maar wilde je nooit een prof tenniser worden?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Vanaf mijn 12e al. Ik tennis zes keer per week. Vijf keer met de ene vriend en één keer met een andere. Van degene tegen wie ik één keer per week speel, win ik altijd. Van degene tegne wie ik vijf keer per week speel, verlies ik 99 van de 100 keer. Maar vandaag werd het 6-0 2-0 voor mij.
Als Ollie Rochus het kan dan kan Fed-fan het ook jaquote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:40 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
maar wilde je nooit een prof tenniser worden?
Ik zal een voorbeeld geven waarom ik dat maar niet heb geprobeerd. Een keer had ik tennisles toen ik een jaar of vijftien was. De leraar had de les opgenomen met een videocamera om et daarna vancommentaar te voorzien. Ik was de eerste die hij had opgenomen en de eerste die op de video te zien was. Je zag mij naar de baseline lopen, een paar ballen pakken en serveren en wat forehands en backhans slaan.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:40 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
maar wilde je nooit een prof tenniser worden?
Minderheid? Wij staan Rafa bij, dan sta je altijd sterker.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:27 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Volgens mij is 90% hier voor Novak, dus jojo, alors en ik zijn zwaar in de minderheid.
Si senoooooooooor.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:52 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Minderheid? Wij staan Rafa bij, dan sta je altijd sterker.
VAMOS!
2 uur en 3 minuten?quote:
nee veel langerquote:
Dan vind ik het een slechte vergelijking. Ik zie liever een partij van een uur of vijf.quote:
owquote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dan vind ik het een slechte vergelijking. Ik zie liever een partij van een uur of vijf.
It's OK.quote:
Ja, da's wel heftig. Was bepaald geen marathonwedstrijd.quote:of een wedstrijd die 11 uur duurt (zie mahut - isner)
ja was een bizarre wedstrijdquote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:23 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
It's OK.
[..]
Ja, da's wel heftig. Was bepaald geen marathonwedstrijd.
Ja, absurd. Wat ik wel heel treurig vond was dat Mahut vlak na de wedstrijd zei dat hij blij was dat hij onderdeel had kunnen zijn van 'the greatest match ever played'.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:52 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Minderheid? Wij staan Rafa bij, dan sta je altijd sterker.
VAMOS!
¡¡¡VAMOSSSSSSSSS!!! ¡Amigos!quote:
Si senooooooora.quote:
je bent een baasquote:
Nou, als jij het zegt.quote:
het is gewoon een feitquote:
Gefeliciteerd, je bent de enige die dat vindt.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:46 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
het is gewoon een feit
niet verlegen worden
Ik wachtte eigenlijk al op deze terechte ingreep.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:48 schreef Ambrosius het volgende:
Mag verder op MSN/Twitter/FB of weet ik veel waar hoor.
dank jequote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je bent de enige die dat vindt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |