5,30 euro voor de PPV. Ik ga m halen. Ik wilde eigenlijk naar een feest gaan maar met deze -10 graden kou + toegangskaartje van 10 euro kan ik net zo goed thuis blijven en die PPV bestellen.
Dat is snel, ik was al bang dat onze MMA slowchat van zaterdag niet door zou gaanquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:51 schreef Geo4kant het volgende:
I'm back... niet-zo-vriendelijke-vrouwen!!!
Volgens mij door schelden met k-..quote:
lol! waar liep je te kankeren dan?quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Volgens mij door schelden met k-..maar ik zie andere het ook doen en die hebben geen ban dus het zal wel een optel som zijn ik ging ook van 4/5 naar 9 notes dus.. zal wel meerdere dingen zijn.
Zou wel wat zijn een ban krijgen omdat je loopt te kankeren in een Ado topicquote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:04 schreef roepdeman het volgende:
Neeeeeeee Leeroy, dat was een grapje. Ik heb geen idee waar en waarvoor hij geband is!
Laten we er dan maar over ophouden! Heb je nog ingezet op deze card?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:08 schreef Geo4kant het volgende:
Sowieso mag je volgens mij niet een ban bespreken op het forum.. censuurdus
i'm back, that's it.
Ja, op Diaz en Werdumquote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:13 schreef leeroy het volgende:
[..]
Laten we er dan maar over ophouden! Heb je nog ingezet op deze card?
Ik heb net ook maar is wat op Diaz ingezet hopelijk maakt hij het waarquote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, op Diaz en Werdummisschien dat ik nog wat op Pierce gooi .. maar denk het niet.
quote:This weekend’s UFC 143: Diaz Vs Condit event will be the first not to feature the traditional gladiator intro that has been a fixture of the promotion’s shows for the best part of a decade.
Instead the UFC are set to unveil a new 60 second opening montage created by production company Digital Domain which will feature footage from 18 classic fights which will be given new life by the addition of “entirely imagined backgrounds” in an attempt to depict the evolution of the sport.
That’s not all though, because this new opening intro required musical accompaniment and so the promotion have went to the top of the food chain and enlisted the help of award-winning composer extrordinaire Hans Zimmer who’s been at the helm for dozens of Hollywood movies including Gladiator, Inception and The Dark Knight to name but a few.
“The UFC is heading into a new chapter and taking the brand to the next level,” Dana White said in a press release to announce the news. “We’ve had the same show open for the past nine years, and with his monumental FOX deal and the global expansion of the UFC, we wanted to come up with a new show open that paid tribute to the fighters who helped us build the business and grow the sport.”
Personally I can’t wait to see what they’ve done with this and I’m thrilled they’ve went with someone like Zimmer for the theme since he’s as safe a pair of hands as you could wish for in this situation.
Gaaf!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:36 schreef Geo4kant het volgende:
De UFC krijgt een nieuwe intro en Hans Zimmer maakt de soundtrack!
[..]
Ik ben ook benieuwd! Dana White is alleen wel weer lekker hypocriet. Kan me nog een interview herinneren van een jaar terug waarbij hij zei dat de intro niet zou veranderen omdat hij als kind nog herinnerde hoe kut hij het vond als zijn favoriete shows dat deden.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:36 schreef Geo4kant het volgende:
De UFC krijgt een nieuwe intro en Hans Zimmer maakt de soundtrack!
[..]
Dat was ook het eerste waar ik aan dacht.. maar toen las ik Hans Zimmerquote:Op vrijdag 3 februari 2012 09:54 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd! Dana White is alleen wel weer lekker hypocriet. Kan me nog een interview herinneren van een jaar terug waarbij hij zei dat de intro niet zou veranderen omdat hij als kind nog herinnerde hoe kut hij het vond als zijn favoriete shows dat deden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |