Ik heb een Amerikaanse koelkast en de hele bovenverdieping zit vol bier.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:24 schreef Caland het volgende:
Ik heb officieel nog maar één biertje.
Stap je toch over op wat sterkers. Of luister anders nog wat Boyzone dan val je van puur genot met een glimlach inslaap.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:24 schreef Caland het volgende:
Ik heb officieel nog maar één biertje.
njah, heb alleen nog maar coebergh. Ga ik echt niet aan beginnenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stap je toch over op wat sterkers. Of luister anders nog wat Boyzone dan val je van puur genot met een glimlach inslaap.
Vrouwen en bier...quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik heb een Amerikaanse koelkast en de hele bovenverdieping zit vol bier.
Niet dat je daar wat aan hebt natuurlijk.
BESSEN?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:26 schreef Caland het volgende:
[..]
njah, heb alleen nog maar coebergh. Ga ik echt niet aan beginnen
Ah. Je vriendin?quote:
Bedankt.quote:
Slecht voorbereid hoor, en dan wel maximale inzet van Feyenoord verwachtenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:26 schreef Caland het volgende:
[..]
njah, heb alleen nog maar coebergh. Ga ik echt niet aan beginnen
Ik herinner me nog alleen een rood, ondergekotst kussen. Nu vind ik het niet meer lekker.quote:
njah, dacht dat ik aan zo'n 12pack draaiflesjes wel genoeg zou hebben. Maar tegen die spanning is niet op te zuipenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt.
[..]
Slecht voorbereid hoor, en dan wel maximale inzet van Feyenoord verwachten
BIj mij is het juist een pré, maar dat komt misschien omdat bij ons thuis mijn moeder wel bier dronk en pa nauwelijks en eerder wijn.quote:
Ah, je eh..quote:
Hoe oud is zij eigenlijk?quote:
Ik snap de link niet helemaal. Naja iig niet op een manier die voor andere mensen ook logisch zou zijn.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
BIj mij is het juist een pré, maar dat komt misschien omdat bij ons thuis mijn moeder wel bier dronk en pa nauwelijks en eerder wijn.
Ik vind het echt enorm boers. Weet niet, erg onaantrekkelijk als ik een vrouw bier zie drinken.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
BIj mij is het juist een pré, maar dat komt misschien omdat bij ons thuis mijn moeder wel bier dronk en pa nauwelijks en eerder wijn.
Heb ik ook wel een beetje eigenlijk.. maar vrouwen die shag roken vind ik erger. Of uberhaupt roken.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het echt enorm boers. Weet niet, erg onaantrekkelijk als ik een vrouw bier zie drinken.
Beetje onredelijk, maarja
Of niet kunnen kokenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Heb ik ook wel een beetje eigenlijk.. maar vrouwen die shag roken vind ik erger. Of uberhaupt roken.
ik kan niet kokenquote:
Dat ik ben opgegroeid met vrouwen die bier drinken. Ook een hoop tantes dronken/drinken gewoon bier.. Voor mij is het dus vrij gewoon om een vrouw bier te zien drinken.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap de link niet helemaal. Naja iig niet op een manier die voor andere mensen ook logisch zou zijn.
Tegenvallerquote:
Plausibele verklaring.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat ik ben opgegroeid met vrouwen die bier drinken. Ook een hoop tantes dronken/drinken gewoon bier.. Voor mij is het dus vrij gewoon om een vrouw bier te zien drinken.
Ik vind dat vrouwen les moet kunnen geven en uit Twente moeten komen.quote:
Wat doe je hier nu dan?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:33 schreef Jojoortje het volgende:
Ik vind koken wel leuk, alleen heb zo weinig tijd er voor
Sowieso.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:33 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik vind dat vrouwen les moet kunnen geven en uit Twente moeten komen.
Ik moest hardop lachenquote:
Modereren hakt er inderdaad in. Ik vind mijn status behouden als kwaliteitsuser al tijdrovend.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:33 schreef Jojoortje het volgende:
Vandaag wel lekker gekookt hoor. Varkenshaasjes in zelfgemaakte championnenroomsaus en opgebakken aardappeltjes er bij. Donders.quote:
Ik sta ook niet graag te lang in de keuken hoor. Liefst maximaal 3 kwartier. Maar ik heb er wel meer tijd voor, omdat ik niet fulltime werk.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:33 schreef Jojoortje het volgende:
Dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Modereren hakt er inderdaad in. Ik vind mijn status behouden als kwaliteitsuser al tijdrovend.
Klinkt goed.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Vandaag wel lekker gekookt hoor. Varkenshaasjes in zelfgemaakte championnenroomsaus en opgebakken aardappeltjes er bij. Donders.
varkenhaasjes lekker hoorquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Vandaag wel lekker gekookt hoor. Varkenshaasjes in zelfgemaakte championnenroomsaus en opgebakken aardappeltjes er bij. Donders.
'mannen' die gevoel voor koken hebbenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:36 schreef Caland het volgende:
Ik heb nog nooit langer dan een half uur gekookt. Maar heb er wel gevoel voor, al zeg ik het zelf.
Jij bent geen vega? +10quote:
nog erger, vind het nog serieus leuk om te doen ook. Beetje kloten met kruiden enzo.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
'mannen' die gevoel voor koken hebben![]()
Mannen die zoveel van babies houden op hun 20ste dat ze er 1 als avatar nemenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
'mannen' die gevoel voor koken hebben![]()
Ajax-baby.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mannen die zoveel van babies houden op hun 20ste dat ze er 1 als avatar nemen
ben geen vegaquote:
je hebt een kindquote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:37 schreef Caland het volgende:
[..]
nog erger, vind het nog serieus leuk om te doen ook. Beetje kloten met kruiden enzo.
Ja, heerlijk. Gewoon zelf ook wat verzinnen adhv bestaande recepten, maar dan net een beetje je eigen draai er aan geven..quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:37 schreef Caland het volgende:
[..]
nog erger, vind het nog serieus leuk om te doen ook. Beetje kloten met kruiden enzo.
Zeker, bestaan er eigenlijk vrouwelijke Michelin Chefs? Zodra het een specialiteit wordt worden ze nutteloosquote:
Je mag van mij best vleesloos eten, maar eet dan geen "nepvlees"quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:38 schreef Jojoortje het volgende:
Vegetariërs kun je dan ook niet serieus nemen.
Van mij mag dat niet. Kleurloze slappe mensen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je mag van mij best vleesloos eten, maar eet dan geen "nepvlees"
Hele documentaire overgemaakt. Die aten/eten alleen onbereide producten. Dat kind was vermagerd veelte klein en lijkbleekquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:42 schreef Caland het volgende:
Waren toen toch een keer van die veganisten, moeder en kind, bij DWDD? Hoe Hugo Borst toen tekeer ging tegen dat wijf
Kind zag ook echt lijkbleek.
Ja! Was idd bij DWDD. Hugo had groot gelijk, kind zag er echt ziek uit.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:42 schreef Caland het volgende:
Waren toen toch een keer van die veganisten, moeder en kind, bij DWDD? Hoe Hugo Borst toen tekeer ging tegen dat wijf
De Vegan-streaker bij Paul de Leeuw, dat was pas een figuurquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:42 schreef Caland het volgende:
het kind at ook geen groente zeker?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:44 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja! Was idd bij DWDD. Hugo had groot gelijk, kind zag er echt ziek uit.
Toen Paul dat broekje uit trokquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De Vegan-streaker bij Paul de Leeuw, dat was pas een figuur,..
Dat is gewoon autist met verkeerde invloeden. Al werd die wel mooi op zijn plek gezet.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De Vegan-streaker bij Paul de Leeuw, dat was pas een figuur,..
Alles rauw geloof ik.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:45 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
het kind at ook geen groente zeker?
Niet bereid alsin verwarmt, maar gewoon een losse selderij of iets dergelijks.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:45 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
het kind at ook geen groente zeker?
pff lekker gezondquote:
Jup. Dat je zelf nog die keuze maakt op volwassen leeftijd, maar je kind dat opdringenquote:
Ik kan het niet meer vinden op youtube.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:47 schreef j0rdiiii het volgende:
Wanneer dat? Link eens, heb ik wat te bekijken.
Had hij Autisme? Oh niet veel van meegekregen dan. Dan nog blijft het een domme actie.. Ook mensen met autisme kunnen zich naar omstandigheden goed staande houden in de wereld. En als hij al op TV durft te komen, lijkt hij me niet een heel zwaar geval..quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is gewoon autist met verkeerde invloeden. Al werd die wel mooi op zijn plek gezet.
speelt pique of hij heeft liefdesverdriet?quote:
Uit?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:49 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
speelt pique of hij heeft liefdesverdriet?
Hij speeltquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:49 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Nee.quote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja dat hebben alle grote ploegen weleens, zelfs Ajax.
Ohhhh een knipoogquote:
Wordt gechanteerd met een filmpje waarin hij oraal bevredigd wordt door Shakira werd gemeld in VI dacht ikquote:
Dat die video maar snel online komt.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:49 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Zielig man. Bij mij in de klas is dat ook gebeurd zo'n 6 jaar terug.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat die video maar snel online komt.
Piquequote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat die video maar snel online komt.
er waren geruchten dat het uit wasquote:
Waren geen geruchten. Het is wel zo dat het steeds aan - uit - aan - uit - aan gaat bij hun. Het is nu tijdelijk, een week, aan.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:51 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
er waren geruchten dat het uit was
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Lol Jojoortje jij bent voor meer clubs![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |