2006 volgens mijquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wanneer was dat dan?
Ik zal wel al in de twintig zijn geweest.
Me too.quote:
Ben je postbode ofzo?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:55 schreef Caland het volgende:
Ik heb echt geen trek in die kanjerkou deze week
2006 toe was ik 15 of 16quote:
je bent niet oudquote:
Jij bent ook een uit '90?quote:
je wordt dit jaar 21quote:
In een BE-wagen met verwarming. Lul.quote:
jepquote:
Dan nog. Kutgladheid, kutkou, kut.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:57 schreef Muto het volgende:
[..]
In een BE-wagen met verwarming. Lul.
Nee, 24. Maar ik kom wel uit 1990.quote:
Dat wel, inderdaad. De RET zal ook wel weer falen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan nog. Kutgladheid, kutkou, kut.
ah een post bezorgerquote:
Ik ook laten we een clubje oprichten en dan allemaal Ajax supporten.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:58 schreef Muto het volgende:
[..]
Nee, 24. Maar ik kom wel uit 1990.
Ik ben ook 21.
nee, een boodschappenbezorger. En student.quote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Is normaal. Jij bent gewoon raar.
ajax.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook laten we een clubje oprichten en dan allemaal Ajax supporten.
Ik ben een aparte ja, dat is bekend..quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Is normaal. Jij bent gewoon raar.
feyenoordquote:
Dinsdag -10quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:59 schreef Caland het volgende:
[..]
nee, een boodschappenbezorger. En student.
Werk volgende week alleen dinsdag en woensdag, dus dat is wel gunstig.
Hopelijk duurt het maar een weekje
Vrouwen over voetbalquote:
Lekker handrembochtjes maken.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:01 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dinsdag -10en het wordt steeds kouder tot maximaal -16.
succes.
quote:
Valt toch wel mee met zo'n wagen?quote:
Kom dan.quote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:01 schreef Caland het volgende:
John de Wolf co-commentator bij Barca.
Zolang het maar niet glad wordt vind ik het best. Al schijnt dat wel een beetje bij vriezen te horen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:01 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dinsdag -10en het wordt steeds kouder tot maximaal -16.
succes.
Dan nietquote:
quote:
Wat voor auto heb je?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Juh. Al heb ik er nog niet echt ervaring mee
Nou ja, door de massa raak je hem minder snel kwijt. Maar als je hem eenmaal kwijt bent, is er geen houden meer aan.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Juh. Al heb ik er nog niet echt ervaring mee
gaat ook sneeuwenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zolang het maar niet glad wordt vind ik het best. Al schijnt dat wel een beetje bij vriezen te horen.
[..]
Dan nietProbeer ik een keer wat leuks te organiseren is het weer niet goed.
Sneeuwbalgevecht?quote:
we gaan een sneeuwbal gevecht houdenquote:
Verwacht ik ook wel ja. Sowieso met een volle bak moet het geen probleem zijn.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:03 schreef Muto het volgende:
[..]
Nou ja, door de massa raak je hem minder snel kwijt. Maar als je hem eenmaal kwijt bent, is er geen houden meer aan.
Denk ik..
Zijn van die VW Crafters, heb zelf geen auto.quote:
Oke, morgen 13 uur in Snowworld Zoetermeer?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:05 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
we gaan een sneeuwbal gevecht houden
Kleuterquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:05 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
we gaan een sneeuwbal gevecht houden
Bij gladheid zie je nauwelijks vrachtwagens/bussen die uit de bocht vliegen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Verwacht ik ook wel ja. Sowieso met een volle bak moet het geen probleem zijn.
ik ben eigenlijk 4 jaarquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Kleuter
Gedraag je eens als een 21 jarige joh.
Jammer eigenlijk, lijkt me wel lachen om zo'n bak op de kant te zien gaan.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:06 schreef Muto het volgende:
[..]
Bij gladheid zie je nauwelijks vrachtwagens/bussen die uit de bocht vliegen.
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:07 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Oke. Ik was ook aan het liegen. ben 9l
Precies, krijg je geen haren tussen je tanden van..quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maakt je al wel aantrekkelijker.
Dat, en bespaart je dure sierraden en dergelijke op valentijn. Een knuffel van Hello Kitty voldoet.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Precies, krijg je geen haren tussen je tanden van..![]()
Hoezo? Hebben ze dan geen haar op hun hoofd?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Precies, krijg je geen haren tussen je tanden van..![]()
Kaal kutje..quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hoezo? Hebben ze dan geen haar op hun hoofd?
Vandaar de emicoon..quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ohw ik had ook niet door dat je die kant opging. Een beetje onsmakelijk hoor
AIVD kan elk moment aanbellen. Ik geef je hiermee dus een voorsprong mocht je je hardeschijf nog willen vernietigen.quote:
Weinig respectvol hoorquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:14 schreef tong80 het volgende:
Zijn we ook wijven in deze topicreeks ?
Ben er al vanaf vannochtend mee bezigquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:13 schreef Muto het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat Happel al bezig is met de PMD van morgen.
O jawel hoorquote:
nee blijfquote:
Ik ben er ook gewoonquote:
quote:
quote:
Ik ben niet thuis..quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
AIVD kan elk moment aanbellen. Ik geef je hiermee dus een voorsprong mocht je je hardeschijf nog willen vernietigen.
[..]
Weinig respectvol hoor![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Spice Girls gaan trouwens een reunie concert geven. Dat jullie het weten.
Stream?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Spice Girls gaan trouwens een reunie concert geven. Dat jullie het weten.
Hoer.quote:
quote:
quote:
quote:
Ik vond die roodharige dames best wel leuk. Hadden niet veel succes, dacht ik. B*Witched volgens mij. Maar toen schoten de meidengroepen als paddenstoelen uit de grond.quote:
Ik heb een Amerikaanse koelkast en de hele bovenverdieping zit vol bier.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:24 schreef Caland het volgende:
Ik heb officieel nog maar één biertje.
Stap je toch over op wat sterkers. Of luister anders nog wat Boyzone dan val je van puur genot met een glimlach inslaap.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:24 schreef Caland het volgende:
Ik heb officieel nog maar één biertje.
njah, heb alleen nog maar coebergh. Ga ik echt niet aan beginnenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stap je toch over op wat sterkers. Of luister anders nog wat Boyzone dan val je van puur genot met een glimlach inslaap.
Vrouwen en bier...quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik heb een Amerikaanse koelkast en de hele bovenverdieping zit vol bier.
Niet dat je daar wat aan hebt natuurlijk.
BESSEN?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:26 schreef Caland het volgende:
[..]
njah, heb alleen nog maar coebergh. Ga ik echt niet aan beginnen
Ah. Je vriendin?quote:
Bedankt.quote:
Slecht voorbereid hoor, en dan wel maximale inzet van Feyenoord verwachtenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:26 schreef Caland het volgende:
[..]
njah, heb alleen nog maar coebergh. Ga ik echt niet aan beginnen
Ik herinner me nog alleen een rood, ondergekotst kussen. Nu vind ik het niet meer lekker.quote:
njah, dacht dat ik aan zo'n 12pack draaiflesjes wel genoeg zou hebben. Maar tegen die spanning is niet op te zuipenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt.
[..]
Slecht voorbereid hoor, en dan wel maximale inzet van Feyenoord verwachten
BIj mij is het juist een pré, maar dat komt misschien omdat bij ons thuis mijn moeder wel bier dronk en pa nauwelijks en eerder wijn.quote:
Ah, je eh..quote:
Hoe oud is zij eigenlijk?quote:
Ik snap de link niet helemaal. Naja iig niet op een manier die voor andere mensen ook logisch zou zijn.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
BIj mij is het juist een pré, maar dat komt misschien omdat bij ons thuis mijn moeder wel bier dronk en pa nauwelijks en eerder wijn.
Ik vind het echt enorm boers. Weet niet, erg onaantrekkelijk als ik een vrouw bier zie drinken.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
BIj mij is het juist een pré, maar dat komt misschien omdat bij ons thuis mijn moeder wel bier dronk en pa nauwelijks en eerder wijn.
Heb ik ook wel een beetje eigenlijk.. maar vrouwen die shag roken vind ik erger. Of uberhaupt roken.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het echt enorm boers. Weet niet, erg onaantrekkelijk als ik een vrouw bier zie drinken.
Beetje onredelijk, maarja
Of niet kunnen kokenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Heb ik ook wel een beetje eigenlijk.. maar vrouwen die shag roken vind ik erger. Of uberhaupt roken.
ik kan niet kokenquote:
Dat ik ben opgegroeid met vrouwen die bier drinken. Ook een hoop tantes dronken/drinken gewoon bier.. Voor mij is het dus vrij gewoon om een vrouw bier te zien drinken.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap de link niet helemaal. Naja iig niet op een manier die voor andere mensen ook logisch zou zijn.
Tegenvallerquote:
Plausibele verklaring.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat ik ben opgegroeid met vrouwen die bier drinken. Ook een hoop tantes dronken/drinken gewoon bier.. Voor mij is het dus vrij gewoon om een vrouw bier te zien drinken.
Ik vind dat vrouwen les moet kunnen geven en uit Twente moeten komen.quote:
Wat doe je hier nu dan?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:33 schreef Jojoortje het volgende:
Ik vind koken wel leuk, alleen heb zo weinig tijd er voor
Sowieso.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:33 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik vind dat vrouwen les moet kunnen geven en uit Twente moeten komen.
Ik moest hardop lachenquote:
Modereren hakt er inderdaad in. Ik vind mijn status behouden als kwaliteitsuser al tijdrovend.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:33 schreef Jojoortje het volgende:
Vandaag wel lekker gekookt hoor. Varkenshaasjes in zelfgemaakte championnenroomsaus en opgebakken aardappeltjes er bij. Donders.quote:
Ik sta ook niet graag te lang in de keuken hoor. Liefst maximaal 3 kwartier. Maar ik heb er wel meer tijd voor, omdat ik niet fulltime werk.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:33 schreef Jojoortje het volgende:
Dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Modereren hakt er inderdaad in. Ik vind mijn status behouden als kwaliteitsuser al tijdrovend.
Klinkt goed.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Vandaag wel lekker gekookt hoor. Varkenshaasjes in zelfgemaakte championnenroomsaus en opgebakken aardappeltjes er bij. Donders.
varkenhaasjes lekker hoorquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Vandaag wel lekker gekookt hoor. Varkenshaasjes in zelfgemaakte championnenroomsaus en opgebakken aardappeltjes er bij. Donders.
'mannen' die gevoel voor koken hebbenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:36 schreef Caland het volgende:
Ik heb nog nooit langer dan een half uur gekookt. Maar heb er wel gevoel voor, al zeg ik het zelf.
Jij bent geen vega? +10quote:
nog erger, vind het nog serieus leuk om te doen ook. Beetje kloten met kruiden enzo.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
'mannen' die gevoel voor koken hebben![]()
Mannen die zoveel van babies houden op hun 20ste dat ze er 1 als avatar nemenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
'mannen' die gevoel voor koken hebben![]()
Ajax-baby.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mannen die zoveel van babies houden op hun 20ste dat ze er 1 als avatar nemen
ben geen vegaquote:
je hebt een kindquote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:37 schreef Caland het volgende:
[..]
nog erger, vind het nog serieus leuk om te doen ook. Beetje kloten met kruiden enzo.
Ja, heerlijk. Gewoon zelf ook wat verzinnen adhv bestaande recepten, maar dan net een beetje je eigen draai er aan geven..quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:37 schreef Caland het volgende:
[..]
nog erger, vind het nog serieus leuk om te doen ook. Beetje kloten met kruiden enzo.
Zeker, bestaan er eigenlijk vrouwelijke Michelin Chefs? Zodra het een specialiteit wordt worden ze nutteloosquote:
Je mag van mij best vleesloos eten, maar eet dan geen "nepvlees"quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:38 schreef Jojoortje het volgende:
Vegetariërs kun je dan ook niet serieus nemen.
Van mij mag dat niet. Kleurloze slappe mensen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je mag van mij best vleesloos eten, maar eet dan geen "nepvlees"
Hele documentaire overgemaakt. Die aten/eten alleen onbereide producten. Dat kind was vermagerd veelte klein en lijkbleekquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:42 schreef Caland het volgende:
Waren toen toch een keer van die veganisten, moeder en kind, bij DWDD? Hoe Hugo Borst toen tekeer ging tegen dat wijf
Kind zag ook echt lijkbleek.
Ja! Was idd bij DWDD. Hugo had groot gelijk, kind zag er echt ziek uit.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:42 schreef Caland het volgende:
Waren toen toch een keer van die veganisten, moeder en kind, bij DWDD? Hoe Hugo Borst toen tekeer ging tegen dat wijf
De Vegan-streaker bij Paul de Leeuw, dat was pas een figuurquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:42 schreef Caland het volgende:
het kind at ook geen groente zeker?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:44 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja! Was idd bij DWDD. Hugo had groot gelijk, kind zag er echt ziek uit.
Toen Paul dat broekje uit trokquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De Vegan-streaker bij Paul de Leeuw, dat was pas een figuur,..
Dat is gewoon autist met verkeerde invloeden. Al werd die wel mooi op zijn plek gezet.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De Vegan-streaker bij Paul de Leeuw, dat was pas een figuur,..
Alles rauw geloof ik.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:45 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
het kind at ook geen groente zeker?
Niet bereid alsin verwarmt, maar gewoon een losse selderij of iets dergelijks.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:45 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
het kind at ook geen groente zeker?
pff lekker gezondquote:
Jup. Dat je zelf nog die keuze maakt op volwassen leeftijd, maar je kind dat opdringenquote:
Ik kan het niet meer vinden op youtube.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:47 schreef j0rdiiii het volgende:
Wanneer dat? Link eens, heb ik wat te bekijken.
Had hij Autisme? Oh niet veel van meegekregen dan. Dan nog blijft het een domme actie.. Ook mensen met autisme kunnen zich naar omstandigheden goed staande houden in de wereld. En als hij al op TV durft te komen, lijkt hij me niet een heel zwaar geval..quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is gewoon autist met verkeerde invloeden. Al werd die wel mooi op zijn plek gezet.
speelt pique of hij heeft liefdesverdriet?quote:
Uit?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:49 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
speelt pique of hij heeft liefdesverdriet?
Hij speeltquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:49 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Nee.quote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja dat hebben alle grote ploegen weleens, zelfs Ajax.
Ohhhh een knipoogquote:
Wordt gechanteerd met een filmpje waarin hij oraal bevredigd wordt door Shakira werd gemeld in VI dacht ikquote:
Dat die video maar snel online komt.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:49 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Zielig man. Bij mij in de klas is dat ook gebeurd zo'n 6 jaar terug.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat die video maar snel online komt.
Piquequote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat die video maar snel online komt.
er waren geruchten dat het uit wasquote:
Waren geen geruchten. Het is wel zo dat het steeds aan - uit - aan - uit - aan gaat bij hun. Het is nu tijdelijk, een week, aan.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:51 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
er waren geruchten dat het uit was
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Lol Jojoortje jij bent voor meer clubs![]()
Als hij het in het Grieks vertelt is het wel leuk. Dat gebeurt er als je grappen vertaalt.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:54 schreef Muto het volgende:
Over aan uit aan uit aan uit gesproken, check die mop vanaf 4:56.
laters jojoquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:55 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ben ook slapen. Dekentje is warm genoeg nu.
Tot morgen mensen. Dat het dag mag worden met een overwinning voor Ajax en weinig getroll en gekut![]()
Kut Guidetti volgens Ajacied4lf wordt het 4-0 met een hattrick van hemquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:54 schreef Caland het volgende:
Maar eens een eitje bakken, bekertje melk en wat slaap pakken zo denk k.
4-0 zeker ja. Zou best eens hoger kunnen uitvallen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kut Guidetti volgens Ajacied4lf wordt het 4-0 met een hattrick van hem
ik blijfquote:
Hoe doe je dat dan?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:56 schreef Muto het volgende:
Als wij verliezen laat ik hier hoogstpersoonlijk de pleuris uitbreken. Ik ben ook weg.
KNJB zeggen. En KNVB is Joods.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan?Ik ben van plan iemand een sukkel te noemen.
Gewaagd, naja wordt toch 4-0 dus is wel een beetje grootspraak.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:59 schreef Muto het volgende:
[..]
KNJB zeggen. En KNVB is Joods.
Meer niet. Want ik ben gelijk weer weg.
Rare opmerking. Ik raak er een beetje van in de war.quote:Op zondag 29 januari 2012 00:03 schreef Smoofie het volgende:
Nog 12 uur, ik ben iig niet op fok vandaag.
Waarom?quote:Op zondag 29 januari 2012 00:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rare opmerking. Ik raak er een beetje van in de war.
Je bent vandaag niet op Fok te vinden terwijl het volgens je zin vandaag is. Dus als vandaag vandaag niet is want je post vandaag terwijl je niet zou posten vandaag dan wat is vandaag en wat is vandaag?quote:
Kun je dat iets beter uitleggen? ik volg het niet.quote:Op zondag 29 januari 2012 00:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent vandaag niet op Fok te vinden terwijl het volgens je zin vandaag is. Dus als vandaag vandaag niet is want je post vandaag terwijl je niet zou posten vandaag dan wat is vandaag en wat is vandaag?
Ik ben ook ernstig in de warquote:Op zondag 29 januari 2012 00:07 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Kun je dat iets beter uitleggen? ik volg het niet.
Ik bedoel ofc later vandaagquote:Op zondag 29 januari 2012 00:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent vandaag niet op Fok te vinden terwijl het volgens je zin vandaag is. Dus als vandaag vandaag niet is want je post vandaag terwijl je niet zou posten vandaag dan wat is vandaag en wat is vandaag?
Ja zeg dat dan. Met mij heeft dit topic al anafalbeten genoeg. Kut wedstrijd gister 3 uur geslapen max en ben nog steeds niet moe. Zou het dan toch een beetje onderbewuste spanning zijn ondanks dat ik de uitslag al ken?quote:
Ik heb gisteren eindelijk eens meer dan 2 uur geslapen deze weekquote:Op zondag 29 januari 2012 00:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja zeg dat dan. Met mij heeft dit topic al anafalbeten genoeg. Kut wedstrijd gister 3 uur geslapen max en ben nog steeds niet moe. Zou het dan toch een beetje onderbewuste spanning zijn ondanks dat ik de uitslag al ken?
Goed bezig. Sinds ik studie/werkloos ben deel ik dat ritme ook vaker dan mij lief is.quote:Op zondag 29 januari 2012 00:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb gisteren eindelijk eens meer dan 2 uur geslapen deze week.
smoofquote:Op zondag 29 januari 2012 00:03 schreef Smoofie het volgende:
Nog 12 uur, ik ben iig niet op fok vandaag.
Ik ben net weer met een studie begonnenquote:Op zondag 29 januari 2012 00:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goed bezig. Sinds ik studie/werkloos ben deel ik dat ritme ook vaker dan mij lief is.
oh watquote:
Ik ga niet zomaar aan een studie beginnen. Ik heb daar een te groot concentratieprobleem voor. Heb je trouwens al gehoord dat El Hamdaoui waarschijnlijk alsnog vertrektquote:Op zondag 29 januari 2012 00:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ben net weer met een studie begonnen. Introweek, 4 dagen dronken
.
Je vriendje?quote:Op zondag 29 januari 2012 00:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je vriendje heeft nog 50 euro van mij van het wedden.
jij bent ook mij vriendjequote:Op zondag 29 januari 2012 00:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je vriendje heeft nog 50 euro van mij van het wedden.
Ja , valse hoopquote:Op zondag 29 januari 2012 00:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga niet zomaar aan een studie beginnen. Ik heb daar een te groot concentratieprobleem voor. Heb je trouwens al gehoord dat El Hamdaoui waarschijnlijk alsnog vertrekt
FOK!vriendjesquote:
aaaahquote:
bier drinkenquote:
Welke studie?quote:Op zondag 29 januari 2012 00:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
.
Die verraden je in de oorlog.quote:Op zondag 29 januari 2012 00:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik doe niet aan vrienden. Die verraden je alleen maar als ekte hooligan![]()
Middelbare school?quote:Op zondag 29 januari 2012 00:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
.
en je bent 12?quote:
Gezellig schrijf ik me ook nog snel in.quote:Op zondag 29 januari 2012 00:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
MER op de HvA. Leek het meest op bedrijfskunde op de VU.
Knappe chicks?quote:Op zondag 29 januari 2012 00:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
MER op de HvA. Leek het meest op bedrijfskunde op de VU.
slimme jochiequote:
Ja zekers. Kan wel FB pix sturen.quote:
kan nog voor 30 jan.quote:Op zondag 29 januari 2012 00:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gezellig schrijf ik me ook nog snel in.Wel goed je aantekeningen bijhouden he.
Bert van der Veer heeft een samenscholingsverbod ingesteld voor online Hooligans, dus dat zal wel niet lukkenquote:Op zondag 29 januari 2012 00:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gezellig schrijf ik me ook nog snel in.Wel goed je aantekeningen bijhouden he.
Stuur maar evenquote:Op zondag 29 januari 2012 00:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja zekers. Kan wel FB pix sturen.
[..]
kan nog voor 30 jan..
En wat als ik beloof met meer regelmaat naar P&W te kijken en niet gastgebonden?quote:Op zondag 29 januari 2012 00:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bert van der Veer heeft een samenscholingsverbod ingesteld voor online Hooligans, dus dat zal wel niet lukken
Denk het niet.quote:Op zondag 29 januari 2012 00:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Stuur maar evenmisschien ken ik ze wel
Schrijf je dan snel in. Zitten we samen in een groepquote:Op zondag 29 januari 2012 00:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En wat als ik beloof met meer regelmaat naar P&W te kijken en niet gastgebonden?
Oh, dan mag je bejaarden aftuigen, geen enkel probleem.quote:Op zondag 29 januari 2012 00:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En wat als ik beloof met meer regelmaat naar P&W te kijken en niet gastgebonden?
nee sorryquote:
quote:
Nog veel lekkerder in mijn groep, de 2ejaar begeleider bij de intro was ook een lekker wijf, zelfde leeftijd ookquote:Op zondag 29 januari 2012 00:29 schreef Littlerabbit het volgende:
http://www.voltijd.hva.nl(...)nt-economie-en-recht
Lekker wijf wel ja
Komt wel hard aan voor Smoofquote:
Dit had jij kunnen zijn.quote:Op zondag 29 januari 2012 00:28 schreef Smoofie het volgende:
"Ik heb voor de studie Bedrijfskunde MER aan de Hogeschool van Amsterdam gekozen. Niet alleen omdat ik geïnteresseerd ben in de juridische aspecten van een organisatie. Ik wil door deze studie kunnen inspelen op alle invloeden van binnen en buitenaf."
Ik ook. Niet op FOK komen heh vanmiddag. Krijg je ban.quote:Op zondag 29 januari 2012 00:30 schreef Stokstaart het volgende:
Zo naar stadhuisplein ben kenserzenuwachtig voor morgen
Nu nog? Wel optijd thuis zijn he Stokstaart je weet hoe snel ik mij zorgen maak.quote:Op zondag 29 januari 2012 00:30 schreef Stokstaart het volgende:
Zo naar stadhuisplein ben kenserzenuwachtig voor morgen
wie zegt dat die kutappel zeker weerquote:Op zondag 29 januari 2012 00:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ook. Niet op FOK komen heh vanmiddag. Krijg je ban.
100% zeker dat er geflame komtquote:Op zondag 29 januari 2012 00:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
wie zegt dat die kutappel zeker weer
Wij gaan gelijk doorquote:Op zondag 29 januari 2012 00:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nu nog? Wel optijd thuis zijn he Stokstaart je weet hoe snel ik mij zorgen maak.
ik heb een iq van 4quote:Op zondag 29 januari 2012 00:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee. Ik heb een IQ van 191, true story.
Ik ook zoiets... ik loopt zo de trap af richting mijn tv morgenquote:
Volgens BNN heb ik een IQ van 50, maar ik had het geluid uitstaan dus al me al best tevreden.quote:
quote:
Uhm. Inzanity is niet gebanned hoorquote:Op zondag 29 januari 2012 00:34 schreef Stokstaart het volgende:
[..]![]()
Wie? De ergsten zijn toch gebanned
domino'squote:Op zondag 29 januari 2012 00:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik haat die thuisbezorgen reclame... nu heb ik trek in pizzaCaland, kan je niet nog ff wat eten langsbrengen?
thuisbezorgd.nlquote:Op zondag 29 januari 2012 00:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik haat die thuisbezorgen reclame... nu heb ik trek in pizzaCaland, kan je niet nog ff wat eten langsbrengen?
nietquote:
Die zit bij ons op het vak dacht ik. Eigenlijk een keer meetenquote:Op zondag 29 januari 2012 00:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Uhm. Inzanity is niet gebanned hoor.
Vorige keer kwam er ook pas ruzie een uur na FC grun- Feyenoordquote:Op zondag 29 januari 2012 00:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die zit bij ons op het vak dacht ik. Eigenlijk een keer meeten
wel wat bolletjes mee maar meer voor nood zeg maarquote:
Oh ik wilo best een week gebanned worden als we verliezen hoorquote:Op zondag 29 januari 2012 00:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Vorige keer kwam er ook pas ruzie een uur na FC grun- Feyenoord.
Ja tegen die deuren aanstaan en niet doorhebben dat je bij een halte bentquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |