Je kijkt vanavond toch ook wel hequote:Op donderdag 2 februari 2012 15:59 schreef iBenny het volgende:
Vanavond. Dat betekent dat het bijna vrijdag is...
Vind ik idd ook geen zak aan.quote:Op donderdag 2 februari 2012 14:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
VOH Kids ook... Ik vind er geen zak aan helaas.
Hequote:Op donderdag 2 februari 2012 16:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Je kijkt vanavond toch ook wel heStraks zit ik hier zowat in mijn uppie.
.quote:
quote:
quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:22 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, tegen Benny dat je zonder hem zowat in je uppie zou zitten
Moeten we je met rust laten dan?quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:23 schreef Karina het volgende:
[..]Hij heeft nog niet geantwoord trouwens
Tuurlijk kijk ik!quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Je kijkt vanavond toch ook wel heStraks zit ik hier zowat in mijn uppie.
Lol widm uber allesquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee jullie moeten allemaal kijken
Maar we tellen niet mee?quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee jullie moeten allemaal kijken
Ik geef het ieder jaar een kans, maar het kan me nooit een seizoen lang boeienquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:32 schreef Karina het volgende:
[..]
OOK WIDM ben ik sowieso al helemaal uit.
Vroeger keek ik altijd geboeid, na 2 afleveringen ben ik de draad kwijt en de zogenaamde BN'ers vind ik niet leuk.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:33 schreef D. het volgende:
[..]
Ik geef het ieder jaar een kans, maar het kan me nooit een seizoen lang boeien
Dat ook. BN'ers die niemand kent; dan kun je net zo goed ON'ers nemenquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Vroeger keek ik altijd geboeid, na 2 afleveringen ben ik de draad kwijt en de zogenaamde BN'ers vind ik niet leuk.
Nummer 2?quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:37 schreef Joooo-pi het volgende:
oe, ik moet nog even wat anders doen
quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:37 schreef Joooo-pi het volgende:
oe, ik moet nog even wat anders doen
Ow, okquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Alleen luisteren, je hoeft niet hetzelfde te denken
quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
Oh JA hoor, nú gaan ze ineens wel bekenden erin gooien en wel meteen?Kon dat vorige week niet?
quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:43 schreef Karina het volgende:
[..]En het is lekker vlot nu lijkt wel.
Ja hoor, uiteraard mag dat, het hoeft alleen niet als je niet wilquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:43 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
Het spijt me.. Mag ik blijven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |