Ik ga je missenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:50 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik vlieg naar Engeland om te werken(en om naar Wolves vs Liverpool te gaan
)
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:28 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ik ga je missen
Oh echt, m'n poot doet ontiegelijk zeer
Het is een leuk programma.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Dankje! Ik zal al te zoeken wat ik moest kijken
Ik kan wel wat leukers bedenken dan met de neus in de boter vallenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:31 schreef Karina het volgende:
Ik val meteen met mijn neus in de bote: flinke bedragenDe Engelse tussen Kunst en Kitsch zo te zien.
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:33 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik kan wel wat leukers bedenken dan met de neus in de boter vallen
En gelijk reclame lolquote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:31 schreef Karina het volgende:
Ik val meteen met mijn neus in de bote: flinke bedragenDe Engelse tussen Kunst en Kitsch zo te zien.
Dat programma dat net op de reclame kwam, geld op zolder of zo komt maandag op de buis.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:42 schreef Karina het volgende:
Dit is EngelsOf heb je het nu over een ander programma?
Oh dat zag ik niet, ik zap altijd meteen als er reclame komt.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:45 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Dat programma dat net op de reclame kwam. geld op zolder of zo komt maandag op de buis.
.
Gewoon in het waterquote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:00 schreef Karina het volgende:
Wat een gedoe met dat plastic apart weggooien, volgens mij kan dat hier in de buurt niet eens
De een zegt ook dat het scheiden van afval ook geen reet uit maakt.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:00 schreef Karina het volgende:
Wat een gedoe met dat plastic apart weggooien, volgens mij kan dat hier in de buurt niet eens
Ja, triest voor die mensen, zonder die auto kunnen ze nergens meer naartoe.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:04 schreef StephanL het volgende:
[..]
Denk als ze beide alleen zijn, dat de gemeente meer kwijt is.
Neequote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:21 schreef Karina het volgende:
Ja als je er bij gaat sporten dan zal het wel werken
Dat broekje hoef ik dus niet te kopen.
Vreselijk programma.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:23 schreef StephanL het volgende:
[..]
Nee
Kinderen geen bezwaar komt nu
Ja de vorige keer ook gezien. Hoe ze dan doenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:33 schreef Karina het volgende:
Die taarten die nu komen zijn tof! De naam van de winkel alleen al chockywockydooda
1. Calvé Pindakaasquote:Op zondag 29 januari 2012 17:43 schreef Ajacied422 het volgende:
In deze uitzending treft Rob een loempiakraampje met enkel een oude emmer sop om de handen in te wassen en een uitgedroogde beschimmelde loempia in de vitrine. Rob helpt een Egyptische shoarmatent met een vieze bijkeuken en rommelige vriezer en hij gaat op inspectie op zijn eigen oude school. In de Smaakpolitie Smaaktest testen we pindakaas.
Smaakpolitie
Ik weet niet wat erger is, zonder moeder buiten de gevangenis of opgroeien in de gevangenis.quote:Op zondag 29 januari 2012 17:44 schreef Ajacied422 het volgende:
In heel Amerika is het aantal zwangere gedetineerden sterk toegenomen. Elk jaar worden honderden baby's achter de tralies geboren. De meeste baby's worden al na vierentwintig uur bij hun moeder weggehaald, maar in de vrouwengevangenis van Indiana is een nieuw programma ontwikkeld. Dit biedt een klein aantal gedetineerde moeders de kans om hun kind te houden in de cel. Zeven moeders delen hun intiemste ervaringen.
Reportage: Babys in de bajes
quote:Op zondag 29 januari 2012 17:42 schreef Ajacied422 het volgende:
De 25 gaat over meest opmerkelijke internetfilmpjes
Denk 't wel. Eerst ff brood smeren etcquote:Op zondag 29 januari 2012 18:19 schreef Karina het volgende:
[..]Zoiets als bij DWDD zeker, van die filmpjes die je al 100x hebt gezien of zo.
Met pindakaasquote:Op zondag 29 januari 2012 18:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Denk 't wel. Eerst ff brood smeren etc
Ik ga ook bruine bonen eten, kunnen we samen lekker ruften.quote:
Samen ruften samen schijtenquote:Op zondag 29 januari 2012 18:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik ga ook bruine bonen eten, kunnen we samen lekker ruften.
Lekkerquote:Op zondag 29 januari 2012 18:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik ga ook bruine bonen eten, kunnen we samen lekker ruften.
Nick en simonquote:Op zondag 29 januari 2012 18:53 schreef Karina het volgende:
Nick tegen SimonDat is gewoon een soort Ik hou van Holland.
*Geeft Karina een tissue*quote:Op zondag 29 januari 2012 18:48 schreef Karina het volgende:
Ik verhuis naar de huiskamer voor een stukje Studio Sport en straks de 25
Ik zag Guidetti nog op de voet van Vertonghen staan voor hij vielquote:Op zondag 29 januari 2012 19:18 schreef Karina het volgende:
[..]Het was geen penalty. Zag hem mooi vallen
![]()
quote:Op zondag 29 januari 2012 19:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Hebben we al zin in superkoos en rob?
ik ookquote:Op zondag 29 januari 2012 19:28 schreef Karina het volgende:
[..]Uiteraard. Zometeen nog een stukje 25 meepikken denk ik. Als de samenvattingen zijn afgelopen.
Rob ging dacht ik vanavond terug naar zijn eigen school en het was daar allemaal niet zo goedquote:Op zondag 29 januari 2012 19:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Hebben we al zin in superkoos en rob?
Jepquote:Op zondag 29 januari 2012 19:31 schreef WcPot het volgende:
[..]
Rob ging dacht ik vanavond terug naar zijn eigen school en het was daar allemaal niet zo goed
Bij Kassa vind ik de testjes ook altijd het leukst.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar ik kijk wel met volle teugen uit naar de pindakaastest.
ok. dan kijk ik wel even naar wat anders als de samenvattingen afgelopen zijnquote:Op zondag 29 januari 2012 19:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
De 25 is weer een herhaling
Het zal niet... ik zapte net even en zag de kop van Patty Brardquote:Op zondag 29 januari 2012 19:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
De 25 is weer een herhaling
Ja Patty was blij aan het doen over hoe erg ze van perez hilton houdtquote:Op zondag 29 januari 2012 19:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Het zal niet... ik zapte net even en zag de kop van Patty Brard
daarvoor kijk ikquote:Op zondag 29 januari 2012 19:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij Kassa vind ik de testjes ook altijd het leukst.
quote:Op zondag 29 januari 2012 19:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja Patty was blij aan het doen over hoe erg ze van perez hilton houdt
Perez Hilton, ook zo overgewaardeerd.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja Patty was blij aan het doen over hoe erg ze van perez hilton houdt
sowieso Showbizz sletjesquote:Op zondag 29 januari 2012 19:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Perez Hilton, ook zo overgewaardeerd.
dat Shownieuws überhaupt bestaatquote:Op zondag 29 januari 2012 19:40 schreef Karina het volgende:
het interessert mij ook geen bal wie het met wie doet en waar en waarom. Ik volg al die dingen niet.
Supply&Demand.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
dat Shownieuws überhaupt bestaat
kan ookquote:Op zondag 29 januari 2012 19:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Supply&Demand.
Je bedoeld dat die mensen daar in geïnteresseerd zijn =
Esmee Dentersquote:Op zondag 29 januari 2012 19:55 schreef Karina het volgende:
Echt, wat is hier leuk aan? Mensen die valszingen op YT.
ik dacht het ookquote:Op zondag 29 januari 2012 19:58 schreef Karina het volgende:
Flashmob is toch helemaal niet spontaan? Iemand organiseert het.
quote:Op zondag 29 januari 2012 20:01 schreef Doler12 het volgende:
Bijna weer tijd voor Andre en kooooooooooooooooos!
Zal mijn koos plaatjes alvast klaarzettenquote:Op zondag 29 januari 2012 20:01 schreef Doler12 het volgende:
Bijna weer tijd voor Andre en kooooooooooooooooos!
Hoort erbij.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:04 schreef WcPot het volgende:
[..]
Zal mijn koos plaatjes alvast klaarzetten
KOOOOOOSSSSSSSSSquote:Op zondag 29 januari 2012 20:06 schreef Doler12 het volgende:
Grrr kan niet wachten op wegmisbruikers!
Als het over 20 minuten maar weer snel isquote:
Ben bang van niet. Het is al een tijdje kut, hebben meer mensen last van begrijp ik (UPC).quote:Op zondag 29 januari 2012 20:08 schreef WcPot het volgende:
[..]
Als het over 20 minuten maar weer snel is
of Bentonquote:Op zondag 29 januari 2012 20:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zometeen gaan ze weer doen alsof de blaffende man de internetsensatie van het jaar is
Oh shit Fenton natuurlijk zometeenquote:Op zondag 29 januari 2012 20:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zometeen gaan ze weer doen alsof de blaffende man de internetsensatie van het jaar is
Wat denk je dan?quote:Op zondag 29 januari 2012 20:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik vond hem wel briljant eigenlijkquote:
Die griet was in gedachten al een trouwjurk aan het uitzoekenquote:Op zondag 29 januari 2012 20:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik vond hem wel briljant eigenlijk, maar wel lullig.
Ja idd.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Die griet was in gedachten al een trouwjurk aan het uitzoeken
Die griet was aan het dromen van haar inkomsten van de ads die op youtube stonden na haar matige acteer werk.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Die griet was in gedachten al een trouwjurk aan het uitzoeken
Respect voor Andre schoft!quote:Op zondag 29 januari 2012 20:17 schreef bjanaan het volgende:
Nog 15min en dan kunnen we weer lachen om onze kaboutetje waar is je puntmuts Andre en daarna horeca prins Rob.
En report!
Half uurtje meekijken, daarna Top Gearquote:Op zondag 29 januari 2012 20:17 schreef bjanaan het volgende:
Nog 15min en dan kunnen we weer lachen om onze kaboutetje waar is je puntmuts Andre en daarna horeca prins Rob.
En report!
Alweer?quote:
Hij liever dan ik.quote:
De blaffende man zekerquote:Op zondag 29 januari 2012 20:19 schreef WcPot het volgende:
Nu komt het hoor de leukste laatste filmpjes
Naja dat daarna een krokodil er mee gaat bemoeien is wel apartquote:Op zondag 29 januari 2012 20:23 schreef Karina het volgende:
Dit is toch helemaal niet zo bijzonder? Een natuurfilmpje?
Oh de buffels gaan in de aanval
quote:
Heeft hij al 30x uitgelegd, maar het blijft interessant!quote:Op zondag 29 januari 2012 20:24 schreef gebrokenglas het volgende:
Tweet van Koos vandaag: Waar kan je ontheffing van het dragen autogordel aanvragen en moet je dat wel willen? Zie nw afl.Wegmisbruikers vanavond 20.30 uur bij SBS6
Ohoh wat spannend! Ik kan niet wachten!quote:Op zondag 29 januari 2012 20:24 schreef gebrokenglas het volgende:
Tweet van Koos vandaag: Waar kan je ontheffing van het dragen autogordel aanvragen en moet je dat wel willen? Zie nw afl.Wegmisbruikers vanavond 20.30 uur bij SBS6
Begin spontaan te lekkenquote:Op zondag 29 januari 2012 20:24 schreef gebrokenglas het volgende:
Hoeveel euro?quote:Op zondag 29 januari 2012 20:26 schreef Karina het volgende:
Als dat mijn man was had ik hem een klap verkocht.
Als je een gordel hebt in een trike hoef je geen helm op. geen gordel was dacht ik een helm op.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:25 schreef tralalala het volgende:
[..]
Heeft hij al 30x uitgelegd, maar het blijft interessant!
Hopelijk legt hij ook nog uit of je in een Trike een gordel moet dragen!
SBS is blij dat er nog iemand hun programma's mooi vindquote:
Weinig.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:27 schreef Karina het volgende:
[..]nul euro.
Oh dit kind weer... kunnen ze niet eens iets nieuws laten zien?
Carlo en Irene is RTL4quote:Op zondag 29 januari 2012 20:27 schreef WcPot het volgende:
[..]
SBS is blij dat er nog iemand hun programma's mooi vind
paspoortlandenquote:Op zondag 29 januari 2012 20:31 schreef Geo4kant het volgende:
Wegmisbruikers vaak over de grens vandaag.
chemo agentquote:
Een discri-meneer?quote:Op zondag 29 januari 2012 20:31 schreef Studiotje het volgende:
Haha, een buitenlandert... die gaat melden dat die discriminerend behandeld word.
nee een geenstijlmeneerquote:
EMG EMG!quote:
quote:Op zondag 29 januari 2012 20:31 schreef Studiotje het volgende:
Haha, een buitenlandert... die gaat melden dat die discriminerend behandeld word.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |