Haha, beste VS, jij maakt nu al zelfs gebruikt van technologie die pakweg 10 a 15 jaar geleden nog met exact dezelfde argumenten werd verfoeid, maar uiteindelijk toch zeer succesvol is geworden. En het beste is dat jij die technologie ook nog als positief ziet.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Erger me er kapot aan, of de 3e wereldoorlog moet uitbreken en olie duurder worden dan goud of anders rij ik gewoon op fossiele brandstoffen.
Daarom staat er 'en' en niet 'of'.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Het tweede zal ongetwijfeld het gevolg zijn van het eerste.
waarom beperken tot of of?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:34 schreef waht het volgende:
[..]
Tja, kiezen tussen het milieu of gemak.
Dat zal allemaal wel, maar ik vind hybride of elektrisch rijden gewoon kut.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Haha, beste VS, jij maakt nu al zelfs gebruikt van technologie die pakweg 10 a 15 jaar geleden nog met exact dezelfde argumenten werd verfoeid, maar uiteindelijk toch zeer succesvol is geworden. En het beste is dat jij die technologie ook nog als positief ziet.
Ah ok. Maar ik geloof niet dat er nog een wereldoorlog komt. Daarvoor zijn we ondertussen financieel teveel van elkaar afhankelijk.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daarom staat er 'en' en niet 'of'.
Ach gevechtspiloten vonden de eerste toestellen met straalmotoren ook kut, die waren gewend aan een ronkende propeller.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat zal allemaal wel, maar ik vind hybride of elektrisch rijden gewoon kut.
Ik ben niet zo optimistisch, maar het is ook weer niet zo dat ik het aan zie komen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah ok. Maar ik geloof niet dat er nog een wereldoorlog komt. Daarvoor zijn we ondertussen financieel teveel van elkaar afhankelijk.
Maar de fossiele brandstoffen raken natuurlijk wel op.
Moeten hun weten, prive-vliegtuigen (geen jets) hebben nog steeds propellers.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Ach gevechtspiloten vonden de eerste toestellen met straalmotoren ook kut, die waren gewend aan een ronkende propeller.
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Moeten hun weten, prive-vliegtuigen (geen jets) hebben nog steeds propellers.
Pakweg 10 jaar geleden werd je nog uitgelachen als je een 4-cylinder in je Mercedes Benz E-klasse had (of in een andere auto in die klasse), tegenwoordig zie je dat de meeste auto's die in die klasse worden verkocht een 4-cylinder hebben, die ook uitstekende prestaties levert. Was jij niet heel tevreden over je MB E200 CGI?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat zal allemaal wel, maar ik vind hybride of elektrisch rijden gewoon kut.
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Moeten hun weten, prive-vliegtuigen (geen jets) hebben nog steeds propellers.
Ik zeg enkel dat ik elektrisch rijden niet prettig vind.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Pakweg 10 jaar geleden werd je nog uitgelachen als je een 4-cylinder in je Mercedes Benz E-klasse had (of in een andere auto in die klasse), tegenwoordig zie je dat de meeste auto's die in die klasse worden verkocht een 4-cylinder hebben, die ook uitstekende prestaties levert. Was jij niet heel tevreden over je MB E200 CGI?
Pakweg 15 jaar geleden werd je nog uitgelachen als je een dieselmotor in je Mercedes Benz S-klasse had (of in een andere auto in die klasse), tegenwoordig zie dat de meeste auto's die in die klasse worden verkocht een dieselmotor hebben, die ook uitstekende prestaties levert.
En in die jaren gebruikte men dezelfde argumenten waar jij nu mee aankomt: "onpraktisch", "klinkt nergens naar" enz.
Mijn punt is dat de technologie nu nog mischien niet perfect is en zeker kritische punten heeft (actieradius!), maar de technologische ontwikkeling mag je niet onderschatten. Binnen pakweg 10 jaar is een elektrische motor net zo praktisch als eentje op fossiele brandstoffen. En net zoals in bovenstaande voorbeelden zal heel rap dan ook de houding van het publiek tegenover nieuwe aandrijfvormen veranderen, daarom ben ik van mening dat je nooit nooit moet zeggen.
Overigens snap ik je argument met dat je het motorgeluid niet hoort niet helemaal, vind je een Mercedes Benz S-klasse met V6 of V8 motor dan ook maar kut? Uit ervaring kan ik je vertellen dat je die ook helemaal niet hoort, en zelfs bij hoge toerentallen hoor je alleen maar op de achtergrond iets zoemen.
Heb je het ooit gedaan dan?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zeg enkel dat ik elektrisch rijden niet prettig vind.
Ik had eerder de indruk dat je met zelfmoord zat te dreigen in het geval dat jij elektrisch zou moeten rijden.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zeg enkel dat ik elektrisch rijden niet prettig vind.
Omdat voor niets de zon op gaat.quote:
Zei ik toch net, de Lexus RX450.quote:
Nee, zei dat ik nooit een zou aanschaffen tenzij ik geen andere keuze heb.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik had eerder de indruk dat je met zelfmoord zat te dreigen in het geval dat jij elektrisch zou moeten rijden.
Wist ik veel dat die elektrisch wasquote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zei ik toch net, de Lexus RX450.
Ik wil je droom niet aan diggelen helpen, maar naast 2 elektromotoren zit daar een hele grote V6 in hoor, dat je die niet gehoord wil hebben is mij een raadsel.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zei ik toch net, de Lexus RX450.
SPOILER: Tieten!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topless protest in Davos tegen armoedeYankee go home!
Die slaat pas aan na de 50km/u.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik wil je droom niet aan diggelen helpen, maar naast 2 elektromotoren zit daar een hele grote V6 in hoor, dat je die niet gehoord wil hebben is mij een raadsel.
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:50 schreef remlof het volgende:
Waarom hebben die jankwijven altijd minder dan een b-cup?SPOILER: Tieten!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topless protest in Davos tegen armoede
Dan verkopen ze hun lichaam toch aan rijke zakenlui, zijn ze ook rijk.SPOILER: Tieten!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topless protest in Davos tegen armoede
SPOILER: Tieten!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topless protest in Davos tegen armoede
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |