Ik heb een Amerikaanse koelkast en de hele bovenverdieping zit vol bier.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:24 schreef Caland het volgende:
Ik heb officieel nog maar één biertje.
Stap je toch over op wat sterkers. Of luister anders nog wat Boyzone dan val je van puur genot met een glimlach inslaap.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:24 schreef Caland het volgende:
Ik heb officieel nog maar één biertje.
njah, heb alleen nog maar coebergh. Ga ik echt niet aan beginnenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stap je toch over op wat sterkers. Of luister anders nog wat Boyzone dan val je van puur genot met een glimlach inslaap.
Vrouwen en bier...quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik heb een Amerikaanse koelkast en de hele bovenverdieping zit vol bier.
Niet dat je daar wat aan hebt natuurlijk.
BESSEN?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:26 schreef Caland het volgende:
[..]
njah, heb alleen nog maar coebergh. Ga ik echt niet aan beginnen
Ah. Je vriendin?quote:
Bedankt.quote:
Slecht voorbereid hoor, en dan wel maximale inzet van Feyenoord verwachtenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:26 schreef Caland het volgende:
[..]
njah, heb alleen nog maar coebergh. Ga ik echt niet aan beginnen
Ik herinner me nog alleen een rood, ondergekotst kussen. Nu vind ik het niet meer lekker.quote:
njah, dacht dat ik aan zo'n 12pack draaiflesjes wel genoeg zou hebben. Maar tegen die spanning is niet op te zuipenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt.
[..]
Slecht voorbereid hoor, en dan wel maximale inzet van Feyenoord verwachten
BIj mij is het juist een pré, maar dat komt misschien omdat bij ons thuis mijn moeder wel bier dronk en pa nauwelijks en eerder wijn.quote:
Ah, je eh..quote:
Hoe oud is zij eigenlijk?quote:
Ik snap de link niet helemaal. Naja iig niet op een manier die voor andere mensen ook logisch zou zijn.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
BIj mij is het juist een pré, maar dat komt misschien omdat bij ons thuis mijn moeder wel bier dronk en pa nauwelijks en eerder wijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |