2006 volgens mijquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wanneer was dat dan?
Ik zal wel al in de twintig zijn geweest.
Me too.quote:
Ben je postbode ofzo?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:55 schreef Caland het volgende:
Ik heb echt geen trek in die kanjerkou deze week
2006 toe was ik 15 of 16quote:
je bent niet oudquote:
Jij bent ook een uit '90?quote:
je wordt dit jaar 21quote:
In een BE-wagen met verwarming. Lul.quote:
jepquote:
Dan nog. Kutgladheid, kutkou, kut.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:57 schreef Muto het volgende:
[..]
In een BE-wagen met verwarming. Lul.
Nee, 24. Maar ik kom wel uit 1990.quote:
Dat wel, inderdaad. De RET zal ook wel weer falen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan nog. Kutgladheid, kutkou, kut.
ah een post bezorgerquote:
Ik ook laten we een clubje oprichten en dan allemaal Ajax supporten.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:58 schreef Muto het volgende:
[..]
Nee, 24. Maar ik kom wel uit 1990.
Ik ben ook 21.
nee, een boodschappenbezorger. En student.quote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Is normaal. Jij bent gewoon raar.
ajax.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook laten we een clubje oprichten en dan allemaal Ajax supporten.
Ik ben een aparte ja, dat is bekend..quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Is normaal. Jij bent gewoon raar.
feyenoordquote:
Dinsdag -10quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:59 schreef Caland het volgende:
[..]
nee, een boodschappenbezorger. En student.
Werk volgende week alleen dinsdag en woensdag, dus dat is wel gunstig.
Hopelijk duurt het maar een weekje
Vrouwen over voetbalquote:
Lekker handrembochtjes maken.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:01 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dinsdag -10en het wordt steeds kouder tot maximaal -16.
succes.
quote:
Valt toch wel mee met zo'n wagen?quote:
Kom dan.quote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:01 schreef Caland het volgende:
John de Wolf co-commentator bij Barca.
Zolang het maar niet glad wordt vind ik het best. Al schijnt dat wel een beetje bij vriezen te horen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:01 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dinsdag -10en het wordt steeds kouder tot maximaal -16.
succes.
Dan nietquote:
quote:
Wat voor auto heb je?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Juh. Al heb ik er nog niet echt ervaring mee
Nou ja, door de massa raak je hem minder snel kwijt. Maar als je hem eenmaal kwijt bent, is er geen houden meer aan.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Juh. Al heb ik er nog niet echt ervaring mee
gaat ook sneeuwenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zolang het maar niet glad wordt vind ik het best. Al schijnt dat wel een beetje bij vriezen te horen.
[..]
Dan nietProbeer ik een keer wat leuks te organiseren is het weer niet goed.
Sneeuwbalgevecht?quote:
we gaan een sneeuwbal gevecht houdenquote:
Verwacht ik ook wel ja. Sowieso met een volle bak moet het geen probleem zijn.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:03 schreef Muto het volgende:
[..]
Nou ja, door de massa raak je hem minder snel kwijt. Maar als je hem eenmaal kwijt bent, is er geen houden meer aan.
Denk ik..
Zijn van die VW Crafters, heb zelf geen auto.quote:
Oke, morgen 13 uur in Snowworld Zoetermeer?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:05 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
we gaan een sneeuwbal gevecht houden
Kleuterquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:05 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
we gaan een sneeuwbal gevecht houden
Bij gladheid zie je nauwelijks vrachtwagens/bussen die uit de bocht vliegen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Verwacht ik ook wel ja. Sowieso met een volle bak moet het geen probleem zijn.
ik ben eigenlijk 4 jaarquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Kleuter
Gedraag je eens als een 21 jarige joh.
Jammer eigenlijk, lijkt me wel lachen om zo'n bak op de kant te zien gaan.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:06 schreef Muto het volgende:
[..]
Bij gladheid zie je nauwelijks vrachtwagens/bussen die uit de bocht vliegen.
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:07 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Oke. Ik was ook aan het liegen. ben 9l
Precies, krijg je geen haren tussen je tanden van..quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maakt je al wel aantrekkelijker.
Dat, en bespaart je dure sierraden en dergelijke op valentijn. Een knuffel van Hello Kitty voldoet.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Precies, krijg je geen haren tussen je tanden van..![]()
Hoezo? Hebben ze dan geen haar op hun hoofd?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Precies, krijg je geen haren tussen je tanden van..![]()
Kaal kutje..quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hoezo? Hebben ze dan geen haar op hun hoofd?
Vandaar de emicoon..quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ohw ik had ook niet door dat je die kant opging. Een beetje onsmakelijk hoor
AIVD kan elk moment aanbellen. Ik geef je hiermee dus een voorsprong mocht je je hardeschijf nog willen vernietigen.quote:
Weinig respectvol hoorquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:14 schreef tong80 het volgende:
Zijn we ook wijven in deze topicreeks ?
Ben er al vanaf vannochtend mee bezigquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:13 schreef Muto het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat Happel al bezig is met de PMD van morgen.
O jawel hoorquote:
nee blijfquote:
Ik ben er ook gewoonquote:
quote:
quote:
Ik ben niet thuis..quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
AIVD kan elk moment aanbellen. Ik geef je hiermee dus een voorsprong mocht je je hardeschijf nog willen vernietigen.
[..]
Weinig respectvol hoor![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Spice Girls gaan trouwens een reunie concert geven. Dat jullie het weten.
Stream?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Spice Girls gaan trouwens een reunie concert geven. Dat jullie het weten.
Hoer.quote:
quote:
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |